• Wat als je moeder zegt dat je op kamp moet..
    Wat als er geen begeleiding mee gaat..
    Wat als je met een jongen of een meisje in èèn tent moet..
    Wat als je op een gegeven moment verder van de groep weg moet met je partner..
    Wat als het bos overdags mooi is en 's nachts eng en donker..
    Wat als er 's nachts rare dingen gebeuren..


    Rules;
    -One Direction bestaat niet
    -Sowieso 3 regels.
    -Niemand is perfect.
    -Niemand is beter dan de ander, iedereen staat gelijk.
    -Iedereen is sowieso voor 1 ding bang.. (Komt later in het verhaal aan toepassing)
    -Blijf actief reageren, als je een tijdje afwezig bent meld het eerst even.
    -Als je offtopic gaat berichten tussen haakjes: [.........]
    -16+ mag maar hou het netjes .

    Jongens;
    1. Niall Horan || 24121993
    2. Harry Styles || Hersheys
    3. Liam Payne || Dempsey
    4. Louis Tomlinson || 24121993
    5. Zayn Malik || Cheeseburger

    Meisjes
    1. Lauren Ariana Williams || iPayphone
    2. Alyson Rose Valentino || Malino
    3. Maddison Fay Rylance || BlueHeaven
    4. Anna Rose Prime || Hazzakins
    5. Yasmin Amelia Jones || Depay

    De brief:

    Hallo,
    Welkom bij ons kamp. Helaas kan er dit maal geen begeleider(s) mee. Ivb angst voor het bos.
    Als je in het bos bent kan je niet meer terug. Je zou moeten overleven.

    Tip; Neem sowieso vèèl eten en drinken mee. Er is geen supermarkt in de buurt, de begeleider zou voor het eten zorgen maar
    Aangezien deze dit maal er niet is moeten jullie zelf voor eten etc. zorgen.

    Je zou echt moeten overleven. Er kunnen rare dingen gebeuren in het bos.. Meer zeggen wij niet.

    Dan hier de tenten indeling;
    Alyson Valentino en Zayn Malik in tent blauw.
    Lauren Williams en Niall Horan in tent groen.
    Yasmin Jones en Louis Tomlinson in tent rood.
    Maddison Rylance en Harry Styles in tent geel
    Anna Prime en Liam Payne in tent paars.

    Bij elk tentje staan wchokjes met een toilet erin (neem zelf toiletpapier mee)
    Bij het kampvuur voor elk tentje staan ook kookgelegenheiden op gas.
    Derest zal je zelf moeten uitvinden.


    Mvg, Meneer McCurdy
    Ps. Je angsten zullen niet veilig zijn...


    -
    Je begint dat je bij het kamp aankomt.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 22:51 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Niall Horan
    Zachtjes begon Lauren te grinniken en er verscheen een scheef glimlachje op haar gezicht. "Ik begrijp je Niall, ik vatte het zo ook niet op-." Ze legde kort haar hand op mijn schouder. "Ik wil hier ook niet zijn.Ik heb het niet zo op bossen." Zachtjes lachte ze en keek naar haar schoot. "Ook ben ik nu het dichtste bij mijn angst dan ooit. Thuis kon ik er nog wel wat aan doen, of bij vriendinnen enzo." Mijn wangen kleurde nog iets roder, maar wierp het meisje naast me toch een lieve glimlach toe. 'Ik ben blij dat je het begrijpt, want het zou geen goed begin zijn. Daarbij bedoelde ik het natuurlijk ook niet zo.' zei ik waarna ik langzaam knikte. 'Ik ook niet, maar we hebben elkaar nog. Dat scheelt al dan dat je hier alleen zit. Al helemaal als het een aardig iemand is.' zei ik en probeerde niet opnieuw te ratelen, want soms maakte mijn accent het dan zo onduidelijk. 'Dat laatste herken ik, maar zijn het bij jou de bossen of het donker? Dat laatste is bij mij het geval.' Het laatste voegde ik er heel zacht aan toe, aangezien ik me nog steeds niet helemaal zeker erover voelde. Ik keek rond en gaf Lauren automatisch een knuffel. Ik hoopte dat het haar hielp, want mij hielp het altijd wel en zeker op dit moment. Ik voelde me gewoon niet veilig hier.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    iPayphone schreef:
    (...)
    [Ik haat spreekbeurten grondig ^-^. Ik heb er wel eens een keer voor gespijbelt o.O Moest hem uiteindelijk toch doen. ]


    ( Klinkt bekend, alleen was het bij mij geen gespijbel. )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lauren Williams.

    "Dat laatste herken ik, maar zijn het bij jou de bossen of het donker? Dat laatste is bij mij het geval." Zei Niall. Het laatste voegde hij er zachtjes aan toe. Dan ben ik toch niet de enigste die bang in het donker is. Wat ik wel dacht, stiekem vindt ik het best laf. Bang zijn in het donker.. Wat kan er überhaupt gebeuren? En toch ben ik doodsbang voor het donker. Ik heb nooit gevonden waarom ik bang ben voor het donker. Toen ik een baby was, iets van zes maanden, begon het al. Me ouders vertelde me wel eens dat ze niet wisten waarom ik 's nachts altijd huilde en alles bij elkaar gilde. Steeds toen ik ouder werd, werd het ook beetje bij beetje duidelijker. Ik was bang voor het donker én het alleen zijn, wat wel veel minder is. Gelukkig gil ik nu de boel enzo niet meer bij elkaar.
    Mijn ogen scande Nialls gezicht en nam elk detail op. "Het donker.." Mompelde ik zachtjes en me wangen werden een paar tintjes roder. Niall keek rond en hij gaf me een knuffel. Langzaam sla ik mijn armen ook om hem heen. "Dankjewel Niall." Murmel ik zachtjes. "Je bent niet de enigste die bang is.." Zei ik op fluistertoon.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    BlueHeaven schreef:
    Maddison Fay Rylance
    Outfit
    Hij slaakt een verontwaardigd geluidje en ik grinnik weer. 'Maar ik ben echt gay, kijk die jongen daar,' zegt hij dan en wijs naar iemand en ik volg zijn vinger en zie daar een jongen zitten voor een tentje. 'Hij is best wel leuk, vind je niet? Misschien...' zegt hij dan en wiebelt weer met zijn wenkbrauwen. 'Hmmm, hij is inderdaad wel knap. Als jij het niet gaat proberen doe ik het wel.' zeg ik dan ook met een wenkbrauw wiebel en een uitdagende blik in mijn ogen. Maar Harry schud dan zijn hoofd en begint weer te praten. 'Nee, je hebt gelijk. Ik heb het liever op leuke meisjes zoals jij.' zegt hij dan met een speelse knipoog terwijl hij wat naar achter leunt en ik grinnik even. 'Flirt.' mompel ik dan met een grijns. 'Wie weet is hier in de buur wel een meertje waar we zouden kunnen zwemmen?' zegt hij dan en ik glimlach even en knik. Zwemmen zou inderdaad nu wel lekker zijn met dit warme weer. 'Awh, waarom niet? Vind je me niet leuk genoeg?' Ik schud even mijn hoofd en grinnik dan toch net zoals hem. 'Tuurlijk Harry. Ik weet niet wat jij gewend bent om met meisjes waar je de eerste keer mee kennis maakt te doen.' zeg ik lachend en sta op dan op en kijk Harry weer aan. 'Kom je?' vraag ik dan met een glimlachje , waarna hij knikt en ook opstaat en naast me komt staan. Ik merk nu pas dat Harry nogal wat groter is dan mij en moet wat omhoog kijken en bijt even op mijn lip. 'Kleine,' grinnikt hij dan ook en ik sla mijn armen over elkaar. 'Grote.' zeg ik dan en steek mijn tong naar hem uit.


    Harry Styles.
    Ik grinnik als ze omhoog naar me moet opkijken. Ze slaat haar armen over elkaar heen, waardoor ze er heel bazig uit zag. 'Grote.' Zegt ze dan en steekt haar tong naar me uit. Ik doe net zo kinderachtig mee en steek ook mijn tong naar haar uit, voordat ik haar bij haar arm vast pak en haar mee terug richting het bos trek. 'In het bos vind je altijd de leukste dingen.' Ik wiebel met mijn wenkbrauwen en laat haar arm los, ze kon best zelf lopen. 'Of misschien ligt er wel een lijk, wie weet. Ik heb altijd wel eens het werk willen doen wat ze bij de recherche deden.' Vroeger leek het me fantastisch om politieagent te worden, de hele dag in zo'n uniform. Nou ja, dat dan weer niet. 'Misschien ligt hier achter wel gewoon een meertje, dat was tenslotte waar we voor gingen.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall Horan
    Haar ogen scande mijn gezicht en nam elk detail op. Iets waardoor mijn wangen nog roder kleurde, want was altijd nog onzeker. "Het donker.." Mompelde ze zachtjes en haar wangen werden ook een paar tintjes roder. Een kleine glimlach verscheen, ondanks het donker, toch op mijn gezicht. Het zag er schattig uit, alleen zei het niet hardop, want had het idee dat ze dan nog roder zouden kleuren. Daarbij was ik ook niet echt een type om dat gelijk te roepen. In plats daarvan was ik meer van de knuffels en trok haar er dan ook in een. Het voelde niet verkeerd, eerder veilig en al helemaal toen Lauren ook haar armen om mij heen sloeg. Misschien dat ik straks weer een keer doordraaide, alleen nu stelde de knuffel me gerust. "Dankjewel Niall." Murmelde ze zachtjes. "Je bent niet de enigste die bang is.." volgde op een fluistertoon. 'Geen dank. En dat is wel iets dat me geruststelt, want ik dacht dat ik echt de enige zou zijn'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lauren Williams.

    "Geen dank. En dat is wel iets sat me geruststelt, want ik dacht dat ik de enige zou zijn." Zei hij. Een mondhoek trok een stukje omhoog. "Dat was precies het zelfde wat ik dacht.. Ik vindt het eerder laf van me zelf. Waarom zou je er bang voor zijn?" Zachtjes grinnikte ik en haalde me armen weer van Niall af. "Bij mij begon het al toen ik iets van een jaartje/half jaar was. Ik schaam me er stiekem best wel voor. Het probleem is dan ook dat ik me vooral schaam als ik met iemand logeer. Ik durf dan niet te vragen of er een lampje aan mag-" Met rode wangen keek ik naar beneden en vervolgde me zin. "-Ze zouden me vast en zeker laf vinden. "
    Mijn kont begon een beetje pijn te doen van mijn koffer, maar ik bleef zitten. Ik had nog helemaal geen behoefte om op te staan.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Niall Horan

    Een mondhoek trok een stukje omhoog bij Lauren. "Dat was precies het zelfde wat ik dacht.. Ik vindt het eerder laf van me zelf. Waarom zou je er bang voor zijn?" Zachtjes grinnikte ze en haalde haar armen weer van me af. Zelf liet ik haar ook los terwijl ik tegelijkertijd de vraag beantwoordde. 'Ik vind het ook laf van mezelf, maar zo te zien heb ik iemand gevonden. Iemand waar ik ervaring mee kan delen en die het niet vreemd vind. Maar door wat je altijd hoort en in het donker gebeurd. Of eigenlijk weet ik het niet.' Ik luisterde naar de andere woorden en knikte. "Bij mij begon het al toen ik iets van een jaartje/half jaar was. Ik schaam me er stiekem best wel voor. Het probleem is dan ook dat ik me vooral schaam als ik met iemand logeer. Ik durf dan niet te vragen of er een lampje aan mag-" Met rode wangen keek ze naar beneden en vervolgde haar zin. "-Ze zouden me vast en zeker laf vinden. " Het enige wat ik kon doen was knikken, want zat met precies dezelfde gedachten en gevoelens. Ik bedoel..Het is niet echt een veel voorkomende angst en altijd zat het in de weg. Elke dag had je ermee te maken,


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lauren Williams.

    Ondanks het best donker aan het worden was.. Had ik maar een klein licht paniek gevoel. Bedenkelijk staarde ik het bos in. Hoe kwam dit? Normaal was het gevoel erger. Zachtjes beet ik op mijn lip en bleef voor me uit staren. Vroeger toen ik vijf was had ik een vriendje, daar voelde ik me ook altijd prettig bij. Helaas was hij volgens de verhalen van mijn ouders om gekomen voor mijn ogen. Hij werdt door een grote tractor geraakt en overreden. Ik kan enkel zijn naam nog herinneren. James. We waren beste vrienden. Dat is het enigste dat ik weet. Ik keek nog bedenkelijker, hoezo kwam dit opeens zo naar boven? Misschien door Nialls accent. James had namelijk ook zo'n accent. Hij was Iers. Zou Niall ook Iers zijn?
    "Niall, ben je Ie-" Gelijk stopte ik met praten toen ik iets langs me been voelde glijden. Ik slaakte een gilletje en schoof een heel eind naar achter, waardoor ik van mijn koffer af viel in het gras. Mijn wangen kleurden lichtelijk rood. Lekker dan Lauren..
    Zachtjes liet ik mijn lichaam beter in het gras zakken en keek naar de sterrenhemel. "Oeps." Zei ik grinnikend en droog.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Essink schreef:
    (...)

    Harry Styles.
    Ik grinnik als ze omhoog naar me moet opkijken. Ze slaat haar armen over elkaar heen, waardoor ze er heel bazig uit zag. 'Grote.' Zegt ze dan en steekt haar tong naar me uit. Ik doe net zo kinderachtig mee en steek ook mijn tong naar haar uit, voordat ik haar bij haar arm vast pak en haar mee terug richting het bos trek. 'In het bos vind je altijd de leukste dingen.' Ik wiebel met mijn wenkbrauwen en laat haar arm los, ze kon best zelf lopen. 'Of misschien ligt er wel een lijk, wie weet. Ik heb altijd wel eens het werk willen doen wat ze bij de recherche deden.' Vroeger leek het me fantastisch om politieagent te worden, de hele dag in zo'n uniform. Nou ja, dat dan weer niet. 'Misschien ligt hier achter wel gewoon een meertje, dat was tenslotte waar we voor gingen.'


    Maddison Fay Rylance
    Ik grijns even als hij ook zijn tong naar mij uitsteekt, eindelijk iemand die net zo kinderachtig als mij is. Hij pakt dan mijn arm vast en ik kijk even verbaasd op, maar grinnik dan als hij me mee sleurt weer terug diep het bos in. Ik waggel wat naast hem omdat hij me nog vast heeft en we best snel lopen. 'In het bos vind je altijd de leukste dingen.' zegt hij dan terwijl hij met zijn wenkbrauwen wiebelt. Ik kijk even naar hem op met opgetrokken wenkbrauwen, afwachtend wat hij nog gaat zeggen, wat je dan zou moeten vinden. Hij laat dan mijn arm los en ik laat mijn arm weer gewoon langs mijn zij hangen en blijf gewoon naast Harry lopen. 'Of misschien ligt er wel een lijk, wie weet. Ik heb altijd wel eens het werk willen doen wat ze bij de recherche deden.' Mijn ogen worden dan groot terwijl ik Harry nog aankijk. 'Harry! Zo'n dingen moet je niet zeggen, daar word ik alleen maar bang van!.' zeg ik dan terwijl ik zacht tegen zijn bovenarm sla. 'Ugh, nu wil ik niet meer door dit bos lopen. Maar zou je echt het werk dat ze bij de recherche doen willen doen?' vraag ik dan toch en kijk hem nieuwsgierig aan en probeer niet te denken aan wat hij net zei, het idee beangstigd me toch wel een beetje, stel je voor, een lijk, een lijk! Dat wil je toch niet tegen komen en vooral niet hier in een bos zoals dit. Ik schud nog even vlug de gedachten uit mijn hoofd en let weer op waar we lopen. 'Misschien ligt hier achter wel gewoon een meertje, dat was tenslotte waar we voor gingen.' zegt hij dan en ik knik. 'Ja, misschien, als we goed blijven zoeken vinden we misschien nog wel een meertje.'


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Harry Styles.
    Ik grinnik als ik merk dat haar ogen groter worden na mijn woorden over een lijk. 'Harry! Zo'n dingen moet je niet zeggen, daar word ik alleen maar bang van!.' Zegt ze, terwijl ze me tegen mijn arm aan slaat. Ik slaak een verontwaardigd geluidje. 'Bang? Dat is toch leuk om te zien...' Fantastisch. 'Ugh, nu wil ik niet meer door dit bos lopen. Maar zou je echt het werk dat ze bij de recherche doen willen doen?' Ik grinnik opnieuw en knik dan. 'Ja, dat lijkt me echt leuk. Alles onderzoeken, leuke collega's, gezellig.' Dan had ik wel liever vrouwen collega's natuurlijk, maar dat maakte niets. Hopelijk lag er inderdaad ergens een meertje, want als je de hele dag zo door moest blijven lopen, dat zouden we waarschijnlijk niet eens overleven, oke, dat was overdreven, maar het was nou eenmaal erg heet.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    @ipayphone en wishinglarry
    voordat sempra zich had uitgeschreven hadden ik en malino zayn en alyson op jullie afgestuurd kunnen jullie daar nu wat mee ^^

    Malino schreef:
    Alyson Rose Valentino

    Hij grinnikt en ik bijt even op mijn lip. Ja, ik had echt stomme angsten.. Al was het met het donker meer als ik echt geen hand voor ogen meer kon zien.
    'Zullen we kennis maken met de anderen?' vroeg hij en ik knik. 'Ja, is goed.' glimlach ik. Hij stond op en stak zijn hand uit. Ik pak hem aan en hij trekt me gemakkelijk omhoog. 'Let's go.' glimlach ik en loop naar de groene tent. 'Hey, ik ben Alyson.' glimlach ik als ik bij de groene tent sta.


    Cheesburger schreef:
    Zayn Malik
    Ze pakt mijn hand en ik verbaas me over hoe licht ze is. Of ik ben ineens 3x zo sterk geworden. 'Let's go', zegt ze waarna we naar de groene tent wandelen. Daar aangekomen groet ze onmiddellijk. 'En ik ben Zayn, we zitten in de blauwe tent', zeg ik als zei is uitgesproken. De jongen bij de tent had ontzettend blond haar en ik vroeg me af of het van nature zo blond was. Het meisje zag er ook niet slecht uit, maar zowel Aly als dit meisje hadden niet echt mijn interesse gewekt.[/quote


    The big big bang The reason I'm alive

    ( Ik zal het er zo in verwerking)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [dankjewel :)]


    The big big bang The reason I'm alive

    ( En verontschuldig me ook, want had het niet gezien (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [maakt niet uit joh, het was nog van voordat jij niall was dus je kan er niks aan doen ;)]


    The big big bang The reason I'm alive