• "Tien mensen, allemaal even beroemd, allemaal even mooi. Deze tien mensen zullen u de komende drie maanden vermaken in het huis in Californië. Ze zullen feesten, drinken en nog eens drinken, maar ze moeten ook werken.
    U kent deze mensen van TV-shows, films, serie's, concerten en blogs.
    Hier zijn ze dan; onze tien kandidaten!"


    USA Shore is een rip off van Jersey Shore, maar dan met beroemdheden.
    Drie maanden feesten, zuipen en jezelf voor gek zetten, maar dan met een camera erbij.
    Klinkt niet slecht, maar er ontstaan ruzie's, gevechten en liefde's.
    Voor sommige is het de hemel, voor andere de hel.

    Regels;
    - Minimaal vier regels
    - Niet iemand anders personage besturen
    - Geen off topic ruzie's of gescheld
    - Als je off topic gaat tussen haakjes
    - 16+ is toegestaan
    - De beroemdheden mogen echt bestaan, maar dat hoeft niet
    - Niemand is perfect!

    Informatie;
    De kandidaten werken bij een souvenirshop, de baas van de shop heet Freddy en is een beetje een viezige man van 40.
    Ze hebben allemaal diensten, de eerste drie van 9 tot 12, dan drie van 12 tot 3 en de laatste groep van 3 tot 6.
    Ze werken allemaal vier dagen per week, op vrijdag en in het weekend mogen ze doen wat ze willen.
    Het is toegestaan om mensen van buiten het huis mee te nemen naar het huis, maar ze mogen er niet langer dan een nacht en een dag blijven.
    Er is een jongens en een meisjeskamer.

    Het huis
    Slaapkamer meisjes
    Slaapkamer jongens
    Woonkamer

    Invullijstje;
    Naam;
    Leeftijd [16-24];
    Bekend door;
    Innerlijk;
    Uiterlijk [+foto];
    Extra;

    Rollen;
    Jongens [5]
    - Francisco Lachowski Carlisle
    - Josh Hutcherson XxPeetaxX
    - Luke Bylik Depay
    - Niall Horan Ipayphone
    - Justin Bieber Bieberen

    Meisjes [5]
    - Bridgit Mendler Bolin
    - Vanessa Hudgens LEVEL
    - Selena Marie Gomez.BlueHeaven
    - Ashley Benson MinnieMousex
    - Rita Sahatçiu Ora Luminoase

    HAVE FUN!

    We beginnen bij dat ze het huis binnenkomen!

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 15:44 ]


    Be yourself, an original is always more worth than a copy.

    Justin Bieber

    Een kort lachje verliet haar mond. 'Mijn beste vriendin, Cara Delevigne, ken je vast wel. Knap dan, zij had toch echt bevestigd dat jíj met wat modellen op stap was geweest. Ik heb medelijden met ze'' - ''Wat nou? Vindt meneer het weer eens overdreven? Ach, zeg. Alsof jij zo'n zin hebt om te werken. Ik heb meer ervaring dan jij hebt met werken, dus je hoeft niet te doen alsof ik één of ander kind ben die zelfs dozen optillen al teveel vindt'' siste ze daarna. Ik rolde wéér met mijn ogen en stond op om aanstalte te maken de kamer te verlaten. Ruzie op de eerste dag had ik geen zin in; Rita kende me niet eens en wist dus geen ene flikker van me. Ik liep over de gang richting het einde, waar een deur naar de tuin leiden. Ik schoof de deuren met gemak open en het zonnetje kwam me tegemoet. De tuin was afgeschermd met enkele muren en wat bomen. Ik liep richting het zwembad en liet mezelf neer vallen op de ligstoelen die er stonden. Kort sloot ik mijn ogen om te genieten van de zon.

    [Well, let's hope haha ^^]

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 17:49 ]

    Francisco Lachowski

    Lang was ik onderweg geweest. Ik moest dan ook helemaal vanuit New York naar Californië en uiteraard reisde ik met mijn auto. Hij was best ruim, maar dat had ik nodig. Via mijn achteruitkijkspiegel keek ik naar alle bagage die ik bij me had.
    Na een reis, waar ik meer dan een week over had gedaan, kwam ik dan eindelijk aan in LA. Ik heb moeten overnachten in Virginia, Nashville, Tulsa, Denver, St. George en vanaf daar kon ik in één keer door naar Los Angeles.
    Volgens mijn navigatie was het nog maar een uurtje rijden. Het autoraampje gleed open en de wind blies door mijn haar.
    Eindelijk was ik er. Ik reed de oprit op en parkeerde in een vrij parkeervak, tussen alle andere mooie wagens. Ergens ben ik wel benieuwd wie er allemaal in het huis zaten.
    Ik zette de motor uit en sprong uit de auto. Eindelijk kon ik mijn benen strekken.
    Ik pakte mijn telefoon uit mijn broekzak en maakte een selfshotje. Ik uploadde hem op Instagram. Hello LA.
    Met een soepele beweging stopte ik mijn mobiel weer in mijn broekzak en laadde de auto uit. Twee koffers en twee weekendtassen.
    De autodeur sloeg achter me dicht, waarna ik me een weg baande naar de voordeur.
    'Sleutel, sleutel, sleutel,' mompelde ik naar mezelf en trok de sleutel uit de zak van mijn jack.
    'I'm hoooooooome!' schreeuwde ik en liep door naar de woonkamer. 'Hi.'


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Vanessa Hudgens
    Het had even geduurd, maar ik zag het grote USA Shore huis opdoemen.
    'Thanks!' Riep ik naar de taxichauffeur terwijl ik hem wat geld overhandigde, de man knikte vriendelijk. Met moeite sleurde ik de koffers uit de taxi en trok ze achter me aan naar de deur toe. Ik was benieuwd wie er allemaal meedeed, en of ik iemand toevallig al kende.
    'Hi,' zei ik simpel toen ik een paar mensen zag zitten in de woonkamer. Ik zwaaide wat haar weg en gooide de koffers in een hoek van de kamer.
    Ik herkende het meisje als Rita Ora en de jongen als Luke, zijn achternaam was ik even vergeten. Er stond ook een ontzettend knappe jongen, een model, zo te zien.
    'Ik heb dringend een sigaret nodig, sorry,' verontschuldigde ik me terwijl ik naar de tuin liep. Ik had net een sigaret opgestoken toen ik een jongen zag zitten. Justin Bieber, herkende ik. Mijn nichtje was een super grote fan van 'm.
    'Hoi,' glimlachte ik naar hem.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 17:50 ]


    Be yourself, an original is always more worth than a copy.

    Ashley Benson

    Er komen nog wat mensen binnen. De meeste herken ik wel. Rita Ora, Justin Bieber. en Luke Bylik. Die laatste ken ik van mijn zus. Die keek altijd Degrassi. Of ze dat nog doet weet ik niet. Er is nog een jongen binnengekomen, maar die ken ik niet. Rita en Justin zaten meteen al ruzie te maken. Best raar, je gaat toch niet meteen op de eerste dag ruzie zoeken? En nog iets later kwam Vanessa Hudgens ook binnenlopen. Wordt een gezelige boel hier denk ik.
    Ik loop naar boven naar de kamer waar ik waarschijnlijk in slaap en gooi mijn koffers neer. Ik loop gelijk weer naar beneden, waar de anderen zijn. 'En wat moeten we nu eigenlijk doen?' vraag ik in het algemeen.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 17:53 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Justin Bieber

    De tuindeur werd open geschoven en er werd zo te horen een sigaret opgestoken. Ik opende mijn ogen en ging zitten, om te kunnen zien wie het was. Ik herkende Vanessa, overigens een super aardig meisje zover ik wist. 'Hoi,' glimlachte ze naar me. Ik glimlachte vriendelijk terug, zin in ruzie met haar had ik ook geen zin. 'Hey,' Ik hield mijn zonnebril alsnog op, de zon scheen namelijk nogal. ''En wat brengt jou hier madame? Ik bedoel, dit is niet een plek waar ik jou zo snel zou vinden. Jij bent toch een lief en schattig meisje?' Ik grinnikte om mijn eigen woorden, maar ze waren waar. Vanessa wás een schattig en lief meisje, maar daar zal duidelijk verandering in worden gebracht.

    Vanessa Hudgens
    'En wat brengt jou hier madame? Ik bedoel, dit is niet een plek waar ik jou zo snel zou vinden. Jij bent toch een lief en schattig meisje?' Vroeg Justin, hij grinnikte even, het klonk lief.
    'Het is duidelijk dat we elkaar nog niet kennen, Bieber,' zei ik lachend, 'want dan zou je wel weten dat ik niet heel lief en schattig ben. Vooral de laatste tijd niet. En jij dan? De mooie jongen met zijn hoge zangstem, wat doet hij hier? Ik vind jou ook geen party animal.' Ik zei het aardig en keek hem met een lachje aan, hij leek me aardig en hij had humor, volgens mij.


    Be yourself, an original is always more worth than a copy.

    Justin Bieber

    'Het is duidelijk dat we elkaar nog niet kennen, Bieber,' zei ze lachend, 'want dan zou je wel weten dat ik niet heel lief en schattig ben. Vooral de laatste tijd niet. En jij dan? De mooie jongen met zijn hoge zangstem, wat doet hij hier? Ik vind jou ook geen party animal.' Ik lachte hardop, dan kende ze me nog niet. Ik haalde mijn schouders op. 'Ach, zelfde als jou denk ik zo. Ik heb behoefte om niet met Scooter te zijn als je snapt wat ik bedoel; gewoon even doen wat ik zélf wil. Scooter denkt dat hij mijn vader is, ugh. En een feestje is nooit verkeerd, maar dit zal veel leuker worden,' Vanessa leek me aardig, een meid met wat pit en aardig humor. Met Vanessa zal ik het wel goed gaan vinden denk ik, in tegendeel tot met Rita. Maar dat kan altijd nog wel veranderen, neem ik aan en hoop ik.

    Niall Horan
    Ik kom eindelijk aan op het vliegveld. Ik moest van Ierland naar hier. Ik had het niet zo op vliegtuigen, regelmatig hoor je wel dat er èèn neer stort.
    Ik hou een taxi aan en zeg het adres waar hij me heen moet brengen. Eenmaal in de taxi bedenk ik waarom ik eigenlijk hier mee akkoord mee ben gegaan. Eigenlijk heb ik geen reden, misschien alleen voor een break. Van al dat touren en nummers op nemen
    In de studio wordt je moe van. We hadden pas een tour achter de rug. Nu hebben we een break van minimaal een half jaar.

    Ik geef de taxi chauffeur het geld en pak mijn bagage. Ik loop door het hek en kijk bewonderend om me heen. Ik loop naar de voordeur en bel aan. Mijn tas had ik inmiddels naast me gezet op de stenen.
    -


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ashley Benson

    Ik zit een beetje te luisteren naar de gesprekken die zich in de kamer afspelen. Ik hoor de deurbel gaan. Vast iemand die geen sleutel heeft of zo. Ik ren naar de deur en doe open.
    Voor me staat Niall Horan. Van de band One Direction. EIgenlijk heb ik hem hier helemaal niet verwacht. 'Heey,' zeg ik. Ik heb eigenlijk geen idee hoe zijn karakter of zo is.

    {sorry voor slechte stukje}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Selena Marie Gomez
    Ik zucht even zacht en kijk uit het raam van mijn auto. Er ontstaat dan toch langaam een glimachje rond mijn lipen als ik het huis in de verte zie staan, ik herkende het van de foto en na al die uren vermoeid rijden ben ikwel blij daik er ben, de party kan eindelijk beginnen! Ik druk het gaspedaal iets harder in en sta dan al snel op een van de parkeerplaatsen die nog vrij is en zie dat er al aardig wat mensen zijn, aan de auto's te zien. Ik stap uit mijn auto en kijk even rond. Niet slecht, zeker niet slecht. Ik zal er dan ook zeker geen probleem mee hebben om hier 3 maanden te verblijven. Ik richt me dan weer op mijn auto en loop naar de achterbak en bijt zacht op mijn onderlip. Dit ging nog wat worden, mij kenende heb ik weer veel te veel mee genomen, en dan bedel ik ook echt veel. Oke, dus hoe gaan we dit doen... Ik open de achterbak en begin langzaam mijn koffers/tassen uit te laden en sluit nadat alles eruit is de auto af en stop de sleutels in mijn handtasje die ik om heb. Ik draai me dan weer even terug naar het huis en dan weer trug naar alle spullen voor me.
    Uiteindelijk is het me dan toch gelukt om alle spullen in een keer vast te pakken en schokkel langzaam naar de ingang van het huis toe, waar ik twee mensen zie praten. Zodra ik dichterbij kom herken ik ze. Niall Horan, de bekende zanger van One Direction en Ashley Benson, bekend van 'The pretty little liars' serie als ik het goed heb. Als ik dan eindelijk bij ze sta, wat met al deze spullen niet echt heel snel gaat en moeizaam. 'Euhh Hallo.' mompel ik moeilijk dar al de spullen die aan me hangen en die ik mee sleep. 'En help.' Piep ik er zacht achteraan. Ik zie Niall al naar me toe komen en knik even als hij vraagt of hij me moet helpen.
    Al snel staan dan mijn spullen op mijn kamer en ben ik weer alleen, ik ga even rustig op mijn bed zitten en zucht en kijk even voor me uit, maar sta al snel weer op en kijk even vlug naar mijn kleren in de spiegel die ik vluchtig glad stijk en begin dan weer mijn weg naar beneden. Tijd om de rest te ontmoeten!

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 13:45 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Niall Horan

    Nadat ik aangebelt heb komt er al snel een meisje open doen. Ik geloof dat zij Ashley Benson is. Van die ene meiden serie. Weet niet meer welke serie. Ze begroet me. 'Haai' zeg ik droog en grinnik.
    Als ik achter me geslof hoor draai ik mijn hoofd naar achter. Selena. 'Selena! Moet ik helpen?' Vraag ik vriendelijk en kom naar haar toe lopen.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    [Ik kan even niet reageren, ben bij een vriendin slapen, want die was jarig en geeft nu haar feestje, reageer waarschijnlijk straks.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Vanessa Hudgens
    'Pff, ja ik snap je, ik word ook helemaal gek. En niet alleen van m'n ouders, maar van iedereen. Mijn vrienden, collega's, ouders, familie; iedereen zeurt. Ik ben 19, laat me lekker doen wat ik wil. Als ik me klem wil zuipen, tot drie uur in mn bed liggen om daarna wodka en roerei als ontbijt te nemen, dan doe ik dat toch gewoon? Who the fuck cares!' Geïrriteerd steek ik nog een sigaret op.
    'Wil je er ook een?' Voeg ik toe, terwijl ik het pakje naar Justin uitsteek.


    Be yourself, an original is always more worth than a copy.

    [Ik ga weg, hopelijk heb ik weer internet morgen. Lang verhaal hoe t zit met mn abo precies haha (: Anders kan ik pas maandag reageren! xx]

    Justin Bieber

    'Pff, ja ik snap je, ik word ook helemaal gek. En niet alleen van m'n ouders, maar van iedereen. Mijn vrienden, collega's, ouders, familie; iedereen zeurt. Ik ben 19, laat me lekker doen wat ik wil. Als ik me klem wil zuipen, tot drie uur in mn bed liggen om daarna wodka en roerei als ontbijt te nemen, dan doe ik dat toch gewoon? Who the fuck cares!' Geïrriteerd stak ze nog een sigaret op.
    'Wil je er ook een?' voegde ze toe, terwijl ze het pakje naar me uitstak. Ik schudde mijn hoofd "Nee bedankt," grijnsde ik en stond op. "Ik snap je frustratie; precies hetzelfde hier. Ik denk dat wij het de komende 3 maanden het goed zullen vinden," ik knipoogte en glimlachte.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 19:37 ]

    Bridgit Mendler
    Benieuwd naar wie er allemaal nog meer in het Shore huis zaten parkeerde ik mijn auto op een van de nog vrije plekken. Ik hoopte werkelijk dat ik een beetje in de groep zou vallen, dan zou altijd mooi zijn. Ik parkeerde mijn Audi en leurde met grote moeite mijn twee koffers uit de auto. Ik trok mijn beanie goed over mijn hoofd en checkte mijn make-up in de zijspiegels. Ik liep richting de voordeur, gritste mijn sleutel uit mijn zak en gooide de deur open. ''Wassup peeps!'' riep ik enthousiast. ''Mendler is in the house!'


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin