• || One Direction || Love Heaven ||Topic 1||

    One Direction is een grote band die heel de wereld kent , Harry , Zayn , Louis , Liam en Niall zijn al meer dan 3 jaar vrienden sinds X-Factor hebben ze elkaar bijna elke dag gezien . Iedere jongen krijgt gevoelens voor de ander in de band . Maar er zijn problemen als One Direction uit de kast zou komen dan zullen ze geen band meer zijn en zullen ze gewoon weer naar school moeten . De Ladz weten niet dat ze op elkaar verliefd zijn . Het word moeilijk om dit grote geheim te verbergen .



    ||Rollen||

    Jongens
    Zayn Malik: ZaynieBoy
    Niall Horan :ZaynieBoy
    Harry Styles: Danosaur
    Louis Tomlinson:AppleBottom
    Liam Payne : Depay


    De beste vriendinnen van de jongens :
    Yasmin Hailey Peck: Romarin
    Jaclynn 'Jackie' Brown: Gehenna

    Andere mensen :
    Charlot "Charlie" Danesse Payne het zusje van Liam: Luminoase

    Bijvoorbeeld familie broertjes enzv
    .

    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.




    LET OP : Als joun personage een relatie wil beginnen met de andere word dat overlegt met de speler die de andere personage speelt!

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 11:24 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Harry Styles
    De enorme glimlach die op mijn lippen lag was niet te missen. Wat ik zolang weg had gedrukt en genegeerd, lag er nu dikker bovenop dan ooit. De adrenaline raste door mijn lichaam en ik giechelde toen Louis de kus stopten. Niet dat het voor lange duur was, want al snel werden onze lippen weer verenigd. Mijn nagels kraste zachtjes over Louis zij lichaam. Zijn mooie en perfecte lichaam. Ik werd bijna misselijk van de kriebels in mijn buik. Al die gevoelens waren zo nieuw voor me. Dit keer was ik degene die de kus stopten en ik verborg mijn gezicht in Louis' nek. Heel mijn lichaam stond was in aanraking met dat van hem en het puntje van mijn neus liet ik rustig oven zijn sleutelbeen gaan. 'Boo.' Fluisterde ik zachtjes, waarna ik mijn hoofd optilde en hem aankeek. 'Is Larry nu echt?'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson

    "Boo." Fluistert Harry zachtjes, ik voel hoe zijn adem tegen mijn borst aanslaan en bijt zachtjes op mijn onderlip. "Hm?" Hij kijkt weer naar me op. "Is Larry nu echt?" Een glimlach vormt zich op mijn gezicht en ik knik langzaam. "A-alleen als jij dat ook wilt natuurlijk.." Zeg ik dan zachtjes, ik voel prikkels door mijn buik gaan en kan me niet meer concentreren, verschillende gedachten gaan door mijn hoofd, wat als hij het zo niet bedoelde? Wat als hij een grap met me aan het uithalen was? Wat nou als hij me stiekem haat? Misschien wil hij het helemaal niet en is dit allemaal een grote leugen? Nee, zo moet je niet denken Louis. Dit is Harry, Harry Styles, je beste vriend, die zou zoiets nooit doen.


    The artist is the kid that survived.

    Harry Styles
    Meteen knikte ik heftig. Met grote ogen keek ik Louis aan. 'Natuurlijk, gekkie.' Giechelde ik zachtjes. Ik drukte lachend met mijn vinger op zijn neus. Ik was vrolijk. het gevoel ik mijn buik voelde raar, maar was prettig. Net alsof ik iets heel spannends en leuks ging doen. ik boog zakte iets door mijn benen om mijn oor op Louis zijn buik te leggen. zachtjes prikten ik erin. 'Louis ook kriebeltjes?' zachtjes drukte ik een kusje op zijn buik en ging ik weer goed staan. Heel onschuldig keek ik hem aan en snel pakte ik de douchegel. volgens mij moesten we op gaan schieten en ik me normaal geen gedragen. ik liet een klodder op mijn hand lopen, zetten de fles terug en begon voorzichtig Louis in te zepen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson

    "Natuurlijk, gekkie." Giechelde Harry. Hij drukte zijn vinger tegen mijn neus op en ik giechelde zachtjes. Dan buigt hij daar zijn knieën om zijn oor op mijn buik te leggen, is dit niet iets wat gebeurd bij zwangere koppels? Ik schud mijn hoofd en lach zachtjes. "Louis ook kriebeltjes?" Hij drukt een kusje op mijn buik en staat weer recht. Ik grinnik zachtjes. "Heel veel kriebeltjes." Deel ik mee. Voor ik het wist had hij de douchegel al vast en begon me in te zepen. Met een glimlach kijk ik hem aan. Er waren inderdaad kriebeltjes in mijn onderbuik, veel kriebeltjes. Zachtjes haal ik mijn handen door zijn haar, om dan lichtjes zijn krullen er weer in te knijpen. Dat was mooier dan lang amper krullend haar.


    The artist is the kid that survived.

    Harry Styles
    Mijn handen wreven rustig over Louis huid. 'Wassen, wassen, wassen.' Giechelde ik zachtjes. Het sop kwam vrij door de wrijving en de geur van rozen kwam vrij. 'Kriebeltje, kriebeltjes, kriebeltjes.' Ik kriebelde over zijn buik en liet het sop wegspoelen. Ik drukten een klein kusje op zijn lippen en zuchten gelukzalig. 'Hoellang hebben we nog?' Volgens mij moesten we er nu echt wel onderuit. Eerlijk. Ik was nu best zenuwachtig voor straks, als we het de jongens echt wilde gaan vertellen. Niet dat ik verwachten dat ze het erg zouden vinden, maar je wist het maar nooit. Straks zouden ze heel anders reageren als ik verwachten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson

    "Wassen, wassen, wassen." Giechelde Harry, zijn handen gleden over mijn huid, langzaam en zacht, met een glimlach keek ik hem aan. Mooie jongen, lieve jongen, mijn jongen. "Kriebeltje, kriebeltjes, kriebeltjes." Harry kietelde mijn onderbuik zachtjes en in giechelde stilletjes. Een klein kusje werd op mijn lippen gedrukt en ik voelde een blos mijn wangen opkruipen. "Hoe lang hebben we nog?" Vraagt hij dan, eventjes denk ik na, waarschijnlijk niet lang meer. "Niet lang meer, kom op, ik moet nog kleren zoeken." Ik gooi mijn hand door de lucht en stap de douche uit, Harry trek ik met me mee, na snel de douche uitgezet te hebben sla ik een handdoek rond Harry's middel. "Ik denk dat er nog wel kleren van je liggen." Zeg ik snel. "Ergens."


    The artist is the kid that survived.

    Niall Horan

    Toen ik afgerekend had besloot ik om maar eens weg te gaan. Ik liep naar buiten en ging terug naar huis. Opeens knalt er een jongen tegen me op. '' Kun je niet kijken waar je loopt ? Lul!'' zei hij. '' Pardon ? Jij bent de gene die tegen mij aan loopt hoor!'' zei ik . '' Ow kijk eens wie we hier hebben .. Een van de leden van One Erection.'' zei hij . '' Excuseer ? Het is One Direction..'' zei ik . '' Ach man lul niet .. Jij en ik weten net zo goed dat alle jongens GAY zijn '' zei hij . '' Tuurlijk .. We zijn niet eens homo's we zijn gewoon jongens die op meisjes vallen .. En ik wil niet veel zeggen maar volgens mij ben jij wel homo . Met je legging en handtas .'' zei ik . '' Vuile flikker'' zei hij . En hij gaf me een bloedneus . '' Bedankt maar deze krijg je terug '' zei ik en ik stompte met mijn vuist in zijn oog. Ik liep weer verder want die lul was gevlucht. Toen ik thuis kwam ging in naar boven en klopte bij Zayn aan . '' Zayn het spijt me.. Ik.. Ik beloof dat ik niet meer zo raar ga doen. En ik wens jou en Liam een hele goede relatie'' zei ik . '' Bedankt Niall maar ik ga toch.'' zei hij


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Harry Styles
    Ik wilde nog niet onder de douche vandaan. Maar het was niet dat ik de keuze kreeg. 'Van mij hoef je geen kleren aan hoor.' Giechelde ik, maar werd al vanonder de douche getrokken. Ik piepten even, maar gelukkig kreeg ik snel een handdoek. Ik schudden wilt met mijn hoofd heen en weer, en de waterdruppels vlogen eruit. Ik hield er niet van als mijn haar nat was. Langzaam wreef ik me de handdoek mijn huid droog. 'Jij hebt ook kleding.' Zeg ik onschuldig. Het zou niet de eerste keer zijn dat ik in kledingfabriek Louis zou lopen. We deelde altijd onze kleding. Van onderbroeken en sokken tot beanies en shirts. Broeken was iets lastiger vanwege de lengte en mijn benen iets steviger waren. Maar zoals Louis al zei. Er lag hier waarschijnlijk zat kleding van mij.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson

    "Jij hebt ook kleding." Hoor ik Harry zeggen. Ik grinnik zachtjes en open de kleerkast. "Weet ik toch, gekkie." Zeg ik terwijl ik er kleren begin uit te trekken, al snel had ik één van Harry's shirts gevonden en gooide het naar hem toe om daarna een boxer er achteraan te gooien. Ik hum zachtjes terwijl ik door mijn sweatshirts ga, oké de meeste had Harry vergeten en heb ik gewoon hier gehouden, maar dat weet hij niet. Ik haal een paar Toms uit de kast en gooi ze richting het bed, dan volgt een paar boxers, mijn rode chinos en een witte t-shirt met een v-nek. Dan begin ik door de kamer te lopen. "Oh God, Harold." Zeg ik dan terwijl ik in het middel van de kamer stop. "Je hebt geen schoenen bij."


    The artist is the kid that survived.

