• || One Direction || Love Heaven ||Topic 1||

    One Direction is een grote band die heel de wereld kent , Harry , Zayn , Louis , Liam en Niall zijn al meer dan 3 jaar vrienden sinds X-Factor hebben ze elkaar bijna elke dag gezien . Iedere jongen krijgt gevoelens voor de ander in de band . Maar er zijn problemen als One Direction uit de kast zou komen dan zullen ze geen band meer zijn en zullen ze gewoon weer naar school moeten . De Ladz weten niet dat ze op elkaar verliefd zijn . Het word moeilijk om dit grote geheim te verbergen .



    ||Rollen||

    Jongens
    Zayn Malik: ZaynieBoy
    Niall Horan :ZaynieBoy
    Harry Styles: Danosaur
    Louis Tomlinson:AppleBottom
    Liam Payne : Depay


    De beste vriendinnen van de jongens :
    Yasmin Hailey Peck: Romarin
    Jaclynn 'Jackie' Brown: Gehenna

    Andere mensen :
    Charlot "Charlie" Danesse Payne het zusje van Liam: Luminoase

    Bijvoorbeeld familie broertjes enzv
    .

    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.




    LET OP : Als joun personage een relatie wil beginnen met de andere word dat overlegt met de speler die de andere personage speelt!

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 11:24 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Zayn Malik

    Ik kreeg eigenlijk ook wel honger. '' Niall ? Welke Pizza wil je ? Ik trakteer'' zei ik . '' Ow Zayn dat hoeft echt niet hoor '' zei hij . '' Jawel . Ik heb ook honger'' zei ik . '' Uhmm doe mij maar een Pizza Hawai '' zei Niall. '' Oké '' zei ik met een knipoog en liep naar de toonbank . '' Hallo ik wil graag 1 Pizza Hawai en 1 Pizza Margerita '' zei ik . '' Oké dat is dan 5 pond '' zei de vrouw . En ik gaf het geld.. '' Alsje'' zei . Ik keek naast me en zag Louis staan . '' Dus .. Louis.. Hoe uhmm ben je er eigenlijk achter gekomen dat je .. Homo bent ? '' vroeg ik .. '' Alstublieft hier uw 2 Pizza's'' zei de vrouw. '' Dankje'' zei ik . Ik vind het echt zo schattig dat Larry nu real is maar.. De fans ? Hoe gaan we hun vertellen dat we Homo zijn ? Zullen we dan alle Fans verliezen ?


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [Sorry, ik reageerde niet om privé redenen die Julian nu weet [: Ik ga nu mijn reactie typen. Weet niet of het lukt met vijf mensen om me heen hangend, cupcakes opvretend maar ik ga het proberen ;D]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Kan ik anders even doen dat Charlot en Liam net aankomen?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ Ik vind het goed maar dat moet je ff met de speler van Liam overleggen x]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Harry Styles
    ik wiebel zachtjes heen en weer op mijn stoel en kauw op de binnenkant van mijn wang. met grote ogen keek ik op toen Louis opstond en bol mijn wang iets als hij me een zacht duwtje geeft. Maar al snel spring ik op als hij naar de toonbank knikte en zegt dat we iets gaan halen. 'Jeah.' Ik klap vrolijk in mijn handen, maar pak al snel Louis zijn hand weer vast om hem naar de toonbank te trekken. Het kon me niet schelen dat Liam er nog niet was. ik wilde gewoon eten. en dat kreeg ik nu.'ik wil Pizza.' Zei ik wijs, waarna ik onschuldig giechelde. wat kon je anders eten in een pizza hut. 'gewoon margherita.' ik lach onschuldig mijn tanden bloot en tik giechelend op Louis zijn neus. het was algemeen bekend dat ik irritant werd als ik honger had. dus hij moest het me maar niet kwalijk nemen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Appa schreef:
    [Sorry, ik reageerde niet om privé redenen die Julian nu weet [: Ik ga nu mijn reactie typen. Weet niet of het lukt met vijf mensen om me heen hangend, cupcakes opvretend maar ik ga het proberen ;D]


    [Dat klinkt eigenlijk best schattig, ik voel me vandaag zo raar]


    The artist is the kid that survived.

    Charlot "Charlie" Danesse Payne

    Ik duwde de deuren open en wachtte tot Liam ook binnen was. Nu had ik best wel honger. Eigenlijk wist ik niet zo goed of ik wel gewenst was, maar voor het zelfde geld maakte het geen barst uit. Een glimlach sierde zich rond mijn mond toen ik de vier jongens zag. Alle vier aan de toonbank, hun pizza's bestellend zachtjes schuifelde ik erheen, af en toe omkijkend naar Liam. 'Hi, jongens' begroette ik ze. Niall en Zayn leken het weer goed gemaakt te hebben, gelukkig maar. Ruzie was niet bepaald leuk. 'Sorry dat het zolang duurde, dat kwam door mij. Ik deed er zo lang over om me om te kleden' verontschuldigde ik me. Nu had ik gewoon een kort, zalmkleurig jurkje aan. Daaronder had ik mijn korte laarsjes en voor de rest enkel een hoge staart in mijn haar.

    [Sorry dat ie zo kort is]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    Terwijl Zayn mijn Pizza aan het halen was zag ik Liam en Charlie binnen komen . '' Heey '' zei ik en gooide mijn hand in de lucht. Ik ging voor Liam staan .. '' Heey Liam .. Je mag Zayn hebben hoor <3 Ik moet het toch een keertje accepteren dat hij op jou is en niet op mij '' zei ik . En ging naar de toonbank . '' Zayn krijg ik mijn Pizza nog ?'' vroeg ik . '' Whut ? Ow ja hier.. '' zei hij. Hij zat kwijlend naar Liam te kijken .. '' Starende ogen zijn verliefd !!'' schreeuwde ik door de Pizza tent. En ging weer lachend zitten . En Zayn stak zijn middelvinger op . '' Ik ook van jou '' zei ik . En pakte mijn mobiel.. En twitterde een berichtje '' Heey Directioners !!! How are ya ? I can't wait to see you Guyzz in the next comming tour !'' en ik ging weer verder met het drinken van mijn cola en het eten van mijn Pizza


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis William Tomlinson

    "Ik wil Pizza" Zegt Harry, hij giechel, ik schud mijn hoofd, alright, pizza. "Gewoon margherita." Voegt hij dan nog toe. Ik knik en voel hoe Harry op mijn neus tikt. Ik geef hem een glimlach en trek hem richting de toonbank. Na eventjes te wachten komt Zayn erbij staan. "Dus.. Louis.. Hoe uhmm ben je er eigenlijk achter gekomen dat je.. Homo bent?" Vraagt hij. Ik kijk hem eventjes aan, oh, wel die vraag was nog eens rechtstreeks. Ik knipper lichtjes en open mijn mond om iets te zeggen. Tja, hoe ben ik erachter gekomen? Het is ook al zo lang geleden, ik heb me altijd al meer naar jongens aangetrokken gevoeld, maar meisjes interesseerden me ook hoor, wel, niet meer echt sinds ik in de groep zit, ze willen maar één ding, geld, oké en sommige willen beroemd worden. Hierbij, ik heb toch alleen maar tijd voor de jongens en Harry. "Het is gewoon, Harry." Besluit ik dan uiteindelijk te zeggen. Aangezien het ook wel echt zo is.


    The artist is the kid that survived.

    Zayn Malik

    '' Oké '' zei ik en liep weer weg. Wow Liam was er. Hij was zo sexy.. Niall maakte weer een paar flauwe opmerkingen . Maar toch bleef ik naar hem kijken . Ik genoot van zijn ogen en zijn lichaam . Jammer genoeg kon ik hem niet zoenen ook al wilde ik het zo graag. Liam is toch niet op mij en daar moet ik me bij neerleggen . Ik ging weer naast Niall zitten. '' Pff waarom is het leven toch zo moeilijk ?'' zei ik zacht. '' Tjah als ik een antwoord had op die vraag had ik je hem gegeven '' zei Niall en ik begon te lachen. En ik drukte een klein kusje op zijn wang en Niall werd direct rood . '' Tjah ik wilde je toch laten weten hoe mijn lippen voelen '' zei ik en Niall begon te lachen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Harry Styles
    Ik keek Louis met grote, afwachtende ogen aan. Ja, dat wilde ik ook wel weten eigenlijk. Al was ik er zelf nooit opgekomen om het te vragen. Ik sloeg mijn armen om Louis middel en legde mijn hoofd tegen zijn schouder. Maar mijn oren bleven gespits voor Louis zijn woorden. En die hoorde ik dan ook. Ik giechelde zachtjes en klemde mijn handen in Louis shirt. Mijn kaken werden knalrood en ik verborg mijn gezicht in zijn nek en hoorde nog hoe Zayn en Niall weer gingen zitten en Liam blijkbaar was gearriveerd. Meteen greep ik mijn kans en keek ik weer op naar Louis. 'Ik kan dit niet.' Fluisterde ik zachtjes. 'Ik wil gewoon aan je kunnen zitten en je kunnen zoenen wanneer ik dat wil.' Ik wist wel dat ik nu aan hem zat, maar het was niet hetzelfde. De jongens wisten het nu, buiten Liam. Maar we moesten nog steeds voorzichtig doen. Want zoals Daarnet al werd gezegd. Je wist nooit wanneer de camera's opeens naar je keken om alles vast te leggen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Sorry voor het lange wachten.]
    Louis William Tomlinson

    "Ik kan dit niet." Hoor ik Harry van langs me fluisteren. Wat? Hij kan me niet nu al laten vallen! Ik voel al tranen opkomen, nee, Louis, sterk zijn. Wanneer ik iets wil zeggen is hij me al voor, natuurlijk. "Ik wil gewoon aan je kunnen zitten en je kunnen zoenen wanneer ik dat wil." Ik knik, natuurlijk wil hij dat, God, ik wil het ook. Ik lik zachtjes over mijn onderlip. "Kom op, we gaan het op veilig spelen." Ik druk een kus op zijn wang. Shit, goed begin Louis. Ik knik ik mezelf en neem twee bordjes om dan Harry's bestelling, een stukje pizza margherita, en mijn eigen stukje, pizza hawai, erop te leggen en hem mee te trekken naar een tafeltje meer achterin de zaak, er zijn hier gelukkig geen ramen en niet al te veel volk, ik haal mijn hand door zijn krullen en knik richting de booth, waarna ik de bordjes op het tafeltje plaats en zelf ga zitten. "Als ze ons missen volgen ze wel."

    i]Btw, een [url=http://www.thedevonshirebar.co.uk/wp-content/uploads/2012/02/book-a-booth-at-the-devonshire-bexhill.jpg]booth[/url], voor het geval je niet weet wat het is.[/i


    The artist is the kid that survived.

    Harry Styles
    Ik staar Louis moeilijk aan en slik als hij over zijn onderlip heen likten. Ik wilde hem zo graag zoenen. Alles aan hem trok me zo erg aan. Ik had er altijd al moeilijk mee gehad om niet aan Louis te zitten, maar nu het van hem mocht en het kon, mocht het nog steeds niet. En het maakte dat ik er alleen maar naar verlangde. Louis pakte voor ons beide een stuk pizza en ik keek naar de rest van de jongens terwijl Hij me meetrok richting de booth, die in de hoek van de tent was gebouwd. Ik nam meteen naast hem plaats 'doen ze toch niet,' Liam was te druk met zijn zusje. Niall met Zayn en Zayn met Liam. Ik schoof dicht tegen Louis aan en vlocht mijn vingers in die van hem. 'Het moet toch anders kunnen?' Mompelde ik zacht. Ik wilde het liefst gewoon op het dak gaan staan, alle media erbij halen en gillen dat Louis van mij was. Dat ik van hem hield en dat niemand me zou tegenhouden. Dat het me niets kon schelen wat iedereen er van vond en niemand er verandering in kon brengen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [AppleBottom goes Hazzakins]


    The artist is the kid that survived.

    Louis William Tomlinson

    "Doen ze toch niet." Zegt Harry, ik knik, hij heeft gelijk doen ze zeker niet. Hij link onze vingers samen en ik geef hem een lieve glimlach. "Het moet toch anders kunnen?" Mompelt hij dan. Ik zucht. "We vinden wel iets, Haz." Ik druk een kusje op zijn kaak en sla mijn arm rond zijn schouders. "We vinden wel iets." Herhaal ik dan waarna ik tegen hem aanleun. Ik ben de oudste, ik moet de verantwoordelijkheid opnemen voor alles, ik moet het goede voorbeeld geven en sterk blijven en Harry leiden door alles wat er gaat gebeuren, goede dingen, slechte dingen, verdrietige dingen, dat moet ik doen. God hoe ga ik dat doen, ik ben gewoon een groot kind dat kan ik toch niet, nee, Louis, je zult moeten, of je het nu wilt of niet, Harry heeft je nodig, punt uit.


    The artist is the kid that survived.