• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Jaimes


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Jaimes
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -
    Augustus Phoenix Simeon - Kodaline


    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.

    -Vervolg op Nightschool, 17 jaar later, het is niet nodig om aan het vorige topic meegedaan te hebben.-

    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 19:21 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hahaha, alleen deze Leslie is bezet :Y) ze is getrouwd met Jake ghehe en ze heeft het ook gedaan met de neef van Jake -gayhandje- I love drama. Judy is een soort van nightmare Leslie ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oehhhh. Maar zou ik dan Josh hier maken?? ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Traitor schreef:
    Caritate Mansue May
    Ik herinner me niet dat ik ging slapen. Het zal wel.
    Ik rekte me uit en stond op. Ik rommelde wat in mijn la en pakte verse kleding eruit.
    Nog wat slaperig liep ik de badkamer in. Ik ontdeed me van mijn kleding en stapte onder de douche.
    Na 5 minuten vond ik het wel goed en stapte er onderuit.
    Ik droogde me af en kleedde me aan.
    Ik was eerder wakker dan de jongens. De nieuwe jongen besloot toch om in zijn eigen bed te slapen.
    Ik pakte mijn IPhone op en besloot naar PieDiePew te kijken.
    Mijn lach vulde de stille kamer. Ik probeerde het te dempen om een kussen voor mijn gezicht te doen.
    Ik kan je garanderen, het helpt toch niet.


    [PewDiePie! Hij is zo awesome en grappig! ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    BlueHeaven schreef:
    [Oehhhh. Maar zou ik dan Josh hier maken?? ]


    [Kan je doen -wbw- zoals je al gezien hebt, is Judy met een niet zo vrolijk humeur vertrokken gheheh]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ga hem zo maken dan! Yeah! Maar wat zou ik hem laten zijn, dat is het enige waar ik over twijfel.. Demon, engel, tovenaar of mens...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    BlueHeaven schreef:
    [Ga hem zo maken dan! Yeah! Maar wat zou ik hem laten zijn, dat is het enige waar ik over twijfel.. Demon, engel, tovenaar of mens...]


    Trek een strootje ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik zou mens doen. Dan staan ze allemaal gelijk.]


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Jaimes schreef:
    (...)

    Trek een strootje ^^


    [Geweldig idee, ga ze meteen maken... Maar ik heb wel al een mens.. Kijk wel..]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Jaimes schreef:
    Judy Faith
    De twee zijn zo druk, dat ik ze amper kan volgen. Hun gelach klinkt pijnlijk in mijn oren en ik kijk weg van ze, in de richting van mijn koffer. Vandaag is niet een goede dag om mij te treffen. In eerste instantie weigerde ik vandaag naar school te komen, 5 september... Mijn tante zei dat ik niet zomaar een dagje uit mijn leven kan stappen en morgen weer verder gaan, vandaar dat ik nu hier ben. De jongen zegt dat ik het maar moet zeggen als ze me ergeren. "Jullie ergeren me," zeg ik, waarna ik de koffer laat voor wat hij is en richting de deur loop. Zonder nog iets te zeggen loop ik naar buiten en kijk ook niet om. De deur laat ik achter me open staan en ik ga opweg naar buiten. Ik heb gehoord dat hier een meer is en het schijnt mooi te zijn.


    To continue:

    Judy Faith
    Als ik buiten ben, is er een heldere lucht en het weer voelt veel te goed aan. Zelfs het weer voelt zich vandaag nog beter dan ik, hoewel ik niet gewild zou hebben dat het stortregende aangezien het leven er dan nog mistroostiger uit had gezien. Ik vervolg mijn weg richting het meer en ga daar dan tegen een boom aanzitten. Ik sla mijn armen om mijn knieën en tuur over het water. Misschien was het een slechte keuze om naar het meer te gaan, aangezien dat me doet denken aan mijn broertje. We gingen vaak samen naar het meer en hadden dan de grootste pret. Over...allemaal over.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Mayra Parker
    Ik loop op mijn gemak terug naar de balie. Hopelijk is er nu minder volk en kan ik nu om mijn kamersleutel en rooster.
    Ik zie dat ze nog maar 1 meisje staat en ga achter haar staan. 'Elisabeth Lucinda Jones' hoor ik haar zeggen. Mooi, ken ik weer een naam meer op deze school.

    Elisabeth Lucinda Jones
    De vrouw schoof me een dubbelgevouwen blaadje toe met eer een zilverkleurige sleutel op. 'Hier is je rooster en dit is de sleutel van je kamer,' zei ze op een monotone toon terwijl ze de sleutel naast het blad legde. 'Je vind je kamer op de tweede verdieping en het lessenrooster gaat van start over twee dagen.' Ik knikte als teken dat ik alles begrepen had en propte de beide voorwerpen in mijn achterzak. Toen ik me omdraaide om we te lopen botste ik tegen een meisje en liet ik m'n koffer met een luide dreun op de grond vallen. 'Ow, sorry,' mompelde ik zonder opkijken terwijl ik mijn koffer weer opraapte.

    Alexi Parker
    Ik kijk haar aan. 'Het is 17 jaar geleden.' zeg ik zachtjes. 'En ik mis hem nog alsof het gisteren was dat hij me verlaten heeft.' fluister ik zachtjes. Ik zou er alles, echt alles, voor over hebben om Axton terug te zien, de oude Axton, om hem nog eens te horen zeggen dat hij van me houd.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mayra Parker
    Het meisje voor me botst tegen me op en ik kan net op tijd mijn voet verzetten voor de koffer op mijn tenen valt. 'Het is niets.' zeg ik. ik heb niet veel zin om nu al ruzie te maken voor het minste. Ik wil gewoon naar mijn kamer en mijn koffer uit pakken en dan op bezoek gaan bij Ty en mam. Het klinkt kinderachtig maar ik wil nog een knuffel voor ik ga slapen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik knik begrijpend en kijk naar haar. "Dat komt doordat je nu voor eeuwig leeft. Je hebt niet de drang om door te gaan," zeg ik zachtjes tegen haar. "Toen ik dacht dat Katherine dood geboren was, heb ik daar 93 jaar over gedaan om te verwerken. Het verschil was dat ik alleen was." ik gebaar naar Jake. "Je hebt ons, Tyler, Mayra. En de rest die om je geeft."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi Parker
    'Welke rest? Oma en opa zijn er niet meer.' zeg ik zachtjes. Toen Axton een jaar bij me weg was zijn ze gestorven. Vredig, in elkaars armen. Het soort einde die ik ook wilde, maar niet zal krijgen. Ik zink terug op het bed en kijk haar aan. 'Het was geen goed idee om naar hier te komen maar ik wilde Tyler en Mayra de kans geven om vrienden te maken van hun eigen soort.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Elisabeth Ludinda Jones
    Voorzichtig zette ik een stap aan de kant en stak mijn ene hand in de achterzak van mijn jeans en met de andere hield ik mijn koffer vast. 'Ik ben Elisabeth Lucinda Jones, maar zeg maar Liss,' zei ik na een tijdje. Ik wist niet of het haar zou interesseren maar ik kon beter maar vriendelijk zijn tegen de mensen die ik voor het eerst zag.