• Jaren na de dood van Avatar Aang is er nog steeds geen opvolgende Avatar verschenen. De wereld is een chaos geworden en gesplitst in vier onafhankelijke rijken. Het Waterstammen, het Aarderijk, de Vuurnatie en de Luchtnomaden. Beide naties staan onder leiding van één leider. De leiders, alle vier even dominant, hebben één doel voor ogen: de oorlog winnen en de macht hebben over de hele wereld. De ene wil er een democratie van maken, de andere wil juist de monarchie en dictatuur. En natuurlijk hebben de leiders ook andere redenen.
    Alle water-, aarde-, lucht- en vuurmeesters worden opgetrommeld door hun leiders om mee te vechten in de oorlog. Al dan niet vrijwillig. Ze worden gedwongen bij hun eigen element te blijven, ook al zien ze meer toekomst in de overtuigingen van andere leiders. Waar de leiders geen rekening mee gehouden hebben is dat er tijdens de oorlogen ook gepraat wordt. Meningen worden gedeeld, conclusies worden getrokken en zo ontstaat er een vijfde partij die enkel geheim kan samenkomen, 's nachts. Ondergronds. Deze partij wordt geleid door een persoon die luistert naar het volk, die zorgt dat er voor iedereen een toekomst zou kunnen zijn.
    En de Avatar...? Waarschijnlijk leeft hij in één van de naties, zich verschuilend of misschien zelfs niet wetend dat hij de avatar is en druk gezocht wordt door alle vijf de partijen.


    Avatar is al bezet. .
    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Element:
    Rol (leider/soldaat/vijfde partij. Degenen bij de vijfde partij kunnen géén leider zijn én horen ook bij de andere rijken als soldaat.):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Vuurnatie:
    ~ Jason Rivano Grimmshk || Leider ~ Leviosae - 1,3
    ~ Jinora Rani Thendeva || Vluchtelinge ~ Raziel - 1,5
    ~ Adelyn Chloe Cavett || Soldaat, Vijfde Partij ~ Macabre - 1,2
    ~ Gereserveerd ~ Huoriel


    Waterstam:
    ~ Allan Odar Haisle || Leider ~ Sempra - 1,2
    ~ Jonah Anna Danomi || Burger ~ Luminoase - 1,5
    ~ Kami ''Bloody'' Breaidoa || Burger ~ Baleo - 1,4
    ~ Aislinn Sadie Lo || Soldaat, Vijfde Partij ~ Macabre - 1,2


    Luchtnomaden:
    ~ Melchior Omar Flemming || Leider ~ Catesby
    ~ Flyson Hires || Soldaat ~ JJHamblett - 1,2
    ~ Augustus Phoenix Simeon || Generaal, Vijfde Partij ~ Kodaline
    ~ Faya Nilenn Aéras ~ Bran - 1,7

    Aarderijk:
    ~ Altair Hakon Grahn || leider ~ Catesby
    ~ Jaydee nora Mao || soldaat, Vijfde Partij ~ nakito
    ~ Erin Beifong || Leermeester ~ Magicals - 1,5
    ~ Nicolai Vern Ojeda || Soldaat. ~ Kodaline - 1,7

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Liefde tussen mensen mag, maar houdt het realistisch.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ en schelden mag, maar niet OOC
    - Geen personages van anderen besturen.
    - Geen personage's doden zonder toestemming van die persoon
    - Alleen Catesby maakt topics aan
    - Melden als je je nickname veranderd


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 20:16 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Catesby schreef:
    (...)

    Dat is wel de bedoeling. En komt erbij (:


    SHAME ON YOU. WATCH KORRA RIGHT NOW.

    Michelle, waarom ga je niet eens de uitdaging aan om een jongen te spelen? :x Het lijkt me saai om altijd meisjes te spelen. :/


    help

    Catesby schreef:
    (...)

    Ja.

    Dan verander mijn reservatie maar alvast naar leider, ik kom z.s.m met de beschrijving. (:

    # Zie nu dat de leider al vol is, zou ik dan de leider van de vuurnatie kunnen zijn?

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 21:27 ]


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Kan Jonah ook een gewone burger worden? [:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Raziel schreef:
    (...)

    SHAME ON YOU. WATCH KORRA RIGHT NOW.

    Michelle, waarom ga je niet eens de uitdaging aan om een jongen te spelen? :x Het lijkt me saai om altijd meisjes te spelen. :/

    Vind ik niet saai, hoor, ik zorg wel voor variatie. :]
    Jongens spelen is niks voor mij.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Bran schreef:
    No offence, maar het is niet handig dat je twee vrouwen hebt, aangezien de vrouwen al in de meerderheid zijn en ik vind het ook niet echt eerlijk tegenover de mensen die een man hebben en misschien nog een vrouw wilden.

    Ik heb het gereserveerd en het mocht gewoon ;p.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Luminoase schreef:
    Kan Jonah ook een gewone burger worden? [:


    Okay ^^


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Owlsome schreef:
    (...)
    Dan verander mijn reservatie maar alvast naar leider, ik kom z.s.m met de beschrijving. (:

    # Zie nu dat de leider al vol is, zou ik dan de leider van de vuurnatie kunnen zijn?


    Dan verplaats ik je rol wel.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Raziel schreef:
    (...)

    SHAME ON YOU. WATCH KORRA RIGHT NOW.

    Michelle, waarom ga je niet eens de uitdaging aan om een jongen te spelen? :x Het lijkt me saai om altijd meisjes te spelen. :/


    Mannen zijn eigenlijk wel nodig ja, maar ze moet het zelf maar weten. EN IK WIL WEL MAAR IK HEB GEEN TIJD D:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Naam: Nicolai Vern Ojeda.
    Leeftijd: Vijventwintig.
    Geslacht: Mannelijk.
    Element: Aarde.
    Rol: Soldaat.
    Uiterlijk:


    Nicolai heeft donkerbruin, kort haar en lichte beharing boven zijn lip en op zijn kin en kaak. Hij heeft donkerblauwe ogen die vaak doen denken aan de oceaan. Hij meet 1 meter 82, is sterk, lenig en kan zich geruisloos verplaatsen.
    Karakter: Nicolai is in het algemeen een vriendelijke, onafhankelijke jongeman. Hij is gezellig, grappig, maar een echte vechter en komt op voor zijn rechten en zijn familie. Hij kan onbeleefd en bot uit de hoek komen, maar dat is enkel te wijten aan het wantrouwen die heeft heeft tegenover anderen, sinds zijn broers en zus bruut vermoord werden. Nic houd van zaken ondernemen en is erg koppig waardoor hij ideeën of plannen niet meteen laat varen, zonder geprobeerd te hebben ze te ondernemen. Ook is Nic erg nieuwsgierig en wil graag altijd alles weten.
    Extra: Nicolais vader was ook een Aardemeester. Zijn moeder runde een plaatselijke theetent. Nic had één oudere zus en twee jongere broers die allemaal werden vermoord door de andere naties.

    Naam: Augustus Phoenix Simeon. Kortweg Gus.
    Leeftijd: Drieëntwintig.
    Geslacht: Mannelijk.
    Element: Lucht.
    Rol: Generaal - Vijfde Partij.
    Uiterlijk:



    Milo Ventimiglia.
    Gus is niet de grootste man van het leger, maar is zeker ook niet de kleinste. Hij is eerder breed gebouwd en meet 1 meter 81. Hij is redelijk sterk en heeft een sixpack. Zijn ogen dragen een donkerbruine kleur. Zijn haar is donkerbruin en in sommige lichtinvallen zelfs zwart.
    Karakter: Augustus is een nonchalant persoon, maar hij weet wanneer er orde nodig is. Maar hij is ook een erg charmante, vriendelijke kerel. Hij draagt meestal een glimlach op zijn gezicht, is steeds in de stemming voor een praatje. Hij staat altijd voor zijn mede natieleden klaar. Gus heeft een goed gevoel voor humor en een gezond verstand. Hij maakt graag en vaak grapjes, maar doet dat nooit op een kwetsende manier.
    Gus doet niet aan overhaaste beslissingen. Hij denkt na, overweegt alle opties en neemt dan een besluit. Augustus is een beetje betweterig en wil graag gelijk hebben. Maar dat brengt hij niet op een irritante manier over, eerder voorzichtig, maar toch duidelijk genoeg om te weten dat hij zijn gelijk wil halen. Gus is een beschermend iemand. Hij zou zijn leven riskeren voor zijn familie en medesoldaten. Zonder hen zou hij niet zijn wie hij is vandaag.
    Extra: De reden voor het lidmaatschap bij de Vijfde Partij is omdat Augustus het niet eens is met de leiders van de naties. En omdat hij beseft dat hij als Generaal van de luchtnomaden ook meer kan helpen door zijn positie.
    Augustus heeft enkel zijn moeder en zijn tweelingzus over. Zijn vader en jongere broer zijn beiden gestorven door ziekte. Gus ziet zijn familie niet vaak meer, maar hij heeft steevast een kleine schildering van hen op zak.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 12:48 ]


    kindness is never a burden.

    Catesby schreef:
    (...)

    Dan verplaats ik je rol wel.


    Ik wil niet flauw doen hoor...maar ik vroeg op pg 3 al 3x of ik leider kon zijn...


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Leviosae schreef:
    (...)

    Ik wil niet flauw doen hoor...maar ik vroeg op pg 3 al 3x of ik leider kon zijn...


    WAIT. Ik kan het allemaal niet meer volgen, jullie gaan zo snel en allemaal tegelijk. Dus sorry als ik iets vergeten ben. Vuurnatie leider?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Catesby schreef:
    (...)

    WAIT. Ik kan het allemaal niet meer volgen, jullie gaan zo snel en allemaal tegelijk. Dus sorry als ik iets vergeten ben. Vuurnatie leider?


    Jup, volgensmij heb je mijn hele personage al over het hoofd gezien :')


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Leviosae schreef:
    (...)

    Jup, volgensmij heb je mijn hele personage al over het hoofd gezien :')


    Uhg. Sorry. Vind je het erg of je geen leider bent? Anders kan ik het wel aanpassen als Owlsome het niet erg vindt.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Catesby schreef:
    (...)

    Uhg. Sorry. Vind je het erg of je geen leider bent? Anders kan ik het wel aanpassen als Owlsome het niet erg vindt.


    Nah liever wel, hangt van Owlsome af.

    ps, was ie verder wel goed?

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 22:21 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Naam: Faya Nilenn Aéras
    Leeftijd: 19
    Geslacht: Vrouwelijk
    Element: Lucht
    Rol: Soldaat
    Uiterlijk:



    klik
    Karakter: Faya is pittig en avontuurlijk. Ze houdt van mysteries en is ook behoorlijk romantisch. Over haar meningen en ideeën is ze vrij koppig, en ze zal niet snel toegeven dat ze ongelijk heeft of van mening over iets veranderen. Van oppervlakkig personen is ze geen fan, ook al kijkt ze zelf vaak ook eerst naar het uiterlijk. Een ander iets waar ze niet tegen kan zijn mensen die denken dat ze beter zijn, vooral wanneer het aankomt op mannen. Als die haar een seksisitsche of neerbuigende opmerking geven kunnen ze een scherp of sarcastisch antwoord terug verwachten. Ze kan echter ook speels en flirterig tegen over mannen zijn. Daarnaast is ze ook ontzettend onhandig.
    Er zijn slechts enkele personen wie ze echt mag en wie ze met haar leven zal beschermen.
    Faya bewondert Melchior, wat waarschijnlijk deels komt doordat hij haar luchtsturen heeft geleerd. In zijn buurt is ze ook iets meer verlegen.
    Extra: - Wat niemand weet en waar ze zich erg voor schaamt, is dat Faya hoogtevrees heeft.
    - Faya heeft een Maki die Toto heet.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 0:03 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered