• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Romarin
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - AppleBottom


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema:
    14:00 uur (nu) : Kennismaking
    15:00 uur: Spullen uitpakken, dan vrije tijd
    18:00 uur: Gezamelijk eten
    18:30/18:45 uur: Vrije tijd
    21:00 uur: Kampvuur
    Wij zeggen het als jullie moeten gaan slapen.


    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 18:09 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Zayn Malik

    'Montoya en Malik zijn er!' roept Savannah lachend en ik grinnik even. Savannah was mijn beste vriendin sinds de kleuterklas, en daarom zijn we er allebei. Ach ja, een paar weken zonder elkaar is wel saai. Ik kijk naar het blad in mijn handen, 'nou.. sowieso al een regel die word gebroken.' mompel ik en wijs naar de regel dat jongens niet bij meisjes in de tent mogen en andersom. 'Inderdaad.' grijnst Savannah. 'Nou, wat gaan we doen? Naar de tenten of wat?' vraagt Savannah en ik haal mijn schouders op. 'Geen idee Little Girl.' mompel ik.

    [Sorry als het kort is, zit op mobiel']


    El Diablo.

    MYxLoubear schreef:
    (...)
    [Hmm. Nee hoeft niet. Heb ik al gedaan, en dit kan misschien nog leuk worden :)]


    [Lees ik de dagindeling, zet ik het in mijn stukje, lees het een kwartier later opnieuw en heb dan pas door dat er instaat dat ze de tenten nog moeten opzetten, oh]


    The artist is the kid that survived.

    Liam Payne:

    Opeens loopt er een jongen met blond haar op me af. 'ehm hoi' zegt hij verlegen. Ik begin meteen te glimlachen. Ik ben blij dat iemand naar me toe stapt. Ik zet mijn koffer naast me op de grond. Daarna steek ik mijn hand naar hem uit. 'Hoi, ik ben Liam. Hoe heet jij?' zeg ik. Tussendoor kijk ik nog even naar de omgeving. Ik had het me anders voorgesteld, maar dit is wel mooi. Ik richt me weer op de blonde jongen. 'Dus... Wat zijn je hobby's? Tja, als we hier nog een tijdje met elkaar zitten moet ik wel wat van je weten.' zeg ik.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    AppleBottom schreef:
    (...)

    [Lees ik de dagindeling, zet ik het in mijn stukje, lees het een kwartier later opnieuw en heb dan pas door dat er instaat dat ze de tenten nog moeten opzetten, oh]

    [ Jaa.. dat moet ik nog even veranderen...]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    | iemand voor Harry? |

    Sempra schreef:
    | iemand voor Harry? |


    {hij kan naar Skyler en Emily?}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Niall Horan.

    De jongen zet zijn spullen neer en geeft me een hand 'Hoi, ik ben Liam. Hoe heet jij?'. 'Ik ben Niall, Niall Horan' stel ik mezelf voor. Ik voelde me wel op mijn gemak bij deze kortharige jongen. Hij had iets rustigs over zich heen en iets beschermends en hij had iets weg van Greg. 'Dus... Wat zijn je hobby's? Tja, als we hier nog een tijdje met elkaar zitten moet ik wel wat van je weten.' 'Ehm ik zing graag en ik speel gitaar, piano en ik drum een beetje. Dat is ook dus mijn hobby. En dejouwe?" vraag ik zachtjes en kijk hem aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    -Niks-

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 18:15 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Harry Styles.

    Een beetje gedesoriënteerd loop ik in het rond. Geen zin om ergens alleen te staan. Een beetje verveeld kijk ik rond. Dan valt ineens een jongen op, ik sleep mijn koffers mee. De jongen heeft een nogal grappig gezicht. Plotseling laat ik per ongeluk mijn handvat, van mijn koffer, los. Hij valt om en gelukkig valt de inhoud er niet uit. Normaal zou ik dat wel hebben. Badluck Harry. Ik grijns even bij die gedachte om daarna meteen door te lopen naar die jongen. 'Uh, hi.' Mompel ik dan.

    | echt überkort stukje, maar hij heeft het tegen Louis. |

    Liam Payne:

    'Ik ben Niall, Niall Horan' zegt hij, en ik grinnik. Bijna als Bond, James Bond maar dan andersom...
    'Ehm ik zing graag en ik speel gitaar, piano en ik drum een beetje. Dat is ook dus mijn hobby. En dejouwe?" zegt hij na mijn andere vraag.
    'Ik zing ook' antwoord ik. 'Verder ga ik wel eens naar de sportschool of zwemmen, maar veel meer doe ik niet.' deg ik daarna. Ik ben best wel saai als ik mezelf zo hoor, maar ook weer niet... Ach, mooi toch?


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    { De korte stukjes maken niet uit. Ik ben ook inspiratieloos vandaag, en het is pas het begin }


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan.

    'Ik zing ook' antwoord hij en ik glimlach Verder ga ik wel eens naar de sportschool of zwemmen, maar veel meer doe ik niet.' Ik grinnik 'Mijn broer probeert me altijd over te halen om mee te gaan maar nee ik ben liever gewoon lui met eten erbij' ik grinnik weer even zacht en ga met mijn hand door mijn pas nog geverfde haren. 'Misschien zijn er wel meerdere die zingen, en dan met een kampvuurtje erbij' stel ik voor. Dat leek me wel wat gewoon om het kampvuur, ik kan gitaar spelen en de rest zingen. 'Waar kom je vandaag?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MYxLoubear schreef:
    { De korte stukjes maken niet uit. Ik ben ook inspiratieloos vandaag, en het is pas het begin }


    | ah, oke. En voor de duidelijkheid: Harry is naar Louis gelopen (: |

    Louis Tomlinson:

    Ik loop naar de groep en gooi mijn koffer op de grond. Ik hoor achter me iets op de grond vallen. Ik kijk naar achteren en zie een omgevallen koffer. Ik grinnik even door de actie. Dan kijk ik naar de jongen die er naast staat. Hij heeft een bos krullen en groene ogen. Hij loopt naar me toe en zegt:
    'Uh, hi' . Hm, hij ziet er wel gezellig uit. Ik steek mijn hand naar hem uit en zeg:
    'Hey, ik ben Louis.'. Daarna stop ik mijn handen in mijn broekzakken en begin te fluiten. Ik weet niet iets beters te doen.
    'Nou, uhhm. Zijn er ook rare feitjes over jou ofzo, of aparte dingen die je doet? Weet ik veel.' zeg ik tegen hem. Tja, ik weet het ook even niet.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Sempra schreef:
    (...)

    | ah, oke. En voor de duidelijkheid: Harry is naar Louis gelopen (: |

    { There you go :) }


    Gotta get, gotta get out of my head <3