• Deze RPG is gebaseerd op het originele verhaal When did you last let your heart decide? || Zianourry (16+)

    Naar het idee van quin98 en OhMyZiall



    I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan: FRANCISC0
    -Louis William Tomlinson: OhMyZiall
    -Liam James Payne: Sylvesti
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Danosaur
    -Blake Jayson Styles: Vindicatif/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles OhMyZiall/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Caleo
    - Vriendin Niall: Amber Woods Sempra


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel PayneBlog
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson StylesOhMyZiall/ quin98
    - Broertje van Louis: Steve James Tomlinson FRANCISC0
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles ZaynieBoy



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag



    Aangezien zowel Quinty als ik het idee hebben dat het toch niet gaat werken, hebben we iets anders bedacht. Iedereen begint opnieuw, zodat het voor iedereen te volgen valt.
    De jongens zitten allemaal op de chatsite in een groepsgesprek en halverwege dat gesprek zal Stranger aankomen met de weddenschap. Vanaf daar zullen ook de afgesproken tijd komen dat de jongen elkaar ontmoeten en hun 'partner/ vrienden' echt ontmoeten. Eenmaal de weddenschap gestart is, zal het weer vrij zijn voor iedereen. De meiden zullen zich tot die tijd even niet met de jongens bezig kunnen houden en zullen iets moeten verzinnen. Dit is om alles even alles goed te laten lopen. En het niet snel doodloopt.
    Wat nu is het om het netjes te houden gewoon een zooitje.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam Payne
    Ik grinnikte bij zijn woorden. "Das ook weer waar." Ik glimlachte nog even bij het kusje van hem op mijn wang voor ik snel naar de wc liep. "Thanks" zei ik voor ik in het kleine kamertje verdween. Dat luchtte op zeg. Ik spoelde door en waste mijn handen. Nog even controleerde ik of mijn gulp dicht was voor ik weer de woonkamer in liep. Ik hoorde zacht muziek spelen en ging op de bank zitten. Ik vond het zo echt gezellig. "Kom zitten" zei ik tegen hem voor ik een van de flesjes nam en een klein slokje nam voor ik die weer op de tafel zette. Het was goed bier, maar eerlijk gezegt verlangde ik op deze avond naar iets anders dan drank of fastfood, wat ik nog wel eens op een zaterdagavond at. Hij was namelijk veel lekkerder en verleidelijker dan Fish 'n Chips of een flesje Guinness.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 22:27 ]


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Liam verdween de wc in en zachtjes zong ik mee op de muziek terwijl ik in de keukenkastjes zocht naar iets eetbaars. Ik trok net een zak chips open, toen Liam al weer terug kwam en langzaam at ik een paar chipjes, terwijl ik naar de jongens staarden. Hij fascineerde me bijna. Hij ging op de bank zitten en gaf dezelfde orders aan mij. ik grijnsde en liep langzaam naar de bank. Ik gooide de zak chips op tafel en ging in kleermakerszit naast hem op de bank zitten, naar hem toe gedraaid. 'je mag kiezen. of samen in bed, of als je dat liever niet hebt, slaap ik op de bank.' Ik pakte zijn hand vast en kuste zachtjes zijn handpalm, terwijl ik hem aanstaarde. Als het aan mij lag, was deze keuze natuurlijk snel gemaakt. Maar ik was de afwijzingen nog altijd niet vergeten en kon het begrijpen dat Liam liever alleen sliep.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik glimlachte toen hij een zak chips op tafel mieterde en naast me kwam zitten. Ik draaide me naar hem toe en pakte zijn handen. Ik beet zacht op mijn lip bij zijn voorstel. Ik zou eigenlijk wel graag bij hem willen liggen, en ik wilde al helemaal niet dat hij door mij op de bank ging slapen. Ik was alleen bang dat ik hem zo weer het te moeilijk maakte om zich in te houden. Ik glimlachte bij zijn kusjes op mijn handpalmen. "Samen klink wel heel verleidelijk." Dan was een bed toch veel minder koud en kaal dan alleen. Daarom had ik mijn knuffel schildpadje nogsteeds. Gewoon om mijn bed minder kaal te maken. Ik bracht zijn handen nu een beetje naar me toe en kuste zacht de ruggen van zijn handen. Daarna liet ik ze weer zakken. Ik herkende een liedje op de radio en begon zacht te zingen. Ik kon het gewoon niet laten.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Dat de bank lekker sliep wist ik al, maar het liefst wilde ik gewoon in mijn eigen bedje, samen met Liam. Alsof ik toestemming vroeg om in mijn eigen bed te slapen. Was dat niet raar? Maar gelukkig dacht hij er hetzelfde over en sliepen we vannacht samen. Daarbij. Het was een twee persoon bed, dus we hoefde elkaar niet eens aan te raken als hij niet wilde. Ik wilde wel. Maar al te graag zelfs. Ik beet op mijn lip en snel schudden ik het van me af. Ik maakte mezelf alleen maar gek. Liam begon zacht mee te zingen met de muziek en ik glimlachten het verhaaste me na vanavond nog steeds hoe geweldig hij dat kon. Ik zou dat ook wel willen kunnen. Maar daarentegen was ik nergens echt goed in, volgens mij. Liam wel. Liam kon heel veel dingen heel goed.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik glimalchte toen hij op zijn lip beet en zong nog even zacht door. Maar toen de bridge begon boog ik voorover en kuste ik hem zacht. Ik had nog nooit iemand zo vaak en zo graag gekust op de eerste dag dat ik ze persoonlijk kende als Zayn. Ik trok mijn benen ook op de bank en kroop wat dichter naar hem toe onder de kus. Het voelde gewoon zo goed. Ik was blij dat er wel een beetje alcohol in het spel was voor het eerste zetje, anders had het tijden kunnen duren voor dit was begonnen. Ik wilde me niet eens voorstellen hoe lang al mijn verwarring dan niet was doorgegaan. Ik was nogsteeds wel wat verward, maar een heel stuk minder. Ik wist nu ten minste zeker hoe ik me voelde tegenover Zayn. Mijn gevoelens naar andere jongens toe wist ik niets van, maar dat hoefde ook niet. Naar second base zou ik binnekort zeker niet gaan, maar first base was voor mij al meer dan goed genoeg.


    Bowties were never Cooler

    Mika Isobel Payne

    Zachtjes schuifelde ik over de gang. Nog altijd mocht ik Aurrisea niet, maar goed. Ze sliep in Liam's bed en ik verwachtte al dat ie niet thuis zou komen. Tja, het was logisch dat ie Zayn niet hiernaartoe meenam na dat van het café. Mijn pyjama streek ik even recht. Het was enkel een blouse die ik alleen voor pyjamashirt gebruikte, oud shortje en een knot. Mijn bril had ik bijna nooit op en als ik hem op had was dat alleen in de ochtend. Het was niet zo dat ik slechte ogen had, ik werd soms duizelig van het zicht. Even twijfelde ik of ik aan zou kloppen. Wat nou als ze weer zo ging doen? Nee, ik was diegene die altijd begon. Een slechte, heel erg slechte gewoonte. Dan maar gewoon kloppen en binnenlopen. In mijn hoofd had ik een perfecte schets gemaakt maar ik was zeker dat het niet zo zou lopen. Gewoon maar op de simpele manier, dan. Zachtjes klopte ik op de deur, waarna ik hem langzaam opendeed en op mijn tenen kleine stapjes vooruit zette. Onschuldig keek ik de hoek om. 'Aurrisea?' vroeg ik zachtjes. 'Slaap je al?' Hoe laat het was wist ik niet, en het boeide me eerlijk gezegd niet echt. Misschien sliep ze al, misschien niet. Wie weet. Eerder dacht ik dat ze nog op was, ik had niet bepaald een idee dat het laat was. Natuurlijk kon ik ook gewoon dom zijn en dat het juist laat was. Eigenlijk zou ik nu in een diepe slaap moeten liggen vanwege deze dag. Als eerst dat vreselijke moment toen ik moest opstaan, de nacht ervoor een jongen eruit geschopt. Daarna die ruzie met Elizabeth. Ik wil het best goed maken, maar zij zou eerst moeten aankomen met haar excuses voor mijn part. Toen op en neer voor Daw, de bar uitgezet door babydoll oftewel het blonde sletje, Zayn ontmoetten, de "discussie", netjes gezegd, met Aurrisea. Tot slot nog vertellen waarom ik haar niet mag. Wat een lange dag.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 23:51 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    ZaynieBoy schreef:
    Jim Edward Styles

    Ik moest het toch vertellen .. Ik deed de muziek uit en liep naar beneden . ´´ Hazz ?´´ riep ik . Maar geen gehoor ´´ Hazz!?´´ riep ik wat harder. Opeens zag ik iemand . Het was geen Hazz... Wie dan wel ? Ik pakte een knuppel. Ik liep achter de gene aan . ´´ HANDEN OM HOOG!´´ Schreeuwde ik . Hij liet iets vallen en opeens zag ik een geweer op me gericht.. KUT dacht ik bij mezelf. Als ik nu iets verkeerds doe ben ik er geweest.. ´´ Doe jij maar je handen om hoog!´´ schreeuwde hij . En ik deed mijn handen omhoog. ´´ Als je iets beweegt schiet ik !´´ zei hij . Ik had jeuk aan mijn been .. En het werd alleen maar erger.. Stiekem en zonder dat hij het zag teminste dat dacht ik krabde ik aan mijn been en op eens ´´ PANG!!!!´´ Hij had in mijn been geschoten.. Ik viel op de grond .. En de dief rende weg. Met geld.. Blake ik moet Blake bellen ik bloed bijna dood ! Ik drukte het nummer van Blake in ´´ Blake please kom snel thuis ! Ik ben in mijn been geschoten help !! Bel een ambulance help me!!´´ zei ik door de telefoon tegen Blake... Please


    Blake Styles

    Rustig loop ik over straat, ik was net weggegaan bij een vriend waar ik eigenlijk de hele avond geweest was. Ik zou eigenlijk uitgaan maar met die dingen op mijn gezicht had ik dat plan gelijk maar gecanceld, het zag er echt niet uit. Ik schik van mijn mobiel die afgaat en kijk dan wie het is. Jim! Die gast zorgde ervoor dat ik er nu zo uitzag. Hij had wel heel wat goed te maken, en ik ging hem zeker nog terugpakken. Uiteindelijk neem ik de telefoon op en luister naar wat die zegt, normaal zou ik dit niet geloven maar ik hoor aan zijn stem dat het gewoon zo is. ' in je been geschoten?' vraag ik verbaast en realiseer het me dan pas echt. 'Ik kom naar huis en bel een ambulance' zeg ik waarna ik ophang en begin te rennen. ondertussen bel ik de ambulance die nu al onderweg is. Ik kom bij het huis aan, gelukkig was ik al bij het begin van de straat. Ik draai gauw de deur open en zie Jim liggen. 'Gaat het?' vraag ik en loop naar hem toe, nu maar hopen dat de ambulance snel komt.

    Jim Edward Styles

    'ja het gaat maar het doet alleen pijn' zei ik tegen Blake.. Op dat moment komen er 2 ambulance mensen binnen. ' bel Hazz straks' zei ik tegen Blake. Ik werd in de Ambulance gebracht en we reden naar het ziekenhuis.. Toen we daar binnen waren werd ik direct naar de1e hulp gebracht.. En werd inslaap gebracht.. Ik voelde wel allemaal kleine dingetjes maar het was niet pijnlijk . Ik hoop echt dat ik naar een weekje of 2 dagen weer naar huis mag.. Maar het stomste is dan wel dat ik voorlopig geen auto meer mag rijden.. En hoe kom ik dan boven ? Ik wil Hazz en Blake niet telkens vragen als zij mij willen dragen .. Achja . Ik werd langzamer hand wakker. En zag allemaal witte dingen .. Waarschijnlijk was ik in mijn kamer van het zieken huis. Ik keek naar beneden en zag dat mijn been ingewikkeld was met gaas en doek.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2013 - 15:12 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Aurrisea Dawnelle Garcia

    Nog steeds in het jurkje lig ik in het bed van Liam, ik heb het deken om me heen geslagen en streel afwezig met mijn vingers over het stof. Mijn ogen houdt ik stijf open. Want iedere keer als ik ze sluit zie ik de gezichten weer voor me. Het is een hele tijd geleden dat ik me voor het laatst zo voelde. Maar dat ze me weer hebben gevonden maakt me er niet goed op voelen. De deur gaat langzaam open en verschrikt kijk ik erna. Gelukkig is het Mika maar. Want even dacht ik iets anders.
    "Aurrisea?" vraagt Mika zacht. "Slaap je al?"
    "Nee," zeg ik, al net zo zacht. Ik ga rechtop zitten, maar hou het deken stevig om me heen geslagen.
    Ik snap niet zo goed waarom Mika hier nu is. Ze haat me toch? Nu ik de reden weet snap ik het ook wel. Ik vind het vervelend dat ik haar dat gevoel heb bezorgt. Het gevoel dat ik Liam inpikte en dat ze hem moest delen. Ik ben nou ook niet echt bepaald een ster in het maken van vrienden. Helmaal niet. Ik schrik vaak mensen af, ik weet niet precies waarom, maar het is zo. Ach, je leert er mee leven. Maar vrienden hebben blijft fijn. Liam is dan ook voor mij heel belangrijk. Ik woon dan wel bij Maye, maar meer als mijn 'huisbaas' is ze niet. Oh, en af en toe mijn 'oppas'. Maar Liam is voor mij een hele belangrijke vriend.


    Reality's overrated.

    Zayn malik
    Ik kon zo van Liam zijn stem genieten als hij zong. Het klonk zo zachtaardig. Rustig pakte ik een van zijn handen vast en begon ik rustig met zijn vingers te spelen. pas toen hij stopten met zingen keek ik naar hem op en meteen voelde ik zijn lippen op die van mij. de glimlach op mijn lippen verdween niet, maar wel kuste ik hem zachtjes terug. Ik voelde hoe hij ging verzitten en ik legde een hand op zijn kaak. mijn duim streelde zachtjes zijn huid, terwijl een bittere smaak van bier, vrijkwam tussen onze lippen. Als het niet Liam was geweest, had ik allang geen genoegen meer genomen met enkel dit. Maar dit was wel Liam en kon ik er makkelijk genoegen mee. Het draaide dit keer niet op lam zijn en heel de nacht seks hebben, om degene daarna nooit meer te zien. het draaide om het rare onderbuik gevoel wat ik had en dat ik hiervan genoot.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Luminoase ---> Appa


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam Payne
    Ik glimlachte toen hij me terug kuste. Het voelde gewoon zo goed. Zijn hand op mijn kaak deed het branden, maar een goed branderig gevoel. Zijn lippen smaakten nu niet alleen maar naar hem, maar ook lichtelijk naar bier. Ik vond het allerminst erg. Ik hield met een hand nogsteeds de zijne vast, onze vingers vervlochten. Met mijn andere hand gleed ik zacht naar zijn nek en liet die daar liggen. Ik speelde lichtjes met een paar plukjes haar die achter in zijn nek lagen. Mijn ogen waren gesloten en voor mij was eigenlijk de hele wereld om ons heen verdwenen. Dit moment draaide alleen nog om hem en mij, niets of niemand anders. Zulke sterke gevoelens had ik namelijk nog nooit voor iemand gehad. Normaal geloofde ik niet zo erg in lotsbestemmingen, maar dit maakte die theorie aardig aan het wankelen. Dit voelde namelijk toch aardig voorbestemd.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles

    'Goedzo Lou, want ik wil ook geen discussie maar toch echt wel me gelijk' zeg ik lachend en kijk even tevreden. Hij gaat ondertussen dichter tegen me aanstaan, hij had voordat ik mijn lippen op de zijne had nog wat willen zeggen, maar dat moest maar even wachten dan. ik wilde hem nu te graag zoenen en niet teveel praten en ik denk dat Louis waarschijnlijk wel hetzelfde wil als ik nu wil. Hij opent zijn mond en gelijk laat ik mijn tong naar de zijne gaan. Ondertussen wordt ik meegetrokken via mijn shirt en laat dit maar gebeuren, Lou weet vast wat die doet zodat we ergens goed uitkomen en niet ineens ergens vallen of wat dan ook. Ondertussen begin ik hem wat heviger te zoenen en wil eigenlijk zijn shirt uittrekken maar de zoen is te fijn om nu te onderbreken.

    Lou Tomlinson
    'Hazz, je gaat nu gewoon je mond dichthouden, want snoer zelf anders gewoon je mond.' zei ik onschuldig, want had nog wel ideeën daarvoor. Het kwam redelijk dicht in de buurt van het gene wat Hazza nu deed. Ik vond het dan ook helemaal niet erg dat hij mijn mond snoerde. Dit was wel iets waarvoor ik graag mijn mond wilde houden. We wilde op dit moment gewoon hetzelfde. Daar was geen twijfel over mogelijk. Onze tongen vonden elkaar al snel en speelde een spel. Heel langzaam bleef ik de jongen meetrekken in de richting van de woonkamer. De rand van de bank voelde ik niet veel later in mijn knieholtes en liet me achterover vallen. Harry trok in weer een keer me in mijn val. Mijn vingers gleden weer in de richting van de zoom van zijn shirt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles

    ' Dat mag je doen hoor' grijns ik en kijk hem aan, ik had wel zo me vermoedens hoe hij dat dan ging doen en dat beviel me nog wel. Inmiddels zijn we al een stuk veder met het lopen maar ik denk er niet aan het contact tussen onze lippen te verbreken. Ik schik als ik ineens meegetrokken wordt in Louis val maar herstel me al snel, weer lekker handig van Lou, we hadden ook gewoon via de zijkant gekund maar ja. Ik kruip wat beter bovenop Lou en verbreek dan uiteindelijk toch de zoen. Snel trek ik zijn shirt uit en grijns even. Mijn lippen komen in zijn nek terecht waar die vele kusjes krijg, daarna kus ik een weg naar zijn borstkas waar ik rustig veder ga.