• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Romarin
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - AppleBottom


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema:
    14:00 uur (nu) : Kennismaking
    15:00 uur: Spullen uitpakken, dan vrije tijd
    18:00 uur: Gezamelijk eten
    18:30/18:45 uur: Vrije tijd
    21:00 uur: Kampvuur
    Wij zeggen het als jullie moeten gaan slapen.


    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 18:09 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam Payne:

    'Mijn broer probeert me altijd over te halen om mee te gaan maar nee ik ben liever gewoon lui met eten erbij' zegt Niall. Ik grinnik even en kijk ondertussen een beetje hoe hij is.
    'Misschien zijn er wel meerdere die zingen, en dan met een kampvuurtje erbij' Stelt hij voor. Meteen ben ik entousiast.
    'Ja! Doen we!' zeg ik. Ik kijk even langs hem en zie een gitaar naast zijn koffer.
    'Speel jij gitaar?' vraag ik als ik naar de gitaar wijs. 'Dat kan dan ook bij het kampvuur. Ik heb er nu al zin in!'


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [Wie wil Zayn en Savannah meeten?]


    El Diablo.

    Niall Horan.

    Ik zie Liam grinniken en hij kijkt naar me waardoor mijn onzekerheid weer toe slaat. 'Ja! Doen we!' zegt hij enthiosiast. 'speel jij gitaar?" ik knik trots. 'elf jaar nu, zeg hoe oud ben je eigenlijk' 'dat kan ook dan bij het kampbvuur, ik heb er nu al zin in!" ik glimlach even. 'Waar kom je eigenlijk vandaan?' nieuwsgierig kijk ik hem aan. Hmm zo erg ging het kamp denk toch niet worden, ik mocht die Liam nu al wel eigenlijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Niall wel]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Okee, ze staan.... Ergens, verzin maar wat xd ]


    El Diablo.

    [lol Niall is al in gesprek met Liam dus het is denk makkelijker als hun naar hun gaan]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Waar zijn ze?]


    El Diablo.

    [uhm op het gras... lol tsja gewoon ergens op het grasXD]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne:

    Hij knikt trots. 'elf jaar nu, zeg hoe oud ben je eigenlijk' zegt hij.
    '19, en jij?' antwoord ik.
    'Waar kom je eigenlijk vandaan?' vraagt hij. 'Wolverhampton, en ik heb zo'n vermoeden dat jij Iers bent. Ik hoor het aan je stem, maar ik kan ook helemaal fout zitten.'. Ik vind het wel grappig dat hij zo praat. Juist leuk.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Zayn Malik

    Snel hadden we onze koffers in een tent gedumpt, je denkt toch niet dat we daarmee gingen lopen. Al snel zie ik twee jongens zitten op het gras en grijnzend loop ik naar ze toe. Ik plof naast ze en Savannah naast mij. 'Sup.' glimlach ik en kijk de blonde jongen even aan. Het waren toch wel de mensen met wie ik waarschijnlijk in een tent zou moeten, waarom zou ik dan niet een praatje maken...


    El Diablo.

    Niall Horan.

    '19 en jij' glimlacht hij. 'Net achtien' zeg ik ook met een glimlachje 'Wolverhampton, en ik heb zo'n vermoeden dat jij Iers bent. Ik hoor het aan je stem, maar ik kan ook helemaal fout zitten.'.ik merk dat ik weer rood word. 'Ja ik ben Iers, ik kom van Mullingar' ik hoopte dat mijn accent maar niet al te erg was en anders dat ik niet de enigste ben met een accent. 'sup' ik kijk op en zie een jongen en een meisje naast ons neer ploffen. 'Hoi, ik ben Niall, Niall Horan' stel ik mezelf gelijk voor.'Hoe gaat het?" ik kijk de jongen onderzoekend aan. en daarna richt ik even mijn blik op het meisje.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    'Hoi, ik ben Niall, Niall Horan' stelt de blonde jongen zich voor. 'Hoe gaat het?" vraagt hij terwijl hij me onderzoekend aankijkt. 'Zayn, Zayn Malik.' stel ik mezelf voor, 'en wel goed met jouw?' vraag ik. 'Ik ga even wat te drinken halen.' zegt Savannah en ik knik. 'Dat is trouwens Savannah.' zeg ik als ze weg is..


    El Diablo.

    Niall Horan.

    'Zayn, Zayn Malik' zegt hij 'en wel goed met jouw?" vraagt hij. Hij zag eruit als een badboy maar eigenlijk viel dat wel mee. Tenmiste tot nu toe was hij rustig en beleefd geweest. 'Ik ga wat drinken halen' mompeld het meisje'ow en dat is Savannah' zegt Zayn en ik knik weer. 'Wel goed hoor, even wennen aan de mensen en de omgeving. Waar kom je vandaan?" ik had geen idee aangezien hij licht accent had, maar wel vloeiend Engels maar hij hd weer wel een getinte huidskleur. Ik hoopte dat ik niet de enigste was van Ierland, het leek me leuk als er nog iemand was maarja.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne:
    'Ja ik ben Iers, ik kom van Mullingar' verteld Niall. 'Echt? Ik ben daat eens op vakanie gew-' ik word onderbroken door een jongen die naast ons gaat zitten. Dan gaat er een meisje naast hem zitten. 'Sup' zegt hij. Ik grinnik, waarom sup? Dan kan je ook... urm of... vor zeggen. Ach... 'Hoi, ik ben Niall, Niall Horan' zegt Niall tegen de jongen. 'Hoe gaat het?" vraagt Niall daarna. 'Ik ben Liam Payne' zeg ik tegen de twee. Het zou zo kunnen dat ze me niet gehoort hebben.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    {Oops...?}


    Gotta get, gotta get out of my head <3