• Pokémon, your turn!




    Nadat Ash alle gymleaders heeft verslagen, is het nu jouw beurt in Peortaw, een onbekende regio voor vele. Peortaw, een regio waar alleen kinderen leven die iemand zijn verloren die veel voor hun betekende, ze werden hier heen gebracht met een Scyther. De Scyther is de stichter van de Peortaw regio. Er zijn maar enkele volwassen in Peortaw en dat zijn de Nurse Joy-sisters en de gymleaders. Word jij de beste trainer van Peortaw en behaal jij alle badges?

    Verhaal.

    *Er was eens een jonge scyther die zijn ouders verloor, hij vloog weg, ver van de Sinnoh regio. Hij ontmoette 2 meisjes die ook mensen van wie ze hielden hebben verloren. Ze sprongen achter op de rug van Scyther en vlogen weg naar een eiland. De kinderen bedachten een naam, ze bedachten de naam Peortaw. En zo ontstond het eiland met een traditioneel verhaal die door word verteld*

    Regels.

    -Vijf regels per character als je een bericht plaatst.
    -Niet te snel achter elkaar posten want dan is het verhaal zo klaar/dood.
    -Twee personages per persoon, jongen & meisje.
    -Alle OOC praatjes in het OOC topic.
    -Alle characters samen gaan een soort van samen op expeditie, ruzies en gevechten mogen komen maar niet zonder reden.
    -Geen mary sue's.
    -Wacht drie posts voordat jij weer post.
    -Meld je niet aan als je geen tijd hebt.

    CHARACTERS - TRAINERS.

    Meiden.
    MAX 4.
    -Delilah Crayon - Totodile - Hiljemark
    -Phoebe Lurlene Darnell - Chikorita - Rider
    -Alicia 'Ally' Winter Lock - Charmander - Kwijt
    -Chatta Claires - Treecko - LyraPhoenix

    Jongens..
    MAX 4.
    -Luke Watson - Oshawott - Baelo
    -Arthur Maxwell Mc.Down - Mudkip - Nyan
    -Jasper Jake ‘JJ’ Wilson - Cyndaquil - Unimaginable
    -Hayden Williams - Torchic - Destined

    VOL!

    CHARACTERS - NURSE JOY & GYMLEADER.
    1NURSE JOY & 8GYMLEADERS.
    - Nurse Joy - Chansey - Cyborg
    -Violet Iris Lohan - Dragon type - Dragonair, Altaria, Garchomp & Fraxure - magicals
    -Heather Greyson - Fire type - Houndoom, Flareon, Arcanine, Ninetales. - Unimaginable
    -Lucy Smith - Normal Type - Skitty, Kangaskhan, Whismur, Loudred - Baelo
    -Tara Rivers - Electric Type - Zebstrika, Pikachu, Electrode, Luxray - Kwijt
    -Darren Nathan Brooks - Dark Type - Sableye, Pawniard, Deino, Absol - Nyan
    -Damion - Fight type - Monferno, Heracross, Riolu, Machamp - Owlsome
    -Lexim Flight - Flying Type - Pidgeot, Tailow, Murkrow, Wingull. - LyraPhoenix
    -Blaine McKaren - Psychic Type - Gardevoir, Espeon, Xatu, Alakazam - huoriel
    -
    -

    Invullijst.

    Naam:
    Leeftijd [MAX 15 ALS TRAINER, NURSE/GYMLEADER 18+]
    Starter: [Kies uit alle starters tot bw]
    Relatiestatus:
    Trainer/nurse/gymleader
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Pokémon worden later meer gevangen.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 16:17 ]


    Giovanni

    Kan ik nog meedoen als een trainer?


    I'd rather die my way, than live yours.

    De trainers zitten nu vol. Voor zover ik dat zie tenminste.


    26 - 02 - '16

    Huoriel schreef:
    Kan ik nog meedoen als een trainer?


    Hmm... Als er minimaal 3mensen het goed vinden dat je nog mee kunt doen, dan vind ik het goed ;p


    Giovanni

    Baelo, vond je het voorstel op de vorige pagina ook goed?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Magicals schreef:
    Baelo, vond je het voorstel op de vorige pagina ook goed?


    Eventjes kijken ;p


    Giovanni

    Misschien klinkt het dom, maar bedoelen jullie dan bijvoorbeeld dat je na een overwinning gaat bellen ofzo, nieuwe pokémon erbij enzo? En dat iedereen een eigen speciale gymleader-father person heeft ofzo?


    Giovanni

    Baelo schreef:
    Misschien klinkt het dom, maar bedoelen jullie dan bijvoorbeeld dat je na een overwinning gaat bellen ofzo, nieuwe pokémon erbij enzo? En dat iedereen een eigen speciale gymleader-father person heeft ofzo?


    Nee, net zo'n soort iemand als professor Juniper of Ceren in Black 2.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Magicals schreef:
    (...)

    Nee, net zo'n soort iemand als professor Juniper of Ceren in Black 2.


    Ik heb geen b2 sorry dus weet het ook niet. ;$


    Giovanni

    Baelo schreef:
    (...)

    Ik heb geen b2 sorry dus weet het ook niet. ;$


    Nou, dus een soort Pokemon Professor.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    hihi ik probeer nog steeds de kaart te tekenen alleen er komt geen voordering in.


    Vampire + Servant = Servamp

    maar moet ik het 3d maken of gwoon plat


    Vampire + Servant = Servamp

    LyraPhoenix schreef:
    maar moet ik het 3d maken of gwoon plat


    Kies zelf maar ;p


    Giovanni

    Baelo schreef:
    Misschien klinkt het dom, maar bedoelen jullie dan bijvoorbeeld dat je na een overwinning gaat bellen ofzo, nieuwe pokémon erbij enzo? En dat iedereen een eigen speciale gymleader-father person heeft ofzo?


    Kent niemand het woord referentie hier? :P
    De bedoeling is dat we het gym personage aanwezig proberen te laten zijn zonder dat die werkelijk aanwezig is. Door middel van referenties (verwijzingen), telefoontjes, gedachtes, herinneringen, gesprekken: kun je personen bij een verhaal betrekken zonder dat ze er werkelijk zijn. Ze spelen zich maar op de achtergrond van het toneel. De relatie met hem en de groep kan denk ik gewoon iets zijn als goede vriend of iets, maar kan ook per personage verschillend zijn. De ene heeft goede ervaringen eraan en de ander wat minder goede. Wees een beetje creatief daarin.
    Snap je het nu?


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Kent niemand het woord referentie hier? :P
    De bedoeling is dat we het gym personage aanwezig proberen te laten zijn zonder dat die werkelijk aanwezig is. Door middel van referenties (verwijzingen), telefoontjes, gedachtes, herinneringen, gesprekken: kun je personen bij een verhaal betrekken zonder dat ze er werkelijk zijn. Ze spelen zich maar op de achtergrond van het toneel. De relatie met hem en de groep kan denk ik gewoon iets zijn als goede vriend of iets, maar kan ook per personage verschillend zijn. De ene heeft goede ervaringen eraan en de ander wat minder goede. Wees een beetje creatief daarin.
    Snap je het nu?


    Ik snap ongeveer wat je bedoelt.

    Maar voor de steden, moet ik gewoon toepasselijke namen bedenken of heeft iemand een idee


    Vampire + Servant = Servamp

    Trouwens, wanneer beginnen we ongeveer? Want dan weet ik wanneer ik ong. Online moet zijn zodat ik hèt begin niet teveel mis.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2013 - 18:42 ]


    We've lived in the shadows for far too long.