• Deze RPG is gebaseerd op het originele verhaal When did you last let your heart decide? || Zianourry (16+)

    Naar het idee van quin98 en OhMyZiall



    I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan: FRANCISC0
    -Louis William Tomlinson: OhMyZiall
    -Liam James Payne: Sylvesti
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Danosaur
    -Blake Jayson Styles: Vindicatif/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles OhMyZiall/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Caleo
    - Vriendin Niall: Amber Woods Sempra


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel PayneBlog
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson StylesOhMyZiall/ quin98
    - Broertje van Louis: Steve James Tomlinson FRANCISC0
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles ZaynieBoy



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag



    Aangezien zowel Quinty als ik het idee hebben dat het toch niet gaat werken, hebben we iets anders bedacht. Iedereen begint opnieuw, zodat het voor iedereen te volgen valt.
    De jongens zitten allemaal op de chatsite in een groepsgesprek en halverwege dat gesprek zal Stranger aankomen met de weddenschap. Vanaf daar zullen ook de afgesproken tijd komen dat de jongen elkaar ontmoeten en hun 'partner/ vrienden' echt ontmoeten. Eenmaal de weddenschap gestart is, zal het weer vrij zijn voor iedereen. De meiden zullen zich tot die tijd even niet met de jongens bezig kunnen houden en zullen iets moeten verzinnen. Dit is om alles even alles goed te laten lopen. En het niet snel doodloopt.
    Wat nu is het om het netjes te houden gewoon een zooitje.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2013 - 14:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn malik
    Verbaast keek ik naar mijn hand, die plots in die van Liam lag. Niet gedacht, dat hij zoiets uit zichzelf zou doen en dus niet alles van mijn kant hoefde te komen.. Maar het was beter zo. Misschien dat als hij iets meer zou durven straks het nog een beetje uitdagend werd. Voor mij tenminste, anders werd het ook maar saai. Want wat was een uitdaging zonder echte competitie. Ik keek glimlachend naar hem en kneep even in zijn hand dat het goed was en keek weer voor me uit, omdat de ijskraam al in zicht was. ik keek door de glazen toonbank en beet op mijn lip, waar een kleine grijns op vormde toen Liam zei dat hij trakteerde. ik tuiten mijn lippen even nadenken. 'Ik wil citroen en bosvruchten. wel een hoorntje.' onschuldig keek ik Liam aan. Ik hield niet van bekertjes. daarbij, had je daarvoor twee handen nodig en die had ik even niet.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles

    Ik knik even en grinnik dan, ' Dat zijn we ook wel maar dat moest jij weten toch' zeg ik en kijk hem aan. Ik snap zeker dat die het raar vindt en ik snap het ook helemaal als die mij raar vindt maar zou het echt jammer vinden als die hierdoor niet meer met mij zou omgaan. Dat het hem bevalt snap ik niet maar dat zou wel. 'Oké dan ga ik dit keer maar mee dat het allebei onze schuld was' mompel ik al ben ik er niet helemaal mee eens, ik bedoel hij heeft niet gezorgd dat er ruzie kwam hij heeft bijna niks gezegd maar ja, dat laten we nu maar even. Als hij zegt misschien kijk ik hem vragend aan en wacht tot hij veder wat zegt. 'Nou, allerliefste Louis zou je alsjeblieft me willen helpen? al is het eigenlijk ook gewoon een beetje samen uitgaan' zeg ik terwijl ik hem met puppy oogjes aankijk en daarna een pruillipje trek, ik wist dat die niet tegen een pruillipje kon. 'Je zit ons echt niet dwars hoor' zeg ik daarna tegen Louis en kijk naar Jim die de kamer inkomt. Ik grinnik even en knik dan, 'Prima' zeg ik en trek mijn wenkbrauw op als hij zegt dat die zo wel terug komt, ik wil zeggen dat het niet nodig is maar hij is al weg.

    [Ik schrijf zo post met Lizz, heb ik nog iets gemist? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [is goed en volgens mij niet echt heel erg, een gevecht tussen Jim en Harry maar dat heb je misschien wel gelezen]

    [Gevecht? Sorry heb echt niks gelezen, heb hele dag getennist. ben beetje moe (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Liam Payne
    Ik glimlachte bij het kneepje in mijn hand van hem. Dit was dus een goede zet geweest. Bij de ijskraam keek ik naar hem en luisterde naar wat hij wilde. "Okay." Ik richtte mijn aandacht op de mevrouw achter de toonbank. "Een hoorntje met bosvruchten en citroen en een met stragatella en yoghert." Ik zou maar twee bolletjes nemen als hij ook er maar twee nam. Ze knikte en maakte de ijsjes. Ik betaalde en gaf eerst zijn hoorntje aan Zayn voor ik mijn eigen pakte. Ik likte aan mijn ijsje en glimlachte naar hem. "Wil je nog ergens heen? Of gaan we gewoon ergens zitten en een ijsje eten? Ik zal ook nog de muziek voor vanavond uit moeten zoeken." Ik glimlachte en likte nog wat meer aan mijn ijsje. Het was echt heel lekker. "Is jou ijsje net zo lekker als het mijne, of niet?" vroeg ik aan hem terwijl ik nogsteeds zijn hand vast hield.


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson
    Ik zette langzaam een paar stappen naar hem toe. 'Dat wist ik inderdaad wel. Maar het veranderd niets, want Hazz is nog net zo lief.' zei ik en een onschuldige grijns verscheen op mijn gezicht. 'Je blijft wel mijn 'vriendje' en daarbij ben ik ook niet een van de normaalste.' Beetje bij beetje vond ik het niet erg om hier weer te staan. 'Het is ook allebei onze schuld. Je kan er niets aan veranderen, alleen moet je inzien dat het ook mijn schuld is.' zei ik toen ik merkte dat hij het er niet mee eens was. Maar de krullenbol moest zich er maar bij neerleggen. Mijn zachte lach vulde de kamer door zijn vragende blik en de vraag die niet veel later volgde. 'Nou, allerliefste Hazza daar moet ik echt eventjes over nadenken. Al klinkt het niet verkeerd om mee te gaan.' zei ik en sloeg mijn handen voor mijn ogen. De puppy oogjes en pruillipje kon ik niet tegen en wist dat ik dan gelijk zou instemmen. Ik wist het gewoon echt niet. 'Hmm, langzaam haal je me over. Maar nog niet helemaal en daarbij ga ik ook niet zo uit.' zei ik en wees naar mijn kleding. Ik keek naar Jim die de kamer inkwam en stak twee duimen in de lucht. 'Ik ben het met Hazza eens. En je hoef echt niet weg.' Alleen waren deze woorden al iets te laat. 'Zo, dus wat heeft Hazza nog meer in gedachten?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lootus schreef:
    [Gevecht? Sorry heb echt niks gelezen, heb hele dag getennist. ben beetje moe (: ]


    [Jup haha, Harry was heel boos en ging naar Jim toen sloeg Jim hem en begon Harry ook]

    Jim Edward Styles

    Tijd om te gaan douchen . Ik kleedde me uit en ik sprong onder de douche. Ik begon een liedje te zingen. Ik waste mijn haar en ik droogde me af. Toen ik bukte om iets van de grond te pakken leek het wel als iemand op mijn kont sloeg. Ik keek in de spiegel en zag een afdruk van een hand op mijn linker bil staan. ? Weird de deur zit op slot en Hazza en Louis zitten beneden. Achja. Ik trok mijn kleren aan en ik deed mijn haar. Ik had dorst dus ik ging naar beneden . En toen zag ik Harry en Louis staan '' N'ahww Jullie 2 zijn echt zo schattig samen '' zei ik . Ik liep naar de keuken en pakte een flesje cola. Ik ging op de bank zitten en haalde achter mijn rug nog 2 flesjes weg. '' Hier eentje voor Louis en eentje voor Harry'' zei ik en ik gaf hun beide er een. Ik zag dat de tv nog steeds aan was. En ja hoor welk meneertje was er weer op tv ? Juist ja Justin Bieber '' Haha zo zo meneer Bieber hoe durf je zomaar op mijn kont te slaan ?'' grapte ik ik keek naar links .. SHIT hun hadden het gehoord '' Uhmm er is niks gebeurt helemaal niks '' lacht ik en ik begon rood te worden


