• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Romarin
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - AppleBottom


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema:
    14:00 uur (nu) : Kennismaking
    15:00 uur: Spullen uitpakken, dan vrije tijd
    18:00 uur: Gezamelijk eten
    18:30/18:45 uur: Vrije tijd
    21:00 uur: Kampvuur
    Wij zeggen het als jullie moeten gaan slapen.


    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 18:09 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [aboooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Mijn topicssss]

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 16:23 ]


    Do what people say you can't.

    [mijn topics en aboo]


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Niall Horan.

    Met mijn grote tas aan mijn ene hand, mijn kleinere tas aan de andere kant en mijn gitaar op mijn rug loop ik het laatste stukje. Nieuwsgierig keek ik wat om me heen maar het was nogal leeg op een paar wat oudere mensen na die waarschijnlijk ons zullen begeleiden. Ik had er eigenlijk wel zin in maar eigenlijk ook niet. Ik wist niet wat voor mensen er kwamen, wie weet vonden ze mij niet aardig en zat ik het hele kamp alleen. Maar aan de andere kant, het was in de natuur met mijn gitaar. Wie weet kon ik nog wat liedjes schrijven in de natuur. Ik begroet een begeleider en stel mezelf netjes voor waarna ik op mijn grote tas ga zitten en wat begin te pingelen op mijn gitaar. Het was hier mooi, al was Ierland altijd mooier en dat zal het ook blijven ook. Geen enkel land overtrof mijn vaderland, mijn thuis land


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Die heeft er echt zin in :) )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    MYxLoubear schreef:
    (Die heeft er echt zin in :) )
    Hoe kom je erbij??] XD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    | my topiics. |

    Harry Styles.

    Zuchtend loop ik het kampterrein op. De omgeving is erg mooi, ookal ben ik niet zo'n natuurliefhebber. Plotseling verschijnt een blonde jongen in mijn zicht.
    "Hey! Weet jij waar we naartoe moeten?" Vraag ik. Ik sprint naar hem toe en ga dan naast hem lopen. We zouden zo wel een kennismaking hebben, dat hebben ze namelijk overal, op school, op werk, op feestjes en als je op kamp gaat. Ik stop even met lopen en buk om mijn veter te strikken. Ik had vanochtend mijn Vans aangetrokken. Blauw met zwart, mijn lievelings. Ik kijk nog eens goed rond en neem zoveel mogelijk in mijn op, ik heb geen zin om de eerste dag al meteen te verdwalen, that would be awkward.

    | kort stukje, heb geen inspiratie at all. |

    Emily Coco Golden

    Mijn mijn metaalblauwe koffer kwam in aanlopen. Man, wat had ik zin in dit kamp. Eigenlijk ook om nieuwe mensen te ontmoeten want de afgelopen zomers verveelde ik me nogal. De zonnebril die op mijn neus zette ik terug recht aangezien hij een beetje scheef stond. Ik luisterde goed naar wat de mannen en vrouw zeiden. Ze legde het schema uit. Eigenlijk vond ik alles wel goed. Alleen dat tent gedeelte zat me in de weg. Moest ik met wildvreemde in een tent gaan liggen? Ach, het kon toch niet zo slecht worden? Zolang ze maar aardig deden. Ik keek vanachter mijn bril naar iedereen die er was. Er zat niet echt iemand bij waarvan ik dacht: Jij lijkt me echt een vreselijk persoon. Nee, deze keer had ik dat niet. Een blonde pluk haar haalde ik uit mijn gezicht en plaatste hem achter mijn oor. Ik keek weer rond of er misschien iemand was waar ik mee kon praten.

    [iemand voor Emily?]


    Do what people say you can't.

    [ ik dacht ik wacht even op de rest maar ja ik kan het niet laten......]

    Niall Horan.

    Ik zie een jongen met bruine krulletjes in mijn richting komen "Hey! Weet jij waar we naartoe moeten?". Ik neem de jongen snel in me op, Vans, donkere kleuren redelijk lang, langer dan ik in ieder geval. En een mega bos krullen met groenige ogen erbij. Ik bijt op mijn lip en pulk aan het touwtje van mijn rode vest 'ehm hier wachten' zeg ik zacht en sla mijn groenblauwe ogen naar de grond. En goed gedaan Niall, ik zucht zacht in mezelf en concentreer me weer even op mijn gitaar. Ik begin een deuntje van Baby te spelen, mijn favoriet liedje van Justin Bieber, mijn grootte idool. Al ging ik dat hier niet vertellen want ik denk niet dat de meeste dat normaal vinden, en me gelijk uitschelden voor homo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ze kan bij nialler en hazza]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    {mijn topics + Abo}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    {misschien Skyler voor Emily?}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    [Mijn topics]


    The artist is the kid that survived.

    MinnieMouseX schreef:
    {misschien Skyler voor Emily?}


    [kan ook (: , ga jij dan eerst aangezien ik al een post voor Emily had gedaan.]

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 17:01 ]


    Do what people say you can't.