• Jaren na de dood van Avatar Aang is er nog steeds geen opvolgende Avatar verschenen. De wereld is een chaos geworden en gesplitst in vier onafhankelijke rijken. Het Waterstammen, het Aarderijk, de Vuurnatie en de Luchtnomaden. Beide naties staan onder leiding van één leider. De leiders, alle vier even dominant, hebben één doel voor ogen: de oorlog winnen en de macht hebben over de hele wereld. De ene wil er een democratie van maken, de andere wil juist de monarchie en dictatuur. En natuurlijk hebben de leiders ook andere redenen.
    Alle water-, aarde-, lucht- en vuurmeesters worden opgetrommeld door hun leiders om mee te vechten in de oorlog. Al dan niet vrijwillig. Ze worden gedwongen bij hun eigen element te blijven, ook al zien ze meer toekomst in de overtuigingen van andere leiders. Waar de leiders geen rekening mee gehouden hebben is dat er tijdens de oorlogen ook gepraat wordt. Meningen worden gedeeld, conclusies worden getrokken en zo ontstaat er een vijfde partij die enkel geheim kan samenkomen, 's nachts. Ondergronds. Deze partij wordt geleid door een persoon die luistert naar het volk, die zorgt dat er voor iedereen een toekomst zou kunnen zijn.
    En de Avatar...? Waarschijnlijk leeft hij in één van de naties, zich verschuilend of misschien zelfs niet wetend dat hij de avatar is en druk gezocht wordt door alle vijf de partijen.


    Avatar is al bezet. .
    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Element:
    Rol (leider/soldaat/vijfde partij. Degenen bij de vijfde partij kunnen géén leider zijn én horen ook bij de andere rijken als soldaat.):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Vuurnatie:
    ~ Jason Rivano Grimmshk || Leider ~ Leviosae - 1,3
    ~ Jinora Rani Thendeva || Vluchtelinge ~ Raziel - 1,5
    ~ Adelyn Chloe Cavett || Soldaat, Vijfde Partij ~ Macabre - 1,2
    ~ Gereserveerd ~ Huoriel


    Waterstam:
    ~ Allan Odar Haisle || Leider ~ Sempra - 1,2
    ~ Jonah Anna Danomi || Burger ~ Luminoase - 1,5
    ~ Kami ''Bloody'' Breaidoa || Burger ~ Baleo - 1,4
    ~ Aislinn Sadie Lo || Soldaat, Vijfde Partij ~ Macabre - 1,2


    Luchtnomaden:
    ~ Melchior Omar Flemming || Leider ~ Catesby
    ~ Flyson Hires || Soldaat ~ JJHamblett - 1,2
    ~ Augustus Phoenix Simeon || Generaal, Vijfde Partij ~ Kodaline
    ~ Faya Nilenn Aéras ~ Bran - 1,7

    Aarderijk:
    ~ Altair Hakon Grahn || leider ~ Catesby
    ~ Jaydee nora Mao || soldaat, Vijfde Partij ~ nakito
    ~ Erin Beifong || Leermeester ~ Magicals - 1,5
    ~ Nicolai Vern Ojeda || Soldaat. ~ Kodaline - 1,7

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Liefde tussen mensen mag, maar houdt het realistisch.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ en schelden mag, maar niet OOC
    - Geen personages van anderen besturen.
    - Geen personage's doden zonder toestemming van die persoon
    - Alleen Catesby maakt topics aan
    - Melden als je je nickname veranderd


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 20:16 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Macabre schreef:
    (...)
    Zou ik mijn personage dan een bliksemstuurder mogen maken? Is ze stiekem al
    en is het mogelijk om voor mij nog een bloedstuurder te reserveren? :') dan vul ik ze beiden zo meteen in.


    Ja, maar dan komt ze dus gewoon bij vuurmeersters. En ja, dat mag. Mannelijk of vrouwelijk?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Naam: Kami ''Bloody'' Breaidoa.
    Leeftijd: 19
    Geslacht: Vrouw.
    Element: Bloed - water.
    Rol: Een gewone burger als dat kan, anders een soldaat.
    Uiterlijk: Kami is een prachtige jonge meid met lang, chocolade bruin haar. Haar ogen zijn fel-ijs-blauw en als ze aan het bloedsturen is veranderen deze automatisch in rood. Ze heeft een licht-getinte huidskleur. Ze heeft een blauw, dik elastiekje. Ze heeft een beetje een kale plek aan haar linker kant van haar hoofd. Haar haar groeit alleen aan haar rechterkant, aan de linkerkant heeft ze ooit tijdens een training ijs-pijlen tegen haar hoofd aangekregen, daar zit nu dus een litteken en boven op het litteken groeit alleen een heel klein beetje dun. Ze draagt meestal haar dikke blauwe jas, aan de jas zit een bond kraag en al het bond is gemaakt van een albino vos. Onder haar jas zit een blauw-tuniek met ook wit bond in het midden en aan de zijkanten van de mouwen en aan de hals van de trui. Onder haar tuniek draagt ze een zwart met blauwe broek die sterk is en tegen veel dingen kan, het kan bijvoorbeeld tegen ijspegels.


    Bovenlichaam.


    Ogen.
    Karakter: Kami komt over als een rustig meisje maar als je haar kent word ze de irritantste trut van heel de wereld. Kami is heel irritant en praat veel als ze je echt kent, bij mensen die ze niet kent zal ze verlegen over komen maar in een gevecht, dan slaat ze alle woede uit haar en uit al haar vrienden. Ze komt vaak ook dom over, want ze heeft nooit school gehad, dus ze kon niks leren, daarom weet ze dus zowat niks. Kami heeft gevoel voor humor en met haar vriend(inn)en lacht ze daarom ook 24/7. Meer informatie etc. krijg je in de roleplay zelf. Kami heeft astma, hierdoor zal ze sneller moe zijn dan een gemiddelde strijder maar ze gaat altijd door tot het eind, met moeite en pijn. Haar vruchten geven haar meer energie. Kami word alleen afgeleid als ze dieren ziet want dan word ze helemaal gek en wilt ze naar ze toe rennen en ze aaien en met ze spelen, ook als het een enge wolf is. Kami houd veel van dieren en speelt dus ook veel ermee. Ze heeft zelf ook een huisdier, een vos en die heet Radi. Ze heeft twéé zwaktes, als haar huisdier Radi iets word aangedaan of als ze in haar buik word geprikt. Kami eet veel en doet alles om te eten, na een overwinning geeft ze voor haar vrienden altijd een eet-party. Verder heeft Kami twéé karaktertrekjes, als er iets fout gaat, slaat ze zichzelf voor haar hoofd en daarna gaat ze lachen. Ook een karaktertrekje van haar is dat ze elk dier dat ze ziet knuffelt.
    Extra:

    -Ze heeft 3 geneeskrachtige vruchten in haar tasje.
    -Ze heeft een scherp mes in haar tasje.
    -Ze heeft een ketting die haar geluk brengt.
    -Ze heeft een vos als huisdier, deze heet Radi.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 20:21 ]


    Giovanni

    Mijn character is af, leuk? ;p


    Giovanni

    Baelo schreef:
    Mijn character is af, leuk? ;p


    I like her ^-^

    Je rol is eerlijk gezegd nogal kort. Misschien zou je haar uiterlijk nog een beetje verder kunnen beschrijven en haar karakter?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    -

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 20:00 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Catesby schreef:
    (...)

    Ja, maar dan komt ze dus gewoon bij vuurmeersters. En ja, dat mag. Mannelijk of vrouwelijk?

    I know, daar wilde ik haar ook houden, hahaha.

    Vrouwelijk, als dat kan. (bloos)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Catesby schreef:
    Je rol is eerlijk gezegd nogal kort. Misschien zou je haar uiterlijk nog een beetje verder kunnen beschrijven en haar karakter?
    Ik zal bij haar karakter nog wel wat karaktertrekjes enzo. En bij uiterlijk plaats ik ook nog wel wat dingen.


    Giovanni

    Baelo schreef:
    (...) Ik zal bij haar karakter nog wel wat karaktertrekjes enzo. En bij uiterlijk plaats ik ook nog wel wat dingen.


    Okay, bedankt :3


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Is goed dat mijn persoontje een verre achter-achter-achterkleindochter is van Toph? Dan heb ik even een achternaam ;3


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Catesby schreef:
    (...)

    Okay, bedankt :3


    Uiterlijk veranderd, kan niks bedenken van karaktertrekjes ;s.


    Giovanni

    ZO KLAAR MET KARAKTER ;3. Beter? Kan er nog wat bij, veranderingen ofzo?


    Giovanni

    Nee. Zo is het perfect :3


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Mag ik effetjes een mannelijke aardemeester en een vrouwelijke luchtmeester reserveren? (:


    kindness is never a burden.

    Is het niet een beetje onrealistisch als meer dan de helft van de chars supersterk wordt?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered