• Pokémon, your turn!




    Nadat Ash alle gymleaders heeft verslagen, is het nu jouw beurt in Peortaw, een onbekende regio voor vele. Peortaw, een regio waar alleen kinderen leven die iemand zijn verloren die veel voor hun betekende, ze werden hier heen gebracht met een Scyther. De Scyther is de stichter van de Peortaw regio. Er zijn maar enkele volwassen in Peortaw en dat zijn de Nurse Joy-sisters en de gymleaders. Word jij de beste trainer van Peortaw en behaal jij alle badges?

    Verhaal.

    *Er was eens een jonge scyther die zijn ouders verloor, hij vloog weg, ver van de Sinnoh regio. Hij ontmoette 2 meisjes die ook mensen van wie ze hielden hebben verloren. Ze sprongen achter op de rug van Scyther en vlogen weg naar een eiland. De kinderen bedachten een naam, ze bedachten de naam Peortaw. En zo ontstond het eiland met een traditioneel verhaal die door word verteld*

    Regels.

    -Vijf regels per character als je een bericht plaatst.
    -Niet te snel achter elkaar posten want dan is het verhaal zo klaar/dood.
    -Twee personages per persoon, jongen & meisje.
    -Alle OOC praatjes in het OOC topic.
    -Alle characters samen gaan een soort van samen op expeditie, ruzies en gevechten mogen komen maar niet zonder reden.
    -Geen mary sue's.
    -Wacht drie posts voordat jij weer post.
    -Meld je niet aan als je geen tijd hebt.

    CHARACTERS - TRAINERS.

    Meiden.
    MAX 4.
    -Delilah Crayon - Totodile - Hiljemark
    -Phoebe Lurlene Darnell - Chikorita - Rider
    -Alicia 'Ally' Winter Lock - Charmander - Kwijt
    -Chatta Claires - Treecko - LyraPhoenix

    Jongens..
    MAX 4.
    -Luke Watson - Oshawott - Baelo
    -Arthur Maxwell Mc.Down - Mudkip - Nyan
    -Jasper Jake ‘JJ’ Wilson - Cyndaquil - Unimaginable
    -Hayden Williams - Torchic - Destined

    VOL!

    CHARACTERS - NURSE JOY & GYMLEADER.
    1NURSE JOY & 8GYMLEADERS.
    - Nurse Joy - Chansey - Cyborg
    -Violet Iris Lohan - Dragon type - Dragonair, Altaria, Garchomp & Fraxure - magicals
    -Heather Greyson - Fire type - Houndoom, Flareon, Arcanine, Ninetales. - Unimaginable
    -Lucy Smith - Normal Type - Skitty, Kangaskhan, Whismur, Loudred - Baelo
    -Tara Rivers - Electric Type - Zebstrika, Pikachu, Electrode, Luxray - Kwijt
    -Darren Nathan Brooks - Dark Type - Sableye, Pawniard, Deino, Absol - Nyan
    -Damion - Fight type - Monferno, Heracross, Riolu, Machamp - Owlsome
    -Lexim Flight - Flying Type - Pidgeot, Tailow, Murkrow, Wingull. - LyraPhoenix
    -Blaine McKaren - Psychic Type - Gardevoir, Espeon, Xatu, Alakazam - huoriel
    -
    -

    Invullijst.

    Naam:
    Leeftijd [MAX 15 ALS TRAINER, NURSE/GYMLEADER 18+]
    Starter: [Kies uit alle starters tot bw]
    Relatiestatus:
    Trainer/nurse/gymleader
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Pokémon worden later meer gevangen.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 16:17 ]


    Giovanni

    Destined schreef:
    (...)

    En referenties naar jouw gymleider? :P
    Mag dat wel? Want technisch gezien kom je dan ook voor, maar dan zonder dat je er echt bent.
    Zo kun je indirect toch personages bij het verhaal betrekken en ze een grote rol geven.


    Hoe bedoel je dat?
    Ik bedoelde zegmaar alleen eerste gym, en dat ze verder niet meereist.

    Edit: ik ga toch liever voor gym 4, als dat niet kan 3.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Hoe doen jullie het als je als personage trainer je andere personage gymleader tegen kom?


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    oooh, de vraag is eigenlijk net al gesteld. Nagels knippen en typen gaat niet samen, haha :p


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Magicals schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je dat?
    Ik bedoelde zegmaar alleen eerste gym, en dat ze verder niet meereist.

    Edit: ik ga toch liever voor gym 4, als dat niet kan 3.


    Nou, gezien referenties een ander woord is voor verwijzingen dan bedoel ik dus dat je verwijzingen maakt naar jouw gymleider, dus dat de groep over hem praat, denkt, soms miss telefoneert zoiets zeg maar. Dat hij een beetje degene is van achter de schermen. Dan hoeft die niet mee te reizen, maar alsnog kan die een grote rol hebben binnen de groep. Ze hebben ook allemaal verschillende verhalen over deze gymleider en die kunnen ze dan ook delen, zo ben je er toch bij de groep zonder er echt te zijn :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Nou, gezien referenties een ander woord is voor verwijzingen dan bedoel ik dus dat je verwijzingen maakt naar jouw gymleider, dus dat de groep over hem praat, denkt, soms miss telefoneert zoiets zeg maar. Dat hij een beetje degene is van achter de schermen. Dan hoeft die niet mee te reizen, maar alsnog kan die een grote rol hebben binnen de groep. Ze hebben ook allemaal verschillende verhalen over deze gymleider en die kunnen ze dan ook delen, zo ben je er toch bij de groep zonder er echt te zijn :P


    Oh, dat is wel leuk. Net zo iemand als Ceren (toch?) in Black 2. Anders maak ik Iris wel!
    Dan kan die gewoon een soort van ontzichtbare begeleider zijn^^

    Nog wel even horen wat Baelo er van vindt.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2013 - 11:09 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Magicals schreef:
    (...)

    Oh, dat is wel leuk. Net zo iemand als Ceren (toch?) in Black 2. Anders maak ik Iris wel!
    Dan kan die gewoon een soort van ontzichtbare begeleider zijn^^

    Nog wel even horen wat Baelo er van vindt.


    Ik heb eigenlijk Black and White nooit gespeeld :X
    Ik kwam niet verder dan Ruby, Sapphire en Emerald vanwege dat daarna de pokemons naar mijn mening slechter werd.
    Maar het is een soort onzichtbare kracht achter de schermen waar de leden van de groep goed mee over weg kunnen of juist niet.
    Het ligt net aan de herinnering die ze aan hem hebben, maar zo betrek je een personage toch nog bij het verhaal zonder dat die er werkelijk is.
    Een kwestie van: Er zijn; zonder er daadwerkelijk te zijn. Haha, Als toekomstig schrijver ken ik wel een aantal trucjes om personages bij een verhaal te betrekken. Jouw personage komt echt niet zo makkelijk van ons af :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Ik heb eigenlijk Black and White nooit gespeeld :X
    Ik kwam niet verder dan Ruby, Sapphire en Emerald vanwege dat daarna de pokemons naar mijn mening slechter werd.
    Maar het is een soort onzichtbare kracht achter de schermen waar de leden van de groep goed mee over weg kunnen of juist niet.
    Het ligt net aan de herinnering die ze aan hem hebben, maar zo betrek je een personage toch nog bij het verhaal zonder dat die er werkelijk is.
    Een kwestie van: Er zijn; zonder er daadwerkelijk te zijn. Haha, Als toekomstig schrijver ken ik wel een aantal trucjes om personages bij een verhaal te betrekken. Jouw personage komt echt niet zo makkelijk van ons af :P


    En Ik heb dus nooit Ruby, Sapphire en Emerald gespeeld, aangezien ik vergeleken dan erg jong ben. Ik ben begonnen met Diamond en Pearl.
    Maar Iris is opzich wel handig. Denk ik.
    En dat snap ik , c:

    Ik heb ook de afleveringen verder gekeken op internet, aangezien dit niet echt meer op tv uitgezonden werd. Daarom "ken" ik ook een beetje de karaktertrekjes.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2013 - 11:22 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Magicals schreef:
    (...)

    En Ik heb dus nooit Ruby, Sapphire en Emerald gespeeld, aangezien ik vergeleken dan erg jong ben. Ik ben begonnen met Diamond en Pearl.
    Maar Iris is opzich wel handig. Denk ik.
    En dat snap ik , c:

    Ik heb ook de afleveringen verder gekeken op internet, aangezien dit niet echt meer op tv uitgezonden werd.


    Ik heb het begin van de serie nog meegemaakt! :O
    Je weet wel die oude tijd toen nog goede dingen op de tv kwamen en mensen niet alles gingen kijken op internet wat ze leuk vonden, omdat ze gedwongen worden door de slechte series op tv :P

    Maar Ruby Sapphire en Emerald zijn het best!
    Net als colosseum en XD voor de gamecube.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Ik heb het begin van de serie nog meegemaakt! :O
    Je weet wel die oude tijd toen nog goede dingen op de tv kwamen en mensen niet alles gingen kijken op internet wat ze leuk vonden, omdat ze gedwongen worden door de slechte series op tv :P

    Maar Ruby Sapphire en Emerald zijn het best!
    Net als colosseum en XD voor de gamecube.


    Wat dat betreft ben ik echt een leek ;x

    Natuurlijk heb ik het begin van de serie meegemaakt, maar toen was ik nog te jong om te gamen, zeg maar. (en het waren dus ook herhalingen van het begin, zie ik net)
    Maar ik ben nog maar dertien, dus zo veel heb ik nog niet meegemaakt ;d

    [ bericht aangepast op 14 mei 2013 - 11:31 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Magicals schreef:
    (...)

    Wat dat betreft ben ik echt een leek ;x

    Natuurlijk heb ik het begin van de serie meegemaakt, maar toen was ik nog te jong om te gamen, zeg maar.
    Maar ik ben nog maar dertien, dus zo veel heb ik nog niet meegemaakt ;d


    Aahh jaa :P
    Nah, ik vind meestal het begin van dit soort series het best, want daarna gaan ze het uitmelken en dan wordt het kwalitatief wat slechter. Tenminste dat vind ik dan.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Aahh jaa :P
    Nah, ik vind meestal het begin van dit soort series het best, want daarna gaan ze het uitmelken en dan wordt het kwalitatief wat slechter. Tenminste dat vind ik dan.


    Dat vind ik ook, hoor. Ik vond het begin van de serie ook het beste. Misty en Brock zijn sowieso leuker dan May enzo.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Magicals schreef:
    (...)

    Dat vind ik ook, hoor. Ik vond het begin van de serie ook het beste. Misty en Brock zijn sowieso leuker dan May enzo.


    Jaaa klopt, nu wordt het echt steeds minder, ze zijn echt aan het afbouwen met pokemon, maar ja, de oude afleveringen zijn goed en daar kan ik nog wel van genieten. Beter om zelf een verhaal of in dit geval een rpg erover te schrijven, dan heb je het een beetje in eigen hand. :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Jaaa klopt, nu wordt het echt steeds minder, ze zijn echt aan het afbouwen met pokemon, maar ja, de oude afleveringen zijn goed en daar kan ik nog wel van genieten. Beter om zelf een verhaal of in dit geval een rpg erover te schrijven, dan heb je het een beetje in eigen hand. :P


    Haha, das waar. Ik heb zelf aan het begin ook een RPG opgestart, maar die liep dood. Dat was wel erg jammer.

    (en het valt me net op dat jij in elke post :P gebruikt. Sorry, dat moest ik even zeggen.)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Magicals schreef:
    (...)

    Haha, das waar. Ik heb zelf aan het begin ook een RPG opgestart, maar die liep dood. Dat was wel erg jammer.

    (en het valt me net op dat jij in elke post :P gebruikt. Sorry, dat moest ik even zeggen.)


    Aahh das wel jammer ja, ik start niet zo snel rpg's eigenlijk, denk dat mensen vaak stoppen als ze al zien dat ik hem start en ik heb denk ik ook nog niet de skillz ervoor, maar ja.

    Klopt :O er zijn meer mensen die erover klagen het is opgevallen.
    Het is een soort van handtekening van mij, ik claim de :P smiley!


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Aahh das wel jammer ja, ik start niet zo snel rpg's eigenlijk, denk dat mensen vaak stoppen als ze al zien dat ik hem start en ik heb denk ik ook nog niet de skillz ervoor, maar ja.

    Klopt :O er zijn meer mensen die erover klagen het is opgevallen.
    Het is een soort van handtekening van mij, ik claim de :P smiley!


    Ik klaag niet, maar als ik dat soort dingen zie heb ik altijd de neiging om het te zeggen, en meestal doe ik dat dan ook.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.