• Deze RPG is gebaseerd op het originele verhaal When did you last let your heart decide? || Zianourry (16+)

    Naar het idee van quin98 en OhMyZiall



    I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan: FRANCISC0
    -Louis William Tomlinson: OhMyZiall
    -Liam James Payne: Sylvesti
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Danosaur
    -Blake Jayson Styles: Vindicatif/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles OhMyZiall/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Caleo
    - Vriendin Niall: Amber Woods Sempra


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel PayneBlog
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson StylesOhMyZiall/ quin98
    - Broertje van Louis: Steve James Tomlinson FRANCISC0
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles ZaynieBoy



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag



    Aangezien zowel Quinty als ik het idee hebben dat het toch niet gaat werken, hebben we iets anders bedacht. Iedereen begint opnieuw, zodat het voor iedereen te volgen valt.
    De jongens zitten allemaal op de chatsite in een groepsgesprek en halverwege dat gesprek zal Stranger aankomen met de weddenschap. Vanaf daar zullen ook de afgesproken tijd komen dat de jongen elkaar ontmoeten en hun 'partner/ vrienden' echt ontmoeten. Eenmaal de weddenschap gestart is, zal het weer vrij zijn voor iedereen. De meiden zullen zich tot die tijd even niet met de jongens bezig kunnen houden en zullen iets moeten verzinnen. Dit is om alles even alles goed te laten lopen. En het niet snel doodloopt.
    Wat nu is het om het netjes te houden gewoon een zooitje.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles

    Ik voel hoe zijn handen om mijn riem klemmen en ik grijns even. De telefoons storen me even maar net zoals Lou besluit ik ze gewoon te negeren, ik wou hier nu echt niet mee stopen. Ik grijns breed als een kreun zijn mond verlaat en kijk hem even ondeugend aan. Zijn ogen waren ook in een keer geopend, het zag er leuk uit zo. Ik voel hoe hij weer naar mijn riem toe gaat en deze probeert los te maken. Ik grinnik zachtjes en besluit hem maar te helpen. Binnen een paar seconde ligt mijn riem op de grond en trek mijn broek naar beneden om die vervolgens ook ergens op de grond te gooien. Mijn lippen verlaten de zijne en ik druk kusjes naar beneden. Bij zijn boxerrand druk ik veel kusjes en trek deze daarna een klein stukje naar beneden om vervolgens veder te gaan. Ik kijk even kort plagend naar Lou en ga dan terug naar zijn lippen.

    Louis Tomlinson
    Het duurde niet lang voor ik mijn hand door zijn krullen liet gaan. Ik kreeg toch geen kans meer om met zijn riem te prutsen, maar dat het zorgde voor een grijns, liet me hem met twinkelende oogjes aankijken. De twinkeling liet zoveel dingen weer schijnen. Gelukkig liet Harry de telefoons ook gaan en duurde het niet lang voor deze weer stilwaren. De ondeugende blik waar de krullenbol me mee aankeek, liet me grijnzen en ik liet mijn handen over zijn lichaam gaan. Ondertussen lieten zijn lippen brandende plekken achter op mijn huid. Net op het moment dat ik zijn riem losliet, besloot Harry me maar te helpen. Het duurde ook niet langs voor deze de rest van onze kledingstukken gezelschap hield. Een zachte kreun verliet mijn mond toen hij bij de rand van mijn boxer aankwam en ook een klein stukje verder ging. Ik keek de jongen met de krullen aan, op het moment dat hij mij ook weer aankeek. Als hij erop uit was om mij ongeduldig te maken, was hem dat aardig gelukt. 'Hazzz' zeurde ik dan ook en trok een pruillipje. Zijn lippen plaatste hij al snel weer op de mijne, maar de mijne liet ik al snel weer langzaam afdwalen naar beneden.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles

    Bij zijn gezeur wou ik hem eigenlijk toch wel verlossen maar hij begint zelf al zijn lippen naar beneden afdwalen. Toch laat ik mijn handen over zijn borstkas glijden naar zijn onderbroek en ik besluit hem daar maar alvast van te verlossen. Ik trek hem uit en grijns bij het zien van het gene wat eronder zat, hij stond al aardig overeind. Mijn hand gaat er een beetje omheen en ik pak hem daarna vast om even af te trekken. Toch stop ik daar al best snel mee en laat Louis aan de beurt om zijn gang te gaan, van mij mocht die alles doen nu. Ik vond het allemaal prima. Ik laat mijn ene hand wel even door zijn haar gaan en voor de rest doe ik nu niet zo veel meer. Behalve Louis zijn bewegingen volgen.

    Niall HoranLouis Tomlinson
    Mijn lippen belandde in zijn nek, waar ik een zuigzoen plaatste, voor ik langzaam verder naar beneden liet afdwalen. 'Dat word weer sjaaltjes dragen, Hazzie.' murmelde ik tussendoor. De jongen gaf me echt geen geen tijd om me iets af te laten maken, want Harry kwam alweer met het geweldige idee om zijn handen over mijn borstkas naar mijn onderbroek te laten glijden. Om me daarna alweer daarvan te verlossen. Alsof ik door één wesp gestoken was, stopte ik met wat ik aan het doen was en keek met ondeugend twinkelende oogjes op naar de jongen. De grijns op zijn gezicht was niet te missen en het gekreun van mij was ook niet met wat de jongen iedere keer deed. De jongen duwde ik met een simpele beweging achterover toen hij best snel mij me gang weer liet gaan. Ik kroop bovenop hem en keek hem even aan. Heel langzaam boog ik me erna voorover om weer verder te gaan met kusjes geven. Nu nam ik een de tijd om mijn plannen uit te voeren.

    ( Oké, kort en afgeraffeld, maar mijn telefoon is leeg. Echt leeg jammer genoeg(no_chears))


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles

    Bij het krijgen van de zuigzoen kreun ik een keer zachtjes en grinnik door zijn woorden. Waarschijnlijk zou ik dat toch niet doen en zoveel maakt het me echt niet uit als mensen het zien. Bij mijn actie stopt hij ineens met alles wat hij doet waardoor ik even grijns, dit was wel te verwachten. Ik zie Louis zijn ondeugende ogen en grijns even terwijl ik zijn kreun hoor. Het blijft leuk om te horen. Ik word achterover geduwd en blijf zo liggen terwijl Louis bovenop me kruipt. Gelik heb ik al door dat hij heel rustig aan gaan doen, nee ik was al ongeduldig. Ik geniet toch van de kusjes en laat mijn handen maar naar zijn kont glijden waar ik zachtjes in knijp. Hopelijk verlost hij me snel van mijn onderbroek want die word nu toch echt wel te krap, maar Louis kenende zou hij nog wel even doorgaan met dit om mij te plagen.

    Zayn Malik
    Het was duidelijk dat Lism hetzelfde bericht had gekregen, maar verder bleef het akelig stil. Eerlijk. Ik wilde best met Liam op vakantie. Maar niet op deze manier. En ik kreeg de rillingen van het feit dat er waarschijnlijk nog meer verassingen en weddenschappen aankwamen. Ik wilde geen weddenschappen en opdrachten meer doen. Ondanks dat de eerste, uiteindelijk zo goed was uitgepakt. Ik pakte het flesje bier en weer en dronk het in een teug leeg. Ik zuchten en wist eigenlijk niet zo goed wat ik hier mee aanmoest. Ik las het bericht opnieuw en beet op mijn lip. 'Mijn baas laat me nooit gaan.' Mompelde ik zacht. Ik keek op naar Liam en ging met mijn hand door zijn haar. Ik drufde te wedden dat zijn boos er ook nooit toestemming voor zou geven en dan had hij nog school. En wie zei dat ik geld had voor we. Vakantie.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Het werd langzaam ijzig stil in de kamer. Het voelde net of de tempratuur zo een graad of 10 a 20 was gezakt. Ik rilde even, niet perse van kou, maar ook dat Stranger zo'n grote grip op onze levens had dat hij dit zomaar kon doen. Wat zou hij nog meer allemaal kunnen doen om ons leven op stelten te zetten? Ik wilde het eigenlijk niet weten, al was ik bang dat we er snel genoeg achter zouden komen. Ik schrok op uit gedachten toen ik zijn hand door mijn haar voelde gaan. Toen zakte langzaam ook zijn woorden bij me binnen. "Ik haal dit jaar niet als ik nog meer school mis." zuchtte ik. Daarbij zou mijn baas me ook maar lastig laten gaan op zo'n korte basis. Daarbij was ik nogsteeds maar een arme student. Vakantie had al een paar jaar voor mij betekend een paar weken naar mijn ouders en daarna met een paar vrienden een weekje op een camping in Wales. Geld daarvoor had ik altijd maar net rond kunnen krijgen. Een echte vakantie zou me nooit lukken. Ik keek op naar Zayn. "Hoe gaan we dit oplossen?" vroeg ik haast rethorisch. Waarschijnlijk had hij ook echt geen idee.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Ik bleef stil en speelde met mijn mobiel in mijn handen. Niet goed wetend wat ik moest doen. Ik keek naar Liam en haalde langzaam mijn schouders op. 'Gewoon niet gaan.' Het was de enige oplossing. Hij kon ons moeilijk echt dwingen toch. Daarbij had hij nekel onze nummers en wist hij verder niets van ons. Tenminste, dat dacht ik toch. Ik ontgrendelde mijn telefoon weer en zuchte zachtjes, voordat ik begon te typen. Wij slaan af. Het is onmogelijk om zonder geld, school en werk. om op zulk kort dag, op vakantie te gaan. ik gaf mijn Telefoon aan Liam, om te vragen om toestemming en of hij nog wat toe wilde voegen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik keek naar Zayn en knikte. "Dat is de enige oplossing." Ik keek hoe hij zijn telefoon pakte en het berichtje typte. Ik liet mijn ogen over de regels glijden. Ik knikte naar Zayn. Ik had het niet beter kunnen verwoorden. Stranger wist niets meer van ons dan uit de chatlogs en onze telefoonnummers. Ik drukte op verzenden en gaf hem toen zijn telefoon terug. "Dus we zetten onze plannen voor morgen gewoon door?" Ik glimlachte naar hem. Het was niet dat ik niet graag met hem op vakantie zou willen, maar dit was misschien een betere tussenstap. Ik drukte een kusje op zijn wang. "Zullen we zo anders maar gaan slapen?" vroeg ik liefjes voor ik zachtjes geeuwde.


    Bowties were never Cooler

    Blake Styles

    Ik lees het smsje terug en grinnik zachtjes, ze dachten dus echt dat ze eronder uit konden komen maar jammer voor hun was ik goed voorbereid en had ik alles al geregeld. Ik zou stranger toch niet zijn als ik voor alles geregeld had, jullie hoeven niks te betalen en met school en werk is het allemaal geregeld Deze nieuwe opdracht zou moeilijk worden voor ze denk ik, maar als ze elkaar echt zo leuk vonden ging het ze allemaal lukken maar we zullen het zien.Tot nu toe liep tenminste wel alles volgens mijn plan al had ik verwacht dat sommige het wel langer zouden volhouden dan dit maar het was nou eenmaal een moeilijke weddenschap, die hun hadden verloren als je het zo kon noemen tenminste. Zelf deed ik hier natuurlijk ook nog aan mee, maar ik was echt nog niet verliefd maar zelfs bij mij zou dat nog kunnen komen. Dit was een spel waar je nooit weet wat je kan verwachten. Zo ook nu want ik denk niet dat de jongens ook maar ooit gedacht hadden aan een nieuwe opdracht.

    Jim Edward Styles

    Ik denk dat ik Stranger gewoon de waarheid moet vertellen .. '' Heey uhm.. Ik heb verloren . Ik ben verliefd geworden op Niall.. Dus en nu ? x Jim ''
    Stuurde ik naar hem toen ik wakker werd. Ik pakte mijn krukken en liep naar de keuken . Ik haalde een blikje Cola uit de koelkast en dronk het blikje in de woonkamer leeg. Ik zette de tv aan en zette MTV erop. What makes you beautiful was erop . Ik zette hem heel hard en begon mee te zingen . Daarna was Nicki Minaj . En daarna Lady Gaga. Ik viel langzamer hand weer in slaap .. Mijn leven in mijn dromen waren veel leuker..


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis Tomlinson
    Mijn vingers volgde de afdruk in zijn nek en en grijns verscheen op mijn gezicht, maar dat kwam ook door de kreun die de jongen zijn mond verliet. Daarbij wist ik ook wel dat Harry niet met een sjaal rond zou lopen en dat zorgde ervoor dat mijn grijns nog breder werd. Dat was volgens mij echt iets wat nu bij ons niet meer weg te denken was. De grijnzen die rond onze lippen speelde. Bij de krullenbol was die namelijk ook op zijn gezicht te vinden. Alleen leek hij het minder leuk te vinden dat ik heel rustig mijn plan uitvoerde. Maar toch moest ik toegeven dat ikzelf ook ongeduldig was, maar liet dat niet blijken. Al was dat volgens mij toch al mislukte en was het allang duidelijk. Mijn lippen kwamen aan bij de rand van van zijn boxer en liet mijn handen ook langzaam die kant weer afdwalen. Heel kort liet ik deze uiteindelijk over het stof gaan voor deze onder de rand glipten. Ondanks ik mezelf ook gewoon dwarszat met het plagen, bleef het leuk om de krullenbol ongeduldig te maken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Liam verstuurde het berichtje en ik knikte. 'date nummero 2.' grijns ik en druk een klein kusje op zijn neus. Heel mijn leek zich wel te vullen met warmte als ik Liam alleen al aankeek. Aan de ene kant vond ik het best jammer, dat we niet konden. maar het was te klein om ook maar te overwegen om te gaan. Het kon gewoon niet. Hoe graag ik ook met Liam op vakantie zou gaan. ik glimlachte toen hij een kleine geeuw slaakte en begon zelf ook. Het was ook zo aanstekelijk. ik knikte. 'Lijkt me wel zo'n goed idee.' ik stond moeizaam op en net op het moment dat ik mijn mobiel weer weg wilde leggen, trilde hij weer. 'Ik zou stranger toch niet zijn als ik voor alles geregeld had, jullie hoeven niks te betalen en met school en werk is het allemaal geregeld' las ik meteen voor. Ik trok mijn wenkbrauwen op en keek afwachtend naar Liam. Was dit een grap ofzo?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik glimlachte breed en sloeg mijn ogen wat verlegen neer bij de kus op mijn neus. De vlinders in mijn buik werden wild zodra hij me ook maar het kleinste beetje aanraakte. Mijn hart maakte al een sprongetje als hij keek. Het raarste was nog wel dat we elkaar maar een dag echt kende. Toch voelde het zo vertrouwd. Ik geeuwde zo onopvallend mogelijk, maar blijkbaar sloeg het ook bij Zayn aan. Ik glimlachte en geeuwde nog een keer. Ik zag hem met moeite opstaan. Tja, dan moest ik ook maar. Nu werd ik best nerveus eigenlijk. Er ging niets gebeuren, maar alsnog. Net toen ik wilde opstaan ging zijn telefoon. Ik keek omhoog naar hem en luisterde. Ik trok een wenkbrauw op. Wie was die Stranger dat hij dit allemaal zo kon fixen. Zelfs mijn moeder zou het nog niet voor elkaar kunnen krijgen en die was echt goed in dit soort dingen regelen. Met moeite stond ik op. Van het stil zitten was ik een beetje stijf geworden, maar het lukte me wel. "Zullen we maar gewoon gaan slapen en morgen ochtend verder zien?" Ik wilde echt niet naar huis nu, ondanks dat het misschien slimmer was. Ik moest wat dingen regelen voor Mika, geld voor boodschappen in de pot doen, haar en Aurrisea gedag zeggen en die Nolan gast bellen dat hij met zijn poten van mijn zusje af moest blijven, maar dat kon morgen nog, net als inpakken. We hadden 1 dag, 24 uur, dat moest genoeg zijn om hier te blijven slapen en alles te regelen... Als ik me niet versliep door de drank.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Ik knikte langzaam. Het was een goed idee om nu gewoon te gaan slapen en kijken hoe we er morgen over zouden denken. Aangezien we dan helemaal nuchter waren en ik wat beter na kon denken. Want nu waren mijn gedachtes troebel en was ik moe. Het enige wat ik wilde was een warm bed en Liam om tegenaan te kruipen. 'Ik heb een nieuwe tandenborstel voor je. En als je het prettig vind, ook wel een joggingsbroek en shirt.' Gaapte ik, terwijl ik al naar de badkamer slenterde. Ikzelf sliep sliep altijd naakt, maar ik zou voor de verandering eens den boxer aan doen. Maar ik begreep als Liam ook liever een soort pyama aanhad. Ik trok mijn kleding uit en gooide deze in de wasmand. 'Kom.' Ik stak mijn hoofd weer ok de hoek en keek Liam lief aan. Daarna pakte ik alvast een nieuwe tandenborstel voor hem en begon ik zelf mijn tanden te poetsen. Dat was gewoon iets, wat ik gedaan moest hebben, voordat ik basende ging. Hoe lam of moe ik ook was, het gebeurde zelde, dat ik dat niet deed.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''