• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Pezz
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - AppleBottom


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema:
    14:00 uur (nu) : Kennismaking
    15:00 uur: Spullen uitpakken, dan vrije tijd
    18:00 uur: Gezamelijk eten
    18:30/18:45 uur: Vrije tijd
    21:00 uur: Kampvuur
    Wij zeggen het als jullie moeten gaan slapen.


    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 12:43 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    { Is Marlotte awake? }


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [haahahah lol maar je hebt ook bloedvaten toch of neit?]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [nope, en ze is toch niet onlineXD]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (ook... Maargoed, het zit dus naast een ader op een verkeerde plek xD Smart again. :O MIsschien hindert het de spieren en kunnen ze beide niet sporten xD )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [ahah dat vinden ze heel ergXD maar mis. kun je met loulou]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ( Samen is het zoooo erg xD Niet dus. (Lou w8 even op Violet) )

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 19:52 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Marlotte


    Ik schrik ineens uit het niets omhoog. Ik voel een opkomende pijn n mijn lichaam en een golf van misselijkheid. Voor ik het weet, geef ik flink over en hoest en boer tussendoor. Iew. Ik zie niall niet maar voor ik hem om hulp kan roepen, geef ik al weer over.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Erik:

    Uit het niks schiet Marlotte omhoog en begint ze over te geven. Ik aai over haar rug en wacht tot het over is. Daarna geeft ze nog eens over en kijk ik naar Liasa. ''Laat haar deze maar even doorslikken' zegt ze terwijl ze me een pil aangeeft. Ze had hem blijkbaar al bij de hand. Ik pak een flesje water van achter me en overhandig beide dingen aan Marlotte. 'Slik maar even door' zeg ik met een lichte trilling in mijn stem. Liasa en Danny weten altijd wat te doen in dit soort situaties. Ik totaal niet. Ik kijk opzij naar Liam. 'Hoe is het met hem?' vraag ik aan Lisa.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Lisa:

    'Niet zo goed' antwoord ik. 'Ik weet ook niet wat hiervoor is gebeurt. Weet Niall iets? Of Marlotte?' zeg ik. Bezorgd aai ik over Liam zijn haren. Waarschijnlijk zal hij zo wel bijkomen, dus ik blijf redelijk rustig. Over 5 minuten mag ik me pas zorgen gaan maken denk ik bij mezelf. Anders word het hier alleen maar druk enzo.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Violet Ambre Sparks

    "Dat zou ik nooit doen. Als jij je maar goed vasthoud." Hij geeft me een glimlach en springt omhoog een kleine gil verlaat mijn lippen en ik sla mijn armen nog strakker rond Louis heen. Hij holt richting het pas en na een tijdje gelopen te hebben begint hij te huppelen. dan zet hij me op de grond. "We zijn er!" Ik giechel zachtjes. Hij draait zich naar me toe. "De schat staat nu recht voor me." Hij drukt een kus op mijn neus en ik giechel harder, een blos ontstaat op mijn wangen en ik sla mijn handen voor mijn mond. "Maar dan zijn we zo ver gekomen voor niets." Mopper ik waarna ik mijn hand door zijn haar haal om het door de war te brengen. Het was aardig donker waar we nu stonden, we kwamen al korter bij het bos en eventjes zucht ik. "Wat als we verloren lopen?"


    The artist is the kid that survived.

    Violet Niall is bij jillie


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson:

    ze giechelt weer. Als het niet zo schattig was dan was ik het nu echt zo zat geweest. Maar het is zo lief, ik zal er nooit genoeg van krijgen, dat weet ik nu al. "Maar dan zijn we zo ver gekomen voor niets." mompelt ze waarna ze een hand door mijn haren haalt. Mijn mondhoeken krullen omhoog en ze kijkt het bos in. "Wat als we verloren lopen?" vraagt ze. 'Dat gebeurt niet' zeg ik met een korte pauze. 'We zouden wel verdwaald kunnen zijn' lach ik. 'Ik zou het niet erg vinden. En als het te lang duurt mag je me wel opeten.' zeg ik. Ik knijp mijn ogen wat samen om in de verte te kijken. 'Zie je? Daar is het al.' zeg ik terwijl ik naar haar kijk. Ze is wat kleiner dan ik dus ik moet wat naar beneden kijken. Behalve als ze op mijn schoot zit natuurlijk. Als we er aankomen zie ik dat de groep niet helemaal compleet is. Ik haal mijn schouders op en loop naar de tafel. 'Heb je honger?'


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Erik:

    Ik zal Niall even vragen of hij iets weet' zeg ik en ik loop naar buitewn. Ik zie Louis en Violet ook al aankomen. Die was ik al bijna vergeten. Ik zie Niall staan en loop naar hem toe. 'He Niall, wat weet je allemaal van wat er gebeurt is met Liam?' zeg ik. Ik kom meteen ter zake, want dit is niet de tijd om te treuzelen of een leuk praatje te maken. Denk ik... Ik heb geen idee eigenlijk. Lisa leek redelijk rustig bij Liam...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Lisa:

    Ik kijk op mijn horloge. Hoe kan het dat hij nog niet wakker is. Langzaam word ik wat bezorgder. Gelukkig zie ik Liam dan zijn ogen openen. Ik zucht opgelucht uit, maar hij krimt meteen ineen waarna hij zijn handen op zijn buik legt. Nou, dan weten we dat ook weer. Ik aai over zijn rug en een munutje later is het al klaar. 'Liam, sorry maar ik moet je meteen wat dingen vragen. Misschien is dit ernstig en dat moeten we snel weten' zeg ik waarna ik hem een aantal vragen stel.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    Ik kijk op naar Erik en glimlach terwijl ik nadenk 'na hij lag op de grond in elkaar gekrompen en al eerder had hij last van zijn buik. En hij zei dat hij niet meer kon'leg ik hem rustig uit. 'eat gaan we vanavond doen' vragemd kijk ik hem aan. Optijd slapen stond vast vpor muj want ik was erg vermoeid. 'hoe gaat het met marlotte


    Change is for weirdos ~ Niall Horan