• || One Direction || Love Heaven ||Topic 1||

    One Direction is een grote band die heel de wereld kent , Harry , Zayn , Louis , Liam en Niall zijn al meer dan 3 jaar vrienden sinds X-Factor hebben ze elkaar bijna elke dag gezien . Iedere jongen krijgt gevoelens voor de ander in de band . Maar er zijn problemen als One Direction uit de kast zou komen dan zullen ze geen band meer zijn en zullen ze gewoon weer naar school moeten . De Ladz weten niet dat ze op elkaar verliefd zijn . Het word moeilijk om dit grote geheim te verbergen .



    ||Rollen||

    Jongens
    Zayn Malik: ZaynieBoy
    Niall Horan :ZaynieBoy
    Harry Styles: Danosaur
    Louis Tomlinson:AppleBottom
    Liam Payne : Depay


    De beste vriendinnen van de jongens :
    Yasmin Hailey Peck: Romarin
    Jaclynn 'Jackie' Brown: Gehenna

    Andere mensen :
    Charlot "Charlie" Danesse Payne het zusje van Liam: Luminoase

    Bijvoorbeeld familie broertjes enzv
    .

    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.




    LET OP : Als joun personage een relatie wil beginnen met de andere word dat overlegt met de speler die de andere personage speelt!

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 11:24 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Luminoase schreef:
    [Oh ja, is wel zo slim om te weten ;p]


    Haha


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Luminoase schreef:
    Charlot Danesse Payne

    Liam dacht even na, terwijl ik rondkeek. Ik kende dit appartement uit mijn hoofd, wist waar alles lag, welke deur van welke kamer was. 'We kunnen wel even gaan zwemmen als je daar zin in hebt ja?' stemde Liam er mee in. 'Yay' zei ik, waarna ik een keer in mijn handen klapte. Koud was het al helemaal niet, maar stikheet was ook overdreven. Laten we het maar op de tweeëntwintig graden houden. Lekker weer dus, in Engeland want hier was het bijna nooit echt mooi weer, en een goede dag om met je familie wat te gaan doen zonder dat iemand zijn been breekt of je chagrijnig gezeur naar je hoofd toegeslingerd krijgt. 'We moeten wel ergens gaan waar het rustig is, anders hebben we de hele tijd fans om ons heen hangen..' adviseerde Liam. 'Goed idee. Misschien naar dat zwembad dat net buiten Londen ligt? Het is er niet echt druk maar ook weer niet te stil. Leuk zwembad, véél beter dan hier' vertelde ik hem. Het zwembad daar was ook echt veel leuker. Het was een buitenzwembad voor vrij zwemmen op warme dagen, en het binnenzwembad voor zwemles.


    Liam Payne
    'Yay.' reageerde ze toen ik toestemde om te gaan zwemmen. Ze klapte even in haar handen als een klein kindje waardoor ik weer terug dacht aan vroeger, toen deed ze dat ook al. 'Goed idee. Misschien naar dat zwembad dat net buiten Londen ligt? Het is er niet echt druk maar ook weer niet te stil. Leuk zwembad, veel beter dan hier.' vertelde ze en ik knikte. Ik voelde mijn mobiel weer trillen en zuchtend griste ik het ding uit mijn broekzak. 'Wat nu weer..' mompelde ik.
    Heey Liam .. Als je zin hebt dan kun je misschien samen met ons komen zwemmen in het zwembad buiten de stad ? Ik heb geregeld dat Niall en ik het zwembad voor ons alleen hebben maar jullie kunnen er gerust bij komen hoor ik meld dan wel even dat jullie eraan komen .. Als jullie willen tenminste x Zayn en Niall. stond er op mijn beeldscherm.
    'Zayn en Niall hebben het zwembad gehuurd waar wij naartoe wilde.. Wil je samen met hun gaan zwemmen of wil je liever naar een zwembad met mensen die je nog niet kent?' vroeg ik aan Charlot. Ik vond het belangrijk wat zij wilde. Ik kon elke dag met de jongens zijn en doen wat ik wilde, maar Charlot kon dat niet. 'Jij mag het zeggen he.' benadrukte ik nogmaals.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Charlot Danesse Payne

    'Wat nu weer' mompelde Liam, toen zijn telefoon ging. Een grinnik verliet mijn mond. 'Niet zo chagrijnig zijn, Li. Dat bezorgd rimpels' lachte ik, terwijl ik even op zijn voorhoofd drukte. 'Zayn en Niall hebben het zwembad gehuurd waar wij naartoe wilde.. Wil je samen met hun gaan zwemmen of wil je liever naar een zwembad met mensen die je nog niet kent?' vroeg hij. 'Gezellig! Ik vind het niet erg om met hun te zwemmen' glimlachte ik. 'Jij mag het zeggen he' zei Liam, waarbij ik knikte. 'Dan gaan we met hun zwemmen. Onderweg naar het zwembad moeten we weg even thuis stoppen, om dan moet ik mijn zwemspullen pakken' informeerde ik. Na een tijd ging ik weer eens iets met Liam doen, én zijn vrienden. Het maakte mij echt niets uit, zolang Liam er maar bij was. 'Gaan we dan?' vroeg ik enthousiast en ik sprong op.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    Toen ik Zayn geleerd had om iets beter te leren zwemmen ging ik langs het zwembad winkeltje en kocht 2 zwembad eendjes die je om je middel kunt doen. Ik liep weer terug en gaf Zayn de roze. '' Haha Zayn zij staat je erg cute'' Zayn vond het niet zo leuk maar hier door durfde hij wel een stuk verder het diepe in. Ik deed mijn blauwe om en ging van de glijbaan af . '' Ik ga heel even zeggen tegen de directeur dat er zo nog 2 mensen aan komen '' zei Zayn .. '' Wie dan?'' vroeg ik . '' Ow Liam en Charlot.'' zei hij '' Oké'' zei ik. Charlot en wij konden het heel goed vinden met elkaar eigenlijk was zij het liefste van alle zusjes maar het zusje van Zayn was het schattigst


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Liam Payne
    'Gezellig! Ik vind het niet erg om met hun te zwemmen.' was haar eerste reactie. 'Dan gaan we met hun zwemmen. Onderweg naar het zwembad moeten we wel even thuis stoppen, om dan moet ik mijn zwemspullen pakken.' vertelde ze en ik knikte terwijl ik snel een smsje terug stuurde naar Zayn.
    We komen eraan. x Zayn en Charlie
    'Gaan we dan?' vroeg ze enthousiast en ze sprong op. Ik grinnikte en stond ook op. 'Even spullen pakken, ben zo terug!' zei ik en ik rende naar mijn slaapkamer. Ik griste een grote zwarte sporttas van onder mijn bed vandaan en stopte er twee handdoeken, een lange zwarte zwembroek en wat praktische dingen als zonnebrand in. Jaja, zelfs ik dacht daar nog weleens aan. Ik ritste de tas dicht en liep weer terug naar Charlot. 'Leggo.' zei ik nonchalant en ik opende de voordeur. Al snel waren we bij mijn auto in de garage en stapte ik in om vervolgens aan te rijden naar het huis van mijn ouders. Ik stopte voor de deur en liet Charlot uitstappen. 'Nou, opschieten, want ik wil zwemmen!' riep ik lachend.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Zayn Malik

    Ik liep naar de balie en vroeg om de directeur. '' Hallo meneer Malik .. Kan ik u helpen ?'' zei hij . '' Ja zometeen komt Liam Payne en zijn zusje hier om te zwemmen en ik wou vragen als zij ook via de achter ingang erin mogen '' vroeg ik . '' Maar natuurlijk! We regelen wel eventjes dat er iemand op ze wacht buiten'' zei hij. '' Bedankt meneer!'' zei ik . '' Ow en meneer Malik ? Leuke zwemband'' zei hij en hij liep lachend weg . Ik liep weer terug naar Niall '' Heey Niall!'' zei ik , '' Hoooooooooi Zaynie!'' zei hij . Hhaha hij stond boven aan de glijbaan . '' Niall kijk uit! Kijk nou maar naar je glijbaan !'' zei ik want Niall stond op een smal vloertje . En voor dat ik het wist ging hij van de glijbaan


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Charlot Danesse Payne

    In de auto zat ik luidkeels mee te zingen. Natuurlijk wist iedereen dat het zusje van dé Liam Payne zo vreselijk kon zingen als een zeeolifant die last had van hooikoorts, maar het was gewoon leuk. Alhoewel ik heel erge medelijden met Liam had dat ie mijn gezang moest aanhoren. 'Nou, opschieten, want ik wil zwemmen!' riep Liam toen ik uitstapte. 'Ja, ja' lachte ik. Snel rende ik naar de voordeur, maakte hem open met mijn sleutel en rende gelijk door naar boven. Na mijn kast open te trekken, zag ik de vele bikini's en badpakken. Soms wilde ik een badpak aan, soms een bikini. Ik besloot maar voor een bikini te gaan en twijfelde even welke ik wilde nemen. Toch nam ik mijn favoriete maar, pakte hem uit de kast en rende weer naar beneden. Liam had alle andere spullen al. 'Ik ben zwemmen met Liam, tot dadelijk!' gilde ik nog snel. 'Veel plezier, schat!' riep mijn moeder nog. Als een debiel rende ik de deur uit waardoor ik weer eens struikelde over de drempel. Al meteen stond ik op en trok de voordeur met een klap dicht. Snel kwam ik weer in de auto zitten en nam een diepe hap adem van al het heen en weer rennen. 'Dat was al de tweede keer vandaag dat ik struikelde' grinnikte ik even. Grijnzend deed ik mijn gordel weer om.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam Payne
    'Ja, ja.' lachte ze. Ze rende naar de voordeur en al snel was ze binnen. Ik pakte mijn mobiel nogmaals om te kijken of ik nog berichtjes had, maar ik had niks meer. Als snel kwam Charlot weer terug en rende ze terug naar de auto. Helaas vergat ze de drempel en struikelde ze. Ik lachte hardop maar voordat ze bij de auto was stopte ik al weer. Wie weet kon ze het wel niet waarderen en werd ze boos. Alhoewel, ik en Charlot maakte vroeger altijd grapjes met elkaar. Ze ging weer in de auto zitten en ademde even diep in. 'Dat was al de tweede keer vandaag dat ik struikelde.' grinnikte ze. Ze deed haar gordel weer om en ik vervolgde de weg naar het zwembad. Zwemmen met Niall en Zayn, tsja. Ik wist van Niall dat hij al heel lang een crush op Zayn had, maar ik zag er Zayn niet voor aan om homo te zijn.. Zuchtend luisterde ik naar de muziek van de radio en lette ik op de weg. Na een tijdje kwamen we aan bij het zwembad en parkeerde ik de auto. 'Eindelijk zijn we er.' glimlachte ik en ik stapte uit de auto. De zon werd iets feller en het werd gelukkig ook nog wat warmer. 'Kom je?' vroeg ik aan Charlot. Een man kwam naar ons toe lopen. 'Meneer Payne? Komt u maar mee, meneer Malik en Horan wachten op u.' zei hij en hij leidde mij en Charlot naar het zwembad.
    'Chique bedoeling hier.' grinnikte ik en in de verte kwamen Zayn en Niall al in beeld. 'Zayn! Niall!' riep ik.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Zayn Malik

    '' Zayn! Niall!'' hoorde ik . '' LIAMMMMM! CHARLOT!!!!!'' Schreeuwde ik terug. Ik rende naar zo toe ik struikelde over mijn eigen zwemband .. Want die was afgezakt.. En Niall kwam er snel aan gerent'' Zaynie gaat het Babe ?'' vroeg hij '' Niall noem me verdomme geen babe hoe vaak moet ik het nog zeggen dat ik.. '' Maar verder kwam ik niet want Niall maakte mijn zin af '' Niet verliefd op je ben.. '' zei hij. Ik liep naar Charlot en gaf haar een knuffel. '' Wow Charlot jij bent gegroeid. En je bent getatoeëerd'' zei ik . Ik keek naar mijn eigen lichaam ik was zelf ook getatoeërd en Liam ook de enigste die geen Tattoo had in One Direction was Niall


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Charlot Danesse Payne

    Netjes liep ik met Liam mee. Al snel zag hij Zayn en Niall, dus zwaaide ik ook maar. Zayn liep naar me toe en gaf me een knuffel. 'Wow Charlot jij bent gegroeid. En je bent getatoeëerd' zei hij. Verlegen lachte ik het wat weg. 'Het zijn maar twee tattoos' grinnikte ik zachtjes. 'Ik ga even mijn bikini aantrekken' zei ik waarna ik opgewekt richting de kleedkamers liep. Door het water op de vloer werd de vloer glad wat vervolgde dat ik nog net niet uitgleed. 'Wat heb ik met vallen, vandaag' mompelde ik. In een kleedhokje draaide ik hem op slot en begon me helemaal uit te kleden. Even keek ik nog naar mijn bikini. Perfect. Na drie minuten had ik mijn bikini aan en liep met mijn normale kleren in mijn handen naar de jongens. 'Klaar' glimlachte ik, waarna ik mijn spullen op een ligbank dumpte. 'Eens kijken of duiken me nog lukt' besloot ik. Vrolijk liep ik naar de duikplanken. Na even de trappen op te hebben gelopen kwam ik bij de hoogste aan. Last van hoogtevrees had ik niet. Alleen salto's of wat dan ook durfde ik niet. Èèn keer was ik verkeerd geland. Na even vooruit te hebben gekeken sprong ik op de duikplank en belandde met een sierlijke duik in het water.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 22:18 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis William Tomlinson

    "Mag ik dat dan ook?" Werd ik uit mijn gedachten gehaald door Harry's diepe stem. "Jou kussen wanneer ik dat wil?" Voegde hij nog toe. Met een enorme smile knik ik van ja. "Natuurlijk mag je dat." Ik kus zachtjes zijn wang en zit recht. Misschien moeten we de jongens een sms'je sturen om te vragen of ze mee willen gaan eten?" Ik haal mijn iPhone al tevoorschijn en open mijn berichten, hij had ingestemd met het eten, dus dan konden we naar de film gaan en daarna afspreken met de jongens bij Nando's of McDonalds. 'Honger? Haz en ik hebben het ideetje om samen te gaan uit eten, kusjes. Lovely Louis x' Eventjes twijfel ik maar dan druk ik toch op 'Verzenden' Nu maar hopen dat de jongens honger hebben. "Wat dacht je ervan om na het eten de film te doen?"


    The artist is the kid that survived.

    Harry Styles
    Ik giechelde zacht toen Louis toestemming gaf en een kusje op zijn wang drukten. Alleen nam ik daar nu geen genoegen meer mee en drukten ik een kusje op zijn lippen. Ik piepten protesterend toen Louis recht ging zitten, maar knikte uiteindelijk toch bij zijn idee om met zijn alle te gaan eten. Ik staarde hem aan, terwijl hij Zijn iPhone pakten en iedereen een berichtje typten. Voor mij een moment om na te denken. Ik zuchten zachtjes en speelde met de zoom van Louis zijn shirt. Ik had met Louis gekust en ik wist zeker dat ik meer wilde. En dan bedoelde ik niet enkel zoenen maar had ik het over hevige seks op de keukentafel. Ik was seksueel aangetrokken tot mijn beste vriend en nu zo'n beetje ook. Dat het voor problemen ging zorgen wist ik zeker, maar ik kon er niets aan doen. Ik moest gewoon meer hebben. 'Wat dacht je ervan om na het eten de film te doen.' Ik knikte langzaam. 'wat voor film?' Vroeg ik onschuldig, terwijl ik langzaam met mijn vingers boven de rand van Louis zijn broek heen en weer bleef glijden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson

    "Wat voor film?" Vraagt Harry, hij heeft zijn vingers net boven mijn broek en ik voel hoe ze zachtjes over mijn huid heen en weer glijden, het kietelt een beetje, niet dat dat erg is, ik hou ervan. "Um.." Mompel ik zachtjes terwijl ik me helemaal op zijn vingers concentreer. "Wel, misschien.." Ik slik zachtjes en wrijf met mijn hand over Harry's borst. Zou ik..? Ik bijt op mijn onderlip en trek zijn bloes voorzichtig en langzaam uit. Laten we proberen. Zachtjes druk ik een kus op zijn lippen en dan in zijn nek.


    The artist is the kid that survived.

    Harry Styles
    Ik zat in mijn eigen wereld. Die film interesseerde me niets en mijn hoofd sloeg ophol door de scènes die zich er in afspeelde. Nog even en ik zou hier met een enorme erectie zitten. Dan kon ik Louis mooi gaan uitleggen waarom. Ik keek op toen Louis weer sprak, maar werd afgeleid door zijn hand die op mijn borstkas lag. Heel voorzichtig haakte ik mijn vingers in zijn broek en werden mijn pupillen iets groter. Ik moest mezelf nu echt stoppen. Niet meer aan denken en met Louis naar de film gaan. Mijn adem schokte in mijn keel en mijn hartslag was zo hoog dat het rood op mijn kaken stond. Mijn ogen werden groot toen ik voelde hoe Louis langzaam mijn blouse opentrok. Mijn borstkas ging heftig op en neer, alsof er al iets gebeurden. Ja, in mijn hoofd, ging het er behoorlijk hard aan toe. Ik trok mijn hoofd naar achter toen Louis mijn nek kuste en liet mijn vinger langzaam over de rits van zijn broek gaan, waarna ik deze voorzichtig naar beneden trok. Ik haakte mijn vinger achter de stof en trok ook zijn knoop los. Worden waren overbodig. Het was maar al te duidelijk wat ik wilde.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 0:13 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson

    Hij had mijn broek al open gekregen en voorzichtig trok ik deze naar beneden en uit, zijn handen plaatste ik op mijn heupen en zachtjes begon ik weer in zijn nek te kussen, een zachte beet tussendoor en een likje hier en daar, op zoek naar zijn gevoelige plek. Ik zet me recht en trek my bloes uit, ik was best verlegen wanneer het om mijn lichaam ging, ik ben niet de mooiste, dat weet ik zelf ook wel, en ik heb een beetje een buikje, waar ik best wel mee zit, en dit was Harry, hij heeft het perfecte lichaam, hij heeft de gespierde borstkas, de perfecte platte buik, zijn perfecte armen en geweldige benen die door bleven gaan, ik gleed met mijn vinger langs zijn tepel en druk er een kusje op om daarna terug mijn weg omhoog te kussen en een zuigzoen in zijn nek te zetten, met een volmaakte glimlach kijk ik er naar en druk een kus op zijn lippen.


    The artist is the kid that survived.