• "Tien mensen, allemaal even beroemd, allemaal even mooi. Deze tien mensen zullen u de komende drie maanden vermaken in het huis in Californië. Ze zullen feesten, drinken en nog eens drinken, maar ze moeten ook werken.
    U kent deze mensen van TV-shows, films, serie's, concerten en blogs.
    Hier zijn ze dan; onze tien kandidaten!"


    USA Shore is een rip off van Jersey Shore, maar dan met beroemdheden.
    Drie maanden feesten, zuipen en jezelf voor gek zetten, maar dan met een camera erbij.
    Klinkt niet slecht, maar er ontstaan ruzie's, gevechten en liefde's.
    Voor sommige is het de hemel, voor andere de hel.

    Regels;
    - Minimaal vier regels
    - Niet iemand anders personage besturen
    - Geen off topic ruzie's of gescheld
    - Als je off topic gaat tussen haakjes
    - 16+ is toegestaan
    - De beroemdheden mogen echt bestaan, maar dat hoeft niet
    - Niemand is perfect!

    Informatie;
    De kandidaten werken bij een souvenirshop, de baas van de shop heet Freddy en is een beetje een viezige man van 40.
    Ze hebben allemaal diensten, de eerste drie van 9 tot 12, dan drie van 12 tot 3 en de laatste groep van 3 tot 6.
    Ze werken allemaal vier dagen per week, op vrijdag en in het weekend mogen ze doen wat ze willen.
    Het is toegestaan om mensen van buiten het huis mee te nemen naar het huis, maar ze mogen er niet langer dan een nacht en een dag blijven.
    Er is een jongens en een meisjeskamer.

    Het huis
    Slaapkamer meisjes
    Slaapkamer jongens
    Woonkamer

    Invullijstje;
    Naam;
    Leeftijd [16-24];
    Bekend door;
    Innerlijk;
    Uiterlijk [+foto];
    Extra;

    Rollen;
    Jongens [5]
    - Francisco Lachowski Carlisle
    - Josh Hutcherson XxPeetaxX
    - Luke Bylik Depay
    - Niall Horan Ipayphone
    - Justin Bieber Bieberen

    Meisjes [5]
    - Bridgit Mendler Bolin
    - Vanessa Hudgens LEVEL
    - Selena Marie Gomez.BlueHeaven
    - Ashley Benson MinnieMousex
    - Rita Sahatçiu Ora Luminoase

    HAVE FUN!

    We beginnen bij dat ze het huis binnenkomen!

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 15:44 ]


    Be yourself, an original is always more worth than a copy.

    {ik zal wel even aanpassen}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    -

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 16:50 ]

    [Weet ik, aangepast]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    {aangepast}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    MinnieMouseX schreef:
    Ashley Benson

    'Ash, niet te ver gaan hè? En...' begint Kayleigh, mijn beste vriendin. 'Kay, ik heb me hier zelf voor opgegeven,' kap ik haar af.Ze zucht hoorbaar. 'Ik probeer alleen je reputatie te redden.' 'Wat is er mis met dit programma?' 'Alles.' Ik rol met mijn ogen. 'Kayleigh, ik moet gaan.' 'Okee, maar probeer je in te houden. En ik ga je missen.' 'Ik jouw ook hoor.' Ik geef haar een knuffel. Ik loop naar mijn auto. Ik doe mijn koffers achterin en stap in.
    Na een lange rit kom ik eindelijk aan. Het huis ziet er niet verkeerd uit. Ik stap weer uit en pak mijn koffers. Ik loop door naar de voordeur en loop naar binnen. Er zijn al een paar mensen. 'Hello people,' zeg ik met een glimlach


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Justin Bieber

    Ik keek op van mijn iphone toen ik de deur hoorden open gaan, een meisje kwam binnen gehuppeld. ''Oh ook hallo Rita,'' ze liep de trap op naar waarschijnlijk de meisjes kamer, dus stond ik snel op. Ik pakte mijn koffers en sleurde deze de trap op, op zoek naar onze kamer. Er stond een deur open die al snel aangaf dat dat de jongens kamer was, dus liep ik naar binnen toe. Ik gooide beide koffers op het bed, en sprong er snel tussen. Ik greep naar mijn iphone in mijn broekzak en opende snel whats app. Ik appte wat mensen terug en bekeek snel mijn instagram.
    Na zo'n 5 minuten besloot ik de kamer weer te verlaten, om opzoek te gaan naar de woonkamer. Ik snelde de trap af en opende een willekeurige deur in de gang; die inderdaad de woonkamer weergaf. Gemakkelijk liep ik de kamer in en liet mezelf vervolgens op de bank neerploffen.

    [Ik ga vanavond weg, maar mijn iphone abonoment geeft problemen zonder wifi. Ik krijg morgen weer nieuw ''tegoed'' dus dan kan ik morgen pas weer reageren als het goed is c: ]

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 16:54 ]

    Luke Bilyk
    Ik viste de sleutel uit mijn broekzak en stopte hem in het sleutelgat. De deur opende makkelijk en met mijn koffers stapte ik naar binnen. Ik sloot de deur achter me en zag meteen al een aantal mensen. Ik herkende ze meteen, het waren Justin Bieber en Ashley Benson. Ik had haar weleens in een film gezien, en ach, Justin Bieber kon je niet missen. 'Goedemiddag.' glimlachte ik vriendelijk en ik sleepte mijn koffers iets verder naar binnen. Ik besloot om mijn koffers maar boven te gaan zetten, dan kon ik ook meteen een bed uitzoeken. Ik liep met mijn twee zware koffers de trap op, en voelde meteen mijn armspieren zijn werk doen. Had al dat trainen toch nog nut gehad. De jongenskamer kwam al snel in zicht en ik liep er naartoe om mijn koffers en tassen vervolgens op een bed te gooien. Ik ging op het bed zitten en zuchtte even. Ik vroeg mezelf af of het wel slim was om te liegen tegen mijn vrienden en familie.. Al snel schudde ik de gedachtes van me af en liep weer naar beneden. Justin zat nog steeds op de bank en ik ging gemakkelijk aan de andere kant van de bank zitten. Ik viste mijn iPhone uit mijn broekzak en keek even op twitter. Niks interessants, dus al snel stopte ik mijn telefoon weer weg. 'Jou had ik hier echt nooit verwacht.' grinnikte ik tegen Justin.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Justin Bieber

    Een jongen kwam de kamer binnen lopen, geen idee wie hij was. Hij nam plaats aan de andere kant van de bank en pakte zijn iphone die hij kort bekeek, twitter waarschijnlijk. ''Jou had ik hier echt nooit verwacht,'' grinnikte hij tegen me. Ik haalde mijn schouders op ''Je bent niet de eerste,'' Ik knipoogte naar 'm en ging wat meer onderuit gezakt zitten. Ik greep naar een van de magazines die op tafel lagen en bladerde er door. ''En jij bent ook al weer?'' Ik hief mijn hoofd omhoog van het magazine en keek hem aan. Hij had wat bekends, maar er kwam geen enkele naam in me op. Dat hij een ster van MTV was wist ik, maar welke serie precies niet.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 16:59 ]

    Luke Bilyk
    'Je bent niet de eerste.' zei hij nadat hij zijn schouders opgehaald had. Nee, dat dacht ik ook niet. Iedereen zag hem als het brave tienersterretje en nu zou hij ineens zuipend en feestend op televisie komen? Volgens mij had hij geen idee wat voor een risico hij nu nam met zijn carrière. Hij knipoogde en ging wat meer onderuit zitten. Hij greep naar een van de magazines op de tafel en begon erin te bladeren. 'En jij bent ook al weer?' vroeg hij ineens toen hij zijn hoofd van het magazine vandaan haalde en me aan keek. Ik grinnikte, hoe kon ik ook verwachten dat dé Justin Bieber mij kende.
    'Luke Bilyk, ik speel in Degrassi op MTV.' zei ik glimlachend. Ik snapte het wel dat hij mij niet kende. Hij zat natuurlijk in een compleet andere wereld als ik en had het te druk met zijn muziek en optredens.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Mijn topics, regeer zo]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Rita Sahatçiu Ora

    Na mijn koffers neer hebben gelegd, en mijn schoenen uit te hebben getrokken huppelde ik naar beneden en plofte op de grond neer. De beanie trok ik van mijn hoofd af en haalde een hand door mijn blonde krullen. 'Wat doet Bieber hier? Moet je niet met je vriendjes van je verwaande leventje genieten en elke hoer zoenen die je maar ziet?' gromde ik zachtjes, tegen mijn zin. Alsof ik normaal tegen hém ging praten. Ik had veel, erg veel fans alleen Justin had er meer. Hij had dan wel meer fans enkel om zijn looks, terwijl ík fans had voor mijn muziek. Mijn muziek was véél en véél beter dan dat van hem. Zuchtend liet ik me achterover op de grond vallen en pakte net zoals velen mijn iPhone uit mijn zak en checkte Twitter. Niks aan, dus ik begon maar berichten te sturen naar Calvin. 'Moeten we nou serieus gaan werken?' mompelde ik uit het niets.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 17:51 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Justin Bieber

    'Luke Bilyk, ik speel in Degrassi op MTV.' Ohja, dat was het. Ik knikte vaag. Rita kwam de kamer ingelopen en plofte op de grond neer. Ze trok haar beanie van haar hoofd en haalde een hand door haar haar heen. ''Wat doet Bieber hier? Moet je niet met je vriendjes van je verwaande leventje genieten en elke hoer zoenen die je maar ziet? gromde ze zachtjes, ik hief mijn hoofd op. ''Nounou, lekker aardig zijn we weer. Je kent me niet eens dus heb geen vooroordeel madame. En ik zoen niet met elke hoer die ik zie uhu,'' Ik bladerde verder en las enkele artikelen. ''Moeten we nou serieus gaan werken?'' Ik rolde met mijn ogen en knikte. Van werken krijg je niks, je gaat er niet dood aan hoor.

    [oh god, dit word nog wat tussen Rita & Justin als het nu al begint HAHA]

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 17:20 ]

    [Huis staat in LA eh? Even voor de zekerheid HAHA]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Rita Sahatçiu Ora

    Tot mijn grootste ergernis begon Justin te praten. 'Nounou, lekker aardig zijn we weer. Je kent me niet eens dus heb geen vooroordeel madame. En ik zoen niet met elke hoer die ik zie uhu' zei hij. Een kort lachje verliet mijn mond. 'Mijn beste vriendin, Cara Delevigne, ken je vast wel. Knap dan, zij had toch echt bevestigd dat jíj met wat modellen op stap was geweest. Ik heb medelijden met ze' sprak ik hem toe. Op mijn vraag van werken rolde hij met zijn ogen en knikte. 'Wat nou? Vindt meneer het weer eens overdreven? Ach, zeg. Alsof jij zo'n zin hebt om te werken. Ik heb meer ervaring dan jij hebt met werken, dus je hoeft niet te doen alsof ik één of ander kind ben die zelfs dozen optillen al teveel vindt' siste ik. Mijn stemming was gelijk veranderd en was tot een slecht humeur omgeslagen.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 17:52 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Hm, ze draaien wel bij. Hopelijk ^^]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."