• Jaren na de dood van Avatar Aang is er nog steeds geen opvolgende Avatar verschenen. De wereld is een chaos geworden en gesplitst in vier onafhankelijke rijken. Het Waterstammen, het Aarderijk, de Vuurnatie en de Luchtnomaden. Beide naties staan onder leiding van één leider. De leiders, alle vier even dominant, hebben één doel voor ogen: de oorlog winnen en de macht hebben over de hele wereld. De ene wil er een democratie van maken, de andere wil juist de monarchie en dictatuur. En natuurlijk hebben de leiders ook andere redenen.
    Alle water-, aarde-, lucht- en vuurmeesters worden opgetrommeld door hun leiders om mee te vechten in de oorlog. Al dan niet vrijwillig. Ze worden gedwongen bij hun eigen element te blijven, ook al zien ze meer toekomst in de overtuigingen van andere leiders. Waar de leiders geen rekening mee gehouden hebben is dat er tijdens de oorlogen ook gepraat wordt. Meningen worden gedeeld, conclusies worden getrokken en zo ontstaat er een vijfde partij die enkel geheim kan samenkomen, 's nachts. Ondergronds. Deze partij wordt geleid door een persoon die luistert naar het volk, die zorgt dat er voor iedereen een toekomst zou kunnen zijn.
    En de Avatar...? Waarschijnlijk leeft hij in één van de naties, zich verschuilend of misschien zelfs niet wetend dat hij de avatar is en druk gezocht wordt door alle vijf de partijen.


    Avatar is al bezet. .
    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Element:
    Rol (leider/soldaat/vijfde partij. Degenen bij de vijfde partij kunnen géén leider zijn én horen ook bij de andere rijken als soldaat.):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Vuurnatie:
    ~ Jason Rivano Grimmshk || Leider ~ Leviosae - 1,3
    ~ Jinora Rani Thendeva || Vluchtelinge ~ Raziel - 1,5
    ~ Adelyn Chloe Cavett || Soldaat, Vijfde Partij ~ Macabre - 1,2
    ~ Gereserveerd ~ Huoriel


    Waterstam:
    ~ Allan Odar Haisle || Leider ~ Sempra - 1,2
    ~ Jonah Anna Danomi || Burger ~ Luminoase - 1,5
    ~ Kami ''Bloody'' Breaidoa || Burger ~ Baleo - 1,4
    ~ Aislinn Sadie Lo || Soldaat, Vijfde Partij ~ Macabre - 1,2


    Luchtnomaden:
    ~ Melchior Omar Flemming || Leider ~ Catesby
    ~ Flyson Hires || Soldaat ~ JJHamblett - 1,2
    ~ Augustus Phoenix Simeon || Generaal, Vijfde Partij ~ Kodaline
    ~ Faya Nilenn Aéras ~ Bran - 1,7

    Aarderijk:
    ~ Altair Hakon Grahn || leider ~ Catesby
    ~ Jaydee nora Mao || soldaat, Vijfde Partij ~ nakito
    ~ Erin Beifong || Leermeester ~ Magicals - 1,5
    ~ Nicolai Vern Ojeda || Soldaat. ~ Kodaline - 1,7

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Liefde tussen mensen mag, maar houdt het realistisch.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ en schelden mag, maar niet OOC
    - Geen personages van anderen besturen.
    - Geen personage's doden zonder toestemming van die persoon
    - Alleen Catesby maakt topics aan
    - Melden als je je nickname veranderd


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 20:16 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Luminoase schreef:
    (...)

    Dat vind ik dan knap want als ik in de lucht was zou ik nog altijd last hebben van mijn hoogtevrees.


    Het is heus niet dat ik het zelf verzin, het is gewoon echt zo.

    Ik quote: "Hoogtevrees ervaar je namelijk alleen als je nog contact hebt met de grond. Zodra je loskomt van de grond, verdwijnt de hoogtevrees gegarandeerd."
    http://www.shoot.be/art/148616/fotograferen-vanuit-een-luchtballon/

    Die tekst zal je bijna op elke site over ballonvaart vinden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Raziel schreef:
    (...)

    Nee, dat zie je niet goed.


    Oeps, sorry :$


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Bran schreef:
    (...)

    Het is heus niet dat ik het zelf verzin, het is gewoon echt zo.

    Ik quote: "Hoogtevrees ervaar je namelijk alleen als je nog contact hebt met de grond. Zodra je loskomt van de grond, verdwijnt de hoogtevrees gegarandeerd."
    http://www.shoot.be/art/148616/fotograferen-vanuit-een-luchtballon/

    Die tekst zal je bijna op elke site over ballonvaart vinden.


    Dan ben ik schijnbaar een uitzondering, niet waar?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Blijkbaar wel ja.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luminoase schreef:
    (...)

    Dan ben ik schijnbaar een uitzondering, niet waar?

    Ik ook dan, hoor. :'D Al heb ik meer dieptevrees.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2013 - 19:38 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Bran schreef:
    (...)

    Het is heus niet dat ik het zelf verzin, het is gewoon echt zo.

    Ik quote: "Hoogtevrees ervaar je namelijk alleen als je nog contact hebt met de grond. Zodra je loskomt van de grond, verdwijnt de hoogtevrees gegarandeerd."
    http://www.shoot.be/art/148616/fotograferen-vanuit-een-luchtballon/

    Die tekst zal je bijna op elke site over ballonvaart vinden.

    Ik heb geparasailt, reken maar dat ik nog hoogtevrees had in de lucht. :')


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Er bestaat ook nog iets als vliegangst. Vliegangst en hoogtevrees is niet hetzelfde verdomme. Maar goed, ik zal wel niet de waarheid spreken, ook al staat het op zowat elke site over vliegen/ballonvaart.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Owlsome schreef:
    (...)
    Ik heb geparasailt, reken maar dat ik nog hoogtevrees had in de lucht. :')


    Laat het gewoon alsjeblieft. Het maakt helemaal niets uit en je gaat nogal off-topic.


    help

    Macabre schreef:
    (...)
    Ik ook dan, hoor. :'D Al heb ik meer dieptevrees.


    Ik heb claustrofobie.


    Niet dat dat iets uitmaakt. :'D

    Okaj, hou nu alsjeblieft op met off-topic te gaan want anders wordt het weer graven naar aanmeldingen. :/


    help

    Mensen. Willen jullie er alsjeblieft rekening mee houden dat dit een rollentopic is een geen praattopic. Een praattopic zal nog wel geopend worden samen met de rpg. Want zo wordt het nogal zoeken naar alle rollen zelf. Dankjulliewel.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2013 - 19:56 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Dyer schreef:
    Naam: Merenwen Lee. Kortweg Wen.
    Leeftijd: Eenentwintig.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Element: Aarde.
    Rol: Kyoshi Krijger.
    Uiterlijk:



    Jessica Jade Andres.
    Merenwen is van nature eerder klein. Ze meet precies 1 meter 52 en is erg sterk voor een vrouw. Ze is slank en lenig en kan zich geruisloos verplaatsen. Wen heeft lang, donkerbruin haar. Het komt tot onder haar borsten, maar vaak steek ze het op in een warrig kapsel/warrige dot of vlecht ze de lokken op een speciale wijze zodat niemand ziet hoe lang het is. Merenwen heeft haar chocoladebruine ogen van haar vader geërfd waar een aantal groene en gouden vlekjes inzitten. Haar oren zijn aan de puntige kant, waardoor ze op een soort elf lijkt. Desondanks Merenwen een beeldschone vrouw is, ontsiert de norse uitdrukking op haar gezicht die schoonheid. Ook word haar schoonheid verborgen achter de dikke laag make-up, wat de Kyoshi Krijgers typeert. Merenwen draagt een soort gevechtsdiadeem en de typische Kyoshi-uitrusting. Haar vaste attributen, de twee waaiers, waarin er pijlpunten verstopt zitten, heeft ze altijd bij, al dan niet zichtbaar.
    Karakter: Merenwen is erg professioneel. Ze voert haar taak als Kyoshi Krijger strikt uit en laat zich niet afleiden. Zelden zal je Wen op haar gemak zijn, want ze is erg wantrouwig en komt niet erg gezellig of überhaupt vriendelijk over op andere Aardemeesters. Desondanks Wen een Aardemeester is maakt ze liever gebruik van haar waaiers en haar lenigheid.
    Wen is een echte vechter en komt op voor haar rechten en haar mensen. Ze komt soms erg onbeleefd en bot over, maar dat is enkel te wijten aan haar wantrouwen tegenover anderen. Merenwen houd van zaken ondernemen en is erg koppig waardoor ze ideeën of plannen niet meteen laat varen, zonder geprobeerd te hebben ze te ondernemen. Ook is Wen erg nieuwsgierig en wil graag altijd alles weten.
    Extra: Haar moeder was ook een Aardemeester, maar ook zij was erg klein waardoor Wen haar moeders lengte heeft meegekregen. Haar vader runde een plaatselijke theetent. Merenwen had vier jongere zusjes die allemaal wreed werden vermoord door de andere naties. Wen werd deel van de Kyoshi Krijgers om haar zusjes te wreken.

    Naam: Augustus Phoenix Simeon. Kortweg Gus.
    Leeftijd: Drieëntwintig.
    Geslacht: Mannelijk.
    Element: Lucht.
    Rol: Generaal - Vijfde Partij.
    Uiterlijk:



    Freddie Stroma.
    Gus is niet de grootste man van het leger, maar is zeker ook niet de kleinste. Hij is eerder breed gebouwd en meet 1 meter 81. Hij is redelijk sterk en heeft een sixpack. Zijn ogen dragen een groenblauwe kleur, die de meeste mensen doet denken aan de kleur van de oceaan.
    Zijn haar draagt een lichtbruine tot donkerblonde kleur en is licht krullend. Zelf haat Heath de krullen en draagt daardoor meestal een helm of een ander hoofddeksel.
    Karakter: Augustus is een nonchalant persoon, maar hij weet wanneer er orde nodig is. Maar hij is ook een erg charmante, vriendelijke kerel. Hij draagt meestal een glimlach op zijn gezicht, is steeds in de stemming voor een praatje. Hij staat altijd voor zijn mede natieleden klaar. Gus heeft een goed gevoel voor humor en een gezond verstand. Hij maakt graag en vaak grapjes, maar doet dat nooit op een kwetsende manier.
    Gus doet niet aan overhaaste beslissingen. Hij denkt na, overweegt alle opties en neemt dan een besluit. Augustus is een beetje betweterig en wil graag gelijk hebben. Maar dat brengt hij niet op een irritante manier over, eerder voorzichtig, maar toch duidelijk genoeg om te weten dat hij zijn gelijk wil halen. Gus is een beschermend iemand. Hij zou zijn leven riskeren voor zijn familie en medesoldaten. Zonder hen zou hij niet zijn wie hij is vandaag.
    Extra: De reden voor het lidmaatschap bij de Vijfde Partij is omdat Augustus het niet eens is met de leiders van de naties. En omdat hij beseft dat hij als Generaal van de luchtnomaden ook meer kan helpen door zijn positie.
    Augustus heeft enkel zijn moeder en zijn tweelingzus over. Zijn vader en jongere broer zijn beiden gestorven door ziekte. Gus ziet zijn familie niet vaak meer, maar hij heeft steevast een kleine schildering van hen op zak.


    Ik ben nogal inspiratieloos, maar dit heb ik ondertussen. Ik hoor wel als ik iets moet aanpassen. (:
    En Shana, ik heb alweer moeilijk gedaan en Mai's naam naar Merenwen verandert. Sorry. D:


    kindness is never a burden.

    Ik heb een uiterlijk bij Rani, zal proberen morgen verder te doen. ><


    help

    Naam:
    Allan Odar Haisle.
    Leeftijd:
    Allan is 29.
    Geslacht:
    Mannelijk.
    Element:
    Water.
    Rol (leider/soldaat/vijfde partij. Degenen bij de vijfde partij kunnen géén leider zijn én horen ook bij de andere rijken als soldaat.):
    Leider van de waterstam.
    Uiterlijk:


    Allan heeft blond haar. Hij heeft een blanke huid waar zich ook littekens op bevinden van oude gevechten. Hij heeft een lang, gespierd postuur waar hij zijn tegenstanders mee intimideert. Zijn ogen zijn grasgroen maar dat verandert als hij waterstuurt. Dan hebben ze een luchtblauwe kleur.


    Karakter:
    Hij helpt mensen graag en is meer gefocust op de toekomst dan het heden of verleden. Allan wordt nooit snel kwaad en is enorm rechtvaardig, hij kan alleen boos worden als iemand zijn vertrouwen schend, je moet nooit je eerste kans bij hem verpesten want hij geeft je geen tweede. Allan is een slimme, stille man die graag alleen is. Hij heeft echter ook een sociale kant die er alleen uitkomt als hij goed met je kan opschieten. Hij heeft ook slechte kanten; Allan is enorm ongeduldig en soms wat té perfectionistisch. Dat kan sommige mensen nog wel eens irriteren. Hij wilt alles op zijn manier maar geeft anderen ook de kans om hun ideeën uit te leggen. Allan is erg nieuwsgierig en daardoor ook wijs. Hij kan soms nog wel eens vreemde gewoontes hebben. Zo gaat hij er s' ochtends vroeg uit om te zwemmen.
    Extra:
    Omdat Allan zo rechtvaardig is, en democratie wilt hebben is hij vastbesloten de macht over te nemen. Hij wilt voorkomen dat de wereld een dictatuur word. Hij zal hier dan ook alles voor opofferen.
    Hij heeft geen familie meer.


    Nog een beetje aangepast (:

    Naam: Jaydee nora Mao
    Leeftijd: 20
    Geslacht: Vrouwelijk
    Element: Earth
    Rol: Soldaat, vijfde partij
    Uiterlijk: Jaydee heeft lang bruin haar en grote bruine ogen. Voor het gemiddelde meisje is ze redelijk lang, 174 cm. Jaydee is slank en heeft mooie lange benen. Ze loopt het liefst rond in haar werkkleren want ze houdt totaal niet van jurken/rokken. Het maakt haar ook niet uit om een beetje vies te worden. Natuurlijk houdt ze er best wel van om zich af en toe mooi te maken voor een speciale gebeurtenis. Ze ziet er goed uit, maar is hier nauwelijks mee bezig.


    Karakter: Jaydee is een rustig maar vrolijk meisje. Ze staat voor eerlijkheid en is een harde werker. Ze houdt er van als alles rustig verloopt. Ongewone dingen die plotseling voorkomen maken haar onzeker, daardoor houdt ze zich graag op de achtergrond. Ze kan op momenten ook erg verlegen zijn. Jaydee is vooral een denker voordat ze tot actie overgaat. Toch kan ze op cruciale momenten een impulsieve actie ondernemen, wat je niet van haar zou verwachten. Ze is pas op latere leeftijd begonnen met het benden. Dit omdat haar ouders niet wilden dat ze daardoor onnodig gevaar zou lopen en omdat ze nooit een goede leermeester heeft kunnen vinden die haar het wilde leren. Ze is dan ook nog erg onervaren. Dit compenseert ze door extra hard te trainen, want met haar doorzettingsvermogen zit het wel goed. Met veel moeite kijkt ze naar de naderende oorlog. Erg graag zou ze er tegen in verzet komen, want ze wilt niet tegen haar zin in vechten tegen de andere rijken. Daarom houdt ze haar oren en ogen extra goed open voor verzetsgroepen die de oorlog willen tegen gaan. Jaydee kan soms wantrouwend zijn tegenover anderen, omdat ze eerst zeker wil weten of ze die persoon kan vertrouwen, vooral in deze tijd van de naderende oorlog.
    Extra: Niet veel mensen weten dat zij een earthbender is. Daarom werd zij niet meteen opgeroepen om te vechten voor het aarderijk.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 21:06 ]


    When you believe your dreams come true

    Magicals schreef:
    Naam: Erin Beifong
    Leeftijd: 19
    Geslacht: Vrouwelijk
    Element: Aarde
    Rol: Leermeester
    Uiterlijk:


    Strijdoutfit, heeft ze het grootste gedeelte van de tijd aan.
    Chique outfit, deze heeft ze aan voor speciale gelegenheden
    Erin heeft lange, bruine haren die soepel om haar gezicht vallen. Ook draagt ze altijd een paardenstaart, zoals de afbeelding laat zien. Ze doet voornamelijk Earthbending, maar als ze dan Metal/Steelbending doet worden haar ogen staalgrijs. Ze is 1,72m lang en heeft een strijdvaardig uiterlijk. Ze heeft diverse littekens over haar lichaam verspreidt van het vechten.

    Karakter: Erin is een zelfverzekerde vrouw en een echte strijder. Ze zal er alles voor willen doen om de avatar veilig te houden en te helpen, en in haar familie is ook doorgegeven dat dit altijd zal moeten gebeuren. Ze was voordat ze leermeester was van de Avatar ook soldaat, en een enthousiaste leermeester. Ze wil hem/haar zoveel mogelijk meegeven van het element, en is niet bang om een beetje te pushen. Ze kan ook erg geheimzinnig zijn, al is ze niet bang om te dreigen. Ze heeft niet zo'n creatieve geest, dus voor aanvalsplannen moet je niet bij haar komen. Ze denkt er vaak niet goed over na als ze iets doet, maar is niet bang voor de gevolgen die dat geeft. Al is ze dan soms wel wat klunzig. Ze is het liefst zo veel mogelijk buiten, en loopt net als al haar familieleden op blote voeten. Ze is constant aan het oefenen, en vind het moeilijk om er mee te stoppen. Ze lacht haar meeste problemen gewoon weg, maar kan af en toe kan ze er niet meer tegen. Als ze verdriet heeft, zet ze dat om in woede, die ze uit op sturen.
    Extra: Ze is de Aardeleermeester van de Avatar


    Nog een beetje aangepast en uitgebreidt.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.