• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Pezz
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - AppleBottom


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema:
    14:00 uur (nu) : Kennismaking
    15:00 uur: Spullen uitpakken, dan vrije tijd
    18:00 uur: Gezamelijk eten
    18:30/18:45 uur: Vrije tijd
    21:00 uur: Kampvuur
    Wij zeggen het als jullie moeten gaan slapen.


    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 12:43 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    ( Man, Niall is echt facking chagi! Dramaaaa! :) zie acteerstukje loubear xD )

    Lisa:
    Ik merk dat Niall wat 'prikkelbaar' of 'gecoelig ks. ( xD ) ik zucht een keer als ik opsta. 'Ik ga gewoon en jij gaat op je been passen.' Zeg ik simpel. Ik loop weg en ga in de caravan zitten. Ik weet dat het cliche is maar ik pak mijn mobiel en ga liedjss luisteren. Voorzichtig zing ik mee met liedjss van michael buble, racoon, train, enz


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam:

    Ik geef het op. Ik heb NU zin in soep. Ik pak mijn kom met beide handen vast en skieper het achterover in mijn mond. Met een rode soepsnor leg ik minn kom neer. Ik lik met mijn tong even over mijn bovenlip en pak de ko om hem weg te brengen. Ik ben het gewent om het meteen schoon te maken. Opeens voel ik een scherpe pijn in minn onderbuik. Ik kruip ineen met mijn handen op mijn buik. Ik stap van de tafel en strompel naar ee EHBO tent. Mijn ogen zoeken lisa maar ik zie Niall. 'Wat is er nu weer gebeurd?' Vraag ik met een grijns.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    Ik werp haar nog een geïriteerde blik na.'wat heb je gedaan'liam kijkt me aan. 'geflikkerd met rennen door de rgen. Acht hechtingen en een gekneusde been'mompel ik. Marlotte vraagt van alles maar de enigste vraag die ik kan onthouden is of ik bij Liam slaap. 'ja hij ligt naast me maar kun je het niet beter aan Lpuis vragen want die zal wel iets hebben met Violet'stel ik voor. Ik voelde me echt geïriteerd momenteel. Door Lisa en de pijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte


    Niall reageer een beetje kortaf maar ik kan het hem niet kwalijk nemen. Hoezo zou ik het aan Louis moeten vragen? En violet? Volgens mij slaapt ze bij mij. Maar Liam dan? Ik schud m'n hoofd en kuch een keertje. Ik leg mijn hoofd op Niall's goede bovenbeen en sluit mijn ogen. Ik ben zo moe. En ik voel me nog steeds niet goed, maar Niall voelt zich vast slechter. En Liam, hij leek ook pijn te hebben ofzo. Ik doe mijn ogen dicht en nog binnen twee minuten ben ik weg in dromenland.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Liam:

    'Ai' zeg ik na Niall zijn uitleg. Ik kijk naast hdm en zie Marlotte slapen. 'Meisjes zijn altijd zo schattig als ze slapen.' Zeg ik. 'Niet dat ik haar wil ofzo! Er is niks mis met haar hoor! Sorry?' Zeg ik dan. Ik zucht een keer diep en plof neer op een stoel naast Niall. Ik schenk hem een glimlach. 'Wanneer mag je hier eigenlijk weg? Want anders blijf ik hier wel. Anders is het zo saai'. Ik staar eve veer me uit. Ik denk terug aan toen ik... en mijn nier. Ik voel een rilling over me heen. Verschrikkelikke tjjd met veel te veel injecties. En pinnlikk! Ik schud mijn hoofd en richt me weer op Niall.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall

    Ik haal kort mijn schojder op en ga door Marlotte haar haren. Intussentijd staar ik wat vior me uit. 'wil je me het flesje op de eettafel even aangeven'vraag ik zacht aan liam en kujk hem kort aan. 'de verdoving begint uit te werken' mopper ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:
    'de verdoving begint uit te werken' moppert hij. Ik knik begrijpend. Ik pak het flesje en overhandig het aan Niall. Als ik het in zijn hand wil plaatsen krijg ik de scherpe pijn weer. Ik krimp ineen en laat het flesje vallen. Ik bijt op mijn lip om pijn kreten tegen te gaan. Een minuutje later is het over en pak ik het flesje weer van de grond. Ik slik een keer en zeg: 'Sorry' met een redelijk rood gezicht.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [Ik had dus nog iets gereageerd op het stukje van Louis en nu is mijn reactie daarop dus weg, wat.]


    The artist is the kid that survived.

    Niall Horan

    Hij pakt het flesje en laat hem vallen waarna hij ineenkrimpt. Iets later pakt hij het flesje en geeft gem aan me. 'dankje' mompel ik nogal afwezig ik draai hem open en neem een aantal slokken. 'ga jij nog eten of niet' vraag ikzacht. "waarom doet Lisa trouwens zo bitcherg'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    AppleBottom schreef:
    [Ik had dus nog iets gereageerd op het stukje van Louis en nu is mijn reactie daarop dus weg, wat.]

    { Whut? :( Too bad... }


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam Payne:

    'ga jij nog eten of niet' vraagt hij. Ik schud mijn hoofd. 'Ik heb te veel last van vage krampen ofzo...' antwoord ik. "waarom doet Lisa trouwens zo bitcherg' vraagt hij dan. Ik kijk hem verbaasd aan. 'Wat dan?' vraag ik. Ik heb er niks van meegekregen. Ik voel weer wat pijn, maar gelukkig is dat snel over. Ik merk opeens dat ik verdacht veel knipper. Dafuq? Wat is er met me?


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan.

    'ze was helemaal boos op me omdat ik uit dit ding ben gegaan maar halo het is mijn vriendin niet een vreemde. En ze doet afstandelijk en dwingt me tot alles. Alsof ik een hond ben als ze geen zin heeft in dit nag ze het ook gewoon zeggen'mopper ik 'oke ik ben nu ook chagerijnig maar dat komt door alle stress. Het enigste tot nu toe leuke was dat Marlotte en ik wat kregen. Ja en met jou praten maar voor de rest ik kan hier niets doen het is dat ik voor Marlotte blijf en een beetje voor jou want jij doet yenmiste aardig maar ik verwacht dat de rest net zoals op school zijn'ik slaak een zugt 'en ik ben heel de tijd moe en heb stik veel dorst en in dit onhamdig dong kom ik amper vooruit ik bedoel het is en blijft een kampterrein en we doeb hier blijkbaar niks. En Harry deed wel aardig maar die liet mij dus gewoon liggen pp de grond en is door gerend'klaag ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte haar droom



    Ik loop een huis binnen. Het is super mooi ingericht, prachtig gewoon. Ik kijk in alle hoeken van de woonkamer alsof ik het nog nooit heb gezien. Toch ben ik er vaker geweest. Het is mijn huis. Na het zetten van een kopje koffie, loop ik naar boven toe. Ik loop naar de slaapkamer en zie Niall lui tegen de muur leunen, kijkend naar de tv.Ik doe mijn hakken uit en kruip tegen hem aan. 'Hey.' Zeg ik. 'Hey schat' zegt hij waarna hij een kus op m'n hoofd plant. Hij legt zijn handen op m'n buik. 'Hoe gaat het met het?' Zegt hij terwijl hij over mijn buik wrijft en me aankijkt. 'Goed' zeg ik tevreden. 'Nog best lang duurt het he?' Ik knik. 'Ja Niall, klopt.' Hij kust me en ik kus terug. Het gaat over in een zoen. Na een tijdje komen onze hoofden van elkaar vandaan en sta ik op om mijn pyjama aan te trekken. Ook Niall trekt zijn shirt uit en gaat in bed liggen. Ikkruip weer tegen hem aan en leg mijn hoofd op zijn borst. 'Ik haat zwanger zijn. Ik heb te vaak honger.' Hij glimlacht. 'Dat heb ik altijd.' Zegt hij nonchalant. Ik giechel. 'Slaap lekker' zeg ik tegen hem. Hij kust mijn haren en wenst me hetzelfde. Ik voel hoe Niall met mijn haar speelt en val in slaap, mijn gedachte naar mijn verloofde en mijn toekomstige kindje.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Hahah dit .oest ff klaagklaag


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik sprong ook mooi zo even in, mar slaapt nog wel, maar ze glimlacht heel de tijd en ze zegt soms wat heel zachtjes (: ]


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .