• || One Direction || Love Heaven ||Topic 1||

    One Direction is een grote band die heel de wereld kent , Harry , Zayn , Louis , Liam en Niall zijn al meer dan 3 jaar vrienden sinds X-Factor hebben ze elkaar bijna elke dag gezien . Iedere jongen krijgt gevoelens voor de ander in de band . Maar er zijn problemen als One Direction uit de kast zou komen dan zullen ze geen band meer zijn en zullen ze gewoon weer naar school moeten . De Ladz weten niet dat ze op elkaar verliefd zijn . Het word moeilijk om dit grote geheim te verbergen .



    ||Rollen||

    Jongens
    Zayn Malik: ZaynieBoy
    Niall Horan :ZaynieBoy
    Harry Styles: Danosaur
    Louis Tomlinson:AppleBottom
    Liam Payne : Depay


    De beste vriendinnen van de jongens :
    Yasmin Hailey Peck: Romarin
    Jaclynn 'Jackie' Brown: Gehenna

    Andere mensen :
    Charlot "Charlie" Danesse Payne het zusje van Liam: Luminoase

    Bijvoorbeeld familie broertjes enzv
    .

    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.




    LET OP : Als joun personage een relatie wil beginnen met de andere word dat overlegt met de speler die de andere personage speelt!

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 11:24 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Harry Styles
    Dat ik me ooit zo klein en breekbaar bij iemand zijn, die me tegelijkertijd zo vastbesloten en sterk liet voelen. Ik sloeg mijn ogen neer en ging iets schuiner zitten, zodat ik iets in Louis kon kruipen. Ik legde mijn hoofd op zijn schouder en knaagde op de binnenkant van mijn wang. Ieder ander had ik de rug toegekeerd, omdat het te moeilijk was. Het probleem was te groot om zomaar op te kunnen lossen. Maar Dat Louis niet zoals ieder ander was, was al heel lang duidelijk. Louis was beter, knapper, mooier, geweldiger, liever en alles wat je maar kon bedenken, dan wie dan ook. En hij was niet te vergeten van mij. Alleen van mij. Ik klemde mijn arm om zijn middel en keek afwezig naar het eten voor mijn neus. 'Zolang ik maar bij jou ben.' Fluisterde ik zacht. Het maakte niet uit wat ik er voor moest doen. Met Louis aan mijn zijde, overleefde ik het wel. Hij was mijn lamp in het donker. Mijn compas op de wilde zee. Hij was de sleutel in het dichte slot.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson

    Zachtjes druk ik mijn lippen tegen Harry's voorhoofd en wrijf over zijn bovenarm. "Zolang ik maar bij jou ben." Hoor ik hem fluisteren. Ik glimlach lichtjes en verstop mijn gezicht in zijn nek en druk daar een kusje, het voelde goed, naast Harry zitten, tegen elkaar aan, gewoon, ons zijn, met mijn arm rond zijn schouders en zijn arm rond mijn middel en de stilte om ons heen. Ik trek me terug en lik over mijn onderlip. "Ik zal er altijd zijn, Harry." Natuurlijk zal ik er altijd zijn, zelfs al ben ik er niet, ik weet dat ik wel ergens in zijn hoofd rondloop, een zachte grinnik verlaat mijn lippen en ik trek Harry korter naar me toe. Harry's krullen kriebelen, niet dat, dat erg is, ik heb het graag maar toch, ze kriebelen en het doet me denken aan.. Oh, nee.. Ik laat een zucht uit, ik ben vergeten Caro en Kiko eten te geven, God, straks haten ze me nog, straks denken ze nog dat ik hun vergeten ben, wat eigenlijk waar is aangezien mijn hoofd vol zat met Harry, dammit. Harry is natuurlijk wel leuk om aan te denken. Heel leuk.


    The artist is the kid that survived.

    Harry Styles
    Ik giechel zachtjes als Louis zijn lippen in mijn nek kriebelen. Alleen Louis kon me laten giechelen als een klein kleutertje. Ik Louis zijn beurt voelde ik me ook vaak aan kleuter. Zo onbezonnen en gelukkig met de kleine dingetjes. Alsof ik me dan nergens meer druk over hoefde te maken. alleen Louis en ik, net als nu. Ik had heel de wereld om ons heen afgesloten. Alsof we samen in een tentje zaten, in een verlaten bos, waar niemand ons kon zien of horen. Met grote stralende ogen keek ik hem aan. 'Altijd. Samen.' Ik haalde mijn hoofd van zijn schouder en drukte voorzichtig een kusje op zijn kaak, voordat ik goed ging zitten. Nu wilde ik eten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson

    "Altijd. Samen." Harry had zijn hoofd van mijn schouder afgehaald en drukte een kusje op mijn kaak. Ik knikte vrolijk. "Altijd." Herhaal ik. Voor altijd en eeuwig, natuurlijk, alsof ik ooit zijn zij zou verlaten! Met een glimlach lift ik mijn stukje pizza van het bordje en neem een hap, ik hield van Hawaiiaanse pizza, het is absoluut de beste die er is. Of wel dat vind ik dan toch. Er zou een fanclub voor moeten bestaan, ik zou de leider kunnen zijn! Zou ik? Hm, nee, misschien niet, maar, pizza.. Ik zucht, als er ooit een fanclub komt voor Hawaiiaanse pizza, dan zal ik zeker lid worden. Als ik kon zou ik elke dag pizza eten, maar wel, ik ben al niet van de dunste, dus dat gaat ook niet lukken, ik neem nog een hapje en kijk naar Harry, Harry is dun, of wel, dunner dan mij. Harry is mooi en dun en alles wat je nodig hebt, hij heeft een geweldige stem, geweldige smaak voor kleren, een leuke persoonlijkheid, hij is knap, maar het belangrijkste is, hij is van mij.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 0:15 ]


    The artist is the kid that survived.

    Harry Styles
    Niemand die me zo gelukkig kon laten voelen als Louis. Ik glimlachte lief, terwijl ik keek hoe hij een hap van zijn pizza nam. Ik volgde zijn voordeeld en legde het stuk weer terug. '21 en nog steeds moeite met eten.' Giechelde ik zachtjes. Met mijn duim veegde ik voorzichtig de saus weg, die in zijn mondhoek was blijven hangen en stralend keek ik de oudere jongen aan. Niets kon beschrijven hoeveel ik van hem hield of hoe ik me nu voelde. Ik likte mijn duim af en nam snel nog een klein hapje van mijn pizza. 'Welke film gaan we eigenlijk kijken?' Vroeg ik onschuldig. Ik kon niet wachten om lekker in het donker tegen zijn warme, tengere lichaam aan te kunnen kruipen. Lekker veilig en warm. Zo dichtbij als niemand meer bij hem mocht komen, behalve ik. Ik wist dat je personen niet kon bezitten. Maar Louis was toch echt van mij, en alleen van mij. Ik was de persoon die het allermeest van hem hield.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 6:46 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson

    "Welke film gaan we eigenlijk kijken?" Ik grinnik zachtjes. "Dat hangt er vanaf wat jij wilt zien, pumpkin." Ik geef hem een glimlach en neem nog een paar happen van mijn pizzapunt, God, dit is de beste pizzapunt die ik ooit gegeten heb. Misschien moet ik toch maar vaker pizza gaan eten? Nee, nee. Ik wil natuurlijk niet nog dikker worden. Eventjes staar ik naar een punt voor me voordat mijn ogen op de jongen naast me vallen, ik druk een kusje op zijn voorhoofd en trek hem korter tegen me aan, hij is warm een zacht en geeft me een geweldig gevoel, met mijn vingers voel ik door zijn haren heen, ze zijn ook zacht en glanzend en mooi en ze zijn van hem, langzaam draai ik de krullen één voor één rond mijn vinger, in de hoop dat we zouden samensmelten in de positie, maar wel dat gaat niet gebeuren, al zou ik het wel graag willen, want dan kan hij me nooit verlaten. Met een glimlach plaats ik mezelf op zijn schoot en leg mijn hoofd op zijn schouder. "Ik hou van je." Fluister ik zachtjes in zijn oor. "Heel veel."


    The artist is the kid that survived.

    Harry Styles
    Ik haalde langzaam mijn schouders op. Het maakte me niet zoveel uit. Waarschijnlijk zou ik toch vaker naar Louis kijken, dan naar de film. Louis was veel knapper, dan welke hotte filmster dan ook. Ik kantelde mijn hoofd iets, als Louis met mijn krullen speelt. Ik giechelde en pakte snel mijn pizza punt weer op. Ik nam een grote hap en ging weer goed zitten. Ik piep even als Louis zich verplaatst, maar giechel zachtjes als hij op mijn schoot eindigt. Meteen sloeg ik mijn armen goed om zijn tengere lichaam. Louis was echt dun. Nee, perfect. Heel mijn lichaam was warm en de kriebels in mijn buik waren heel de dag meer aanwezig dan ooit. 'Ik ook van jou, Boo. Meer dan wie dan ook.' Em dit was het moment waarop een normaal stel elkaar zou kussen. Ik slikte en hield Louis zo stevig vast, dat hij nog net niet zou ontploffen. Ik wilde hem ook kunnen kussen wanneer ik dat wilde.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson

    "Ik ook van jou, Boo. Meer dan wie dan ook." Harry verstrakte zijn grip en ik kreunde zachtjes. "Haz, adem." Mompel ik terwijl ik probeer om zijn armen losser te krijgen. God, wat is die jongen sterk. Oké, ik geef het op, hij wint. Langzaam laat ik me onderuit zakken en leg ik mijn hand op zijn borst. Ik wist dat Harry van romantische komedies hield, dus misschien moet ik hem meenemen naar The Big Wedding? Ja, dat ga ik doen, ik heb gehoord dat een zeer grappige film is, dus ik denk wel dat hij dat leuk vindt. Als hij het leuk vindt, vind ik het ook leuk, want, als Harry lacht lach ik ook.


    The artist is the kid that survived.

    Harry Styles
    'Haz, adem.' Ik giechelde zachtjes en trok nog net iets meer aan als Louis probeerde mijn armen losser te krijgen. Pas als hij opgeeft, verslap ik mijn grip iets en begon met mijn vingers over zijn flank te kriebelen. Mijn neus verstopte ik in het kuiltje van zijn nek en ik drukte een piepklein kusje op zijn huid. 'Boo.' Fluisterde ik zacht en keek weer met grote ogen naar Louis op. 'Wilde je me al heel lang kussen?' Vroeg ik klein, terwijl mijn kaken rood kleurden. Het was super stom on te vragen, maar ik wilde het gewoon weten. Want vanaf het moment dat ik hem tegenkwam in de toiletten bij x-factor, had ik die drang al gehad.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson

    "Boo." fluisterd Harry hij kijkt naar me op met grote ogen, je kan de twinkeling in ze zien en ik voel vlindertjes door mijn buik heen fladderen, hij ziet er zo onschuldig uit. "Wilde je me al heel lang kussen?" vraagt hij dan, zachtjes en onzeker, een blos verscheen op zijn wangen. Een zachte giechel verlaat mijn lippen en ik knik. "Heel eerlijk, ja." Het was al een droom sinds X-Factor, om die zachte roze lippen tegen de mijne te hebben. Met mijn handen ga ik nog eens door zijn krullen. "Gaan we door?"


    The artist is the kid that survived.

    Harry Styles
    Als Louis zachtjes Giechelt, sla ik mijn ogen neer. Ik wist dat het een stomme vraag was. Al beviel het andwoord wat ik uiteindelijk kreeg me wel. Ik beet zachtjes op mijn lip en staarde in Louis zijn hemelsblauwe ogen. De ogen, waarop in vanaf dag een in verdronk. Ik glimlachte. 'Dan is het goed.' Ik kriebel met mijn vingers langs zijn flank en en zucht zachtjes. 'Gaan we door?' Vreemd keek ik Louis aan. 'Door met wat?' Ik voelde me redelijk dom, omdat ik hem niet begreep.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson

    "Door met wat?" Vraagt hij, ik grinnik zachtjes. "Door naar de cinema, gekkie." Ik knijp zachtjes in zijn wang en krijg de neiging om hem te kussen, jammer genoeg gaat dat niet, God, wat vervelend. Ik wurm me uit zijn greep en trek hem met me recht. "Kom, straks missen we de film nog." zeg ik zachtjes waarna ik een kusje op de achterkant van zijn hand druk en onze vingers verstrengel. Zijn handen zijn groot, groot, groot en ze passen helemaal rond de mijne, ik lijk net een dwerg. Ik haal een hand door mijn haar en druk me tegen Harry aan. "Zouden we nog iets tegen de rest zeggen voor we vertrekken of niet?"


    The artist is the kid that survived.

    Harry Styles
    'Oww.' Mompel ik zachtjes. Ik had het kunnen weten. 'Maar mijn eten is nog niet op.' Piep ik zielig. Maar Louis wurmpt zich al uit mijn armen en staat op, om mij vervolgens weg te trekken. Snel gris ik de overgebleven korts van mijn pizza punt nog mee en neem een hap. Louis verstrengeld onze vingers, en ik voel me altijd gigantisch tegenover hem. Volgens mij, waren mijn handen echt ongewoon groot. Iets wat best zou kunnen, want ik had wel meer ongewonen dingen met mijn lichaam, die niet helemaal klopte, zoals de natuur ze had bedacht. 'Zouden we nog iets tegen de rest zeggen voor we vertrekken of niet?' Ik keek even naar onze bondgenoten, die aan een tafeltje zaten. 'Wel zo aardig niet?' Ik propte het laatste stukje pizza in mijn mond en trok Louis mee naar de rest. Ik At langzaam mijn mond leeg en had moeite met slikken. 'Wij hebben een date. Dus we spreken jullie.' Glimlachte ik lief, waarna ik Louis een zetje gaf richting de deur. 'Ow en Zayn. Jou helemaal.' Wees ik de jongen op ons sms gesprek. Ik duwde Louis de pizza hut uit en volgde hem.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson

    "Wel zo aardig niet?" Harry steekt het laatste stukje pizza korst nog in zijn mond waarna hij me meetrekt richting de anderen. "Wij hebben een date. Dus we spreken jullie." Ik giechel zachtjes en voel Harry zachtjes tegen mijn zij drukken, de deur, ik kijk eventjes rond en trek hem dan verder. "Ow en Zayn. Jou helemaal." Ik frons eventjes maar laat me al snel naar buiten duwen door hem, ik geef hem een glimlach en trek hem de straat over, de cinema was niet zo ver van hier, maar het is natuurlijk ook niet kort bij. "Je bent veel te goed voor hun, Haz." Ik haal mijn hand door zijn haar en geef hem een glimlach. "Maar ik hou van je."


    The artist is the kid that survived.

    Zayn Malik

    '' "Wij hebben een date. Dus we spreken jullie."Giechelt Harry"Ow en Zayn. Jou helemaal." zei hij toen hij bij de deur stond. '' Hoezo ?'' vroeg ik maar voor dat ik het wist was hij al de deur uit.. '' kom Niall wij gaan ook.. '' zei ik . Liam reageerde niet. Ik pakte mijn spullen en liep naar buiten. ''OMG IT'S ZAYN MALIK AND NIALL HORAN !!'' Hoorde ik duizenden meisjes en Jongens roepen . '' Kom Niall snel . '' Ik rende zo snel als ik kon weg en kwam bij mijn huis aan , Ik deed de deur open en liet Niall eerst binnen . '' Na u '' zei ik met een glimlach. '' Dankje '' zei hij schattig. Ik moet Liam smsen .. Ik pakte mijn mobiel en stuurde een sms '' Heey Liam .. Heb je misschien zin om morgen iets af te spreken ? Alleen wij 2? x Zayn''


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik