• || One Direction || Love Heaven ||Topic 1||

    One Direction is een grote band die heel de wereld kent , Harry , Zayn , Louis , Liam en Niall zijn al meer dan 3 jaar vrienden sinds X-Factor hebben ze elkaar bijna elke dag gezien . Iedere jongen krijgt gevoelens voor de ander in de band . Maar er zijn problemen als One Direction uit de kast zou komen dan zullen ze geen band meer zijn en zullen ze gewoon weer naar school moeten . De Ladz weten niet dat ze op elkaar verliefd zijn . Het word moeilijk om dit grote geheim te verbergen .



    ||Rollen||

    Jongens
    Zayn Malik: ZaynieBoy
    Niall Horan :ZaynieBoy
    Harry Styles: Danosaur
    Louis Tomlinson:AppleBottom
    Liam Payne : Depay


    De beste vriendinnen van de jongens :
    Yasmin Hailey Peck: Romarin
    Jaclynn 'Jackie' Brown: Gehenna

    Andere mensen :
    Charlot "Charlie" Danesse Payne het zusje van Liam: Luminoase

    Bijvoorbeeld familie broertjes enzv
    .

    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.




    LET OP : Als joun personage een relatie wil beginnen met de andere word dat overlegt met de speler die de andere personage speelt!

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 11:24 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Harry Styles
    Ik staarde Louis aan en concentreerde me op het gevoel van zijn hand die door mijn haar ging. mijn ogen werden groot en ik slikte. In mijn hoofd schreeuwde ik het uit en mijn grip rond Louis verstevigde. Ik bleef stil toen hij zachtjes kusjes op mijn voorhoofd en neus drukten en mijn handen gleden naar zijn gezicht. Mijn adem sloeg tegen zijn lippen en langzaam schudden ik mijn hoofd. 'Dat is niet raar.' Of, het was wel raar, je hoorde je beste vriend niet te willen kussen. Maar ik wilde het ook. We wilde het allebei. Mijn vingertoppen gleden over zijn kaak en ik staarde naar zijn Lippen. 'Doe het dan.' Fluisterde ik zacht.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson

    "Dat is niet raar." Zachtjes beet ik op mijn onderlip als Harry met zijn vingers over mijn kaak gleden. "Doe het dan." Fluister hij zachtjes, zijn ogen op mijn lippen gericht. Langzaam sluit ik mijn ogen en daarbij ook de laatste paar centimeters en druk mijn lippen tegen de zijne aan, zachte lippen, volle lippen, Harry's lippen. Een gevoel in mijn onderbuik doet me glimlachen en langzaam breng ik mijn hand naar zijn krullen. Zijn mooie, zachte, warrige krullen, waar ik maar al te graag mijn handen door haal. Alles draait rond Harry en Harry alleen, dit moment is ons moment en het enige waar ik nu nog aan wil denken is Harry.


    The artist is the kid that survived.

    Harry Styles
    Mijn hart bleef in mijn keel hangen en mijn vingertoppen drukten in Louis zijn huid. Hij deed het. Louis kuste me en in mijn hoofd ontplofte er een bom. Dit was wat ik al die tijd gewild had. Mijn lippen duwde ik zelfverzekerd terug tegen die van Louis en mijn handen gleden over zijn nek, borstkas en pinden zich uiteindelijk in zijn heupen. Het voelde vertrouwend. Alsof het altijd al zo geweest was en hoorde te zijn. Mijn lippen bewogen soepels over die van hem en ik leek wel sterretjes te zien aan de binnenkant van mijn ogen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson

    Het voelde goed, zijn lippen op de mijne, de kriebels in mijn onderbuik stemden volledig in met mijn gedachten, dit was goed. Harry was goed. Hij gleed met zijn handen naar mijn heupen, zachtjes bracht ik zijn haar door de war. Deze kus gaf me een geweldig gevoel, warm, vertrouwd. Wow. Langzaam trek ik terug en lik over mijn lippen, een glimlach vormt zich op mijn gezicht en ik open mijn ogen. Harry ziet er prachtig uit, zijn krullen door de war en zijn ogen gesloten. Ik haal één van zijn handen van mijn heup af en verstrengel onze vingers. "Dank je."


    The artist is the kid that survived.

    Harry Styles
    Ik hield mijn ogen voor enkele seconde nog gesloten, wanneer Louis de kus stopte. Het duurde even voordat ik beseften wat er net gebeurt was. Ik had met mijn beste vriend gezoend. Hetgeen wat ik al zo lang wilde. De aantrekkingskracht die ik altijd voor hem
    Gevoeld had, was steeds maar sterker geworden en geleid tot dit. Langzaam opende ik mijn ogen en kneep even in Louis zijn hand toen hij onze vingers verstrengelde. 'Ga je dit nu vaker doen?' Vroeg ik zacht, terwijl ik mijn ogen weer opende en hem aankeek. Ik wilde het. Ik wilde dat Louis me heel de dag door kusjes zou geven. Me zou knuffelen en me aan zou raken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson

    "Ga je dit nu vaker doen?" Zijn stem klinkt zacht door de stille kamer, en hij kijkt me aan met zijn grote groene ogen waar ik zo veel van hou. Ik knik kort. "Alleen als jij dat wil." Voeg ik dan toe, natuurlijk ga ik dit niet doen als hij het niet wil. Zachtjes druk ik een kusje op zijn neus en rust mijn hoofd op zijn schouder. "Alleen als jij dat wilt." Herhaal ik zachtjes terwijl ik met mijn vinger figuurtjes op zijn borstkas teken, het liefste zou ik hem nu tegen de muur pinnen, maar dat lijkt me geen goed idee, rustig Louis, je moet niks overhaasten. Mijn ogen glijden naar zijn krullen en voorzichtig draai ik er eentje rond mijn vinger, ze geeft een glans af tegen het licht en eventjes had ik het gevoel dat ze goud waren, net als Harry, goud.

    [Aw yay, ze gaan me nog maar eens taart geven, tot strakts (:]

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 16:47 ]


    The artist is the kid that survived.

    Harry Styles
    Mijn vingers gleden langzaam over Louis zijn ruggengraat en ik staarde hem aan. Heel langzaam, maar zelfverzekerd knikte ik. 'Heel graag zelfs.' Zei ik schoor. 'Wanneer je maar wilt.' Voegde ik eraan toe. ik duw Louis' shirt iets omhoog en kriebel zachtjes over zijn warme huid, terwijl ik hwm anstaarde. zijn heldeblauwe ogen die, glinsterde tegen het licht, waren prachtig. ze keken enekel niet naar mij, maar naar mijn haar. ik keek even naar zijn lippen en beet op mijn eigen. 'Mag ik dat dan ook?' Vroeg ik voorzichtig. 'Jou kussen waneer ik dat wil?' Verduidelijkde ik. Want ik had echt de neiging mijn lippen op die van hem te drukken. eigenlijk had ik de neinging om nog veel verder te gaan. Mijn stoutste dromen waar te maken. Maar dat kon ik vast niet maken. Dat louis me wilde kussen, betekende vast niet dat hij ook meer wilde.
    Want hoe speciaal was kussen tegenwoordig nu nog. Niet dat de meeste vrienden het deden. maar Louis en ik waren niet zoals de meeste.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 18:28 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Malik

    Het was niet echt een leuke straf ik wou Niall helemaal niet zoenen maar . Het was mijn eigenschuld. '' Ben je nou tevreden ?'' vroeg ik . '' Nee ik wil meer'' zei hij .'' Niall begrijp het nou eens! Ik ben niet verliefd op jou!'' zei ik . '' Maar .. '' en voor dat ik het wist was hij weg. Ik rende achter hem aan . '' Niall verdomme!'' zei ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [Zal ik Liam nog naar Niall en Zayn sturen?]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Charlot had voorgesteld om naar dat zwembad te gaan]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Depay schreef:
    [Zal ik Liam nog naar Niall en Zayn sturen?]


    [ Ja is goed dan kan het zusje van Liam mee]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [Ja, maar daarna had Zayn dus een smsje gestuurd dat hij en Niall een zwembad voor hun alleen hadden, maar ze hebben ondertussen alweer ruzie, dus ik wou even weten hoe ik nou precies met Liam verder moet haha.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Zayn Malik

    Ik liep weer terug naar het water en ging er weer in niet veel later kwam Niall ook weer aan met 2 ijsjes . '' Het spijt me Zayn ik had dat niet mogen zeggen'' zei hij .. Ik pakte het ijsje aan en begon er aan te likken .. Niall deed het zelfde toen ik het ijsje op had besloot ik om maar eens weer het water in te duiken .. Ik sprong erin en zwom een klein stukje Niall hielp me op plekjes waar ik het iets te diep vond . '' Zayn misschien moet je zwemles nemen ?'' zei hij . '' Ik wil wel Niall maar daar heb ik geen tijd voor.'' zei ik . Ik had het te druk met One Direction . '' Oke en wat nou als ik jou nu zwemles geef ?'' zei hij . '' Uhh okay '' zei ik .. Hij leerde me hoe ik het best kon zwemmen en ik moest zeggen dat het hielp


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Depay schreef:
    [Ja, maar daarna had Zayn dus een smsje gestuurd dat hij en Niall een zwembad voor hun alleen hadden, maar ze hebben ondertussen alweer ruzie, dus ik wou even weten hoe ik nou precies met Liam verder moet haha.]


    [ De ruzie is al weer voorbij xd]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [Oh ja, is wel zo slim om te weten ;p]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."