• Deze RPG is gebaseerd op het originele verhaal When did you last let your heart decide? || Zianourry (16+)

    Naar het idee van quin98 en OhMyZiall



    I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan: FRANCISC0
    -Louis William Tomlinson: OhMyZiall
    -Liam James Payne: Sylvesti
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Danosaur
    -Blake Jayson Styles: Vindicatif/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles OhMyZiall/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Caleo
    - Vriendin Niall: Amber Woods Sempra


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel PayneBlog
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson StylesOhMyZiall/ quin98
    - Broertje van Louis: Steve James Tomlinson FRANCISC0
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles ZaynieBoy



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag



    Aangezien zowel Quinty als ik het idee hebben dat het toch niet gaat werken, hebben we iets anders bedacht. Iedereen begint opnieuw, zodat het voor iedereen te volgen valt.
    De jongens zitten allemaal op de chatsite in een groepsgesprek en halverwege dat gesprek zal Stranger aankomen met de weddenschap. Vanaf daar zullen ook de afgesproken tijd komen dat de jongen elkaar ontmoeten en hun 'partner/ vrienden' echt ontmoeten. Eenmaal de weddenschap gestart is, zal het weer vrij zijn voor iedereen. De meiden zullen zich tot die tijd even niet met de jongens bezig kunnen houden en zullen iets moeten verzinnen. Dit is om alles even alles goed te laten lopen. En het niet snel doodloopt.
    Wat nu is het om het netjes te houden gewoon een zooitje.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Het was nieuw voor me, maar voelde als vertrouwt. Liam voelde vertrouwd. Zijn lippen, onze verstrengelde vingers. Het was allemaal zo fijn. Alsof het zo hoorde. Ik verlegde mijn been en legde deze rond Liam. Onze lippen schuurden nog altijd zachtaardig tegen elkaar en heel voorzichtig beet ik op zijn lip, voordat ik terugtrok. Ik beet grijnzend op mijn lip en duwde mijn neus tegen die van hem. 'Je bent leuk.' Ik gaf hem nog een klein kusje en ging iets rechter zitten om mijn bier te pakken. Ik zuchte zachtjes en nam een klein slokje. Ik begon zachtjes mee te zingen met de muziek en keek Liam met een grote glimlach aan. Ik werd vrolijk van hem.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik glimlachte tegen zijn lippen toen hij zijn been rond me legde. Het hoorde allemaal vreemd aan te voelen, dat deed het ook wel, maar tegelijkertijd heel erg vertrouwd. Net als thuiskomen na een hele lange vakantie. Ik voelde hem zacht op mijn lip bijten. Nog voor ik ook maar iets kon doen was hij jammer genoeg weg. Ik keek hem wat sip aan maar pakte toen toch ook mijn eigen biertje. Dit ging wat moeilijker met Zayn op schoot, maar het lukte redelijk. Ik nam een slokje en luisterde weer gefascineert hoe hij zong. Een brede glimlach straalde op mijn gezicht. Hij kon echt goed zingen, hoe erg hij ook zelf vond van niet. Halverwege het liedje viel ik in en zoch zacht mee na nog een slok bier. het bier zorgde voor een lichte toonverlaging in mijn stem, maar niet heel erg veel. Ik speelde met mijn vrije hand met zijn vingers teriwjl het liedje doorspeelde en onze stemmen zacht samen door de kamer zongen.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 7:11 ]


    Bowties were never Cooler

    Zayb Malik
    Het was de alcohol. Als ik totaal nuchter was geweest had Liam me nooit horen zingen. Volgens mij was het namelijk net zo slecht als mijn dansen. En ik hielt er nog altijd niet van om mezelf voor schud te zetten. Maar ach, het was zeldzamer als je wel kon zingen, dan niet. Liam viel langzaam in en ik had de neiging weer stik te vallen. Liam was zo goed. Ik keek hem aan, terwijl onze vingers een spel speelde. Toen het liedje was afgelopen nam ik een grote slok bier en zetten het flesje terug op tafel. 'Volgens mij kan jij echt alles.' Grinnikte ik zachtjes.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik was blij dat hij niet zo maar stopte met zingen toen ik inviel. Zijn stem was namelijk echt wel mooi, hoe erg hij ook vond van niet. En nee, dat kwam niet door de drank. Aan het eind van het liedje zag ik hem een grote slok bier nemen en besloot dat zelf toen ook maar te doen. Bij zijn woorden bloosde ik wat met mijn ogen neer geslagen en ik schudde mijn hoofd. "Echt niet. Ik ben echt een waardeloze kok." Ik keek weer op naar hem. "Jij daarin tegen kan echt alles, hoe zeer je zelf denkt van niet." Ik zette mijn bier weer weg en nam zijn handen in de mijnen. "En vertel me nou niet dat je niet kan zingen, wanty het tegendeel heb je net bewezen."


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Ik grinnikte zachtjes en zetten mijn flesje terug. 'Ik zou het niet weten.' Ik had hem immer nog nooit zien koken, of iets gegeten wat hij had gekookt. Ik grinnikte nog harder en schudden mijn hoofd. Ik tik speels op zijn neus, waarna hij mijn handen vastpakten. Dit keer werden mijn kaken rood. Ik sloeg mijn ogen neer en haalde langzaam mijn schouders op. 'Misschien.' Mompel ik zachtjes. Ik zong nooit waar mensen bij waren, dus het was nieuw voor me dat er iets over gezegd werd. 'Ik heb wel bewezen dat ik een alles behalve kan dansen.' Grinnik ik dan toch zachtjes en kijk weer op in Liam zijn ogen. 'Je bent tenminste heel goed in knap zijn.' Grijns ik en druk een klein kusje op zijn lippen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik grinnikte en glimlachte bij de tik op mijn neus. Ik kon zeker wel aan zulke avonden wennen. Toen ik die opmerking over het zingen maakte moest hij blozen. Dat was zo schattig. Als een grote Duitse Herder een konijntje op zijn rug laat zitten. Ik grinnikte zacht bij zijn opmerking. "Dan kunnen we dat allebei niet. Dat is dus niet erg." Ik keek hem glimlachend aan, maar bloosde al snel weer. Zijn kusje hielp niet mee met die weg krijgen. Ik keek weer naar hem. "Volgens mij versla jij mij daar toch echt dik in, hoor." Nu drukte ik een kusje op zijn lippen, maar ik trok niet terug. Zijn lippen waren verslavend. Een verslaving die niet slecht voor me was. Of, nouja, goed genoeg om mee te leven, voor de rest van m'n leven.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Ik deed gezellig met Liam mee, want ook mijn wangen werden rood na zijn opmerking. Ik zocht naar worden maar gelukkig had ik deze niet nodig omdat Liam zijn lippen alweer op die van mij drukten. Ik hielt de kus vast en drukten mijn lippen tegen die van hem. Ik streek met mijn duimen over de huid van zijn handpalmen en trok hem iets dichter tegen me aan, door mijn been die om hem heen lag dichterbij te schuiven. Alle kleuren van de regenboog verschenen achter mijn oogleden en zachtjes beet ik op Liam zijn onderlip. Deze keer met een ander doel. En nu maar hopen dat ik niet die bekende afwijzing kreeg.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Toen hij zijn lippen ook weer op de mijnen drukte glimlachte ik tegen zijn lippen. Het was echt fijn zo. Ik voelde hoe hij me nog iets naar hem toe trok, maar zelfs dat vond ik geen punt meer. Zeker nu ik iets losser was door de drank ging dit alemaal veel soepeler en liet ik me minder leiden door mijn hoofd en meer door mijn gevoelens. Ook dat we veilig en alleen ergens binnen zaten hielp mee. Ik voelde zijn tanden zacht tegen mijn onderlip. Ik twijfelde even en beet er zelf ook op. Toch opende ik niet veel later mijn mond een heel klein stukje. Ik vond het niet erg ofzo, maar alles voelde met Zayn alsof ik het nog nooit eerder had gedaan. Alsof ik nog nooit iemand had gekust, nog nooit met iemand had geschuifelt of nog nooit met iemand mee naar huis was gegaan.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Toen Liam niet reageerde kon ik mezelf wel voor mijn kop slaan en wilde ik me meteen weerterugtrekken. Ik moest echt leren, dat rustig aan doen, ook echt rustige aan doen was. En toch liep ik weer te hard van stapel. Ik was dan ook zeer verbaast toen Liam uiteindelijk net optijd zijn lippen van elkaar haalde. Ik kneep even in zijn handen, terwijl ik heel terughoudend toch mijn tong in het spel liet komen. Echt, of Liam als een bom zou ontploffen als ik het te snel deed. Echt, ik schaamde me bijna dood en het leek net of ik zelf nog nooit gezoend had.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    'Als Hazz dat niet gaat doen, dan doe ik dat inderdaad.' zei ik onschuldig. Die jongen leerde me echt te goed kennen. Nog even en hij wist mijn plannen eerder dan ik of voordat ik ze had uitgesproken. Dat laatste was nu al het geval, maar dat lag anders. Alleen was het voor hem wel jammer dat hij nog niet doorhad dat we bij de bank aangekomen waren, want merkte dat hij schrok toen ik hem meetrok in mijn val. Dit was echt weer één actie voor mij. Ieder normaal mens zou via de zijkant gaan. Het moment dat Harry de zoen verbrak en mijn shirt uittrok, nam ik snel de gelegenheid om de zijne ook uit te trekken. Een lichte grijns verscheen op mijn gezicht toen ik zijn lippen onder andere in mijn nek voelde. Een combinatie van een mislukte onderdrukte kreun en zucht verliet mijn mond. Ik liet mijn handen vanuit zijn nek via zijn rug naar beneden gleden waarna ik deze in de achterzakken van zijn broek stak. De krullenbol zorgde echt voor kriebels in mijn buik. 'Jij, ik en alles wat je wilt.' fluisterde ik zacht en keek de jongen met een ondeugende grijns aan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam Payne
    Nadat hij op mijn lip had gebeten twijfelde ik nog wel of ik het zou doen, maar toen ik mijn lippen een stukje opende wist ik dat ik juist had gekozen. Erg hard van stapel liepen we niet, al wist ik niet of ik sober, zeker in het openbaar, ook al zo ver durfte te gaan. Ik kneep zacht terug in zijn handen en voelde hoe zijn tong langzaam mijn mond in schoot. Heel voorzichtig, alsof dit alemaal zo nieuw voor me was, zoenen, raakte ik met het topje van mijn tong het topje van zijn tong aan. Die smaakte zoet. Even zoet als hij voor me was." Bij die gedachte glimlachte ik en ik duwde zacht nog eens met mijn tong tegen de zijnen. Heel voorzichtig, even voorzichtig als hij bij mij had gedaan, liet ik nu ook mijn tong richting zijn mond glijden. Ik hoopte dat hij het goed vond, maar ik had zo het gevoel dat het hem niets boeide.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Mijn hart klopte in mijn keel. Ik was zo bang dat ik iets fout deed en het zou verpesten. We leken nu net twee pubers die dot allemaal nog nooit gedaan hadden en het nu samen aan het uitproberen waren. En dan te bedenken dat ik de tel was kwijtgeraakt, van de mensen waarmee ik allemaal gezoend had. Liam zijn tong tikte uiteindelijk zachtjes tegen die van mij. De smaak was nog altijd bitter van de drank. Langzaam liet ik een hand los en legde ik deze tegen zijn borstkas. En deze liet ik hier gewoon heel onschuldig liggen. Toen ook Liam met zijn tong in beweging kwam, kon ik eigenlijk pas weer een beetje ontspannen. Ik had het nog niet verpest. En zachtjes begon ik hem te zoenen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry styles

    'Daarom doe ik het ook niet' grinnik ik en kijk hem even aan. Louis had ook zijn kans gezien mijn shirt uit te trekken en dat vond ik eigenlijk wel heel fijn. Ik grinnik zacht door het geluidje wat hij maakt, een soort kreun en zucht gelijk wat toch best leuk klonk. Het motiveerde me ook door te gaan, het betekende dat hij het lejker vond. Ik blijf over zijn borstkas kussen en stop uitiendelijk weer. Ik druk een kusje op zijn lippen en kijk hem aan. 'het enige wat ik wil is jou' zeg ik ook wat ondeugend en grijns even. Ik druk weer een kusje op zijn lippen en kijk hem daarna afwachtebd aan. Ondertussen voel ik bij mezelf al langzaam wat groeien en voel mijn wangen lichtjes rood kleuren.

    Liam Payne
    Ik voelde me echt net weer dat kleine jongetje wat voor het eerst iemand zoende. Het voelde zo vreemd na best een rits vriendinnetjes, maar toch voelde het ook als een nieuwe start van iets heel erg goeds. Heel voorzichtig beantwoordde ik zijn tongzoen. Pas toen ik zijn hand op mijn borst voelde ging ik echt verder. Mijn vrije hand legde ik weer in zijn nek. Nu voelde ik hem pas een beetje ontspannen. Bij mij gierde er van alles door mijn lijf en klopte mijn hart iets sneller elke keer als hij me aanraakte. Ik voelde zijn lippen bewegen tegen de mijnen en zoende hem lief terug. Mijn vingers liet ik een stukje in zijn haar glijden. Ik kon bijna niet geloven dat ik hier vanochtend nog van weggetrokken had. Nu mixte de smaak van bier en Zayn zich weer in mijn mond. Een geslaagde combi, al mocht het van mij iets minder bier zijn. Toch was ik ook weer bang dat als we, of in ieder geval ik, geen bier op hadden dit een heel stuk moeilijker zou gaan.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Hij deed me smelten. Zijn vingers tintelde op de huid van mijn nek en werkte ontspannend. Ik had na vanmiddag echt niet gedacht dat dit vandaag nog zou gebeuren. Ik had besloten er niet meer voor te strijden en nu gebeurde het vanzelf. Onze tongen streelde die van elkaar en je kon duidelijk proeven dat er drank in het spel was. Ik wist ook dat zonder, dit nooit gebeurt was. Al zeker niet van Liam's kant, maar ook niet van die van mij. Ik streelde met mijn tong zachtjes over zijn geheemelte en mijn lippen bewogen soepel over die van hem. Ja, dit mocht wel vaker gebeuren, wat mij betreft.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''