• Pokémon, your turn!




    Nadat Ash alle gymleaders heeft verslagen, is het nu jouw beurt in Peortaw, een onbekende regio voor vele. Peortaw, een regio waar alleen kinderen leven die iemand zijn verloren die veel voor hun betekende, ze werden hier heen gebracht met een Scyther. De Scyther is de stichter van de Peortaw regio. Er zijn maar enkele volwassen in Peortaw en dat zijn de Nurse Joy-sisters en de gymleaders. Word jij de beste trainer van Peortaw en behaal jij alle badges?

    Verhaal.

    *Er was eens een jonge scyther die zijn ouders verloor, hij vloog weg, ver van de Sinnoh regio. Hij ontmoette 2 meisjes die ook mensen van wie ze hielden hebben verloren. Ze sprongen achter op de rug van Scyther en vlogen weg naar een eiland. De kinderen bedachten een naam, ze bedachten de naam Peortaw. En zo ontstond het eiland met een traditioneel verhaal die door word verteld*

    Regels.

    -Vijf regels per character als je een bericht plaatst.
    -Niet te snel achter elkaar posten want dan is het verhaal zo klaar/dood.
    -Twee personages per persoon, jongen & meisje.
    -Alle OOC praatjes in het OOC topic.
    -Alle characters samen gaan een soort van samen op expeditie, ruzies en gevechten mogen komen maar niet zonder reden.
    -Geen mary sue's.
    -Wacht drie posts voordat jij weer post.
    -Meld je niet aan als je geen tijd hebt.

    CHARACTERS - TRAINERS.

    Meiden.
    MAX 4.
    -Delilah Crayon - Totodile - Hiljemark
    -Phoebe Lurlene Darnell - Chikorita - Rider
    -Alicia 'Ally' Winter Lock - Charmander - Kwijt
    -Chatta Claires - Treecko - LyraPhoenix

    Jongens..
    MAX 4.
    -Luke Watson - Oshawott - Baelo
    -Arthur Maxwell Mc.Down - Mudkip - Nyan
    -Jasper Jake ‘JJ’ Wilson - Cyndaquil - Unimaginable
    -Hayden Williams - Torchic - Destined

    VOL!

    CHARACTERS - NURSE JOY & GYMLEADER.
    1NURSE JOY & 8GYMLEADERS.
    - Nurse Joy - Chansey - Cyborg
    -Violet Iris Lohan - Dragon type - Dragonair, Altaria, Garchomp & Fraxure - magicals
    -Heather Greyson - Fire type - Houndoom, Flareon, Arcanine, Ninetales. - Unimaginable
    -Lucy Smith - Normal Type - Skitty, Kangaskhan, Whismur, Loudred - Baelo
    -Tara Rivers - Electric Type - Zebstrika, Pikachu, Electrode, Luxray - Kwijt
    -Darren Nathan Brooks - Dark Type - Sableye, Pawniard, Deino, Absol - Nyan
    -Damion - Fight type - Monferno, Heracross, Riolu, Machamp - Owlsome
    -Lexim Flight - Flying Type - Pidgeot, Tailow, Murkrow, Wingull. - LyraPhoenix
    -Blaine McKaren - Psychic Type - Gardevoir, Espeon, Xatu, Alakazam - huoriel
    -
    -

    Invullijst.

    Naam:
    Leeftijd [MAX 15 ALS TRAINER, NURSE/GYMLEADER 18+]
    Starter: [Kies uit alle starters tot bw]
    Relatiestatus:
    Trainer/nurse/gymleader
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Pokémon worden later meer gevangen.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 16:17 ]


    Giovanni

    Baelo schreef:
    MENSEN WE HEBBEN EEN PROBLEEM! Er zijn nog geen water en grass gym, en we hebben nog maar 1 gymleader over.
    Wilt iemand changen of moeten we het gewoon laten OF een negende gym.


    Er zijn toch nooit van ALLE type pokémon gyms? Of ben ik nou gek :')


    Happy Birthday my Potter!

    Destined schreef:
    (...)

    Nah dat kan, op zich is het idee leuk, maar dan moet iedereen wel op dat moment even ver zijn met de persoonlijke ontwikkeling van zijn personage en dat de herinneringen saga van die dierbare is afgesloten. Of te wel, het gaat dan iets moeilijker denk ik om je personage wat mysterieus te houden over zijn verleden, tenminste de connectie met zijn dierbare moet al snel onthult worden. Maar dat is wa tik denk. :P


    Het is pas veel later in het verhaal hoor ;p


    Giovanni

    Glucio schreef:
    (...)

    Er zijn toch nooit van ALLE type pokémon gyms? Of ben ik nou gek :')


    Ja maar grass water & fire zijn de standaard.


    Giovanni

    Baelo schreef:
    (...)

    Het is pas veel later in het verhaal hoor ;p


    Ahh okeey das mooi.
    Tenminste dat denk ik, we zien wel hoe het verhaal loopt.

    Trouwens mijn username is verkeerd gespeld in dit topic van jou :P
    Waar de fuck al je een A vandaan? :P

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 16:07 ]


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Baelo schreef:
    (...)

    Ja maar grass water & fire zijn de standaard.


    Hmmm, bij black en white heb je ook geen water en grass gym. Alleen bug, dus voor gyms zijn ze niet zo standaard volgens mij, maar dat is mijn mening


    Happy Birthday my Potter!

    Glucio schreef:
    (...)

    Hmmm, bij black en white heb je ook geen water en grass gym. Alleen bug, dus voor gyms zijn ze niet zo standaard volgens mij, maar dat is mijn mening


    Jawel, de 1e gym als je oshawott hebt vs grass als je tepig hebt vs water en als je snivy hebt vs vuur


    Giovanni

    Nja gewoon door gaan, er zijn nog 2 characters over en 1 reservatie, dan starten we ^.^


    Giovanni

    Baelo schreef:
    (...)

    Jawel, de 1e gym als je oshawott hebt vs grass als je tepig hebt vs water en als je snivy hebt vs vuur


    Als je het zo bekijkt, maar die hebben allemaal ook een normal pokémon. Bovendien hebben Ruby en Sapphire volgens mij geen gras, als ik mij niet vergis. En in diamond en pearl zit trouwens ook geen fire, die zit in de elite vier nu ik erover nadenk :p

    Oftewel, volgens mij maakt het niet zoveel uit, als er één van de twee niet tussen zit.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 16:20 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Glucio schreef:
    (...)

    Als je het zo bekijkt, maar die hebben allemaal ook een normal pokémon. Bovendien hebben Ruby en Sapphire volgens mij geen gras, als ik mij niet vergis. En in diamond en pearl zit trouwens ook geen fire, die zit in de elite vier nu ik erover nadenk :p

    Oftewel, volgens mij maakt het niet zoveel uit, als er één van de twee niet tussen zit.


    Oké dan.


    Giovanni

    Baelo schreef:
    (...)

    Ja maar grass water & fire zijn de standaard.

    hoeft niet per se.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Naam: Phoebe Lurlene Darnell (Phoebe = Verlicht, puur / Lurlene = Verleidster / Darnell = verborgen, geheim)

    Leeftijd: 15, verjaard op 23 December

    Starter: Chikorita

    Relatiestatus: single

    Trainer/nurse/gymleader

    Innerlijk: Phoebe is een meisje dat vaak onschuldig overkomt. Wanneer haar iets gevraagd wordt, doet ze dit zonder te klagen en ze speelt vaak lief onwetend en totaal niet nieuwsgierig, waardoor mensen haar vaak niet eens opmerken. Niets is echter minder waar. Phoebe liegt, bedriegt, misleid en spioneert zonder enig probleem en krijgt vaak precies de dingen (of informatie) die ze nodig heeft. Ze is sluw en acteert zonder enige moeite. Haar vertrouwen kan je dan ook beter niet doen, tenzij zij jou vertrouwd, want alleen dan zal ze daadwerkelijk eerlijk zijn. Phoebe is dan ook achterdochtig en heeft veel moeite met het toelaten van mensen. Daarom liegt ze: de waarheid zou wel eens in verkeerde handen kunnen vallen.
    Wanneer je haar goed kent en ze je vertrouwt, is ze echter daadwerkelijk lief en behulpzaam, al ligt ze nog steeds niet met haar emoties te koop. Huilen is niet echt iets voor haar, even als woedend tegen mensen schreeuwen, of gewoonweg iemand een klap verkomen. Ook verteld ze meestal ook nooit uit zichzelf wat er in haar omgaat en waar ze mee zit, hoewel ze wel eerlijk zal zijn wanneer je het haar vraagt.
    Ondanks dat ze geen persoon is dat schreeuwt, of mensen waar ze boos op is een klap zal verkopen, is het toch niet heel slim om ruzie met haar te maken. Ze is namelijk wraakzuchtig en wanneer je haar of iemand waarom ze geeft iets aandoet, zal ze niet rusten voor je je straf daarvoor hebt ontvangen. Ze pakt dit echter op een stille en sluwe manier, hoewel haar wraakacties ook nog wel eens mislukken.
    Phoebe is overduidelijk niet iemand die het nauw neemt met de regels, hoewel ze zich wel zo doet voorkomen. Ze doet waar ze zin in heeft en steelt vaak genoeg om aan voedsel te komen. Ze is echter niet het persoon dat meer zal pakken dan ze nodig heeft.
    Hoewel dit niet echt iets voor Phoebe is, doet ze het laatste jaar toch wel een beetje haar best om mensen te leren kennen en uit te vinden of dezen aardig en te vertrouwen zijn. Vooral nu ze alleen haar pokémon nog heeft en merkt dat zelfs zij er niet tegen kan om voordurend alleen te zijn op haar chikorita na. Bovendien heeft ze gemerkt dat connecties nog wel eens van pas kunnen komen en dat ze haar charmes en behulpzaamheid dan zelfs met plezier inzet om te laten zien dat ze wel degelijk gezellig en een goede vriendin die voor je door het vuur gaat kan zijn.

    Uiterlijk:




    Phoebe heeft lang koperblond stijl haar en helderblauwe ogen. Ze is tenger lenig en snel gebouwd en is 1,62m lang. Ze heeft geen bijzondere kledingstijl en draagt over het algemeen gewoon wat lekker zit. Meestal komt dit neer op een skinny jeans met een simpel shirt met lange mouwen erop en een paar gympen. Wel heeft ze standaard een heleboel armbandjes om haar linkerpols, waarvan ze het grootste gedeelte van haar vader heeft gekregen.

    Extra: Phoebe heeft gescheiden ouders en woonde heel lang bij haar vader. Van haar moeder wil ze niks weten en dit is ook omgekeerd zo. De twee konden elkaar gewoon niet uitstaan en haar vader, een vriendelijke sociale man, hield het ook niet langer bij haar moeder uit dan de anderhalf jaar waar Phoebe per ongeluk in verwekt en geboren was. Ze is dan ook enigs kind en heeft verder geen idee of ze andere familie heeft. De ouders van haar vader zijn namelijk vijf jaar geleden gestorven en ongeveer een jaar geleden heeft ze ook haar vader verloren. Dit was echter geen natuurlijke dood zoals die van haar grootouders. Toen de twee sliepen, waren er mannen het huis binnen gedrongen. Het was Phoebe niet duidelijk wat ze wilden, maar haar vader, die naar beneden ging om te kijken, heeft zijn uiterste best gedaan zijn dochter en zijn huis te beschermen. De indringers waren echter met meer en het was hem dan wel gelukt ze te verdrijven, maar dit koste wel zijn leven. Phoebe was hierdoor heel verdrietig, maar ook boos en zint nu op wraak, hoewel ze geen idee heeft waar de aanvallers vandaan kwamen, wie ze waren en wat ze wilden. Of ze ooit haar vaders dood kan wreken, is dus nog maar de vraag.
    Phoebe ging zonder problemen mee met de scyther, aangezien ze thuis niemand meer had en ze toch verder moest. Eigenlijk was ze wel blij, want veel lotgenoten kon ze in haar omgeving niet vinden en ze snakt naar iemand die haar begrijpt.
    Wanneer Phoebe alleen is zingt ze graag. Dit doet ze alleen voor haar pokémon en hoewel ze een mooie zuivere stem heeft, wil ze liever dat niemand haar hoort. Ze wordt er vaak rustig van en het is haar manier om haar emoties te uiten.


    Happy Birthday my Potter!

    Zo, klaar. Is Phoebe goed zo?


    Happy Birthday my Potter!

    Glucio schreef:
    Zo, klaar. Is Phoebe goed zo?


    Perfecto :)


    Giovanni

    NOG 2 ROLLETJES OVER :DD


    Giovanni

    Iemand die nog een rol wilt? Meisje trainer of gymleader


    Giovanni