• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Romarin
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - AppleBottom


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema:
    14:00 uur (nu) : Kennismaking
    15:00 uur: Spullen uitpakken, dan vrije tijd
    18:00 uur: Gezamelijk eten
    18:30/18:45 uur: Vrije tijd
    21:00 uur: Kampvuur
    Wij zeggen het als jullie moeten gaan slapen.


    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 18:09 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    Ik kijk op als ik een hese 'Hi' hoor. GLimlachend kijk ik hem aan. 'Uhm, Harry toch of niet?" onzeker kijk ik hem even aan. HIj was echt gewoon knap, hij had best lange benen en een dun lichaam en volgens mij erg gespierde armen en dan de krullen met groene ogen en de kuiltjes... 'Misschien kunnen we naar Louis en Violet ?" steld hij voor. 'Eigenlijk was ik van plan om te gaan hardlopen, maar waar ergens zijn ze?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Styles.

    Ik zie dat de jongen me bekijkt en ik glimlach even naar hem. 'Uhm, Harry toch of niet?" Vraagt hij. 'Yep.' Antwoord ik. 'Eigenlijk was ik van plan om te gaan hardlopen, maar waar ergens zijn ze?' Vraagt Niall. 'Ik heb geen idee, we vinden ze wel.' Ik kijk omhoog naar de donkergekleurde lucht en de felle bliksemschichten. Opnieuw kijk ik de blonde jongen aan. 'Of durf je niet?' Zeg ik uitdagend, met een grijns op m'n gezicht.

    Niall Horan.

    Ik schrik op als een felle bliksemschicht door de lucht gaat en grinnik zacht om mezelf. Ik heb geen idee, we vinden ze wel.'Ik glimlach 'we kunnen erheen joggen als je het niet erg vind" 'Of durf je niet?' uitdagend kijkt hij me aan en ik glimlach. 'Jawel hoor, het is maar licht. Maar ik denk dat Marlotte wel beter naar het kamp kan gaan en terug gaat voor ze nog zieker word' zeg ik glimlachend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Styles.

    'we kunnen erheen joggen als je het niet erg vind" oppert hij. 'Nee, is niet erg.' Ik kijk even naar mijnkleding, wat bestaat uit mijn vans, een spijkerbroek en een wit shirt met v-hals. 'Jawel hoor, het is maar licht. Maar ik denk dat Marlotte wel beter naar het kamp kan gaan en terug gaat voor ze nog zieker word' Ik geef Niall gelijk. 'I think you should.' Zeg ik lachend, gericht tegen het meisje, Marlotte. 'Gaan we?' Vraag ik aan de jongen.

    Niall Horan.

    Ik glimlach 'Nee is niet erg' ik glimlach even dankbaar. Als ik het een dag neit zou doen zou heel de planning op zijn kop te komen staan. 'I think you should' zegt hij tegen Marlotte. Ietswat blozend loop ik naar haar en geef haar een kusje. 'Ik zie je straks weer oke?' ik glimlach lief naar haar. 'Gaan we?'hij kijkt me vragend aan. ' ja kom' ik zwaai nog naar Mar en begin daarna maar een richting op te rennen.


    [zin in tinychat? heb cam]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Niall Horan.

    Ik glimlach 'Nee is niet erg' ik glimlach even dankbaar. Als ik het een dag neit zou doen zou heel de planning op zijn kop te komen staan. 'I think you should' zegt hij tegen Marlotte. Ietswat blozend loop ik naar haar en geef haar een kusje. 'Ik zie je straks weer oke?' ik glimlach lief naar haar. 'Gaan we?'hij kijkt me vragend aan. ' ja kom' ik zwaai nog naar Mar en begin daarna maar een richting op te rennen.


    [zin in tinychat? heb cam]


    | Mijn cam doet het niet, kan wel chatten? |

    Sempra schreef:
    (...)

    | Mijn cam doet het niet, kan wel chatten? |
    is goed, tinychat.com/boe


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte

    Ik zwaai Niall uit en glimlach even kort. Hij vind me leuk. Ik loop rustig naar mijn tent toe en kijk even in mijn koffer. Mijn telefoon ligt er in, samen met mijn oortjes. Ik pak ze en zet Justin Bieber aan. Take you. Leuk liedje. Ik neurie zachtjes mee. Het is een vrolijk liedje. Ik ben ook vrolijk. Ook al hoop ik wel dat Niall voorzichtig doet. Het onweert best hard. Ik schuil in mijn tentje voor de regen. Oh als Niall maar voorzichtig doet...


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    IrishNialler schreef:
    (...) is goed, tinychat.com/boe


    Ik zit nu nog op me IPad, misschien vanavond xd.

    Harry Styles.

    Door de regen ben ik al snel doorweekt en mijn kleren beginnen door te schijnen, met name mijn witte t-shirt, waardoor je nu mijn borstkas kan zien. Ik zucht even en achtervolg Niall dan. Ik trek een sprintje zodat ik naast hem jog. Mijn vans zijn bruin geworden van de modder.. 'Dus, erm, vertel is wat.' Mompel ik zachtjes. Ik glijd meerdere malen bijna uit maar probeer me te focussen op het joggen. Waar zouden Louis en Violet zijn?

    Sempra schreef:
    (...)

    Ik zit nu nog op me IPad, misschien vanavond xd.
    [sgoed]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall Horan.

    Ik zucht door de harde regen, niet helemaal wat ik gehoopt had maarja. Ik voelde me een beetje lullig tegenover liam, hij deed erg lief en vervolgens ging ik gewoon weg. Mijn voormalige witte gympen kleurde bruin, ja ik weet het witte gympen in een bos is gewoon niet handig. 'Dus, erm, vertel is wat.' hij glijd een paar keer bijna weg en ik merk ook dat het best glad is. 'na uhm zoals wat?' vragend kijk ik hem aan. Mijn shirt plakte aan alle kanten en mijn haar stond alle kanten op en zakte momenteel erg in waardoor ik snel er een hand door heen haal. 'zeg weet jij een goed plekje voor een picknick hier in deb uur?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Sorreh (Harreh, sorry automatisch), ik had maar heel even tijd want ik moet direct weer weg. Wedstrijd -.- )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Louis Tomlinson:

    "Lijkt me geen goed idee, we moeten een stukje bos doen en ik wil geen boom op mijn hoofd krijgen." zeggt ze. Ik knik begrijpend en hoor ver weg langzaam wat donder komen. Ze zet zich tegen de steen op en trekt me naast haar neer. Ik geef haar een korte glimlach en zet me neer. Ik merk dat ze langzaam dichter tegen me kruipt. "Ik haat bliksem." zegt ze. 'De kans is megaklein dat het ons raakt hoor, en dan is er altijd nog een kans dat je superslim wordt ofzo.' probeer ik haar gerust te stellen. Ik geef haar een glimlach en zeg: 'It will all be right' terwijl ik in haar ogen kijk. Waar ken ik dat van. Oja! Dat liedje... Maar wat is de titel? Heel zacht begin ik te zingen:'I'll be with you I'll be waiting for you, on the other side. On the other side...-' Oh! With you - Matt Simons. Now I remember!

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 0:18 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Topic 2


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 0:23 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3