• Jaren na de dood van Avatar Aang is er nog steeds geen opvolgende Avatar verschenen. De wereld is een chaos geworden en gesplitst in vier onafhankelijke rijken. Het Waterstammen, het Aarderijk, de Vuurnatie en de Luchtnomaden. Beide naties staan onder leiding van één leider. De leiders, alle vier even dominant, hebben één doel voor ogen: de oorlog winnen en de macht hebben over de hele wereld. De ene wil er een democratie van maken, de andere wil juist de monarchie en dictatuur. En natuurlijk hebben de leiders ook andere redenen.
    Alle water-, aarde-, lucht- en vuurmeesters worden opgetrommeld door hun leiders om mee te vechten in de oorlog. Al dan niet vrijwillig. Ze worden gedwongen bij hun eigen element te blijven, ook al zien ze meer toekomst in de overtuigingen van andere leiders. Waar de leiders geen rekening mee gehouden hebben is dat er tijdens de oorlogen ook gepraat wordt. Meningen worden gedeeld, conclusies worden getrokken en zo ontstaat er een vijfde partij die enkel geheim kan samenkomen, 's nachts. Ondergronds. Deze partij wordt geleid door een persoon die luistert naar het volk, die zorgt dat er voor iedereen een toekomst zou kunnen zijn.
    En de Avatar...? Waarschijnlijk leeft hij in één van de naties, zich verschuilend of misschien zelfs niet wetend dat hij de avatar is en druk gezocht wordt door alle vijf de partijen.


    Avatar is al bezet. .
    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Element:
    Rol (leider/soldaat/vijfde partij. Degenen bij de vijfde partij kunnen géén leider zijn én horen ook bij de andere rijken als soldaat.):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Vuurnatie:
    ~ Jason Rivano Grimmshk || Leider ~ Leviosae - 1,3
    ~ Jinora Rani Thendeva || Vluchtelinge ~ Raziel - 1,5
    ~ Adelyn Chloe Cavett || Soldaat, Vijfde Partij ~ Macabre - 1,2
    ~ Gereserveerd ~ Huoriel


    Waterstam:
    ~ Allan Odar Haisle || Leider ~ Sempra - 1,2
    ~ Jonah Anna Danomi || Burger ~ Luminoase - 1,5
    ~ Kami ''Bloody'' Breaidoa || Burger ~ Baleo - 1,4
    ~ Aislinn Sadie Lo || Soldaat, Vijfde Partij ~ Macabre - 1,2


    Luchtnomaden:
    ~ Melchior Omar Flemming || Leider ~ Catesby
    ~ Flyson Hires || Soldaat ~ JJHamblett - 1,2
    ~ Augustus Phoenix Simeon || Generaal, Vijfde Partij ~ Kodaline
    ~ Faya Nilenn Aéras ~ Bran - 1,7

    Aarderijk:
    ~ Altair Hakon Grahn || leider ~ Catesby
    ~ Jaydee nora Mao || soldaat, Vijfde Partij ~ nakito
    ~ Erin Beifong || Leermeester ~ Magicals - 1,5
    ~ Nicolai Vern Ojeda || Soldaat. ~ Kodaline - 1,7

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Liefde tussen mensen mag, maar houdt het realistisch.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ en schelden mag, maar niet OOC
    - Geen personages van anderen besturen.
    - Geen personage's doden zonder toestemming van die persoon
    - Alleen Catesby maakt topics aan
    - Melden als je je nickname veranderd


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 20:16 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Sempra schreef:
    (...)

    Nu voel ik me echt slecht, want ik heb het geheugen van een mug, maar wat is een bloedstuurder?
    Gosh, ik voel me echt dom vooral omdat ik wel altijd Avatar keek (cat)


    Lichaam besturen van iemand dmv het bloed te doorsturen en dan beweegt je lichaam auto mee


    Giovanni

    Baelo schreef:
    (...)

    Ik was lekker eerder nanananana je kunt btw ook zandstuurder of bliksemstuurder worden.

    .... Misschien mogen er meerderen? :W
    Ik maak mijn naamloze personage ook wel een bliksemstuurder.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 18:39 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    .... Misschien mogen er meerderen? :W
    Ik maak mijn naamloze personage ook wel een bliksemstuurder.


    Je kunt ook moerasstuurder worden ;3.


    Giovanni

    Baelo schreef:
    (...)

    Je kunt ook moerasstuurder worden ;3.

    Neh, bloedstuurder is leuker.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Neh, bloedstuurder is leuker.


    ja maar die wil ik :(


    Giovanni

    Baelo schreef:
    (...)

    ja maar die wil ik :(

    Wow chill, misschien mogen er meerdere bloedstuurders? En anders, wees niet bang, jij krijgt 'm heus wel. :')


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Wow chill, misschien mogen er meerdere bloedstuurders? En anders, wees niet bang, jij krijgt 'm heus wel. :')


    JESSSSSS ilufjoe. (H)(H)(H)(H)(H)


    Giovanni

    Macabre schreef:
    (...)
    .... Misschien mogen er meerderen? :W
    Ik maak mijn naamloze personage ook wel een bliksemstuurder.


    Mijne gaat net als Zuzu worden, dat er ooit een dude bliksem op haar heeft afgestuurd maar dat ze het doorstuurde en dat die dude daardoor nu dood is. :')


    help

    Hey, mocht ik nou leider zijn eigenlijk?
    Ps: mijn personage wordt sowieso een bedreven bliksemstuurder:Y)


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Raziel schreef:
    (...)

    Mijne gaat net als Zuzu worden, dat er ooit een dude bliksem op haar heeft afgestuurd maar dat ze het doorstuurde en dat die dude daardoor nu dood is. :')


    Omgg ik hou echt van Zuko weetje en Azula was echt gemeen :')


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik zal van die van mij een metaalstuurder maken :3


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Woah, een hele discussie over bloedstuurders hier. Ik word maar gewoon een cliché doodnormale waterstuurder, haha.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Naam: Jason Rivano Grimmshk
    Bijnaam: River, Jay.
    Leeftijd: 21
    Geslacht: Man.
    Element: Vuur
    Rol: Leider van de vuurnatie?
    Uiterlijk:

    Cameron Bright. Jason heeft bruin haar en helderblauwe ogen die altijd vrolijk twinkelen en stralen. Boven zijn rechtermonhoek zit een moedervlek en zijn ogen liggen niet diep in zijn kassen. Zijn wenkbrauwen zijn erg regelmatig en niet borstelig waardoor hij een open uitstraling krijgt. Ja, Jason is absoluut niet lelijk en zelfs behoorlijk charmant. Hij draagt vaak simpele kleding met het logo van de vuurnatie op zijn rug of schouder en in zijn vrijde tijd simpele kleding die hem lekker zit.
    Karakter: Jason is vaak nog erg obsessief in zijn baan en doet behoorlijk zijn best om zich te bewijzen, dit lukt ook goed en men respecteert hem zeker, omdat hij nog zo jong is moet hij nog wel veel leren en maakt hij ook nog wel eens fouten. Niemand neemt dit hem echter kwalijk en Jason zelf weet er ook goed mee om te gaan.
    Hij is vriendelijk tegen buitenstaanders maar zijn vertrouwen moet je echt winnen. Jason is niet zo loyaal naar zijn vrienden toe omdat hij graag op zichzelf is en erg veel tijd besteedt aan het oefenen met zijn vuurstuur kunsten. Ook is hij erg creatief en vernuft in het oplossen van problemen en zal hij niet terugdeinzen voor gevaar, soms kan hij zijn zinnen op iets zetten en zal hij niet rusten tot hij zijn doel heeft bereikt. Jaloezie is een andere eigenschap waar Jason soms mee te rommelen zit, hij kan er namelijk niet tegen als iemand anders iets beter kan dan hij, daarin hebben zijn ouders hem altijd gestimuleerd wat nog meer zijn obsessieve kant naar boven haalt. Verder kan Jason erg temperamentvol zijn en is hij in alles wat hij doet krachtig en scherpzinnig.
          In de liefde weet hij niet zo goed wat te doen en ondanks dat hij zeer charmant is vinden veel vrouwen hem nog te jong in zijn doen. Hij heeft enkele vriendinnetjes gehad maar dumpte die stuk voor stuk om dezelfde reden: zijn moeder die hem vertelde dat hij zich moest focussen op zijn krachten. Jason heeft alle voorgaande keren braaf naar zijn moeder geluisterd die zelfs naar zijn idee een beetje te fanantiek is maar hij weet zeker dat zodra hij echt verliefd is hij niet voor zijn moeder zal buigen.
    Extra: Jason is licht claustrofobisch en een bedreven bliksemstuurder, dit trucje heeft hij van zijn vader geleerd.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 19:41 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Bloedstuurders, metaalstuurders, zandstuurders, etc. mogen àls je rekening houdt met je element. Dus niet dat een vuurmeester opeens kan bloedsturen, want dat kan gewoon niet. En natuurlijk mag er meer dan een, maar het liefst niet allemaal.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Catesby schreef:
    Bloedstuurders, metaalstuurders, zandstuurders, etc. mogen àls je rekening houdt met je element. Dus niet dat een vuurmeester opeens kan bloedsturen, want dat kan gewoon niet. En natuurlijk mag er meer dan een, maar het liefst niet allemaal.

    Zou ik mijn personage dan een bliksemstuurder mogen maken? Is ze stiekem al
    en is het mogelijk om voor mij nog een bloedstuurder te reserveren? :') dan vul ik ze beiden zo meteen in.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''