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Zayn malik
    Toen ik mijn hoorntje overhandigt kreeg glimlachte ik dankbaar. 'Dankje.' Om mijn worden kracht bij te zetten, drukte ik een vlinderzacht kusje op Liam zijn kaak. Ik haalde langzaam mijn schouders op en begon aan mijn ijsje te likken, terwijl ik Liam iets van de ijskraam wegtrok zodat we niet in de weg zouden staan en andere mensen er ook nog bij konden. 'Zeg het maar, het is jou dag vandaag.' Ik verbaasde me erover hoe normaal het leek om zo met Liam te staan. Alsof we dit elke dag deden en ik hem al veel vaker gezien had, dan vandaag. Maar ik vond het prettig. 'Hoelang duurt dat dan, dat uitzoeken? want ik wil niet belemmeren ofzo.' zei ik snel, waarna ik weer aan mijn ijsje begon. 'Ik weet niet hoe lekker die van jou is.' grijnsde ik, waarna ik mijn ijsje voor Liam zijn lippen hield, me zwaar inhoudend, hem niet tegen zijn neus te duwen. Nee, natuurlijk kon ik me niet inhouden en grijnzend duwde ik mijn ijsje zachtjes tegen het puntje van Liam zijn neus.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles

    Ik kijk hoe hij een paar stappen naar mij toe zet en grinnik zachtjes. 'Je mag ook gewoon naast me gaan zitten hoor' zeg ik waarna ik naast me op de bank klop. 'Of op me schoot natuurlijk' voeg ik er later met een knipoog aantoe. 'En Lou wordt steeds maar liever' zeg ik met een glimlach en kijk hem aan. Ik grinnik bij het woord vriendje, het is zo maar ook weer niet. 'Ja, je zit voorlopig nog wel even aan mij vast' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Ja maar alsnog' mompel ik daarna en haal mijn schouders op. 'Laten we er maar gewoon over ophouden' zeg ik dan waarna ik even naar hem glimlach en hem in zijn ogen aankijk. ' Dat is mooi want ik wil heeeel erg graag dat je meegaat' zeg ik veder nog om hem meer over te halen en kijk hem aan. Ik kijk naar zijn kleding en haal mijn schouders op, 'Je hebt nog even de tijd en bovendien kan je je altijd nog van mij lenen' glimlach ik, ach Jim had het ook gedaan dan kon Lou er ook nog wel bij. 'Hazz denkt nog aan een knuffel' zeg ik waarna ik naar hem toe ga en hem in een knuffel trekt. 'overgehaald?' vraag ik lachend. Op het moment dat ik loslaat komt Jim binnen en ik glimlach naar hem. ' Dankje' zeg ik lachend tegen Jim die ons schattig noemt. Opnieuw herhaal ik deze woorden als ik een flesje cola krijg. Ik begin te lachen door de opmerking van Jim die die per ongeluk hardop zei denk ik. 'Dat had je gedroomd!' zeg ik lachend tegen hem

    Jim Edward Styles

    'Dat had je gedroomt!'zei Harry toen ik iets hardop zei. '' Nee Hazz het is echt zo iemand sloeg op mijn kont toen ik iets pakte van de grond. Daarna keek ik in de spiegel en er zat een hand afdruk op mijn linker bil '' Zei ik . '' Dus Louis ga je mee vanavond ? Gezellig met Harry en mij mee uit. '' zei ik. Ik opende mijn flesje en ik dronk er wat uit. Pff het was hier een beetje een troep . Ik pakte de afwas en begon af te wassen. '' If I was your boyfriend, I’d never let you go
    I can take you places you ain’t never been before
    Baby take a chance or you’ll never ever know
    I got money in my hands that I’d really like to blow
    Swag swag swag, on you
    Chillin by the fire why we eatin’ fondue
    I dunno about me but I know about you
    So say hello to falsetto in three two'' zong ik terwijl ik aan het afdrogen was. Ik stopte alles op de plek waar het hoorde en ik ging weer op de bank zitten. '' Nou nu word ik echt bang telkens als ik tv kijk of ergens van weer kom . Dan komt Justin Bieber op tv. Het lijkt wel alsof die TV dat automatisch doet'' zei ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Liam Payne
    Ik glimlachte naar hem. Mijn kaken werden toch weer knal rood van het kusje op mijn kaak. Hoe ging ik dit overleven? Volgens mij was al dit gebloos namelijk niet gezond. Ik liep met hem mee een stukje weg van de ijskraam, waar we natuurlijk erg in de weg hadden gestaan. Ik schudde mijn hoofd bij zijn woorden. "Het is onze dag." Ik vond het vreemd hoe makkelijk ik ons zei. Ik kende deze jongen misschien een uurtje en toch vond ik het absoluut niet vreemd om ons te zeggen. Het was op zich niet erg, zeker met het oog op de wedstrijd. Ik dacht even na over zijn vraag. "Een half uurtje misschien, meer zal het denk ik niet zijn. De meeste muziek heb ik al." Ik likte nog wat aan mijn ijsje. Ik glimlachte en keek even naar zijn ijsje wat nu voor mijn neus hing. Zou ik gewoon een lik kunnen nemen? Ik dacht van wel. Ik stak mijn tong uit om een likje te nemen. Toen duwde hij opeens het ijsje in mijn gezicht waardoor ik niet alleen ijs op mijn tong kreeg, maar ook op mijn neus. Ik grinnikte en haalde mijn tong weer binnen mijn mond. "Lekker ijsje. Wil je de mijne ook proeven?" Ik hield mijn ijsje voor zijn neus. Hij kreeg dit terug, dat wist hij vast ook. Zacht duwde ik het ijsje tegen zijn neus voor ik hem weer voor zijn mond hield.


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson

    Bedenkelijk keek ik de jongen voor me aan en knikte toen. 'Alles kan, Hazz, maar niet alles is ook de bedoeling.' grinnikte ik zacht en plofte niet veel later neer op zijn schoot. 'Maar dat laatste aanbod sla ik natuurlijk niet af.' Lachend schudde ik mijn hoofd waarna ik een kusje op zijn wang drukte en me dicht tegen hem aan nestelde. 'Lou moet toch iets.' zei ik terwijl ik voor me uit staarde. Het woord vriendje bleef ergens best vreemd klinken, maar het was ergens zo. 'Oh, maar ik denk dat ik daar wel mee kan leven.' Mijn hand sloeg ik voor zijn mond toen ik weer een protest aan hoorde komen. 'Die laatste woorden moet je -je ook aanhouden. dus mond dicht.' zei ik lachend en keek op. 'Heeeeeel misschien ga ik ook wel mee.' zei ik terwijl ik opkeek. Zijn blik ging over mijn kleding en ik knikte. 'Heb je iets met streepjes?' vroeg ik serieus. Dan was dat tenminste geregeld. 'Hazz denkt?' vroeg ik verbaasd. Mijn lach vulde de kamer terwijl ik ging staan met mijn armen naar hem uitgestoken. 'Mwha.' murmelde ik en sloeg mijn armen om hem heen. Op het moment dat hij los liet, duwde ik hem weer op de bank, om hetzelfde weer te gaan zitten en mijn blik op Jim te richten. 'Dankje.' herhaalde ik de woorden van Harry ook dubbel. Ik grinnikte zacht door de opmerkingen van Jim. 'Ik blijf bij de woorden koekoek.' Daarna haalde ik mijn schouders op. 'Hazza, probeert me te overtuigen en ik wil even kijken wat hij allemaal mee aankomt.' Mijn onopvallende onschuldige blik naar Jim vertelde als dat ik mee zou gaan, maar dat hoefde Harry niet te weten. Ik vond dit wel grappig.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Wie heeft zin om Elizabeth te meeten?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne