• Deze RPG is gebaseerd op het originele verhaal When did you last let your heart decide? || Zianourry (16+)

    Naar het idee van quin98 en OhMyZiall



    I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan: FRANCISC0
    -Louis William Tomlinson: OhMyZiall
    -Liam James Payne: Sylvesti
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Danosaur
    -Blake Jayson Styles: Vindicatif/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles OhMyZiall/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Caleo
    - Vriendin Niall: Amber Woods Sempra


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel PayneBlog
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson StylesOhMyZiall/ quin98
    - Broertje van Louis: Steve James Tomlinson FRANCISC0
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles ZaynieBoy



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag



    Aangezien zowel Quinty als ik het idee hebben dat het toch niet gaat werken, hebben we iets anders bedacht. Iedereen begint opnieuw, zodat het voor iedereen te volgen valt.
    De jongens zitten allemaal op de chatsite in een groepsgesprek en halverwege dat gesprek zal Stranger aankomen met de weddenschap. Vanaf daar zullen ook de afgesproken tijd komen dat de jongen elkaar ontmoeten en hun 'partner/ vrienden' echt ontmoeten. Eenmaal de weddenschap gestart is, zal het weer vrij zijn voor iedereen. De meiden zullen zich tot die tijd even niet met de jongens bezig kunnen houden en zullen iets moeten verzinnen. Dit is om alles even alles goed te laten lopen. En het niet snel doodloopt.
    Wat nu is het om het netjes te houden gewoon een zooitje.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2013 - 14:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    'Ik betaal mijn eigen ijsje zelf wel '' zei hij en ik schudde mijn hoofd. 'Ik sta erop. Deze keer ben ik degene die trakteert.' zei ik en bleef het park rondkijken terwijl ik langzaam in de richting van de ijskraam trok. 'Nou waarom koop je er dan geen een?' vroeg hij bij mijn reactie op de puppy met de iets te grote tak in zijn bek. 'Ik ben ook al lang opzoek, maar vind geen puppy die mijn aandacht trekt. Ik wil ook zo'n hyperactief puppy waar je mee naar het park kan en kan spelen.' antwoordde ik. Eenmaal bij de ijskraam bestelde ik zelf ook een ijsje en wierp Jim een blik toe als teken dat ik het er niet mee eens was dat hij betaalde. 'Je krijgt het echt nog een keer terug hoor.' grijnsde ik. 'Maar toch bedankt.' voegde ik eraan toe. Mijn telefoon pakte ik erbij. Als je ons zoekt dan kan je ons vinden in het park. x stuurde ik naar Harry toe voor hij straks in een leeg huis zou staan. Waarschijnlijk waren wij toch eerder terug, maar alsnog.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels

    'Nee, ik weet het niet. Ik bedoe, ik had het ook niet bij Jim verwacht en bij hem reageer ik ook niet zo.' Ik kijk Harry langzaam aan en bijt op mijn lip. Ik sla mijn ogen neer en voel zijn blik op me branden. 'Iedereen denkt dat ik je leuk vindt en ik zag maar één manier om uit te vinden of ik werkelijk verliefd op je ben,' mompel ik en kijk hem aan. Ik hoor zijn woorden en klem mijn kaken op elkaar om niet te huilen. 'Maak je geen zorgen, ik ook niet op jouw Harry,' mompel ik. Het was een leugen, het was een keiharde leugen. Ik kijk hem aan en glimlach even. Hij is alweer met zijn mobiel bezig. Zo belangrijk was ik dus. Prima. Ik ging toch weg... Mijn blik glijdt naar mijn danstas. Zwijgend pak ik mijn tas op en sta op.
    'Ik ga maar weer is. Of wilde jij mij nog wat zeggen,' vraag ik hem en kijk hem aan. Ik had er geen zin meer in. De woorden van Harry hadden me pijn gedaan, ook al had hij dat niet door. 'Ik heb nog een vraagje, hoe ken jij Louis? Je hebt het nooit over hem gehad, zo ver ik het weet heb jij nog nooit met hem afgesproken.' Ik kijk Harry aan en mijn blik blijft op zijn gezicht hangen. 'Waar komt die Louis ineens vandaan,' vraag ik verbaasd en sla mijn armen over elkaar. Deels omdat ik het koud had, deels om mijn punt te maken. Ik ga toch weer zitten, ik had geen haast. Het was beter om tijd te rekken, dan in mijn eentje rond te zwerven.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jim Edward Styles

    'Ik sta erop. Deze keer ben ik degene die trakteert.' zei hij . Ik liep gewoon door want ik trakteer toch wel >:D .
    'Ik ben ook al lang opzoek, maar vind geen puppy die mijn aandacht trekt. Ik wil ook zo'n hyperactief puppy waar je mee naar het park kan en kan spelen.' zei hij '' Oke dan '' zei ik lacherig. Die hond past dan wel goed bij hem . Want hij is ook Hyperactief . 'Je krijgt het echt nog een keer terug hoor.' zei hij toen ik zijn ijsje betaalde '' Dat hoeft echt niet hoor'' zei ik . 'Maar toch bedankt.' voegde hij eraan toe '' Graag gedaan '' zei ik met een glimlach. '' Dus Louis wat gaan we nu doen? ''Vroeg ik toen we ons ijsje ophadden


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Harry Styles

    Mijn mobiel gaat wel een paar keer af maar dit keer negeer ik het maar even, ik zou zo wel weer reageren nu moest ik dus even met Lizz praten. Ik knik even twijfelend en kijk eraan, 'Waarom dan wel bij mij?' vraag ik en kijk eraan met mijn wenkbrauw omhoog. Bij haar volgende woorden schud ik mij hoofd, 'Trek je niet zoveel aan van wat andere zeggen dat bepaal je altijd zelf nog en bovendien kan je mij niet zomaar gaan zoenen?' zeg ik en kijk haar verward aan. Je gaat toch niet iemand die een relatie heeft zomaar zoenen om te kijken of je verliefd bent. Na mijn woorden zie ik gewoon dat ze gekwetst is, ze probeert het wel te verbergen maar ik kan haar zien, daaruit weet ik ook dat haar volgende woorden een leugen zijn al laat ik het maar even. 'Oké, dan is dat ook weer klaar' mompel ik dan maar. 'Waarom ga je gelijk weer? Nou ik weet niet zo gauw wat ik weel zeggen maar in iedergeval wil ik je niet kwijt als vriendin' zeg ik en kijk eraan. 'Louis ken ik van het uitgaan, ik heb hem daarna wel is gezien en nu hebben we wat' lieg ik en het klinkt gewoon heel geloofwaardig. 'Waar die ineens vandaan komt? wat is dat nou weer voor een vraag?' mompel ik met een grinnikje. Ik kijk even naar haar houding, met haar armen zo over elkaar, gewoon omdat ze een punt wilt maken volgens mij.

    Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels

    'Weet ik het, sorry oké?' Ik zucht en kijk hem aan. 'Ik weet het ook allemaal niet. Jij snapt net zoveel van mij, als ik van mezelf. Helemaal niks dus,' mompel ik. Ik kijk hem aan. 'Ja sorry, ik weet niet wat me bezielde.' Ik sla mijn ogen neer en voel me wangen rood worden. Ik schraap mijn keel en kijk hem aan. Ik aarzel over mijn antwoord op zijn vraag. 'Omdat.....' Ik bijt op mijn lip. 'Ik op reis ben,' besluit ik uit eindelijk te zeggen. 'Ik ga naar mijn tante, denk ik,' mompel ik. 'Of ergens anders naar toe. Daar ben ik nog niet overuit.' Ik kijk Harry aan en luister naar zijn uitleg. 'Ó oké, het zal wel,' mompel ik. Ik had Louis nog nooit gezien bij het uitgaan, in ieder geval niet waar Harry en ik wel eens samen heen gingen, maar misschien had Harry hem gespot toen ik met Mika weg was. Ik hoor hem grinniken en kijk hem quasi- verontwaardigd aan. 'Dat is gewoon een vraag!' Ik lach even en plof weer neer. Ik zucht even en kijk Harry aan. 'Zullen we dat van net maar gewoon vergeten? Ik bedoel... Tja....' Ik glimlach even en kijk Harry aan. 'Sorry Hazz,' mompel ik en leg mijn hoofd op zijn nek. 'Ik verpest je avond, is het niet?' Ik kijk voor me uit over het parkje en zucht diep. Ik bijt op mijn lip en sluit mijn ogen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis Tomlinson
    ''Oke dan'' zei hij lacherig. 'Ja, ik weet dat het bij mij past aangezien ik dat ook ben. Daarom ben ik daar juist naar opzoek, want dan heb ik sowieso iets leuks om mijn energie in te steken.' zei ik lachend. Ik wist gewoon dat hij dat dacht, maar het waren ook mijn gedachten. Mijn telefoon pakte ik uit mijn broekzak en zette mijn muziek aan. Bijna altijd had ik mijn muziek aanstaan. 'Dat hoeft echt niet hoor' zei hij en ik haalde mijn schouders op. 'En alsnog doe ik dat wel.' zei ik. 'Graag gedaan '' zei hij met een glimlach. 'Dus Louis wat gaan we nu doen?' Ik glimlachte waarna ik een bedenkelijk gezicht trok. 'Ik weet het niet. Ik wil gewoon dat Harry weer terugkomt en dat we kunnen vertrekken. Het duurt al veel te lang en dat werkt niet met een ongeduldig iemand.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles

    Ik trek mijn wenkbrauw even op best raar werd dus helemaal. 'Oké oké, ik hou er al over op oké' mompel ik en kijk eraan. Als ze zegt dat ze niet weet wat er bezielde zucht ik even, ' Laten we maar vergeten' mompel ik en kijk eraan. Ik vond het nog steeds raar maar ja, echt boos ging ik er nu ook weer niet om worden. Al vond ik het dus echt niet leuk. Ik kijk eraan als ze zegt dat ze op reis is, Ik schud mijn hoofd even, 'Lizz je bent weggelopen, niet op reis' zeg ik en kijk eraan. Het was duidelijk genoeg. Ik knik even, 'Als je naar je tante gaat prima, maar ga niet op straat slapen of waar dan ook dan kom je maar bij mij in huis' zeg ik en kijk de aan. Ik kijk er even aan als ze verontwaardigd kijk en luister naar haar woorden en vervolgens gelach waardoor ik ook begin te lachen. Ze lachte tenminste nu weer. 'Is goed' zeg ik met een glimlach, het vergeten lijkt me maar beter. Ik kijk der aan en glimlach even, 'het is oké' zeg ik en sla mijn arm even om erheen. 'Nee hoor, alleen ga ik zo uit met Louis en Jim dus daar moet ik zo wel weer heen' zeg ik en kijk even om me heen.

    FRANCISC0 schreef:
    Steve Tomlinson

    Ik pakte mijn servet en liep snel op Blake af, die naar me toe liep. "Blake, gaat het? Doet het pijn? Kom ik haal die koffie wel van je gezicht" zeg ik terwijl ik mijn servet goed probeer vast te houden. Met de servet in mijn hand veeg ik langzaam koffie van zijn wang "het gaat wel hoor en het doet niet zo pijn, de koffie was niet meer zo wa- AUCH!" schreeuwt hij terwijl ik langzaam met de servet net iets onder zijn -strakke- kaaklijn wrijf. Nadat ik zijn hele gezicht heb schoongemaakt kijk ik nog eens goed naar zijn kaak "je hebt een erge brandwond Blake" zeg ik zacht. Blake kijkt angstig, maar ook boos "kom op blijf rustig, we gaan wel even naar het ziekenhuis" fluister ik waarna ik een vlinderzacht kusje op zijn wang plant.


    Blake Styles

    Als hij verteld dat ik brandwonden heb schik ik even maar voel me daarna gelijk boos worden op Jim, als hij nou gewoon een keer normaal kon reageren! Ooh dit ging die echt nog terugkrijgen. 'Nee ik hoef niet naar het ziekenhuis het gaat echt wel' zeg ik en voel hoe mijn wangen langzaam rood kleuren door het kusje op mijn wang. Daarna sta ik op en kijk Steve aan. 'Ach laten we er maar even naar gaan kijken dan' mompel ik toch omdat de wond eigenlijk wel heel erg brand en ik hoop dat ze er wat aan kunnen doen in het ziekenhuis. Voorzichtig pak ik zijn hand vast en glimlach even lichtjes naar hem

    Jim Edward Styles

    'Je bent niet de enigste die het lang vind duren . '' zei ik . Ik pakte mijn mobiel er bij en stuurde iets naar Hazz : ''Jim : Hazz kom je nog we zijn het nu wel een beetje zat . Zit je met Lizz ergens in de bosjes ofzo ? x Jim'' en ik drukte op verzenden . En ik begon weer te zingen . Maar nu iets wat ik niet eens ken .. Toen ik klaar was werd ik gek '' Grr ik haat wachten '' zei ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels

    ''Ik ben wel op reis,' protesteer ik en kijk hem aan. Waarom kende hij me zo goed? Nou ja, sinds hij me kent weet hij alles van me. Ik knik tegen zijn schouder aan. 'O, oké. Ik moet ook maar is de trein pakken. Ik wil niet vanancht om 1 uur bij mijn tante staan, is het niet?' Ik glimlach even naar Harry en kijk hem aan. Hij heeft zijn arm om me heen geslagen, dus sla ik mijn arm ook om zijn middel en leg mijn hoofd op zijn schouder. Het voelde rot dat ik loog, maar anders zou hij me echt niet laten gaan. Ik schud even met mijn hoofd en ga weer recht op zitten. 'Nou, veel plezier dan vanavond,' glimlach ik en kijk hem aan. Ik sta langzaam op en ril van de kou. 'Bye Harry,' glimlach ik en druk een kus op zijn wang. 'Veel plezier.' Ik woel door zijn krullen, voor de laatste keer en draai me dan om. Mijn tas trek ik over mijn schouders. Zwijgend loop ik het park uit, door de redelijk stille straten van London. Wat zou ik gaan doen? London zou ik verlaten, maar vandaag nog niet. Op mijn dooie gemakje strompelde ik door de straten, richting het uitgaansgebied van London. Ik loop een willekeurige kroeg in en loop door tot een tafeltje achterin. Ik neem plaats aan een tafeltje en zak onderuit. Het gesprek met Harry golft nog even door mijn hoofd. Ik had hem niet moeten kussen... Waarom deed ik dat? Ik bijt op mijn lip en staar voor me uit, maar iedereen had dus gelijk gehad. Ik was verleifd op Harry.

    [Iemand van de meiden misschien zien om Elizabeth tegen te komen of iemand anders? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis Tomlinson

    'e bent niet de enigste die het lang vind duren.' zei hij en ik knikte langzaam terwijl ik een paar stappen verder zette en rondkeek. Mijn blik viel op een krullenbol iets verder op en deze herkende ik gewoon uit duizenden. Het meisje dat vertrok ook. Ik trok Jim mee die richting op en maakte een gebaar dat hij stil moest zijn aangezien hij aan het zingen was. Mijn muziek zette ik ook uit en knikte als antwoord op zijn woorden. Achter Hazza, bleef ik stilstaan en haalde mijn vinger door het ijsje dat ik nog in mijn handen had. Dit smeerde ik uit over zijn wang. 'Ons negeren daar staat een straf op, allerliefste Hazza.' fluisterde ik in zijn oor. 'En ons lang laten wachten al helemaal.' voegde ik er nog aan toe en drukte een kusje op zijn wang. Mijn armen sloeg ik van achter om hem heen en keek voor me uit.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Dubbel)

    [ bericht aangepast op 6 mei 2013 - 17:15 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles

    Ik kijk haar aan en begin te lachen, ' Ja als je het op reis wilt noemen' zeg ik lachend en kijk eraan. Als ze zegt dat ze de trein moet pakken knik ik, 'Is het zolang reizen met de trein dan want zolaat is het helemaal nog niet?' vraag ik verbaast. 'Dankje, jij veel plezier bij je tante' glimlach ik en kijk eraan. 'Doei Lizz' zeg ik en voel de kus op mijn wang waardoor ik even glimlach. Ze loopt weg en rustig pak ik mijn mobiel erbij, wow ik had echt veel smsjes gekregen. Ik lees ze allemaal even en glimlach, aw die van Louis zijn echt lief. Net als ik wil reageren voel ik wat over mijn wang heen gaan en verbaast wil ik omkijken als ik iemand al hoor fluisteren, Louis! Ik had het kunnen weten. ' Ik negeerde jullie niet, ik was alleen in gesprek' zeg ik onschuldig en kijk hem aan. 'Sorry' zeg ik daarna omdat ik z heb laten wachten. Ik voel de kus op mijn wang en glimlach even. Daarna veeg ik het gene wat op mijn wang zit eraf en draai me om waarna ik Louis aankijk. Ik druk een kus op zijn lippen en kijk dan even naar Jim, 'Is het een idee om met ze alle wat eten te halen als jullie ijsje op is' zeg ik en kijk ze vragend aan. ik had echt honger namelijk.

    Jim Edward Styles

    En ja hoor ik moest weer eens rennen want ik zag Louis bij iemand in de verte staan ..
    ''Ja Harry inderdaad op die 2 dingen staat een straf! Eeen zwaaaare straf!'' zei ik om weer eens te overdrijven.
    Ik ging op het bankje zitten en ik hijgde '' Zeg Louis laat me alsjeblieft nooit meer rennen . '' zei ik terwijl ik nog aan het bijkomen was.
    Pff Louis kon hard rennen want hij was zo 1,2,3 weg ?! Echt eng maar ja ik zeg vandaag wel heel vaak het woord Eng .. Maar ik mag dat woord zeggen ik heb daar alle redenen voor Toen ik voor me uit keek zag ik een lekker ding wandelen '' Wat een lekkerding'' zei ik weer perongeluk en ik werd bijna zo rood als een tomaat. '' Jullie 2 hebben dat niet gehoord!'' zei ik terwijl ik verlekkerd stond te kijken naar die jongen.
    '' EINDELIJK ETEN!'' Zei ik want ik had echt super veel honger '' Komaan ! Waar wachten we nog op ?'' zei ik

    [ bericht aangepast op 6 mei 2013 - 17:24 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis Tomlinson
    Ik grinnikte zacht als ik merkte dat Harry, op het moment dat ik het ijs op zijn wang smeerde, wel zijn telefoon in zijn handen had. 'Had je me al verwacht, darling? En wat vond je van de smsjes? Iets teveel?' grinnikte ik zacht. Ik luisterde naar zijn woorden. 'Meneer ik-ben-het-onschuld-zelf. Maar dat betekent alsnog niet dat je ermee weg komt.' Ik knikte instemmend bij de overdreven van Jim er nog bij. 'Sorry, ik zal niet meer rennen.' lachte ik toen en richtte me op Harry. 'Hmm, het is niet alleen jou schuld, dus met dat kom je wel weg. Daarbij ben je er nu weer.' zei ik en verstrakte mijn greep iets. Alleen verslapte deze toen hij zich naar me omdraaide en glimlachte. Nu plofte ik gewoon op zijn schoot neer en sloeg mijn armen opnieuw om hem heen. Ik deed net of ik de woorden van Jim niet had gehoord, omdat hij dat wilde en glimlachte door de kus op mijn lippen. 'Hmm, nee ik miste je echt, Hazz.' zei ik en drukte nog een kus op zijn lippen. 'Maar als iedereen honger heb..Dan kunnen we toch beter naar de pizzeria om de hoek en straks nog ijs halen? Harry trakteert als goedmakertje.' lachte ik onschuldig. 'Nee grapje. Ik betaal en Hazz' Ik keek de jongen aan. 'Jij gebruikt je eerdere idee maar.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer