• Jaren na de dood van Avatar Aang is er nog steeds geen opvolgende Avatar verschenen. De wereld is een chaos geworden en gesplitst in vier onafhankelijke rijken. Het Waterstammen, het Aarderijk, de Vuurnatie en de Luchtnomaden. Beide naties staan onder leiding van één leider. De leiders, alle vier even dominant, hebben één doel voor ogen: de oorlog winnen en de macht hebben over de hele wereld. De ene wil er een democratie van maken, de andere wil juist de monarchie en dictatuur. En natuurlijk hebben de leiders ook andere redenen.
    Alle water-, aarde-, lucht- en vuurmeesters worden opgetrommeld door hun leiders om mee te vechten in de oorlog. Al dan niet vrijwillig. Ze worden gedwongen bij hun eigen element te blijven, ook al zien ze meer toekomst in de overtuigingen van andere leiders. Waar de leiders geen rekening mee gehouden hebben is dat er tijdens de oorlogen ook gepraat wordt. Meningen worden gedeeld, conclusies worden getrokken en zo ontstaat er een vijfde partij die enkel geheim kan samenkomen, 's nachts. Ondergronds. Deze partij wordt geleid door een persoon die luistert naar het volk, die zorgt dat er voor iedereen een toekomst zou kunnen zijn.
    En de Avatar...? Waarschijnlijk leeft hij in één van de naties, zich verschuilend of misschien zelfs niet wetend dat hij de avatar is en druk gezocht wordt door alle vijf de partijen.


    Avatar is al bezet. .
    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Element:
    Rol (leider/soldaat/vijfde partij. Degenen bij de vijfde partij kunnen géén leider zijn én horen ook bij de andere rijken als soldaat.):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Vuurnatie:
    ~ Jason Rivano Grimmshk || Leider ~ Leviosae - 1,3
    ~ Jinora Rani Thendeva || Vluchtelinge ~ Raziel - 1,5
    ~ Adelyn Chloe Cavett || Soldaat, Vijfde Partij ~ Macabre - 1,2
    ~ Gereserveerd ~ Huoriel


    Waterstam:
    ~ Allan Odar Haisle || Leider ~ Sempra - 1,2
    ~ Jonah Anna Danomi || Burger ~ Luminoase - 1,5
    ~ Kami ''Bloody'' Breaidoa || Burger ~ Baleo - 1,4
    ~ Aislinn Sadie Lo || Soldaat, Vijfde Partij ~ Macabre - 1,2


    Luchtnomaden:
    ~ Melchior Omar Flemming || Leider ~ Catesby
    ~ Flyson Hires || Soldaat ~ JJHamblett - 1,2
    ~ Augustus Phoenix Simeon || Generaal, Vijfde Partij ~ Kodaline
    ~ Faya Nilenn Aéras ~ Bran - 1,7

    Aarderijk:
    ~ Altair Hakon Grahn || leider ~ Catesby
    ~ Jaydee nora Mao || soldaat, Vijfde Partij ~ nakito
    ~ Erin Beifong || Leermeester ~ Magicals - 1,5
    ~ Nicolai Vern Ojeda || Soldaat. ~ Kodaline - 1,7

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Liefde tussen mensen mag, maar houdt het realistisch.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ en schelden mag, maar niet OOC
    - Geen personages van anderen besturen.
    - Geen personage's doden zonder toestemming van die persoon
    - Alleen Catesby maakt topics aan
    - Melden als je je nickname veranderd


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 20:16 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Raziel schreef:
    Allan Odar Haisle 1,2.

    Flyson Hires 1,2.

    Adelyn Chloe Cavett 1,2.

    Aislinn Sadie Lo 1,2

    Jason Rivano Grimmshk 1,3.

    Kami ''Bloody'' Breaidoa 1,4.

    Jinora Rani Thendeva 1,5.

    Erin Beifong 1,5.

    Jonah Anna Danomi 1,5

    Mei Tai Lee 1,7.

    Faya Nilenn Aéras 1,7.

    Here ya go.


    Wow, je bent snel! Thanks <3


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik zal vanavond mijn rol invullen :P


    When you believe your dreams come true

    Catesby schreef:
    (...)

    Wow, je bent snel! Thanks <3


    I'm trained in that. :'D


    help

    Raziel schreef:
    (...)

    I'm trained in that. :'D


    Indeed :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [ bericht aangepast op 14 mei 2013 - 17:28 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Naam: Melchior Omar Flemming
    Leeftijd: 26
    Geslacht: Man
    Element: Luchtmeester
    Rol: Leider
    Uiterlijk:



    Melchiors haar licht altijd goed, ook al weet hij zelf niet hoe dat komt. Het lijkt altijd perfect in model te vallen, maar hem hoor je er ook niet echt over klagen, aangezien hij niet de persoon is om er veel tijd in te steken.
    Zijn ogen zijn donkerbruin en lijken wel de kleur van chocolade te hebben. Er is niet zoveel interessants aan zijn ogen, behalve dat ze altijd pretlichtjes hebben.
    Zijn neus is van normale lengte, is niet abnormaal breed en staat recht op zijn gezicht, waaronder zich zijn lippen bevinden die bijna altijd in een brede of uitdagende grijns staan die zijn witte tanden laten zien. Melchior komt altijd geschoren voor de dag, tenzij er gewoon geen tijd was.
    Melchior zelf is niet een van de grootste personen. Met zijn 1.78 meter zit hij ongeveer rond de gemiddelde lengte, wat hem niet groot maar ook niet klein maakt. Hij is gespierd, wat een gevolg is van de zware trainingen die hij al zijn hele leven doet. Hij werd echt getraind voor het leiderschap, wat hem nu in zijn voordeel speelt.
    Benjamin Bowers
    Karakter: Hoewel Melchior zijn hele leven klaargestoom voor dit is, is hij toch niet meteen de serieuze leider die je van hem zou verwachten. Hij is eerder dat speelse persoon. Serieus wanneer het moet, maar hij kan altijd lachen, zelfs in de meest serieuze situaties.
    Hij houdt er dan ook van om mensen te plagen en heeft moeite met mensen die alles té serieus doen. Hij is niet de jongen die mensen willen dat hij is. Hij is nooit van plan geweest om alles te doen wat men hem opdraagt. Al is dat wel wat veel mensen van hem verlangen. Soms wordt het hem allemaal te veel, die saaie vergaderingen, de plichten en het leider zijn, ... dat hij gewoon even weg vlucht en tijd voor zichzelf neemt. Dan gaat hij naar zijn favoriete plaats, helemaal vanboven op het dak van het palijs. Het is onmogelijk daar te komen zonder luchtsturen, aangezien er geen trappen of deuren naartoe leiden en het is ook niet makkelijk hem daar te zien. Het uitzicht vanaf daar is prachtig, daarom vindt hij het leuk zich daar te verstoppen.
    Melchior is een goede leider, die weet wanneer hij zijn volk beter met rust kan laten en wanneer niet. Hij weet wanneer hij te ver gaat en is een zeer beheerst persoon. Woedeuitbarstingen zal je nooit bij hem tegenkomen.
    En slechte karaktereigenschap is dan weer dat hij ontzettend ongeduldig is en hij niet alleen zichzelf maar ook andere mensen ermee kan opjutten en zenuwachtig maken. Als het niet snel genoeg gaat of niet alles volgens plan verloopt heeft hij soms wel moeite met zichzelf rustig te houden en zit hij soms wel met de handen in zijn haar. Meestal heeft hij dan even de tijd nodig om - alleen - een back-up plan te bedenken.
    Extra: Melchior is een goede en beheerste luchtmeester, eentje die nooit uit zichzelf zou aanvallen. Ook bij een vriendschappelijk gevecht zou hij nooit als eerste aanvallen. Hij is zo'n persoon die afwacht, eerst schat hoe sterk zijn tegenstander is en daarna zelf vinnig uit de hoek komt.

    Naam: Altair Hakon Grahn - lees: Alta-ir Haakon
    Leeftijd: 29
    Geslacht: Man
    Element: Aardemeester
    Rol: Leider
    Uiterlijk:



    Lucas Malvacini
    Spierbundel Altair heeft zijn lengte meegekregen. Met zijn 1.81 meter lijkt het soms wel alsof je voor een kleerkast staat. Hij heeft hard gewerkt voor zijn spierbalen. Iedere dag uren en uren trainen, al was dat niet voor de spieren. Het is toch een leuk extraatje.
    Hij heeft gitzwarte haren, net zoals zijn wenkbrauwen en stoppelbaardje. Hij heeft twee dikke, volle wenkbrauwen die boven zijn groenbruine ogen meebewegen. Hij weet de kleur van zijn ogen zelf niet echt. Het ene moment lijken ze groen en in een ander licht lijken ze eerder bruin. Maar hij geeft niet zo heel veel om de kleur van zijn ogen. Onder zijn ogen bevindt zich zijn ietwat lomp uitziende neus, die nogal bol en afgerond is. En daaronder zijn lichtte lippen. Het valt niet goed te zien, maar zijn onderlip is net dat kleine beetje groter dan zijn bovenlip.
    Zijn gezicht staat altijd nogal serieus, maar af en toe kan er ook wel een klein glimlachje vanaf.
    Karakter: Altair is een nogal serieus persoon, in tegenstelling tot de rest van zijn familie. Zijn moeder, vader en broer zijn nogal vrolijke mensen maar af en toe vindt hij dat ze nogal overdrijven in dat vrolijk zijn en heeft hij geen zin om mee te doen.
    Altair is meestal te vinden in de trainingszaal of op het slagveld. Als goede leider weigert hij om aan de zijlijn staan te te kijken hoe zijn volk afgeslacht wordt zonder zelf iets te doen. Hij is dat soort leider die dicht bij zijn volk staat en gewoon over straat loopt om een babbeltje met zijn volk te slaan. Ook als hij dicht bij je staat op het slagveld en ziet dat je het moeilijk krijgt, zal hij je proberen te helpen. Meestal gewoon door de tegenstander het moeilijk te maken, of door hem te pletten onder een steen. In ieder geval geeft hij om zijn volk en is hij echt met ze begaan.
    Altair is natuurlijk niet altijd serieus, hij heeft een goed gevoel voor humor en houdt wel van grapjes en kattenkwaad uithalen, maar meestal doet hij het zelf niet, omdat hij dan geen goed voorbeeld is. Altair is voor reden vatbaar en geeft redelijke straffen. Hij weet het als je geen straf verdient maar ook wanneer je dat wel doet.
    Altair is niet moeilijk in de omgang, maar hij is wel een gesloten boek. Hij praat niet vaak over zichzelf, dat doet hij ook niet graag.
    Extra: Altair is een goede en sterke aardemeester, maar dat betekend niet dat hij het nooit moeilijk krijg in gevechten. Hij heeft er moeite mee om tegen vrouwen te vechten, ook al gelooft hij niet dat ze zwakker zijn. Hij vindt het gewoon moeilijk om ze iets aan te doen.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 11:53 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Oh, lord. :9~


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mag ik vragen wat de cijfertjes betekenen? :$


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Owlsome schreef:
    Mag ik vragen wat de cijfertjes betekenen? :$

    De pagina's waar je rol staat, geloof ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Oh, lord. :9~


    Ik heb lang zitten zoeken :x

    Owlsome schreef:
    Mag ik vragen wat de cijfertjes betekenen? :$


    De eerste staan voor het topic. De 1 dus. En de andere zijn de pagina's waarop de rol staan, met dank aan Marthe :3


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik ben nu pittig blij dat ik bij het aarderijk zit. ;x

    God he's sexy. :9~

    [ bericht aangepast op 14 mei 2013 - 18:28 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Het spijt me heel erg, maar ik denk dat ik mijn reservatie laat vervallen. Ik wil me toch volledig concentreren op school en het laatste trimester nog even goed doorkomen, lijkt me achteraf toch iets belangrijker.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Owlsome schreef:
    Het spijt me heel erg, maar ik denk dat ik mijn reservatie laat vervallen. Ik wil me toch volledig concentreren op school en het laatste trimester nog even goed doorkomen, lijkt me achteraf toch iets belangrijker.


    Begrijp ik. Veel succes (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Haha, zie ik het goed? Volgens mij zijn alle rollen ingevuld (A)

    Sorry als ik zeur.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2013 - 18:41 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Magicals schreef:
    Haha, zie ik het goed? Volgens mij zijn alle rollen ingevuld (A)

    Sorry als ik zeur.


    Nee, dat zie je niet goed.


    help