• "Tien mensen, allemaal even beroemd, allemaal even mooi. Deze tien mensen zullen u de komende drie maanden vermaken in het huis in Californië. Ze zullen feesten, drinken en nog eens drinken, maar ze moeten ook werken.
    U kent deze mensen van TV-shows, films, serie's, concerten en blogs.
    Hier zijn ze dan; onze tien kandidaten!"


    USA Shore is een rip off van Jersey Shore, maar dan met beroemdheden.
    Drie maanden feesten, zuipen en jezelf voor gek zetten, maar dan met een camera erbij.
    Klinkt niet slecht, maar er ontstaan ruzie's, gevechten en liefde's.
    Voor sommige is het de hemel, voor andere de hel.

    Regels;
    - Minimaal vier regels
    - Niet iemand anders personage besturen
    - Geen off topic ruzie's of gescheld
    - Als je off topic gaat tussen haakjes
    - 16+ is toegestaan
    - De beroemdheden mogen echt bestaan, maar dat hoeft niet
    - Niemand is perfect!

    Informatie;
    De kandidaten werken bij een souvenirshop, de baas van de shop heet Freddy en is een beetje een viezige man van 40.
    Ze hebben allemaal diensten, de eerste drie van 9 tot 12, dan drie van 12 tot 3 en de laatste groep van 3 tot 6.
    Ze werken allemaal vier dagen per week, op vrijdag en in het weekend mogen ze doen wat ze willen.
    Het is toegestaan om mensen van buiten het huis mee te nemen naar het huis, maar ze mogen er niet langer dan een nacht en een dag blijven.
    Er is een jongens en een meisjeskamer.

    Het huis
    Slaapkamer meisjes
    Slaapkamer jongens
    Woonkamer

    Invullijstje;
    Naam;
    Leeftijd [16-24];
    Bekend door;
    Innerlijk;
    Uiterlijk [+foto];
    Extra;

    Rollen;
    Jongens [5]
    - Francisco Lachowski Carlisle
    - Josh Hutcherson XxPeetaxX
    - Luke Bylik Depay
    - Niall Horan Ipayphone
    - Justin Bieber Bieberen

    Meisjes [5]
    - Bridgit Mendler Bolin
    - Vanessa Hudgens LEVEL
    - Selena Marie Gomez.BlueHeaven
    - Ashley Benson MinnieMousex
    - Rita Sahatçiu Ora Luminoase

    HAVE FUN!

    We beginnen bij dat ze het huis binnenkomen!

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 15:44 ]


    Be yourself, an original is always more worth than a copy.

    Vanessa Hudgens
    'Nee bedankt,' grijnsde hij en stond op.
    'Ik snap je frustratie; precies hetzelfde hier. Ik denk dat wij het de komende 3 maanden het goed zullen vinden,' hij knipoogde en glimlachte naar me.
    'Mooi zo,' grijnsde ik terug, toen sprong ik ook op.
    'Ik ga nog even naar de woonkamer, maar ik zie je nog wel,' met nog een knipoog draaide ik me om en huppelde door de tuindeur de woonkamer weer in.
    'Hallo!' Zei ik enthousiast tegen de mensen daar.
    'Wie heeft er zin in wat drinken?'


    Be yourself, an original is always more worth than a copy.

    [Er staan drie personen in de deuropening...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [That's what I thought]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Heey, MT, waar kan ik inspringen?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Gewoon naar het huis gaan]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Francisco Lachowski

    Ik haat mensen die als kippen zonder kop door elkaar heen zitten te tetteren. En waar zit ik nu? Het lijkt wel een kippenhok.
    'Hallo iedereen!' Vanessa kwam binnen via de achterdeur. 'Wie heeft er zin in wat drinken?'
    'Ik, iets met alcohol graag,' antwoordde ik en liep naar haar toe.
    'Francisci Lachowski,' stelde ik mezelf voor. Ik had het idee dat niemand me hier kende, maar ik stelde mezelf later wel voor. Alsof ik me ooit in dit gesprek kon mengen.
    'Ik kom zo terug, even mijn koffers naar boven brengen,' mompelde ik.
    Ik pakte mijn koffers en tassen en verliet de woonkamer om op zoek te gaan naar de jongenskamer.
    Ik vond de kamers best kinderlijk. Het leek op de kamer die ik vroeger had, maar mijn kamer was wat moderner. Ik pleurde mijn tassen op een vrij bed en zette mijn koffers ernaast. Daarna verliet ik de slaapkamer en liep de trap af.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Vanessa Hudgens
    'Ik, iets met alcohol graag,' een knappe jongen kwam naar me toe en stelde zich voor.
    Ik kende hem vaag, en glimlachte vriendelijk.
    'Komt eraan!' Ik dook de drankkast in en maakte zelf een mixje die ik wel vaker dronk.
    Terwijl ik op Francisco wachtte nam ik alvast wat slokjes, en keek rond. Er stonden meerdere mensen door elkaar te praten, ik kende ze allemaal vaag van gezicht, maar niemand echt goed.
    Ik zuchtte zacht en drukte mijn hand tegen mijn voorhoofd, ik had een vreselijke hoofdpijn en voelde me opeens heel moe.


    Be yourself, an original is always more worth than a copy.

    Ashley Benson

    Ik loop van de deur naar de kamer waar de anderen zijn. Ik ga aan de tafel zitten. Ik vang nog net op dat iemand zegt dat diegene iets met alcohol wilt. 'Heey,' zeg ik met alweer een glimlach.
    Momenteel heb ik hier nog geen vrienden, maar ik ben hier ook nog niet eens zo lang. Nog niet eens een uur denk ik! Of twee uur. Ik heb geen idee eigenlijk. Hoe lang zou ik hier al zijn? Waarom houd ik me daar eigenlijk mee bezig? Ik kijk even om me heen om e personen die hier zijn in me op te nemen.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Francisco Lachowski

    Ik stapte de woonkamer binnen en liep richting Vanessa. Ze had een drankje voor me klaargemaakt.
    'Dankjewel,' glimlachte ik.
    Ik nam een slokje van het drankje.
    'Lekker! Wat is het?' vroeg ik.
    Ze greep naar haar hoofd.
    Ik zocht alle kastjes door en vond ergens een koffertje, of een doosje, waar medicijnen inzaten. Ik pakte een pijnstiller en gaf die aan haar.
    'Innemen met water en nu naar bed,' dwong ik haar.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Vanessa Hudgens
    Dankbaar nam ik de pijnstiller aan en glimlachte naar Francisco.
    'Dankjewel,' zei ik terwijl ik opstond.
    'O, en het is een mix hiervan,' ik wees de twee flessen voor me aan en draaide me toen om. Terwijl ik de weg naar de kamer vond en een flesje water uit mijn tas pakte keek ik om me heen. Het huis was mooi, strak, maar de kamers waren eerder rommelig. Ik stelde me voor dat ik het bed met een jongen zou slapen en grinnikte.
    Nadat ik het tabletje had ingenomen trok ik mijn kleren uit en kroop onder de dekens. Moe sloot ik mijn ogen.


    Be yourself, an original is always more worth than a copy.

    Ashley Benson

    Wacht eens... Volgens mij was er ook en zwembad. Ik weet het niet zeker. Zonder iets te zeggen sta ik op en loop naar buiten. Ja hoor, er is een zwembad. Met een glimlach ga ik naar de kamer waar ik mijn koffers had neergezet en zoek mijn bikini in de koffer.
    Uiteindelijk vind ik mijn mooie bikini helemaal onderin. Ik haal er ook een handdoek uit voor als ik er weer uit wil. Ik ren naar beneden en ga even naar het halletje, waar nu nog een ander meisje staat. Volgens mij heet zij Bridgit Mendler. Ik weet het niet zeker. 'Heeft er iemand zin om te zwemmen? vraag ik in het algemeen.

    {er was toch een zwembad? even voor de zekerheid}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    [Ha, dat zie je op het plaatje van het huis]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Iemand voor Rita?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik wil wel, maar ben songfestival aan het kijken, dus reageer niet veel...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Francisco Lachowski

    'Dankjewel,' zei Vanessa toen ze de pijnstiller aannam. Ik schonk haar een glimlach.
    'Oh, het is een mix hiervan,' zei ze en ze wees naar twee felgekleurde alcoholische dranken op het aanrecht.
    'Oke, die moet ik onthouden,' grinnikte ik.
    Ze draaide haar om en verliet de keuken. Ik nam aan dat ze richting bed te gaan.
    Ik was best wel het type dat zich zorgen maakte over de welzijn van zijn vrienden of familie en sinds ik vader ben geworden, is dat alleen maar erger geworden. Velen vinden dat vervelend.
    Ik klokte het drankje achterover en zette het glas terug op het aanrecht.
    Ik weet trouwens niet hoe we de corvee gaan verdelen, maar ik wil niet de kutklusjes doen hoor. Ik wil wel de boodschappen doen of zo, dat ben ik gewend en ik vond het niet erg om te doen.
    Ik nam plaats op de bank en keek even de kring rond. Ik kende eigenlijk niet zo veel van hen. Hooguit twee of drie of vier.
    'Duss..'


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf