• Deze RPG is gebaseerd op het originele verhaal When did you last let your heart decide? || Zianourry (16+)

    Naar het idee van quin98 en OhMyZiall



    I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan: FRANCISC0
    -Louis William Tomlinson: OhMyZiall
    -Liam James Payne: Sylvesti
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Danosaur
    -Blake Jayson Styles: Vindicatif/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles OhMyZiall/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Caleo
    - Vriendin Niall: Amber Woods Sempra


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel PayneBlog
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson StylesOhMyZiall/ quin98
    - Broertje van Louis: Steve James Tomlinson FRANCISC0
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles ZaynieBoy



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag



    Aangezien zowel Quinty als ik het idee hebben dat het toch niet gaat werken, hebben we iets anders bedacht. Iedereen begint opnieuw, zodat het voor iedereen te volgen valt.
    De jongens zitten allemaal op de chatsite in een groepsgesprek en halverwege dat gesprek zal Stranger aankomen met de weddenschap. Vanaf daar zullen ook de afgesproken tijd komen dat de jongen elkaar ontmoeten en hun 'partner/ vrienden' echt ontmoeten. Eenmaal de weddenschap gestart is, zal het weer vrij zijn voor iedereen. De meiden zullen zich tot die tijd even niet met de jongens bezig kunnen houden en zullen iets moeten verzinnen. Dit is om alles even alles goed te laten lopen. En het niet snel doodloopt.
    Wat nu is het om het netjes te houden gewoon een zooitje.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2013 - 14:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jim Edward Styles

    Ik hoorde Louis ook grinniken '' Jullie denken zeker dat ik gek ben he ?'' zei ik '' Het is echt zo .. Het spookt hier . whoeee'' en ik maakte een spook geluidje.
    Ik kon aan de blik van Louis zien dat hij toch wel mee zou gaan. Iedereen zegt altijd ja als Harry zijn pruillipje trekt. Ookal wil je het niet toch zeg je ja. Haha ik heb een idee ... Ik stond op en ging achter de bank staan . Ik hield Louis hoofd vast en ik hield die van Harry ook vast. En ik zorgde er voor dat ze gingen zoenen. '' Kijk dit noem ik nou echte liefde . '' zei ik en ik begon als een gek door het huis heen te rennen want Harry en Louis zouden me denk ik zometeen wel achter na komen.. Ik verstopte me in de voorraad kast. Haha en als ze mij dan vinden dan loop ik er heel rustig uit en dan schreeuw ik ! IK BEN UIT DE KAST hahah


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Harry Styles

    'Dat klopt' zeg ik lachend en grinnik als hij bij me op schoot gaat zitten waarna ik mijn armen om hem heen sluit. 'Dat is mooi' zeg ik met een glimlach die wat breder wordt door het kusje op mijn wang. Als hij zegt dat die toch iets moet haal ik mijn schouders een beetje op geen idee hoe ik precies moet reageren. 'Gelukkig maar want ik heb je liever levend dan dood' zeg ik lachend en kijk hem aan. Als hij zij hand voor mijn mond houdt kan ik het niet laten er aan te likken. Ik begin hard te lachen en kijk hem daarna onschuldig aan, 'Omdat jij het zegt zou ik me aan mijn woorden houden' grinnik ik en kijk hem aan. ' Ooh, maar ik wel een antwoord dat je het zeker weet!' zeg ik lachend. Ik denk even na en knik even, 'Ik heb wel een of twee shirtjes, met streepjes' zeg ik tegen hem met een glimlach. 'Ja hazz denkt' zeg ik lachend en glimlach even. Ik kijk Jim aan en glimlach even naar hem. 'Ja dat denken we' zeg ik lachend. Als Jim onze hoefde pakt zodat hij ons dwingt te zoenen haal ik mijn schouders een klein beetje op en druk mijn lippen op die van Lou. Ik hoor JIm wegrennen en haal mijn lippen langzaam van die van Lou. 'Ik blijf lekker zitten, pak jij hem?' vraag ik lachend.

    Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels

    Verward knipper ik met mijn ogen. Ik werd wakker van geklop en vlieg overeind. Hoelang had ik geslapen? Ik weet het niet.
    'Lizz,' hoor ik mijn moeder bezorgd vragen. 'Wat is er?'
    'Ga weg,' schreeuw ik.
    'Maar ik moet toch weten wat er is? Je kan hier niet eeuwen blijven zitten. Ooit zal je moeten eten... Of drinken. Alsjeblieft...'
    'Ik hoef geen eten,' schreeuw ik. 'Hou nou is op met je eten,' gil ik weer. Mijn moeder is stil. Ik hoor gesnik aan de andere kant van de deur, maar het laat me koud.
    'Mam, ga niet huilen! Je hebt geen idee wat er aan de hand is! Je begrijpt het niet en je zal het ook nooit doen! laat me met rust!' Ik hoor mijn moeder nu huilend weglopen. Ik spring op en ren naar mijn kast. Ik pak allemaal spullen en stop ze in mijn sporttas. Ik kon hier niet blijven, ik kon het niet! Vlug kijk ik mijn kamer rond. De belangrijke dingen had ik wel. Ik kon nu weg voor een week, misschien iets langer. Vlug leg ik een briefje neer voor mijn moeder.

    Lieve mama,
    Bedankt dat je er voor me bent geweest de afgelopen jaren. Jij bent mijn grootste steun geweest en hebt me met alles geholpen. Maar je moet één ding begrijpen. Ik zal nooit beter worden, ik zal nooit met plezier mijn avond eten eten, ik zal niet zoals alle andere pubers dolgraag pizza eten. Nooit zal ik als toetje een ijsje eten of sowieso een toeje. Zo ben ik niet. Het spijt me mam, dat ik je zo teleurstel, dat ik anders ben en dat ik zo moeilijk doe. Daarom is het beter dat ik ga, ik weet niet waarheen, maar naar een plek waar ik jouw niet meer lastig hoef te vallen met mijn problemen. En ga alsjeblieft terug naar papa, jullie zijn niks voor niks getrouwd. Toch? Het spijt me dat jullie huwelijk is geknapt dankzij mij, dat was niet mijn bedoeling. Als ik hier blijf, maak ik niet alleen mijn leven moeilijker dan het is, maar ook die van jouw.
    Wat ik ook heb gezegd in al mijn ruzies, ik hou van je mam. Ik zal altijd van je houden en je zal altijd mijn moeder zijn. Als ik ooit kinderen zal krijgen, dan zou ik zoals jouw willen zijn.

    Loves, je dochter, Elizabeth


    Ik leg het briefje op mijn bureau en open mijn raam. Vlug haal ik mijn deur van het slot en ren dan naar het raam. Behendig klim ik eruit. Ik had dit vaker gedaan, als ik stiekem naar Harry of Mika ging. Harry of Mika. Moest ik hun ook gedag zeggen? Mika was boos op mij, maar Harry? Hij kon er onmogelijk iets van begrijpen. Ik beland met beiden voeten op de grond en begin te rennen. Ik ren mijn straat uit en zucht opgelucht als ik weg ben gekomen. Ik stop mijn handen in mijn broekzakken en kruip wat meer weg in mijn vest. Ik pak mijn mobiel en zet hem aan. Ik zie dat ik een berichtje binnen heb van Harry. Hij had recht op een gesprek, dat weet ik ook wel. Maar het zal pijnlijk zijn...

    Harr,y, kan je naar het park komen? Daar wil ik wel praten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis Tomlinson

    'Natuurlijk klopt dat.' grinnikte ik en sloeg mijn armen ook om Harry heen. Onbewust nestelde ik me nog iets beter tegen hem aan waarna een instemmend geluidje mijn mond verliet. Ik hoefde niet op te kijken om te weten dat er een glimlach op zijn gezicht te vinden was. Deze jongen leerde ik ondertussen wel kennen. 'Ik wil ook nog iets langer van het leven en jou gezelschap genieten.' zei ik zo serieus mogelijk, maar een lieve glimlach was altijd nog op mijn gezicht te vinden. Een piepend geluidje verliet mijn mond toen hij aan mijn hand likte. 'Hazza, waar was dat goed voor?' grinnikte ik zacht. Dit ging al snel over in lachen, want zijn lach was aanstekelijk en met zijn onschuldigheid erbij was het helemaal niet te negeren. 'Dat is goed om te horen, want ik wil geen discussie met je.' zei ik en hield mijn hoofd iets schuin. 'Wat weet ik zeker en welk antwoord?' vroeg ik lachend. Een grijns verscheen op mijn gezicht en knikte doen. 'Dan leen ik kleding van jou.' zei ik zonder te twijfelen. Ik had geen zin meer om naar huis toe te gaan. 'Dat is een nieuwe.' zei ik lachend. Ik porde Harry in zijn zei en schudde mijn hoofd. 'Dat denken we niet.' zei ik en voor ik kon zeggen dat we het zeker wisten of met hem eens waren, dwong hij ons te zoenen. Ik grijnsde kort en voelde niet veel later Harry zijn lippen op de mijne. Voetstappen lieten me weten dat Jim weg was. 'Nee, teveel moeite om op te staan, want zit juist lekker.' Ik wiebelde expres iets heen en weer en trok Harry dichter naar me toe om mijn lippen weer op de zijne te drukken. Ja, ik was gewoon lui.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jim Edward Styles

    Pff het is warm hier.. Ach ze komen me toch niet halen. Ik ging er weer uit. En ik liep weer naar de woon kamer . En ik zag Louis en Harry zoenen '' N'ahw ..Tinky Winky en Dipsy zijn aan het zoenen '' lachte ik . Ik durfde niet na de TV te kijken want ik denk dat JB er weer op is . Ik liep naar de tv met mijn ogen dicht en drukte hem uit met mijn teen. '' HAHA KOM MAAR OP TV'' zei ik .. Ik ging weer naar de bank en plofte neer. '' Nanananannanana '' En ik begon een zelf geschreven liedje te neuriën '' That's what makes you beautiful '' zong ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Steve Tomlinson

    Ik pakte mijn servet en liep snel op Blake af, die naar me toe liep. "Blake, gaat het? Doet het pijn? Kom ik haal die koffie wel van je gezicht" zeg ik terwijl ik mijn servet goed probeer vast te houden. Met de servet in mijn hand veeg ik langzaam koffie van zijn wang "het gaat wel hoor en het doet niet zo pijn, de koffie was niet meer zo wa- AUCH!" schreeuwt hij terwijl ik langzaam met de servet net iets onder zijn -strakke- kaaklijn wrijf. Nadat ik zijn hele gezicht heb schoongemaakt kijk ik nog eens goed naar zijn kaak "je hebt een erge brandwond Blake" zeg ik zacht. Blake kijkt angstig, maar ook boos "kom op blijf rustig, we gaan wel even naar het ziekenhuis" fluister ik waarna ik een vlinderzacht kusje op zijn wang plant.

    Harry Styles

    Als hij zich tegen mijn aan nesteld glimlach ik even. ' Blij dat te horen en ik wil ook nog langer van jou gezelschap genieten' zeg ik met een glimlach en grinnik daarna even. Als een piepend geluid zijn mond verlaat begin ik nog harder te lachen en ook als hij er bij vraagt waarvoor dat goed was. Ik haal mijn schouders op, 'Had je hem maar niet voor mijn mond moeten houden' zeg ik en steek plagend mijn tong uit. 'Ik ook niet met jou dus dat is mooi' zeg ik nadat ik weer gestopt ben met lachen en kijk hem met een glimlach aan. 'Het antwoord ja op de vraag of je mee gaat vanavond' zeg ik met een glimlach. Als hij zegt dat die kleding van mij leent grijns ik en kijk hem aan. 'Dus je gaat mee!' zeg ik enthousiast en glimlach naar hem. Ik kijk hem quasi verontwaardigd aan als hij zegt dat het iets nieuws is, 'Nou zeg' zeg ik daarna met een pruillipje maar begin dan alweer te lachen. 'Ooh ik wel' zeg ik lachend en kijk Louis aan. Ik wil een opmerking maken dat die lui is maar aangezien ik er zelf ook te lui voor ben zeg ik maar niks en laat me gewoon weer kussen door Louis die ik rustig terug kus. Ik glimlach tegen zijn lippen en hoor daarna mijn mobiel een geluidje maken wat betekend dat ik een smsje heb. Langzaam haal ik mijn lippen van die van Louis en pak mijn mobiel om vervolgens het smsje te lezen. Ik bijt op mijn lip en kijk Louis aan. Ik laat het hem even lezen en kijk hem aan, 'Wat moet ik doen?' vraag ik want ik wil hem nu ook niet alleen laten nu het net gewoon weer normaal ging en bovendien wou ik eigenlijk ook niet weer dat mijn humeur verpest werd maar ik wil ook met Lizz praten.. Daarna kijk ik naar Jim die al een opmerking had gemaakt, ' serieus?' vraag ik hem lachend en schud mijn hoofd, gek kind is die ook.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 22:09 ]

    [ Haha Harry zegt niks over Jim zijn opmerking xd]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [oops aanpassen:)]

    Jim Edward Styles

    'Serieus ?' zei Harry lachend. 'Ja ik ben zwaar serieus ! Ik ben Mega Jim en ik ben Serieus .. Stop ik ben Mega Jim en als er iets is waar ik niet tegen kan is het serieus'' en ik rolde lachend over de vloer ... Jup Hazz heeft altijd al gelijk gehad ik ben en blijf Litlle Styles


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis Tomlinson
    Ik zat eigenlijk wel best zo tegen Harry aan en was dan zeker ook nog niet van plan om op te staan.
    'They don't know about the things we do
    They don't know about the I love you's.
    But I bet you if they only knew.
    They would just be jealous of us'
    zong ik zacht terwijl een grijns op mijn gezicht verscheen. Niemand wist ook hoe het allemaal zat, alleen de grijns kwam ook door de woorden van Hazza. 'Van mij kom je ook niet meer af.' zei ik zacht waarna ik me een kwartslag draaide. 'Hazza zei wat?' vroeg ik met grote ogen en zette zijn handen in zijn zij. 'Jij had die woorden niet moeten zeggen, want je had je mond moeten houden of niet aan mijn hand moeten likken.' zei ik voor ik hem begon te kietelen. 'Maar dat ik zeker mooi.' zei ik ondertussen. 'Natuurlijk ga ik mee, Hazzie.' zei ik lachend doordat het kwartje nu pas viel door de woorden dat ik het over de kleding lenen had. 'Vanaf het begin was dat al zo.' Ik begon hard te lachen om zijn reactie, alleen het pruillipje werkte niet mee. 'Het is toch zo?' grinnikte ik zacht en drukte een kus op zijn wang. 'Nee, dat was gemeen van me.' Mijn ene hand plaatste ik van zijn zij naar zijn wang en draaide me iets beter naar hem toe toen hij me terug kuste. Alleen niet van lange duur aangezien zijn telefoon afging. 'Waarom moet er altijd iets tussen komen?' vroeg ik met een pruillipje. Ik bleef een besluitloze Harry aankijken tot hij me het smsje liet lezen. 'Ik zou zeggen dat je bij mij moet blijven, maar ik denk dat ik dat niet kan maken.' antwoordde ik zacht. Het was lastig om te beslissen, want het had allebei nadelen, maar daarbij kende Harry Lizz ook beter dan mij. Ik keek weer naar Jim en lachte. 'Hé, tenminste nog iemand die hetzelfde denkt.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jim Edward Styles

    Wow Louis kon echt mooi zingen '' Wow Louis jij echt goed zingen'' zei ik . ''
    Hey boy, I'm waitin' on ya, I'm waitin' on ya
    Come on and let me sneak you out
    And have a celebration, a celebration
    The music up, the window's down

    Yeah, we'll be doing what we do
    Just pretending that we're cool
    And we know it too
    Yeah, we'll keep doing what we do
    Just pretending that we're cool
    So tonight

    Let's go crazy, crazy, crazy till we see the sun
    I know we only met but let's pretend it's love
    And never, never, never stop for anyone
    Tonight let's get some
    And live while we're young'' zong ik .. ''Ik weet niet hoe het komt maar ik schrijf altijd liedjes als ik me verveel.. '' zei ik '' En Hazz word daar soms gek van als ik ergens tegen aan sla als het me niet lukt .. He Harry ?'' vroeg ik .. Ik zag dat hij het berichtje aan Louis liet zien ik wist al wie het was Lizz. '' Harry misschien moet je even met haar praten. Ik zorg er dan wel voor dat Louis op en top klaar is om uit te gaan als je er weer bent''


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Harry Styles

    Met een glimlach luister ik naar Louis, hij kan zo mooi zingen. 'Wauw Lou' zeg ik met een glimlach als hij klaar is en druk een kusje op zijn neus. 'Dat was prachtig' glimlach ik naar hem.' Gelukkig dat ik dat ook niet wil' zeg ik met net zo'n grijns als Louis. Ik kijk hoe Louis gaat zit en schiet hard in de lach, het zag er echt heel erg grappig uit, 'Nou dan zou ik de volgende keer wat anders doen' lach ik en kijk hem aan waarna ik veder lach. Als hij me begint te kietel sla ik een kreetje waarna een hoop en hard gelach van mij de kamer vult. 'Lou nee stop!' gil ik terwijl ik blijf lachen en probeer weg te komen. Als hij zegt dat die meekomt begin ik even te juichen wat nog slecht lukt door het lachen. Ik keek hem even met grote ogen aan toen die zei dat het vanaf het begin zo was, 'En ik maar zo veel moeite doen' grinnik ik en schud mijn hoofd. 'Nee ik ben blij dat je meegaat Lou' glimlach ik naar hem. 'Nee dat is niet zo' zeg ik zielig maar voel de kus ondertussen op mijn wang wat me weer laat glimlachen. Ik grinnik daarna.'Ja heel gemeen stoute Lou' zeg ik lachend. Hij draait zich een beetje naar me toe tijdens het kussen en lijkt er ook van te balen dat we gestoord worden. Ik kijk Louis aan en bijt op mijn lip uiteindelijk zegt Jim iets en knik ik. 'Vindt je het goed Lou?' vraag ik en kijk hem aan.

    Louis Tomlinson
    Een kleine glimlach krulde rond mijn lippen bij de woorden na mijn zang. Iets wat allebei al een wonder was, aangezien ik niet kon zingen en ook nooit zong. 'Dank jullie wel.' zei ik zacht en het kusje op mijn neus zorgde voor een bredere glimlach. 'Dan is dat tenminste geregeld aangezien we het erover eens zijn.' zei ik en keek verward naar Harry die hard begon te lachen. 'Wat is er zo grappig?' vroeg ik en prikte de jongen in zijn wang. Ik vond er echt niets grappig aan. 'Ja, goed idee.' Harry zijn lach was echt aanstekelijk waardoor ik ook in de lach schoot. Maar kietelde rustig door. 'Wat vragen we dan, Hazz?' vroeg ik toen hij gilde of ik wilde stoppen. Sowieso kwam hij niet weg ook, want zat altijd nog op zijn schoot. Het mislukte juichen liet me alleen maar harder lachen. 'Gek kind dat je bent. en je bent een beetje traag van begrip.' Dat laatste was doelende op zijn volgende woorden. 'Het was wel heel erg lief hoor, Hazz en maakt het nog goed met je.' zei ik en plaatste mijn lippen tegen zijn wang. 'Hmm, ik ben ook blij dat je me zo goed kan overhalen.' lachte ik en schudde mijn hoofd. 'Dat is wel zo en het is niet moeilijk je weer te laten glimlachen.' Heel onschuldig keek ik de jongen voor me aan. 'Curly, ik ben ook gemeen.' De kus was snel over en het moest echt niet te vaak voorkomen dat we werden gestoord. Ik luisterde naar zowel de woorden van Harry als Jim. 'Hoe graag ik ook bij je in de buurt ben, denk ik dat het de beste keuze is. Daarbij heb ik de tijd om me om te kleden.' zei ik en drukte nog een kus op zijn neus. 'Zolang je zorgt dat je humeur niet daalt.' grinnikte ik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jim Edward Styles

    Hmm Harry vond het Okay nu Louis nog 'Hoe graag ik ook bij je in de buurt ben, denk ik dat het de beste keuze is. Daarbij heb ik de tijd om me om te kleden.' zei hij en drukte nog een kus op zijn neus. 'Zolang je zorgt dat je humeur niet daalt.' grinnikte hij. Ze zijn echt zo schattig samen .. Dit doet me denken aan het liedje Little Things wat ik trouwens ook zelf heb geschreven mwemwhe xd '' Ja Louis je moet heel veel passen denk ik .. Als je mijn kleding kast samen voegt met die van Harry dan heb je zo een hele kamer vol '' grapte ik .. Ik had serieus heel veel kleding en Harry ook .. Wij vinden ons uiterlijk altijd belangrijk. Harry en ik leken best wel op elkaar. We hadden allebei krullen maar ik steil mij haar altijd want ik wil geen krullen . We hebben allebei groene ogen . En we hebben de zelfde lach teminste dat zeggen ze. '' Nou Harry kom op Lizz staat op je te wachten! En ik moet nog veel bij Louis doen dus u hup hup '' zei ik sarcastisch je hoefde eigenlijk helemaal niet veel bij Louis te doen alleen maar andere kleren


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik