• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Romarin
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - AppleBottom


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema:
    14:00 uur (nu) : Kennismaking
    15:00 uur: Spullen uitpakken, dan vrije tijd
    18:00 uur: Gezamelijk eten
    18:30/18:45 uur: Vrije tijd
    21:00 uur: Kampvuur
    Wij zeggen het als jullie moeten gaan slapen.


    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 18:09 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [eten]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    {ja is goed}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Skyler Isadora Thompson

    Ik kijk even rond. Het is ene mooie omgeving. Ik ben blij dat ik niet al te dure kleding heb aangetrokken, dit setje is lekker simpel. Ik loop weer verder richting de groep, met mijn rode koffer achter me aan. Al ik aankom zie ik al een paar mensen. Waarschijnlijk moet ik met een van hen een tent delen, hopelijk niet zo'n typisch tutje. Omdat ik eenzaam ben, loop ik naar een meisje toe met lichte blonde haren. 'Hoi, ik ben Skyler,' zeg ik meteen. Ik hoop maar dat ze aardig is.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Louis Tomlinson:

    Ik kijk hier al een tijd naar uit. Even weg van alles en.. gewoon wat nieuws. Meestal vind ik het wel leuk met nieuwe mensen. Ik loop achter de groep aan, en bestudeer de mensen even. Na 1 minuut ben ik ook wel klaar. We maken straks toch wel kennis. Ik zie al een aantal mensen met elkaar praten. Dat moet ik zo ook maar eens gaan doen. Ik kijk nu al uit naar de vrije tijd, dan kan ik alles even verkennen en misschien mooie plekjes vinden. Ik heb geen zin in de spullen uitpakken. Het wordt later toch wel een zweinenstal. Ik houd het wel in mijn koffer, dat blijft het netter dan als ik het er uit haal.

    [ IK ben ZO inspiratieloos :( Iemand voor Louis? ]

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 17:33 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emily Coco Golden

    Er kwam een meisje op mij af. Ik bekeek haar even. 'Hoi, ik ben Skyler,' zei ze. Ik glimlachte, 'Emily.'
    Ik haalde de knot uit mijn haar en liet mijn haar losjes over mijn schouder hangen. Ik keek weer even rond om iedereen te bekijken.
    Gewoon, omdat het kan en leuk is. Eigenlijk bekeek ik mensen al mijn hele leven. Ik vond het leuk om te zien hoe andere mensen eruit zien. 'Beetje zin in?' vroeg ik dan.
    Tja, misschien dé beste zin maar het was wat.


    Do what people say you can't.

    Liam Payne:

    Ik loop ergens tussen de groep. Ik vind het meteen al leuk als ik de mensen zie waar ik de komende dagen mee ga doorbrengen. Ze lijken aardig, hopelijk zijn ze dat ook. Ik voel even met mijn hand aan mijn haar. Ik ben toch wel blij dat het wat is gegroeit. Als ik mijn hand op mijn hoofd leg zie ik ook de tattoo op mijn arm. Ik ben er wel trots op. Ik bedoel, ik wil niet dat mijn hele lichaam een kladblok wordt maar dit is wel mooi. Dan moet ik opeens gapen. Ik leg een hand voor mijn mond en wacht tot het afgelopen is. Ik ben nog steeds wat moe, ach ik word zo wel 'wakker'.

    { Iemand voor Liam? }


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    IrishNialler schreef:
    [eten]

    Violet Ambre Sparks

    Langzaam kijk ik om me heen en haal mijn tas van de grond, het is een mooie omgeving en er is best veel plaats, mijn gsm druk ik uit en steek ik onderin mijn tas, die zal ik nu wel niet meer nodig hebben. Met veel moeite stap ik het terrein op, hier zijn we dan. Er staan een paar tenten, eentje voor de jongens en eentje voor de meisjes, eentje waar mensen kunnen koken en eentje voor als er gewonden vallen. Niet dat er gewonden zullen vallen.. Hoop ik. Eventjes kijk ik om me heen overal lopen mensen rond, waar moet ik me aanmelden? Na eventjes te zoeken zie ik de rij van mensen staan, gevonden! Voorzichtig wandel ik er naar toe en sluit aan achter de anderen, na vijf minuten wachten was ik eindelijk aan de beurt de groep met mensen achter me had zich verdubbeld en zachtjes slikte ik. "Naam?" Vroeg de persoon die achter het tafeltje zat. "Um, Violet, Violet Sparks." Antwoordde ik zachtjes, de persoon knikte en ging de lijst af. "Oké, hier heb je een blad waar alle regels en het schema opstaan, heb een fijn zomerkamp!" Hij drukte een blad in mijn handen en langzaam liep ik langs de rij door.
    14:00 uur (nu) : Kennismaking
    15:00 uur: Tenten opzetten, daarna spullen uitpakken, dan vrije tijd
    18:00 uur: Gezamelijk eten
    18:30/18:45 uur: Vrije tijd
    21:00 uur: Kampvuur
    Wij zeggen het als jullie moeten gaan slapen.

    Regels:
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels

    Zoveel regels. Ik zucht en kijk eens om me heen, oké, naar welke tent moet ik nu?

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 17:24 ]


    The artist is the kid that survived.

    { Zal ik een Praattopic maken? Of vinden jullie het hier wel goed? We kunnen het ook bij het rollentopic doen, zeg het maar :)
    (Louis aangepast :) ) }


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Skyler Isadora Thompson

    'Emily,' zegt ze. Ze doet haar haar los waarna ze vraagt: 'Beetje zin in?' Ik knik. 'Ja hoor, eigenlijk wel ja. Ik hoop dat de activiteiten een beetje leuk zijn. En jij? Heb jij er zin in?' zeg ik.
    Ik kijk weer even vluchtig om me heen. Er zijn weer wat meer mensen. Ik kijk even naar de jongens, niet omdat ik een jongensgek ben maar omdat ik beter met jongens kan opschieten dan met meisjes, meestal dan. Maar Emily lijkt me ook wel aardig.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    AppleBottom schreef:
    Violet Ambre Sparks

    Langzaam kijk ik om me heen en haal mijn tas van de grond, het is een mooie omgeving en er is best veel plaats, mijn gsm druk ik uit en steek ik onderin mijn tas, die zal ik nu wel niet meer nodig hebben. Met veel moeite stap ik het terrein op, hier zijn we dan. Er staan een paar tenten, eentje voor de jongens en eentje voor de meisjes, eentje waar mensen kunnen koken en eentje voor als er gewonden vallen. Niet dat er gewonden zullen vallen.. Hoop ik. Eventjes kijk ik om me heen overal lopen mensen rond, waar moet ik me aanmelden? Na eventjes te zoeken zie ik de rij van mensen staan, gevonden! Voorzichtig wandel ik er naar toe en sluit aan achter de anderen, na vijf minuten wachten was ik eindelijk aan de beurt de groep met mensen achter me had zich verdubbeld en zachtjes slikte ik. "Naam?" Vroeg de persoon die achter het tafeltje zat. "Um, Violet, Violet Sparks." Antwoordde ik zachtjes, de persoon knikte en ging de lijst af. "Oké, hier heb je een blad waar alle regels en het schema opstaan, heb een fijn zomerkamp!" Hij drukte een blad in mijn handen en langzaam liep ik langs de rij door.
    14:00 uur (nu) : Kennismaking
    15:00 uur: Tenten opzetten, daarna spullen uitpakken, dan vrije tijd
    18:00 uur: Gezamelijk eten
    18:30/18:45 uur: Vrije tijd
    21:00 uur: Kampvuur
    Wij zeggen het als jullie moeten gaan slapen.

    Regels:
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels

    Zoveel regels. Ik zucht en kijk eens om me heen, oké, naar welke tent moet ik nu?

    ( Uhm. Ze moeten de tenten nog opzetten :$ Ja, sorry het is niet zo duidelijk. Houd het maar zo, dit kan ook wel.)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    MYxLoubear schreef:
    (...)
    ( Uhm. Ze moeten de tenten nog opzetten :$ Ja, sorry het is niet zo duidelijk. Houd het maar zo, dit kan ook wel.)


    [Oeps, ik kan het wel aanpassen als je wilt?]


    The artist is the kid that survived.

    AppleBottom schreef:
    (...)

    [Oeps, ik kan het wel aanpassen als je wilt?]

    [Hmm. Nee hoeft niet. Heb ik al gedaan, en dit kan misschien nog leuk worden :)]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    Het word drukker en drukker, ik zie nog een paar jongens en wat meisjes die beginnen te kletsen. Rustig speel ik verder met wat liedjes van Justin Bieber die me kalmeerde. Ik probeerde er niet aan te denken dat de jongens ongelooflijke klootzakken konden zijn en dat ik ermee in een tent moest. Uiteindelijk besluit ik maar sociaal te doen maar mijn gitaar houd ik bij me. Ik hang hem voorzichtig op mijn rug zodat ik er geen last van had en stond op van mijn mega tas. Ik loop naar de jongen met het nogal kort haar. 'ehm hoi' zeg ik zacht en merk dat ik rood word.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [trainen. ik reageer, denk ik, daarna weer.]


    Do what people say you can't.