    Harry Styles
    Ik gooi de handdoek aan de kant als ik droog ben en kijk zielig naar de kleding die Louis tegen me aangooit en daarna slap op de grond valt. Ik raap het op en trek als eerste de boxer over mijn kont. Ik kijk naar er shirt maar besluit dat, dat het niet word vandaag. Ik ging naast Louis staan. 'He, die was ik kwijt.' Grinnikt ik als ik mijn paarse sweater zie liggen. Ik geef hem speels een duwtje met mijn kont en legde het shirt terug. In plaats daarvoor pakte ik een singlet, met een print van een vrouw en trok ik deze over mijn hoofd. Louis liep naar het bed. Maar bleef al snel stilstaan. Ik giechelde zachtjes. 'Dan lopen we eerst snel naar de overkant.' Zei ik simpel. Ik vond het een groter probleem dat ik geen broek had. Mijn ogen gingen de kamer door en ik vond de zwarte chino die ik vanochtend had aangetrokken. Dan die maar.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson

    "Dan lopen we eerst snel naar de overkant." Zegt Harry. Ik grinnik zachtjes. "Ik hoop voor jou dat er geen glas op de straat ligt dan." Zeg ik terwijl ik de boxers en chinos aantrek in een snelle beweging, mijn Toms volgen en ietsje later is de bloes ook over mijn hoofd gegooid. Ik draai me weer naar Harry die een ondertussen ook al een bloes over zijn hoofd getrokken had en er letterlijk als een model bijstond. Langzaam lik ik over mijn onderlip. Sexy, Styles. Ik giechel zachtjes en loop terug naar de badkamer om de föhn te halen. Ik haal mijn hand door zijn haar en steek de haardroger in het stopcontact om dan zijn haar te drogen.


    The artist is the kid that survived.

    Harry Styles
    ik trok een klein pruillipje. 'Dan moet je me maar dragen.' Lachte ik onschuldig en ging voor de spiegel staan toen Louis terug naar de badkamer liep. ik trok mijn chino iets beter op en ging met mijn hand door mijn natte haar. De krullen waren eruit gewassen en het plakte aan mijn voorhoofd. Gelukkig was Louis er al die hier al aan gedacht had. Ik draaide me naar hem om en glimlachte. de warme lucht blies door mijn haren en ik sloot mijn ogen even, nadat ik mijn handen op Louis zijn borstkas had gezet. zachtjes begon ik te nurieen, maar het werd overstemd door het lawaai van de föhn. Louis mocht wel vaker mijn haar föhnen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Malik

    '' Niall ik ga alsnog naar mijn familie.. Ik heb al tickets geboekt.. En .. En ik moet er gewoon even tussen uit. Jezus jullie kunnen toch wel een tijdje zonder mij in One Direction ?'' zei ik . '' Nee Zayn dat kunnen we niet. Jij stelt nu niet alleen mij en de anderen teleur.. Maar ook je fans! Denk is een keertje aan hun en niet alleen aan jezelf!'' zei hij . Daar had hij gelijk in.. Ik dacht ook alleen maar aan mezelf. En nooit aan de fans. '' Oke Niall ik blijf maar op een voorwaarde !'' zei ik . '' En dat is ?'' zei hij .. '' Jij houd op met mij jou schatje te noemen en .. En als Liam ook van mij houd dat je ons dan met rust laat.'' zei ik . '' Beloofd '' zei hij . Ik pakte mijn spullen weer uit en liep naar beneden .. '' Nog zin om met Hazz en Louis uit eten te gaan ?'' vroeg ik . '' Ja natuurlijk !'' zei hij . Ik pakte mijn mobiel en stuurde een smsje naar Louis . '' Hey Louis .. Niall en ik hebben het goed gemaakt en ik blijf. Ik heb ontdekt dat het leven niet alleen maar om mij draait.. Uhhmmm is het goed als Niall en ik nog mogen komen eten samen met jullie ? x Zayn en Niall'' .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis William Tomlinson

    Terwijl ik met mijn hand door Harry's haar heen ga fluit ik het deuntje van een liedje dat ik niet zolang geleden gehoord heb, Runaway Love, geloof ik dat het heet, ik ben niet zeker, maar het is zeer pakkend en ik zat nu al zeker een week met het liedje in mijn hoofd, terwijl ik een kus op zijn wang druk kneed ik de krullen weer in zijn haar, zijn huid was nog zachtjes nu en dat voelde fijn aan, ik kijk eventjes naar de klok, dammit. Nog maar een kwartiertje, dan valt mijn oog op mijn gsm die ik van het bed rits, ik had een nieuw bericht. 'Hey Louis.. Niall en ik hebben het goed gemaakt en ik blijf. Ik heb ontdekt dat het leven niet alleen maar om mij draait.. Uhhmmm is het goed als Niall en ik nog mogen komen eten samen met jullie? x Zayn en Niall.' Ik grinnik zachtjes en typ een berichtje uit wat moeilijk gaat met één hand. 'Natuurlijk, over een kwartiertje bij Pizza hut? x Lou.'


    The artist is the kid that survived.