• "Tien mensen, allemaal even beroemd, allemaal even mooi. Deze tien mensen zullen u de komende drie maanden vermaken in het huis in Californië. Ze zullen feesten, drinken en nog eens drinken, maar ze moeten ook werken.
    U kent deze mensen van TV-shows, films, serie's, concerten en blogs.
    Hier zijn ze dan; onze tien kandidaten!"


    USA Shore is een rip off van Jersey Shore, maar dan met beroemdheden.
    Drie maanden feesten, zuipen en jezelf voor gek zetten, maar dan met een camera erbij.
    Klinkt niet slecht, maar er ontstaan ruzie's, gevechten en liefde's.
    Voor sommige is het de hemel, voor andere de hel.

    Regels;
    - Minimaal vier regels
    - Niet iemand anders personage besturen
    - Geen off topic ruzie's of gescheld
    - Als je off topic gaat tussen haakjes
    - 16+ is toegestaan
    - De beroemdheden mogen echt bestaan, maar dat hoeft niet
    - Niemand is perfect!

    Informatie;
    De kandidaten werken bij een souvenirshop, de baas van de shop heet Freddy en is een beetje een viezige man van 40.
    Ze hebben allemaal diensten, de eerste drie van 9 tot 12, dan drie van 12 tot 3 en de laatste groep van 3 tot 6.
    Ze werken allemaal vier dagen per week, op vrijdag en in het weekend mogen ze doen wat ze willen.
    Het is toegestaan om mensen van buiten het huis mee te nemen naar het huis, maar ze mogen er niet langer dan een nacht en een dag blijven.
    Er is een jongens en een meisjeskamer.

    Het huis
    Slaapkamer meisjes
    Slaapkamer jongens
    Woonkamer

    Invullijstje;
    Naam;
    Leeftijd [16-24];
    Bekend door;
    Innerlijk;
    Uiterlijk [+foto];
    Extra;

    Rollen;
    Jongens [5]
    - Francisco Lachowski Carlisle
    - Josh Hutcherson XxPeetaxX
    - Luke Bylik Depay
    - Niall Horan Ipayphone
    - Justin Bieber Bieberen

    Meisjes [5]
    - Bridgit Mendler Bolin
    - Vanessa Hudgens LEVEL
    - Selena Marie Gomez.BlueHeaven
    - Ashley Benson MinnieMousex
    - Rita Sahatçiu Ora Luminoase

    HAVE FUN!

    We beginnen bij dat ze het huis binnenkomen!

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 15:44 ]


    Be yourself, an original is always more worth than a copy.

    [Wie is waar, en wie zijn er al binnen gekomen? Amy; Justin zit nog bij het zwembad. Ik doe zo een stukje vannuit justin als ik weet wie waar is etc!]

    {okee, zal ik Ashley daar nu heen sturen?}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    [Rita zit op de grond in de woonkamer]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Franisco zit op de bank]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Ik heb ook nog Selena die net naar beneden loopt..]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Tot vanavond kan ik niet reageren]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Niall zit op de grond voor een televisie.]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Justin Bieber

    Vanessa sprong op 'Ik ga nog even naar de woonkamer, maar ik zie je nog wel,' met nog een knipoog draaide ze zich om en huppelde door de tuindeur de woonkamer in. Ik zuchtte en stond op, aanstalte te maken weer naar binnen te gaan. Het begon een beetje fris te worden, maar ik had dan ook alleen een shirt met korte mouwen aan en geen jasje. Ik loop over de witte stenen naar de tuindeur, de gang weer in. Op een rustig tempo slof ik door de gang tot ik een meisje bij de trap zag staan. Ze kwam me bekend veel, té bekend voor mijn doen.
    Naarmate ik haar naderde, zag ik dat het Selena was. Een lichte grom rolde over mijn lippen, dit word nog wat. Het is niet dat we elkaar haten, maar er was hier en daar wat spanning. "Uhm hey Sel," wat ongemakkelijk haalde ik mijn hand door mijn haar en leunde tegen de trapleuning.

    Selena Marie Gomez
    Ik kijk even rond door de woonkamer en zie verschillende mensen zitten, de meeste herken ik wel. Ik glimlach even en pak dan even vlug mijn telefoon uit mijn broekzak en kijk of ik nog wat berichten heb. Als ik dan zie dat ik niks heb stop ik mijn telefoon weer terug en kijk weer even naar alle mensen in de kamer en houd mijn blik nu wat langer op iedereen persoon en leun langzaam wat tegen de muur bij de trap, waar ik nog steeds sta. Ik hoor achter me de deur van buiten open en dicht gaan, maar ik besteed er geen aandacht aan en zucht even vermoeid. "Uhm hey Sel," hoor ik plots wel een hele bekende stem naast me zeggen, een die ik uit duizende herken, ik frons even, het zal toch niet.. Ik draai mijn hoofd in de richting van de stem, en ja hoor, daar zie ik Justin staan tegen de armleuning van de trap. Ik sluit even voor een seconden mijn ogen en zucht zacht, maar kijk hem dan weer aan en zet een ongemakkelijke glimlach op, wat moet ik ook anders doen?? "Hey Justin, dat is.. ja, lang geleden." zeg ik dan, maar het laatste meer mompelend. Ow jee, dit gaat nog wat worden, 3 maanden met je ex in een huis wonen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Justin Bieber

    Ze draait haar hoofd en zucht wanneer ze mij ziet. Nou die is blij mij te zien. 'Hey Justin, dat is.. ja, lang geleden.' mompelt ze. Ik knik, dit is echt ongemakkelijk als zij zo gaat zitten doen. Ik heb haar als een prinses behandeld, als ze nu zich als een bitch naar me gaat gedragen ga ook ik niet vriendelijk doen naar haar. Ik daar in tegen heb er geen problemen mee om met haar in één huis te zijn: ze is en blijft een vriendin van me. 'Wat brengt jou hier? Ik dacht dat jij niet van uitbundig feesten hield?' Grijnzend kijk ik haar aan. Ik haal mijn iphone uit mijn zak en bekijk of er nog wat belangrijks is. Niet veel, op een paar mailtjes van Scooter na. Niet dat ik die ga openen, Scooter mag de pleures krijgen van me.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 15:22 ]

    Selena Marie Gomez
    Ik kijk even goed naar Justin, hij is niet heel veel verand. Misschien moet ik hier gewoon niet moeilijk over gaan doen, het is nog steeds dezelfde Justin als eers en we zijn nog steeds gewoon vrienden. Maar ik weet dat dit makkelijker gezegd is dan gedaan. Ik heb niks tegen Justin of wat dan ook, maar het geeft toch een beetje een ongemakkelijk gevoel, na alles wat we samen hebben gedaan en meegemaakt. Ik schud even vluchtig mijn hoofd. "Je moet niet zo moeilijk over dit doen Selena, ben gewoon jezelf en denk er niet aan." spreek ik mezelf in mijn gedachten streng toe en kijk dan weer op naar Justin met een glimlach, nu een echte, gemeende. 'Wat brengt jou hier? Ik dacht dat jij niet van uitbundig feesten hield?' hoor ik Justin dan grijnzend zeggen en ik grinnik even en haal mijn schouders op. 'Tja, wat moet ik zeggen, het is eens wat anders en het zal je nog wel verbzen hoe ik kan feesten. En ik wil gewoon een keer doen wat ik zelf wil, niet wat anderen willen en van me verwachten dat ik doe. Mezelf gewoon een keer helemaal laten gaan, plezier hebben.' zeg ik dan ook grijnzend. 'En om welke reden ben jij an hier. Eelijk gezegd had ik jouw hier ook niet verwacht.' zeg ik en kijk hem nieuwsgierig aan en leun wat meer tegen de muur aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Justin Bieber

    Ze grinnikt even en haalt haar schouders op. Damn, die manier waarop ze grinnikt is nog steeds zo sexy. 'Tja, wat moet ik zeggen, het is eens wat anders en het zal je nog wel verbazen hoe ik kan feesten. En ik wil gewoon een keer doen wat ik zelf wil, niet wat anderen willen en van me verwachten dat ik doe. Mezelf gewoon een keer helemaal laten gaan, plezier hebben.' zegt ze dan ook grijnznd. 'En om welke reden ben jij dan hier? Eelijk gezegd had ik jouw hier ook niet verwacht.' zei ze en keek me nieuwsgierig aan en ze leunde wat meer tegen de muur aan. 'Aha, precies hetzelfde als jou. Ik word gek van Scooter, ik moet alles doen wat hij zegt. Nou, dat kan die vergeten. Ik zal toch wel op m'n dak van 'm krijgen wanneer die dit ziet, but who cares?' Ik duw mezelf van de muur af en loop richting Selena. Aarzelend geef ik haar een knuffel 'Ik heb je wel een beetje gemist hoor. 3 maanden is veel, weet je.' nogal awkward is het, maar om elkaar nou te negeren is geen leuke optie. Selena haar parfum rook lekker, zoals altijd. Ik heb in die tijd dat we uit elkaar waren en elkaar niet hebben gezien, non-stop in de studio hier in LA gezeten. Contact mocht ik niet eens met dr zoeken van Scooter, wat een lul is het toch. Sel is en blijft een vriendin van me, dus dan zou ik toch gewoon contact mogen zoeken? Maar nee, meneer Scooter vond van niet.

    [Ben weg en op mijn mobiel, dus reageer niet veel en als ik reageer, heel langzaam.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Het wordt donker en het is nu ongeveer 10 uur 's avonds. De eerste avond wordt aangeraden door het programma om nog niet te gaan feesten, want de cameramannen komen pas de volgende dag.


    Be yourself, an original is always more worth than a copy.

    Selena Marie Gomez
    Outfit
    Ik kijk Justin nog steeds nieuwsgierig aan en wacht tot hij begint te praten. 'Aha, precies hetzelfde als jou. Ik word gek van Scooter, ik moet alles doen wat hij zegt. Nou, dat kan die vergeten. Ik zal toch wel op m'n dak van 'm krijgen wanneer die dit ziet, but who cares?' ik lach zacht n zijn antwoord en knik. 'Same over here, mijn management zal er ook niet heel blij mee zijn als ze hier achter komen, but who cares.' lach ik. 'Maar daar moeten we nu gewoon niet over nadenken, dat zien we achteraf wel. Nu gaan we gewoon plezier hebben!' zeg ik en glimlach. Ik zie Justin zichzelf dan van de muur afduwen en naar me toe komen en voor ik het weet voel ik aarzelend zijn armen om me heen en alsof het automatisch gaat sla ik ook voorzchtig mijn armen ook om hem heen en leg mijn hoofd op zijn schouder. 'Ik heb je wel een beetje gemist hoor. 3 maanden is veel, weet je.' hoor ik hem zeggen en knik zacht. 'Ik heb je ook wel gemist Bieber.' zeg ik en kijk hem aan en laat hem dan weer langzaam los en heb een glimlachje rond mijn lippen. '3 Maanden zijn inderdaad lang, maar die kunnen we hier weer inhalen.' grijns ik. 'Maar iets te drinken?' vraag ik dan en knik naar de keuken.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp