• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Romarin
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - AppleBottom


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema:
    14:00 uur (nu) : Kennismaking
    15:00 uur: Spullen uitpakken, dan vrije tijd
    18:00 uur: Gezamelijk eten
    18:30/18:45 uur: Vrije tijd
    21:00 uur: Kampvuur
    Wij zeggen het als jullie moeten gaan slapen.


    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 18:09 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [geeft niet. ik ga douche-_-

    Niall Horan.

    'Echt? Ik ben daat eens op vakanie gew-' ik grinnik zachtjes omdat iedereen nu door elkaar heen praat. 'wacht heel even' zeg ik en snel doe ik mijn gitaar af en stop hem voorzichtig en liefdevol in haar hoes. Ik strijk nog even over de hals en de hoes voor ik hem dichtrits en voorzichtig neerleg. 'back' glimlach ik weer, ik glimlachte altijd zonderm ijn tanden te laten zien want als er iets was wat ik haatte aan mezelf was het mijn beugel. Ik wist dat ik een mooier gebit ervan kreeg maar nog vond ik het beschamend dat ik er niet eerder iet saan heb laten doen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    'Wel goed hoor, even wennen aan de mensen en de omgeving. Waar kom je vandaan?" vroeg hij. 'Bradford, ik ben half Engels en half Pakistaans.' zeg ik. 'En jij komt uit Ierland, niet?' vraag ik. Hij had een accent, dus ik kon het wel horen. Ik haal een hand door mijn korte haar en zet het goed..


    El Diablo.

    BEGELEIDER 1 :
    'Oke jongens kom er allemaal even bij. Nou ik ben dus Erik en dit zijn Danny en Lisa. Wij zijn jullie begeleiders voor de komende dagen. We gaan nu beginnen met de kennismaking. Nou, ik ben dus Erik Bergman en mijn hobby's zijn hardlopen, bergbeklimmen en zwemmen. Wie van jullie wil zich nu voorstellen?'

    Louis Tomlinson:
    Een van de begeleiders roept ons. Ik loop er naartoe samen met de jongen. Als de begeleider die Erik heet vraagt of iemand anders zich voor wil stellen steek ik meteen mijn hand omhoog. Ik loop naar voren en zeg: 'Hallo allemaal! Ik ben Louis Tomlinson. Ik voetbal graag en zing soms ook. Oja, en als ik me verveel heb ik altijd wel een scheetkussen bij me.' Nou, het is waar. Veel meer heb ik niet te zeggen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Violet Ambre Sparks

    Ik had mijn koffer al ik de tent gezet en liep terug naar buiten, even keek ik om me heen. Ik haalde het schema uit mijn zak; '14:00 uur (nu) : Kennismaking.' oké, waar moet ik nu dan naartoe? Ik kijk om me heen en begin een beetje rond te lopen in de hoop een groep mensen te vinden. Als ik na een tijdje nog niemand heb gevonden die ergens naartoe gaat waar de kennismaking kan zijn zucht ik en zet me in het gras. Ik was ondertussen al helemaal verloren gelopen waarschijnlijk, niet dat, dat echt kon, maar je weet maar nooit. Snel kroop ik terug recht en haalde mijn hand door mijn haar, laten we nog maar eens kijken. "Robert's got a quick hand. He'll look around the room, he won't tell you his plan." Zing ik zachtjes tegen mezelf om me minder alleen te voelen. "He's got a rolled cigarette hanging out his mouth, he's a cowboy kid. Yeah, he found a six shooter gun in his dad's closet hidden with a box of fun things. And I don't even know what but he's coming for you, yeah, he's coming for you." Muziek was altijd mijn favoriete vak op school, ik kreeg naast school ook muziekles van mijn grootmoeder die zelf muzieklerares was geweest en met pensioen gegaan is een paar jaar geleden, ze heeft me geleerd hoe je de gitaar en piano bespeelt. "All the other kids with the pumped up kicks you better run, better run, outrun my gun. All the other kids with the pumped up kicks you better run, better run faster than my bullet." De grond onder mijn voeten leek weg te zakken en ik draaide een rondje waardoor ik zachtjes gniffelde, de grassprieten kietelde langs mijn blootte benen en eventjes keek ik naar onderen, mijn rood geruite shirt hing half open en over mijn jeans schortje waar nog maar een stukje van te zien was, mijn vans waren zwart al ben ik er zeker van dat ze ooit wit waren. Ik stak een pluk haar dat voor mijn ogen hing achter mijn oor en kijk voor me uit, ik denk dat ik gevonden heb waar ik moet zijn. De begeleiders is al iets aan het uitleggen en snel loop ik er naartoe. "Nou, ik ben dus Erik Bergman en mijn hobby's zijn hardlopen, bergbeklimmen en zwemmen. Wie van jullie wil zich nu voorstellen?" Hoor ik nog, een jongen met kastanje bruine haren steekt zijn arm in de lucht. "Hallo allemaal! Ik ben Louis Tomlinson. Ik voetbal graag en zing soms ook. Oh ja, en als ik me verveel heb ik altijd wel een scheet kussen bij me." Ik laat een giechel uit en sla mijn hand voor mijn mond.

    [Ik weet niet of de meisjes erbij mogen, maar ik doet het toch maar.]


    The artist is the kid that survived.

    Liam Payne:

    Ik hoor Niall grinniken. Dat begrijp ik wel, het gaat nu iets door elkaar heen. 'wacht heel even' zegt hij als hij met zijn gitaar wegloopt. 'Dus jij bent Zayn? En-' zeg ik maar ik word onderbroken door een begeleider. 'Ik kan ook nooit uitpraten' mompel ik wat in mezelf. Ik loop naar de begeleider toe en luister naar zijn verhaal. 'Wie van jullie wil zich nu voorstellen?' zegt hij dan. Meteen steekt een jongen zijn hand op en zegt: 'Hallo allemaal! Ik ben Louis Tomlinson. Ik voetbal graag en zing soms ook. Oja, en als ik me verveel heb ik altijd wel een scheetkussen bij me.' Nou dat is een vrolijk typ. Hebben we die ook maar weer.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (@AppleBottom Jahoor, jongens is in het algemeen bedoeld :) )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    'Bradford, ik ben half Engels en half Pakistaans.' zegt hij. 'En jij komt uit Ierland, niet?' ik knik 'Mullingar' mompel ik zacht erachteraan. 'Dus jij bent Zayn? En-' een begeleider die zich als Erik voorsteld praat door hem heen waardoor ik weer grinnik. Ik loop maar mee en zie een jongen zijn hand op steken en een meisje zich erbij voegen. 'Hallo allemaal! Ik ben Louis Tomlinson. Ik voetbal graag en zing soms ook. Oja, en als ik me verveel heb ik altijd wel een scheetkussen bij me.' ik gniffel even. Die was wel heel erg vrolijk zeg. Ik kijk even rond in de hoop dat ik pas op het einde hoef. Tegen het einde zullen de meeste hun intresse wel verloren hebben.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Styles.

    Nog voordat ik Louis' vraag kan beantwoorden moeten we bij een begeleider komen. Ik voeg me bij de anderen en Louis staat op. 'Hallo allemaal! Ik ben Louis Tomlinson. Ik voetbal graag en zing soms ook. Oja, en als ik me verveel heb ik altijd wel een scheetkussen bij me.' Ik grinnik en sta dan ook op. Ik ben niet echt heel interessant. 'Uh, ik ben Harry,' ik ga met mijn hand door mijn krullen en bijt dan even op m'n lip, wat moet ik zeggen? 'Ik hou net zoals Louis van zingen en trainen in de sportschool.' Snel ga ik weer zitten, ik voel het rood naar mijn wangen stijgen en vlug leg ik mijn hand erop. Great.

    Louis Tomlinson:

    Nadat ik me heb voorgesteld hoor ik een meisje giechelen. Ik kijk om me heen en zie een meisje met haar hand voor haar mond. Ze heeft bruin haar en daar onder heeft ze het blond. Ik loop op haar af en zeg met een glimlach:
    'Volgens mij wil jij je nu wel voorstellen'. Ze ziet er wel aardig uit. Ik ben benieuwd wat ze zal zeggen. Maar dan is Harry begint Harry al te praten.
    'Uh, ik ben Harry,' zegt hij. Ik zie nu al aan hem dat hij niks weet te zeggen.
    'Ik hou net zoals Louis van zingen en trainen in de sportschool.' Sterk hoor Harry. Ik Als hij gaat zitten steek ik mijn duim nog even naar hem op. Prima hoor. 'Ga jij nu?' vraag ik aan het meisje en ik duw haar een beetje plagerig naar het 'centrale punt' in de groep.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 19:57 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    Na de Louis staat Harry op die ik al een beetje kende. 'Uh ik ben Harry' hij wacht even en haalt een hand door zijn haar. 'Ik hou net zoals Louis van zingen en trainen in de sportschool.' Daarna blijft het even stil 'volgens mij wil jij je nu wel voorstellen' Louis duwt een meisje langzaam richting het midden die net gegichelt had. Onbewust krimp ik wat ineen in de hoop dat ik zo langer onopgemerkt blijf. Straks gingen ze me uitlachen om mijn accent! Ik was kennelijk de enigste heir met een erg groot accent.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [brb internet problems]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Violet Ambre Sparks

    De jongen met het bruine haar die zich had voorgesteld als Louis Tomlinson liep op me af. "Volgens mij wil jij je nu wel voorstellen." Zegt hij. "Uh, ik ben Harry," Hoor ik dan van ergens in de cirkel komen. "Ik hou net zoals Louis van zingen en trainen in de sportschool." Het is een jongen met een hoop krullen en een lang postuur, voor een seconde denk ik dat ik gered ben, tot Louis zich weer tot mij draait. "Ga jij nu?" Vraagt hij, ik bijt zachtjes op mijn onderlip, kom op Violet, je moet alleen je naam zeggen en wat je leuk vindt. Ik stap langs hem door om meer naar het midden van de cirkel te geraken. "Mijn naam is Violet, zoals de bloem," Zeg ik luid genoeg dat iedereen het kan horen. "Ik hou van zingen, dansen en tattoo's." Ik geef iedereen een glimlach en haal eens diep adem, dat ging toch?


    The artist is the kid that survived.

    Louis Tomlinson:

    "Mijn naam is Violet, zoals de bloem," zegt ze. "Ik hou van zingen, dansen en tattoo's." verteld ze verder. Oke, dat is dus violet.
    'En heeft Violet ook een achternaam?' Vraag ik. Nu ik mezelf dat zo hoor zeggen klink ik best onaardig. 'Sorry, nou ik ben dus Louis en ik flap er vanalles uit...' zeg ik. Dan kijk ik om me heen en zie een blonde jongen staan. Ik ben wel benieuwd naar hem.
    'En jij?' vraag ik aan hem. Hoppa, dan kunnen we snel verder.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    'Mijn naam is Violet, zoals de bloem, ik hou van zingen dansen en tattoo's' zegt ze. Bijna iedereen hier tot nu toe dus. 'en heeft Violet ook een achternaam' zegt Louis.
    'Sorry nou ik ben dus Louis en ik flap er vanalles uit' zegt hij dan. Hij realliseerde blijkbaar dat het best bot over kwam. Hij kijkt om zich heen en zijn blik blijft hangen bij mij. Nee, Nee Nee. 'en jij ' Ik merk dat ik rood word en zet maar een klein pasje naar voren. Ik bijt zacht op mijn lip. Zodra Violet klaar is start ik zo snel mogelijk. 'uhm ik ben Niall Horan, 18 jaar. Ik kom uit Ierland, Mullingar. Ik zing en speel gitaar, piano en ik drum een beetje' zeg ik snel en stap snel terug met mijn blik naar de grond terwijl mijn wangen in brand stonden, althans van de warmte zo leek het wel.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson:

    Vervolgens stelt de blonde jongen zich ook voor.
    'uhm ik ben Niall Horan, 18 jaar. Ik kom uit Ierland, Mullingar. Ik zing en speel gitaar, piano en ik drum een beetje' zegt hij met wat vaart en hij stapt meteen naar achteren. Grappig om te zien dat iedereen heel nerveus is. Ik heb daar nooit echt last van gehad.
    'Nou, wie gaat nu?' vraag ik vriendelijk. Ik denk er nog aan om een opmerking te maken of ik nog iemand moet aanwijzen, maar dat lijkt me niet zo slim. Dan ben ik straks de klootzak en wil niemand met me praten. Alhoewel ik zo wel makkelijk streken uit kan halen. Nee, ik zit toch liever niet alleen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3