• Jaren na de dood van Avatar Aang is er nog steeds geen opvolgende Avatar verschenen. De wereld is een chaos geworden en gesplitst in vier onafhankelijke rijken. Het Waterstammen, het Aarderijk, de Vuurnatie en de Luchtnomaden. Beide naties staan onder leiding van één leider. De leiders, alle vier even dominant, hebben één doel voor ogen: de oorlog winnen en de macht hebben over de hele wereld. De ene wil er een democratie van maken, de andere wil juist de monarchie en dictatuur. En natuurlijk hebben de leiders ook andere redenen.
    Alle water-, aarde-, lucht- en vuurmeesters worden opgetrommeld door hun leiders om mee te vechten in de oorlog. Al dan niet vrijwillig. Ze worden gedwongen bij hun eigen element te blijven, ook al zien ze meer toekomst in de overtuigingen van andere leiders. Waar de leiders geen rekening mee gehouden hebben is dat er tijdens de oorlogen ook gepraat wordt. Meningen worden gedeeld, conclusies worden getrokken en zo ontstaat er een vijfde partij die enkel geheim kan samenkomen, 's nachts. Ondergronds. Deze partij wordt geleid door een persoon die luistert naar het volk, die zorgt dat er voor iedereen een toekomst zou kunnen zijn.
    En de Avatar...? Waarschijnlijk leeft hij in één van de naties, zich verschuilend of misschien zelfs niet wetend dat hij de avatar is en druk gezocht wordt door alle vijf de partijen.


    Avatar is al bezet. .
    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Element:
    Rol (leider/soldaat/vijfde partij. Degenen bij de vijfde partij kunnen géén leider zijn én horen ook bij de andere rijken als soldaat.):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Vuurnatie:
    ~ Jason Rivano Grimmshk || Leider ~ Leviosae - 1,3
    ~ Jinora Rani Thendeva || Vluchtelinge ~ Raziel - 1,5
    ~ Adelyn Chloe Cavett || Soldaat, Vijfde Partij ~ Macabre - 1,2
    ~ Gereserveerd ~ Huoriel


    Waterstam:
    ~ Allan Odar Haisle || Leider ~ Sempra - 1,2
    ~ Jonah Anna Danomi || Burger ~ Luminoase - 1,5
    ~ Kami ''Bloody'' Breaidoa || Burger ~ Baleo - 1,4
    ~ Aislinn Sadie Lo || Soldaat, Vijfde Partij ~ Macabre - 1,2


    Luchtnomaden:
    ~ Melchior Omar Flemming || Leider ~ Catesby
    ~ Flyson Hires || Soldaat ~ JJHamblett - 1,2
    ~ Augustus Phoenix Simeon || Generaal, Vijfde Partij ~ Kodaline
    ~ Faya Nilenn Aéras ~ Bran - 1,7

    Aarderijk:
    ~ Altair Hakon Grahn || leider ~ Catesby
    ~ Jaydee nora Mao || soldaat, Vijfde Partij ~ nakito
    ~ Erin Beifong || Leermeester ~ Magicals - 1,5
    ~ Nicolai Vern Ojeda || Soldaat. ~ Kodaline - 1,7

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Liefde tussen mensen mag, maar houdt het realistisch.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ en schelden mag, maar niet OOC
    - Geen personages van anderen besturen.
    - Geen personage's doden zonder toestemming van die persoon
    - Alleen Catesby maakt topics aan
    - Melden als je je nickname veranderd


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 20:16 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Magicals schreef:
    (...)


    Hmm... Ik heb geen idee.


    Giovanni

    Magicals schreef:
    (...)


    I know, maar het gaat over het principe of metaalsturen moeilijk is of niet. :3


    help

    Baelo schreef:
    (...)

    Je detesté mathematiques. ofzo ;3.


    Bewijzen. D:

    Eh. D:

    Okay, ik ga weer off topic. Sorry, Shana. :/


    help

    Raziel schreef:
    Hoe kan de avatar eigenlijk gevonden worden? :'D I mean, als hij het zelf misschien niet eens weet?


    Hij kan er achter komen tijdens een gevecht met andere meesters :3
    En Korra bestond niet & is niet erg, Marthe (:

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 20:54 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Catesby schreef:
    (...)

    Hij kan er achter komen tijdens een gevecht met andere meesters :3
    En Korra bestond niet & is niet erg, Marthe (:


    That seems so freaking badass. ;o


    help

    Bestaan de Kyoshi Krijgers nog?


    kindness is never a burden.

    Dyer schreef:
    Bestaan de Kyoshi Krijgers nog?


    THIS THIS THIS. Kyoshi is awesome.

    Okay, ik ga, anders ga ik morgen nul hebben. ><


    help

    Catesby schreef:
    (...)

    Hij kan er achter komen tijdens een gevecht met andere meesters :3
    En Korra bestond niet & is niet erg, Marthe (:


    Professioneel ;x

    Excuses:
    - Sorry, het is mijn stopwoordje.
    - Ook sorry voor mijn off-topic.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Dit is awesome!

    Ik ben alleen niet bekend met RPG's, dus wordt wennen... Is dat erg?
    Bovendien wordt er hopelijk rekening mee gehouden dat school weer is begonnen dus dat ik weinig tijd heb? ;d

    Als het mag zou ik graag een man uit de waterstam willen reserveren.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Magicals schreef:
    (...)

    Professioneel ;x

    Excuses:
    - Sorry, het is mijn stopwoordje.
    - Ook sorry voor mijn off-topic.


    I know huh. Nee, ik heb Korra eigenlijk nog niet gekeken :x
    Owlsome schreef:
    Dit is awesome!

    Ik ben alleen niet bekend met RPG's, dus wordt wennen... Is dat erg?
    Bovendien wordt er hopelijk rekening mee gehouden dat school weer is begonnen dus dat ik weinig tijd heb? ;d

    Als het mag zou ik graag een man uit de waterstam willen reserveren.


    Dat is wel de bedoeling. En komt erbij (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Catesby schreef:
    (...)

    Dat is wel de bedoeling. En komt erbij (:

    Leider lijkt me wel gaaf, maar denk dat ik daarvoor niet genoeg aanwezig kan zijn... Hoe vaak moet je ongeveer schrijven?


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Dyer schreef:
    Bestaan de Kyoshi Krijgers nog?


    kindness is never a burden.

    Owlsome schreef:
    (...)
    Leider lijkt me wel gaaf, maar denk dat ik daarvoor niet genoeg aanwezig kan zijn... Hoe vaak moet je ongeveer schrijven?


    1 à 2 keer per week is genoeg hoor.

    Dyer schreef:
    (...)


    Ja.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Macabre schreef:
    Naam: Adelyn Chloe Cavett
    Leeftijd: 20
    Geslacht: Vrouwelijk
    Element: Vuur (bliksemstuurder)
    Rol: Soldaat, vijfde partij.
    Uiterlijk:



    Karakter: Adelyn is een soldaat bij de vuurnatie, net als haar vader. Hij heeft haar van kleins af aan al een beetje op die manier opgevoed; trainen deed ze dag in, dag uit en nu nog steeds heel vaak. Haar vader is enorm perfectionistisch en dit heeft Adelyn van hem overgenomen. Ze is heel competitief ingesteld en heeft altijd een doel voor ogen, die ze kostte wat het kost wilt halen - in dit geval het vinden van de Avatar, dus.
    Adelyn heeft het vuursturen aardig goed onder de knie; het sturen van bliksem gaat haar alleen nog niet zo geweldig goed af, hier oefent ze dus nog heel veel op. Adelyn raakt snel gefrustreerd als iets niet lukt en heeft hierbij ook een erg kort lontje, wat een slechte combinatie is; het komt vaak voor dat ze heel chagrijnig is en alles uitscheldt wat op haar pad komt.
    Adelyn is een pittige tante en als je goed bevriend met haar wilt zijn, moet je hier ook tegen kunnen. Ja, je kan haar 'temmen', maar dit laat ze niet snel toe omdat ze controle over haar eigen leven wilt hebben aangezien haar vader dat al die tijd al heeft gehad. Hij was enorm streng en juist dit heeft er voor gezorgd dat Adelyn haar karakter in een negatieve manier wat sterker is geworden.
    Ze durft echter wel voor zichzelf op te komen en is ook absoluut niet bang om te zeggen wat ze vindt. Ze is er niet vies van om mensen pijn te doen als dit moet en júíst met het spelen van gevoelens vindt ze leuk om te doen; ze is zeker niet de liefste.
    Ruzie wil je absoluut niet met haar hebben; het vuursturen uit ze in haar woede, wat voor onnodige en flinke ongelukken kan zorgen. Na afloop beseft ze pas wat ze heeft gedaan en schuldgevoel heeft ze wel, maar die 'zwakte', zoals zij het noemt, zal ze niet snel laten zien.
    Ze is overigens ook heel goed in sarcastisch zijn en boort mensen graag de grond in, om zelf zo 'beter' te lijken.
    Deze arrogantie zit in de familie; haar vader houdt wel van Adalyn, maar liet die liefde niet snel tonen. Hij was erg gefocust op de perfectie die Adelyn móést bezitten en hierdoor is ze ook weggegaan van thuis.
    Extra: Haar moeder was overleden bij de bevalling van Adalyn; ze weet verder erg weinig over haar moeder.

    _________________________________________________________________________________________________

    Naam: Aislinn Sadie Lo
    Leeftijd: 19
    Geslacht: Vrouwelijk
    Element: Water - Ze is een bloedstuurder.
    Rol: Vijfde partij
    Uiterlijk:




    Karakter: Aislinn is een vrolijk meisje dat typisch zo'n persoon is dat het beste van haar dag probeert te maken, door zo veel mogelijk lol te hebben en anderen een glimlach op hun gezicht te bezorgen.
    Aislinn is een zorgzaam meisje en vindt het dan ook helemaal niet leuk om anderen verdrietig of boos te zien; bij dit deel haalt ze haar humor te voorschijn door grapjes te maken in de hoop dat men weer een beetje kan lachen.
    Haar positiviteit komt van haar verleden; haar gezin is altijd al arm geweest en haar moeder is doodziek geweest; ze was net op tijd gered. Aislinn is de waarde van het leven gaan inzien en is dit gaan koesteren; ze leeft de dag, in het geval er geen morgen is.
    Ze zit spontaan in elkaar en komt vaak met de raarste ideeën aanzetten. Mensen bestempelen haar vaak als 'vreemd', maar dit maakt haar niks uit; ze weet van zichzelf dat ze een goed hart heeft en besteed liever haar tijd aan de mensen die haar wél mogen.
    Aislinn is gevlucht om te zoeken naar de Avatar omdat ze een betere wereld wilt. Ze is bang voor de oorlog en wilt dat haar vader, kleine broertje en moeder veilig zijn; haar vader is een soldaat, ook met de gedachten om zijn familie te beschermen.
    Aislinn valt elke dag in slaap met veel zorgen en wilt dat hier een einde aan komt.
    Extra:

    Ben bezig met de rest. :')


    Ik ben nog lang niet klaar, maar dit is even de soort 'basis' van hun karakters. Goed, tot nu toe?

    En waarom staat mijn reservatie bij de vuurnatie? Bloedstuurders zijn toch van de waterstam? :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    No offence, maar het is niet handig dat je twee vrouwen hebt, aangezien de vrouwen al in de meerderheid zijn en ik vind het ook niet echt eerlijk tegenover de mensen die een man hebben en misschien nog een vrouw wilden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered