• Deze RPG is gebaseerd op het originele verhaal When did you last let your heart decide? || Zianourry (16+)

    Naar het idee van quin98 en OhMyZiall



    I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan: FRANCISC0
    -Louis William Tomlinson: OhMyZiall
    -Liam James Payne: Sylvesti
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Danosaur
    -Blake Jayson Styles: Vindicatif/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles OhMyZiall/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Caleo
    - Vriendin Niall: Amber Woods Sempra


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel PayneBlog
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson StylesOhMyZiall/ quin98
    - Broertje van Louis: Steve James Tomlinson FRANCISC0
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles ZaynieBoy



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag



    Aangezien zowel Quinty als ik het idee hebben dat het toch niet gaat werken, hebben we iets anders bedacht. Iedereen begint opnieuw, zodat het voor iedereen te volgen valt.
    De jongens zitten allemaal op de chatsite in een groepsgesprek en halverwege dat gesprek zal Stranger aankomen met de weddenschap. Vanaf daar zullen ook de afgesproken tijd komen dat de jongen elkaar ontmoeten en hun 'partner/ vrienden' echt ontmoeten. Eenmaal de weddenschap gestart is, zal het weer vrij zijn voor iedereen. De meiden zullen zich tot die tijd even niet met de jongens bezig kunnen houden en zullen iets moeten verzinnen. Dit is om alles even alles goed te laten lopen. En het niet snel doodloopt.
    Wat nu is het om het netjes te houden gewoon een zooitje.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    'Hazz is slim. Heel erg slim.' zei ik terwijl mijn blik nog altijd op de jongen was gericht en een zacht lachje mijn mond verliet. Zijn shirt gooide ik ergens neer op de grond naast de bank. Op dit moment was alleen de jongen, die zacht grinnikte door het geluid dat mijn mond verliet, belangrijk. Ik beet op mijn lip, zodat niet nog meer vreemde geluiden mijn mond verlieten, aangezien het hem motiveerde om door te gaan. Niet dat ik het erg vond, integendeel zelfs. Een zachte genietende zucht verliet mijn mond toch en mijn ogen haakte, op het moment dat hij stopte en me aankeek, in de zijne. De ondeugende grijns op mijn gezicht werd alleen maar breder. Ik duwde Harry nu achterover op de bank en klom bovenop hem. Ik drukte mijn lippen tegen zijn kaak. 'Jouw wens is mijn bevel.' zei ik zachtjes en verplaatste mijn lippen toen naar op de zijne. Ik liet mijn tong tussen zijn lippen glijden. Mijn onderlichaam duwde ik tegen die van Harry en voelde dat er langzaam al wat te begon te groeien. De grijns op mijn gezicht werd, voor zover dat kon, nog breder en langzaam vonden mijn handen ook weer naar beneden.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam Payne
    Ik voelde hem nog meer ontspannen en deed het zelf ook. Door op te geven dat dit ging werken had ik gewonnen. In mijn ogen leek het onmogelijk, maar ik was er wel heel erg blij mee. Ik voelde zijn tong over mijn gehemelte gaan en deed hetzelfde bij hem. Dat had ik beter niet kunnen doen, want dat smaakte naar asbak. Ik deed moeite niet terug te trekken. Ik ging met mijn tong weer langs de zijne. Zo was die smaak vrij snel weer weg. Onthouden dus: niet zoenen als hij net heeft gerookt. Ik ging hem zeker niet dwingen te stoppen, maar hij smaakte erdoor wel als een asbak. Ik vlocht mijn vingers nog verder door zijn haar.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    De alcohol maakte me afhankelijk. Ik wilde Liam niet meer loslaten en het liefst had ik hem nu naar de slaapkamer gedragen om daar vervolgens dingen te doen, die niet voor kleine kinderzieltjes bedoelt waren. Maar mijn verstand won het. Een van de redenen dat ik deze avond niet straalbezopen was geworden. Ik stond dan niet meer in voor mijn daden en ik wist zeker dat het dan uit de hand zou zijn gelopen en ik Liam tussen mijn vingers door zou zien glijden, omdat ik me niet in kon houden. Mijn vingertoppen streelde zachtjes over zijn borstkas en heel langzaam stopte ik de zoen. Ik hield mijn ogen gesloten en duwde zachtjes mijn gezicht in Liam zijn wang. Ik ging teveel verlangen. 'Je hebt gewonnen.' Fluisterde ik zacht. Waarna ik hem weer zachtjes kuste. Ik zuchten zachtjes en keek hem weer aan. Ik had me erbij neergelegd. Het spel was nog dagvers en ik had al verloren. Het spel waar ik zo fanatiek inging en waarvan ik zeker was dat ik het ging winnen. Liam had me met een veeg van het bord geveegd. Hij had me schaakmat gezet.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik voelde zijn handen over mijn borstkas glijden en glimlachte tegen zijn lippen, die hij langzaam terugtrok. Dat vond ik wel een stuk minder. Toch ging ik er wel gewoon in mee. Ik was echt wel helder genoeg om te bedenken dat dit anders waarschijnlijk een kant op zou gaan waar ik echt nog niet klaar voor was. Daarom was ik ook blij dat we bijden niet lazerus waren. Ik had geen idee wat er dan zou zijn gebeurt. Ik wilde het eigenlijk ook niet weten. Ik voelde zijn gezicht tegen mijn wang en liet mijn handen uit zijn haar naar zijn nek glijden. Ik glimlachte en ging met een hand door zijn haren. Zacht kuste ik hem even terug voor ik hem aankeek. "Ja, ik heb gewonnen. Jou. Niet het spel." Hoe fanatiek we bijden ook hadden geprobeert in het begin, dat had ons waarschijnlijk de nek om gedaan. Nog geen dag hadden we het volgehouden. Hij was in mijn brein gekropen en had mijn schepen een voor een laten zinken terwijl ik machteloos had moeten toekijken. Nu keek ik de zwart harige jongen diep in zijn ogen. "Zullen we samen de sms maar sturen?" vroeg ik zacht. Dan lagen we uit het spel, maar op een of andere manier leek dat me echt niet meer zo veel te boeien.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles

    'Ik weet dat ik slim ben' lach ik al ben ik dat dus echt niet. Hij bijt wel op zijn lip om andere geluidjes binnen te houden maar het lukte me toch nog wel een genietende zucht uit zijn mond te krijgen, iets wat mij liet grijnzen. Niet veel later wordt ik achterover geduwd en ligt Louis nu op mij. Ik grijns even, is kijken wat die nu gaat doen. Ik voel zijn lippen even tegen mijn kaak en luister daarna naar de woorden die een grote grijns op mijn gezicht weten te krijgen. 'Dat klinkt goed' grijns ik terwijl ik mijn armen ondertussen op Louis zijn rug leg en daar een beetje overheen ga. Als Louis zijn tong tussen mijn lippen laat glijden heb ik ze ook nog wat veder opengedaan zodat dat makkelijker gaat. Een gesmoorde kreun verlaat mijn lippen als hij zijn onderlichaam tegen de mijne duwt. Ik voel zijn armen naar beneden bewegen en met een ondeugende twinkeling in mijn ogen blijf ik naar Louis kijken

    Zayn Malik
    Ik beet op mijn lip en de glimlach op mijn gezicht was groter dan ooit. 'Dan hebben we allebei iets gewonnen.' Ik streelde zachtjes zijn wang en zijn huid was zacht onder mijn vingertoppen. Zijn ogen waren echt om in te verdrinken, en ik was niet de beste zwemer. Eigenlijk kon ik pas zins kort zwemmen. Maar in Liam zijn ogen, had ik nog zwambandjes nodig om niet kopje onder te gaan. Langzaam knikte ik en pakte mijn mobiel uit mijn broekzak. Ik ging iets rechter zitten en ontgrendelde het toestel. Ik beet op de binnenkant van mijn wang en staarde naar het nog lege bericht naar stranger. We hebben het spel verloren, door iets veel beters te winnen. ik liet Liam meelezen en keek hem vragend aan voor toestemming om het bericht te versturen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ( Wat zouden jullie ervan vinden om als volgende opdracht van Stranger naar een vakantiepark gestuurd te worden. Een week met degene met wie je de weddenschap heb afgesloten en een week met een nieuw iemand. Je nieuwe 'partner' zal iemand anders zijn die meedoet aan de weddenschap. Het doel is kijken of het mogelijk is om verliefd te worden op diegene of dat het toch echte liefde is. Met als kleine verassing dat de andere elke beweging kunnen volgen, zonder dat iemand het weet, door de verborgen camera's)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [haha dat doet me denken aan zo'n progamma. maar dan met exen -weet even niet hoe die heet.
    maar het lijkt me wel leuk er wat variatie in te gooien. ja. ;3]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [ Ik vind het goed.. Maar word deze opdracht dan nu beëindigt ?]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [Euhh, wat kunnen de meisjes nou verder nog doen eigenlijk?]


    Reality's overrated.

    Danosaur schreef:
    [haha dat doet me denken aan zo'n progamma. maar dan met exen -weet even niet hoe die heet.
    maar het lijkt me wel leuk er wat variatie in te gooien. ja. ;3]


    ( Haha, nu je het zegt, klinkt het me wel bekend. Ik zou het alleen ook niet zo kunnen zeggen.
    Maar dan komt het er waarschijnlijk snel in (: )

    Lake schreef:
    [Euhh, wat kunnen de meisjes nou verder nog doen eigenlijk?]


    ( Misschien mee naar het vakantiepark om elkaar zo ook te leren kennen?)

    Al iedereen het ermee eens is met wie zou je dan de volgende opdracht uit willen voeren?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ cheat on me .. Zo heet dat programma]

    [ Mij maakt het niet uit maar kan iemand blake ff doen dan kan ik verder met Jim]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Edward Styles

    Ik werd gek van al dat witte gedoe hier. '' HAAL DIE VRESELIJKE KLEUR WEG !!'' Schreeuwde ik tegen de zuster. '' Meneer wilt u nu onmiddelijk stil zijn ?'' vroeg ze. '' Nee ik word gek hier. Leg mij maar op de kinderafdeling daar is het leuker !'' zei ik . '' Goed meneer wat u wilt . '' zei ze met een zucht en ik werd meegenomen naar de kinderafdeling . Opeens kwam er een dokter naast me lopen . '' Hah Jim ! Uhmm je mag naar huis.. Maar !! Je moet wel goed uitrusten . Je moet 3 dagen thuis blijven en in je bed liggen . '' zei hij .. '' Oké ik beloof het '' zei ik '' Mooi ! Dan kun je nu misschien je familie bellen dat ze je komen ophalen .. '' zei hij . Ik pakte mijn mobiel en toetste het nummer van Harry in.. Want op een of andere manier was Blake niet meer in dit gebouw . Ik stuurde een sms naar Hazz . '' Heey ik weet niet wat je aan het uitspoken bent en als je nog dronken bent maar uhmm wil jij me straks rond 05:00 komen ophalen uit het zieken huis ? x Jim '' en ik drukte op verzenden


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [Nee, het is The X effect :p

    Ik vind het wel prima]


    Bowties were never Cooler

    [maar misschien is het leuker om wel iedereen gewoon bij elkaar te gooien ofzo. anders krijg je weer heel erg dat 1 op 1.
    want ik durf niet te zeggen of ik dat met iemand anders ook zo lang ga volhouden, zoals nu. ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''