• Deze RPG is gebaseerd op het originele verhaal When did you last let your heart decide? || Zianourry (16+)

    Naar het idee van quin98 en OhMyZiall



    I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan: FRANCISC0
    -Louis William Tomlinson: OhMyZiall
    -Liam James Payne: Sylvesti
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Danosaur
    -Blake Jayson Styles: Vindicatif/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles OhMyZiall/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Caleo
    - Vriendin Niall: Amber Woods Sempra


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel PayneBlog
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson StylesOhMyZiall/ quin98
    - Broertje van Louis: Steve James Tomlinson FRANCISC0
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles ZaynieBoy



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag



    Aangezien zowel Quinty als ik het idee hebben dat het toch niet gaat werken, hebben we iets anders bedacht. Iedereen begint opnieuw, zodat het voor iedereen te volgen valt.
    De jongens zitten allemaal op de chatsite in een groepsgesprek en halverwege dat gesprek zal Stranger aankomen met de weddenschap. Vanaf daar zullen ook de afgesproken tijd komen dat de jongen elkaar ontmoeten en hun 'partner/ vrienden' echt ontmoeten. Eenmaal de weddenschap gestart is, zal het weer vrij zijn voor iedereen. De meiden zullen zich tot die tijd even niet met de jongens bezig kunnen houden en zullen iets moeten verzinnen. Dit is om alles even alles goed te laten lopen. En het niet snel doodloopt.
    Wat nu is het om het netjes te houden gewoon een zooitje.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2013 - 14:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles

    Ik kijk Jim aan, 'Nou zeg, liever geen zware straf' zeg ik lachend en kijk hem onschuldig aan. Ik kijk Louis aan, ' Nee ik had je niet verwacht, ik wou net reageren dat ik je ging zoeken in het park, en dat ik jou ook miste. Nee dat smsje was leuk maar nog steeds heb ik je meer gemist' zeg ik met een knipoog. Eigenlijk viel het nog wel mee, ik wou wel naar Lou toe en vond het leuk dat ik nu weer was maar dat ik nou echt zo erg miste was weer overdreven.Al miste ik hem wel een klein beetje gewoon omdat ik zo met hem kan lachen en dat soort dingen en daar heb ik wel zin in nu ' Waarom niet? Wat is mijn straf dan?' zeg ik daarna een klein beetje angstig maar lach er ook bij. 'Gelukkig maar dat ik daar wel mee weg kom en ik ben heel blij dat ik er nu weer ben' zeg ik met een glimlach. Ik glimlach als hij op me schoot zit en sla mijn armen om hem heen. Ik kijk Jim aan en grinnik, ik wil een opmerking maken maar laat het maar omdat hij zegt dat we het niet gehoord hebben en ik het wel prima vindt. Hij had wel gelijk die jongen zag er zeker goed uit. 'Ik miste jou ook Lou' zeg ik met een glimlach die alleen maar breder wordt door de kus. Ik kijk naar Jim en daarna Louis waarna ik knik, 'Goed idee, op naar de pizzeria en ik trakteer gewoon voor jullie allemaal' glimlach ik naar Louis. ' Weet maar niet dat dit ons uiteten is, want zo makkelijk kom je daar niet vanaf, ik neem je mee naar een echt restaurant binnenkort' zeg ik daarna tegen Louis en druk een kus op zijn wang. 'Nou sta op'

    Jim Edward Styles

    Yeay we gingen eindelijk weg '' PIZZA PIZZA PIZZA'' Gilde ik toen we bij de Pizzaria waren. Toen we gingen zitten kwam er een vrouw op ons afgelopen en ik weet niet wat ze zat te lullen maar ik verstond er geen klep van '' Mevrouw kunt u misschien beter Ar-ti-qu-le-ren? En wel in het NEDERLANDS graag '' zei ik . Ik weet het ik ben soms onbeschoft maar als ik iets niet versta dan wil ik weten wat die gene zegt . That's JimmBoy


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis Tomlinson
    Mijn blik ging van Jim weer naar Harry toe. 'Ohh Hazzzaaa.' grinnikte ik en gaf hem een knuffel. 'Nee, bij deze dan een verassing en fijn om te horen dat je mij ook miste. Nee, ik miste jou het meeste.' zei ik onschuldig en liet me langzaam los. Ondanks het een weddenschap was het zeker leuk om zo te doen. Daarbij vond ik het niet erg en bleef het voor de andere geloofwaardig. Toch moest ik wel zeggen dat ik Harry wel miste, omdat het gezellig was. 'Jouw straf komt straks vanzelf en dat gaan we nog niet zeggen.' antwoordde ik geheimzinnig. 'Daar zijn wij ook blij om en kijk wat we in je kast hebben gevonden.' doelende dat de kleding ook geregeld was. Opnieuw nestelde ik me dicht tegen Hazza aan, want het voelde gewoon vertrouwd. Daarbij zat het ook lekkerder. Dat Hazza een opmerking wilde maken over Jim zijn woorden was me niet ontgaan en schudde grijnzend mijn hoofd. Die jongen was soms echt erg. 'Voorlopig kom je nu niet meer van me af.' zei ik onschuldig en drukte expres nog een kusje op zijn lippen. Jim wierp ik nog een blik toe dat hij zijn mond moest houden over waar we het eerder over hadden, want had daar nog geen tijd voor gehad. 'Hazza weet wel hoe hij iets goed moet maken.' zei ik met een glimlach. 'Maar ik kan niet wachten op ons uiteten en natuurlijk de kermis.' Dat laatste voegde ik er onschuldig aan toe en deze werd breder door de kus op mijn wang. Daarna stond ik op en trok Harry overeind om Jim daarna te volgen, die ondertussen al een stuk verder liep.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Steve Tomlinson

    Hij aarzelde wat “nee, ik hoef niet naar het ziekenhuis het gaat echt wel' zegt hij terwijl zijn wangen langzaam rood kleuren. Hij staat me op en ik kijk gelijk in zijn groene kijkers. “Ach, laten we er maar even naar gaan kijken dan” mompelt hij zacht. Ik sta ook op en liep met Blake de Starbucks uit, het ziekenhuis is dichtbij dus we hoeven niet ver te lopen. Terwijl we rustig in de zon lopen strijkt zijn hand langs de mijne waarna hij voorzichtig mijn hand pakt. Ik begin te blozen en kijk hem aan, hij bloost ook een beetje en kijkt me met een glimlach aan. Eigenlijk was Blake best wel knap.

    Harry Styles

    ' Leuk om te horen maar ik geloof je niet, dat kan namelijk bijna niet. Ik miste je meer' zeg ik met een knipoog. Toch grappig dat iedereen er gewoon gelijk van overtuigd was en het ook nog is heel leuk was om te doen, ik vond het wel grappig. 'Oww nou wordt ik zelf nog nieuwsgierig, al heb ik liever toch geen straf' zeg ik lachend en kijk hem aan. Ik kijk naar zijn kleding en grijns even, ' Looking good' zeg ik met een knipoog en grijns bij de tekst. ' De tekst is helemaal leuk' zeg ik met een glimlach en lach daarna. Hij schud grijzend mijn hoofd als die doorheeft dat ik een opmerking wou maken. 'Dat wil ik ook helemaal niet dus dat is mooi' grijns ik en glimlach daarna even. Al helemaal als ik een kusje krijg. 'Hmm, nou soms weet ik het ja' zeg ik en glimlach even. 'Daar kan ik ook niet opwachten' grinnik ik, de kermis zouden we ook nog heen gaan vandaag maar dat was niet meer gelukt. Hij staat op en grijzend tik ik hem op zijn kont. On schuldig kijk ik hem aan en sta dan op om Jim achterna te lopen die nu wel snel is. Uiteindelijk zijn we der en ga ik naast Jim staan. Ik kijk hem aan en geef hem een tikje, 'Doe is een beetje normaal' zeg ik en kijk hem aan,

    [ bericht aangepast op 6 mei 2013 - 19:38 ]

    [ niemand praat over Jim's onbeschoft heid xd hahahahahahahaha]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [hebben ze niet gehoord omdat Jim te snel was denk ik]

    [ .... Jim zei dat toen ze in de Pizzaria waren xd ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [ooh ik pas wel even aan]

    Jim Edward Styles

    Opeens voelde ik een tik van Harry '' Doe eens normaal zeg!' zegt hij '' Uh hallo ? Die vrouw zat in het Italiaans te lullen ik wil gewoon dat ze is een x Nederlands of Engels leren. Dat is altijd het zelfde met die toeristen hier'' En ik bestelde mijn Pizza Magerita . En ik ging zitten. Toen ik voor me keek zag ik Ongedierte ( Dat is mijn woord voor Lelijke mensen ) Toen ik naast me keek zag ik ze ook en achter me ook '' Hazz Louis ? Ze zijn allemaal lelijk hier hoe vind ik hier nou ooit een leuk vriendje ?'' vroeg ik Terwijl ik aan mijn Pizza begon . Opeens kwam dat rare wijf weer '' Ciao. E 'tutto quello che desiderate? O vuoi? È figlio maleducato!'' zei ze '' Mevrouw moet ik u opgeven voor een cursus ofzo ? PRAAT IS NORMAAL! We zijn hier in Engeland niet in Portugal!'' zei ik . Ik zag aan de kop van dat wijf dat ze kwaad werd ''Come ti permetti hai! Tale una grande bocca contro di me Se avete qualcosa di bello da dire poi che frocio essa!'' zei ze. Ik reageerde er maar niet op


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis Tomlinson
    'Bijna niet, dus het kan wel en daarbij is het ook zo. Ik miste jou het meeste, Hazz, en daar valt niet meer tegenin te gaan.' zei ik lief. Het was dat het een weddenschap was, maar had echt nog wel eens voor die jongen kunnen vallen. Niet dat -dat het geval was, want zag hem niet als meer dan een beste vriend. 'Je wacht maar lekker af.' zei ik lachend en keek zelf ook op. Zijn blik ging over de kleding en drukte een kusje op zijn wang als bedankje. Daarna knikte ik vrolijk. 'Speciaal voor jou uitgezocht.' zei ik lachend. Al had ik aan het begin nog geeneens een idee wat erop stond, maar nu vond ik het wel toepasselijk. 'Dat is zeker mooi, Styles.' zei ik nog steeds lachend en kreeg zelf ook weer een glimlach op mijn gezicht toen hij dat kreeg. 'Je bent soms echt heel erg vreemd, Hazz, maar wel mijn vreemdeling.' grinnikte ik en knikte. 'Dat komt mooi uit, want dan word het niet te lang uitgesteld.' zei ik, want vandaag was er al niets meer van gekomen en hoopte dat het de volgende keer zonder problemen verliep. 'Dat deed je toch niet echt, hé?' vroeg ik serieus toen hij me op mijn kont tikte. Ik keek over mijn schouder en keek hem vragend aan. Toch liet de grijns het niet serieus meer klinken en liep maar gewoon met hem mee naar Jim. Zijn woorden tegen de vrouw lieten me verbaasd opkijken, maar toch mijn mond houden. 'Jim, als je hier zit kan je het verwachten. En laat het gewoon.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jim Edward Styles

    'Jim, als je hier zit kan je het verwachten. En laat het gewoon.' zei Louis '' Dus ? Als ze in Engeland zijn vind ik ook dat ze Engels moeten praten. '' zei ik serieus. Pff ik dacht dat Italiaanse jongens knap waren maar deze. Gadver ik had al niet eens meer zin in mijn Pizza . Ik keek naar buiten en begon te zuchten . Toen pakte ik mijn mobiel en twitterde wat : Hello Guyzz .. Pff hier zit ik dan in een Italiaanse Pizza tent waar een vrouw dom tegen me zit te lullen waar ik geen klep van versta #HelpMeItalia Twitterde ik . Sure ze kwam weer de vrouw die ik niet mag . ''Si potrebbe desiderare di mettere quel telefono fuori, per favore? Signor Ha interrotto la nostra rete.'' zei ze .. Kut helemaal vergeten ik heb is een keer Italiaanse les op school gehad dus ik kan Italiaans ''Ms? Posso solo sottolineare che un telefono non può distruggere un'intera rete wifi però. Ma ti metto via quello che vuoi cagna.'' zei ik in het Italiaans. Pff ik heb lang niet meer Italiaans gesproken want ik kreeg dan altijd te maken met Rare mensen.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2013 - 20:09 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Blake Styles
    Ik grinnikte zacht toen hij begon te blozen, maar ondertussen kleurde mijn wangen ook lichtelijk rood, terwijl we rustig in de zon naar het ziekenhuis liepen. Zijn hand pakte ik iets beter vast en ging dicht tegen hem aanlopen. Dat was ook gelijk om mijn rode wangen te verbergen, want kon daar echt niet tegen als iemand dat zag. 'Ik wil niet naar het ziekenhuis, maar iets leuks doen.' zei ik zacht, maar durfde nog steeds niet op te kijken. Toch wist ik wel dat het nutteloze woorden waren aangezien we er toch naartoe gingen. 'Daarna hou ik wel iets leuks tegoed van je.' grinnikte ik zacht. Ja, het was zijn schuld niet, maar moest toch iets zeggen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles

    ' We miste elkaar even veel oké' zeg ik lachend en kijk hem aan. Ik woel even zachtjes door zijn haar en glimlach. Lou was echt lief zo, echt ik had geluk dat ik zo iemand had, of juist pech, want op Lou zou ik echt makkelijk verliefd kunnen worden maar nu zorg ik dat het niet gebeurt maar het zou wel kunnen. 'Oké dat doe ik maar dan' grinnik ik en kijk hem aan. Ik krijg een kus op mijn wang door mijn complimentje en glimlach naar hem, 'Nou dat vindt ik nou lief' lach ik en kijk hem aan. Toch grappig dat nu iedereen hier in mijn kleding loopt, Louis Jim en ik zelf natuurlijk. 'Ik dacht dat je streepjes aan wou' zeg ik lachend tegen Lou en kijk hem aan. 'Weet ik toch Tomlinson' grijns ik. 'Ik weet dat ik vreemd ben, maar dat ben jij toch ook' zeg ik lachend en kijk hem vrolijk aan. 'Nee tuurlijk niet te lang, jij kiest maar wanneer want is allemaal voor jou' zeg ik met een glimlach en kijk hem aan. ' Ja dat deed ik wel' zeg ik grijnzend en kijk hem aan. 'Je hebt wel een lekkere kont hoor' zeg ik ondeugend en knipoog naar hem waarna ik de neiging heb het nog een keer te doen maar doe het toch maar niet. 'Welke pizza wil jij Lou?' vraag ik omdat ik honger heb en wil gaan bestellen.

    Steve Tomlinson

    Blake keek naar zijn schoenen en begon dichter tegen me aan te lopen, wat niet hielp tegen de blos op mijn wangen. “Ik wil niet naar het ziekenhuis, maar iets leuks doen” zei hij zacht terwijl hij naar beneden bleef kijken. “Het moet toch” zei ik en kneep zachtjes in zijn hand. “Daarna houd ik wel iets leuks tegoed van je” grinnikte hij waarna hij weer naar me keek en me een knipoog gaf.

    Een tijdje later liep ik hand in hand, met Blake het ziekenhuis weer uit. Blake had van de dokter verband om zijn nek gekregen en pillen tegen de pijn. “Kom we gaan een ijsje halen, ik trakteer” zeg ik vrolijk.