• "Tien mensen, allemaal even beroemd, allemaal even mooi. Deze tien mensen zullen u de komende drie maanden vermaken in het huis in Californië. Ze zullen feesten, drinken en nog eens drinken, maar ze moeten ook werken.
    U kent deze mensen van TV-shows, films, serie's, concerten en blogs.
    Hier zijn ze dan; onze tien kandidaten!"


    USA Shore is een rip off van Jersey Shore, maar dan met beroemdheden.
    Drie maanden feesten, zuipen en jezelf voor gek zetten, maar dan met een camera erbij.
    Klinkt niet slecht, maar er ontstaan ruzie's, gevechten en liefde's.
    Voor sommige is het de hemel, voor andere de hel.

    Regels;
    - Minimaal vier regels
    - Niet iemand anders personage besturen
    - Geen off topic ruzie's of gescheld
    - Als je off topic gaat tussen haakjes
    - 16+ is toegestaan
    - De beroemdheden mogen echt bestaan, maar dat hoeft niet
    - Niemand is perfect!

    Informatie;
    De kandidaten werken bij een souvenirshop, de baas van de shop heet Freddy en is een beetje een viezige man van 40.
    Ze hebben allemaal diensten, de eerste drie van 9 tot 12, dan drie van 12 tot 3 en de laatste groep van 3 tot 6.
    Ze werken allemaal vier dagen per week, op vrijdag en in het weekend mogen ze doen wat ze willen.
    Het is toegestaan om mensen van buiten het huis mee te nemen naar het huis, maar ze mogen er niet langer dan een nacht en een dag blijven.
    Er is een jongens en een meisjeskamer.

    Het huis
    Slaapkamer meisjes
    Slaapkamer jongens
    Woonkamer

    Invullijstje;
    Naam;
    Leeftijd [16-24];
    Bekend door;
    Innerlijk;
    Uiterlijk [+foto];
    Extra;

    Rollen;
    Jongens [5]
    - Francisco Lachowski Carlisle
    - Josh Hutcherson XxPeetaxX
    - Luke Bylik Depay
    - Niall Horan Ipayphone
    - Justin Bieber Bieberen

    Meisjes [5]
    - Bridgit Mendler Bolin
    - Vanessa Hudgens LEVEL
    - Selena Marie Gomez.BlueHeaven
    - Ashley Benson MinnieMousex
    - Rita Sahatçiu Ora Luminoase

    HAVE FUN!

    We beginnen bij dat ze het huis binnenkomen!

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 15:44 ]


    Be yourself, an original is always more worth than a copy.

    [mijn topics c: Oh ter informatie: ik ben meestal op mijn iphone op q, dus ik weet dan niet zeker of ik wel 4 regels schrijf ;s ]

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 15:47 ]

    [Mijn topics]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Bieberen schreef:
    [mijn topics c: Oh ter informatie: ik ben meestal op mijn iphone op q, dus ik weet dan niet zeker of ik wel 4 regels schrijf ;s ]


    Oké, is niet erg!


    Be yourself, an original is always more worth than a copy.

    Depay schreef:
    [Mijn topics]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Justin Bieber

    Met volle vaart reed ik door de straten van Los Angles in mijn witte ferrari. Vandaag zou ik dus voor zo’n drie maanden weg zijn; op vakantie met een vriend zoals mijn moeder gelooft. Maar ik weet wel beter; drie volle maanden feesten, zuipen en helaas ook werken. Ik zet de radio harder wanneer Fine China van Chris op de radio komt. Ik kijk om me heen, in de hoop mijn verblijf te kunnen vinden. ''Godverdomme, waar kan het nou zijn, zo moelijk is het toch niet?'' mompel ik in mezelf en grijp naar een A4 wat op de stoel naast me ligt. Snel lees ik de beschrijving ervan en keer dan mijn auto om. Juist, het was de andere straat in. Ik begin zachter te rijden en zie dan het huis aankomen, wat overigens prachtig is. Niet zoals mijn eigen huis hier in LA, maar het is zeker niet verkeerd. Ik zie dat er een hek open staat, dus rij ik daar in met mijn auto. Ik parkeer op een van de eerste parkeerplekken, en haal de sleutel uit het contact. Ik stap uit en doe mijn zonnebril een beetje omhoog. ''Hm, ziet er netjes uit.'' Mompel ik en loop naar de achterbak van mijn ferrari. Ik gooi deze open en pak er mijn 2 koffers uit terwijl ik mijn rugzak op mijn rug gooi, waarna ik naar de deur -waarschijnlijk- loop. Onhandig pakte ik de sleutel uit mijn broekzak en opende vervolgens de deur hiermee. Ik kwam binnen in een vrij grote hal, met een witte vloer. Ik besloot om op de trap te gaan zitten; er was nog niemand zo te horen en ik had geen enkel idee waar de kamers waren. Mijn tassen gooi ik voor de trap neer en ga er zelf op zitten.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 16:39 ]

    Luke Bilyk
    Mijn zwarte Audi lag vol met koffers en tassen. Ik was onderweg naar mijn nieuwe verblijf voor drie maanden. Drie maanden ver weg, voor een nieuwe film, zoals mijn vrienden en familie geloofde. Ze zouden wel opkijken als ze mij op televisie zagen, feestend en zuipend. Ik grinnikte om de gedachtes in mijn hoofd en haalde even een hand door mijn donkerbruine haren voordat ik mijn Ray Ban zonnebril beter op mijn neus schoof. Ik keek om me heen en zag de straatnaam in de verte aankomen. Het lag een beetje afgelegen van de grote stad Californië, zodat we niet de hele tijd belaagd zouden worden door toeristen. Ik had nog geen idee met wie ik hier zou zitten. Het enige wat is wist was dat ze beroemd waren. Ik stuurde mijn auto de straat in waar het huis zich bevond en in de verte zag ik het al aankomen. Het was nog mooier dan op de foto die in de uitnodiging stond. Ik zuchtte en parkeerde mijn auto op een van de plekken die vrij waren. Een witte Ferrari stond er al geparkeerd en ik keek er even naar, mooie auto. Ik stap uit en bekijk het huis nog even. Het zag er echt mooi uit. Ik loop naar de achterbak van mijn zwarte Audi en begin voorzichtig mijn koffers uit te laden, er mochten natuurlijk geen krassen op mijn auto komen. Uiteindelijk stonden er twee koffers en twee grote sporttassen op het asfalt en sloot ik de kofferbak weer. Ik hing de tassen om mijn schouders en pakte nogal ongemakkelijk de koffers in mijn handen. Ik zucht even en loop dan naar de deur van mijn nieuwe 'huis'.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Vanessa Hudgens
    Ik was kapot, ik had al meer dan 30 uur niet geslapen, en mijn oogleden zakten dicht. Ik geef toe, het is ook niet heel handig om de dag voor je op reis gaat een enorm feest te geven en daarna meteen - dronken - de trein te pakken. Als ik te veel gedronken had kon ik - raar genoeg - nooit slapen.
    Ik had net mijn koffers gepakt en mezelf naar de treindeur gewerkt toen mijn mobiel ging.
    'Vanessa,' zei ik, terwijl ik half tegen iemand aanleunde om niet om te vallen toen de trein stopte.
    'Lieverd, hoe is het? Alles goed?' Mijn moeder klonk bezorgd.
    'Prima, niks aan de hand, maar ik moet nu wel ophangen,' kapte ik haar snel af. Gatver, ik had echt geen zin in dat gezeik van mn moeder.
    'Maar lief-'
    'Dag dag mam,' ik drukte haar weg en sprong de trein uit, op het perron.
    Nu alleen nog het huis vinden, en het feest kon beginnen.


    Be yourself, an original is always more worth than a copy.

    {mijn topics}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    [Mijn topics, reageer straks wel even. Maar kan verder vandaag waarschijnlijk niet meer reageren, heb zo een slaapfeestje van een vriendin die jarig was en was het helemaal vergeten, maar ben er morgen wel weer!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ashley Benson

    'Ash, niet te ver gaan hè? En...' begint Kayleigh, mijn beste vriendin. 'Kay, ik heb me hier zelf voor opgegeven,' kap ik haar af.Ze zucht hoorbaar. 'Ik probeer alleen je reputatie te redden.' 'Wat is er mis met dit programma?' 'Alles.' Ik rol met mijn ogen. 'Kayleigh, ik moet gaan.' 'Okee, maar probeer je in te houden. En ik ga je missen.' 'Ik jouw ook hoor.' Ik geef haar een knuffel. Ik loop naar mijn auto. Ik doe mijn koffers achterin en stap in.
    Na een lange rit kom ik eindelijk aan. Het huis ziet er niet verkeerd uit. Ik stap weer uit en pak mijn koffers. Ik loop door naar de voordeur en loop naar binnen. Er zijn al een paar mensen. 'Hello people,' zeg ik met een glimlach

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 16:48 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    [Just saying, lees ook de andere stukjes. Dan weet je wie waar is en met wie etc.]

    [Ja, Bieberen heeft gelijk, want nu is Ashley Luke al zo voorbij gelopen en Justin is in het huis haha.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    {sorry, even snel getypt aangezien ik ook bezig was met PowerPoint voor school}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    -

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 16:50 ]

    Rita Sahatçiu Ora

    'R.I.P. to the girl you used to see. Her days are over, baby she's over. I decided to give you all of me. Baby come closer, baby come closer' zong ik mee met de radio. Grijnzend reed ik naar het juiste huis. Het was gewoon gaaf dat mijn liedjes op de radio kwamen, echt geweldig. Maar nu? Nu was ik het wel gewend. RIP was zeker één van mijn favorieten, hoewel How We Do en Hello, Hi, Goodbye ik ook niet kon missen. Glimlachend parkeerde ik mijn auto vóór het huis bij de andere anderen. Mijn beanie trok ik goed op, waarbij er blonde krullen onderuit kwamen. Vrolijk zette ik mijn auto uit, stapte uit en liep naar de achterbak om daar alle koffers uit te pakken. Alles in mijn handen vasthoudend liep ik op mijn gympen naar de voordeur. 'Sleutel, sleutel' mompelde ik. Al snel had ik de sleutel in mijn zak gevonden van het huis. De deur gooide ik open en ik stapte naar binnen. 'Ora is binnen' grijnsde ik. Justin Bieber zag ik in het huis, wat me gelijk ergerde. Ooit had ik een Twitterruzie met dat jochie. Arm kind. Misschien was ie wel heel aardig, wie weet. De andere mensen boeide me niet echt veel. 'Hello!' riep ik vrolijk naar iedereen. Snel huppelde ik naar boven, waar ik mijn koffers neergooide op een bed in de meisjesslaapkamer.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 16:44 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."