• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Jaimes


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Jaimes
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -
    Augustus Phoenix Simeon - Kodaline


    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.

    -Vervolg op Nightschool, 17 jaar later, het is niet nodig om aan het vorige topic meegedaan te hebben.-

    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 19:21 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Kmoe leren :(


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lily
    ''Ik heb je gemist,'' zei Damon zacht. Hij kneep zacht in zijn hand en zijn gezicht trok alleen daarbij al samen, wat er voor zorgde dat er nóg meer tranen ontsnapten.
    ''I-ik jou ook,'' zei ik op een zachte fluistertoon. Mijn stem trilde en mijn hart klopte als een bezetene, maar dat laatste was vooral dat ik ontzettend opgelucht was dat hij hier was en nog leefde. Zeventien jaar lang... wás ik er gewoon, maar het gevoel dat ik leefde had ik niet echt. Dag in dag uit naar hem zoeken was vermoeiend geweest, maar het feit dat ik al die tijd niks vond of hoorde, was nóg erger.
    Ik dacht koortsachtig na, wetende dat als Damon lang in deze staat zal zijn, hij het niet zou redden.
    Ik kan me herinneren dat ik ooit een drankje had gejat: het scheen je te genezen. Ik snifte ondertussen even door het huilen terwijl ik de kleur en geur voor me probeerde te halen. Het voelde koud aan, het rook vreemd en was blauw.
    Na een tijdje, dat voor mij als uren aanvoelden maar in werkelijkheid maar een paar minuutjes was, voelde ik een koud flesje in mijn handen. Verrast en enigszins geschrokken opende ik mijn ogen: Het was gelukt!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Lily
    ''Ik heb je gemist,'' zei Damon zacht. Hij kneep zacht in zijn hand en zijn gezicht trok alleen daarbij al samen, wat er voor zorgde dat er nóg meer tranen ontsnapten.
    ''I-ik jou ook,'' zei ik op een zachte fluistertoon. Mijn stem trilde en mijn hart klopte als een bezetene, maar dat laatste was vooral dat ik ontzettend opgelucht was dat hij hier was en nog leefde. Zeventien jaar lang... wás ik er gewoon, maar het gevoel dat ik leefde had ik niet echt. Dag in dag uit naar hem zoeken was vermoeiend geweest, maar het feit dat ik al die tijd niks vond of hoorde, was nóg erger.
    Ik dacht koortsachtig na, wetende dat als Damon lang in deze staat zal zijn, hij het niet zou redden.
    Ik kan me herinneren dat ik ooit een drankje had gejat: het scheen je te genezen. Ik snifte ondertussen even door het huilen terwijl ik de kleur en geur voor me probeerde te halen. Het voelde koud aan, het rook vreemd en was blauw.
    Na een tijdje, dat voor mij als uren aanvoelden maar in werkelijkheid maar een paar minuutjes was, voelde ik een koud flesje in mijn handen. Verrast en enigszins geschrokken opende ik mijn ogen: Het was gelukt!


    Damon
    Haar gezicht leek bijna alleen nog maar uit tranen te bestaan, steeds meer tranen. 'I-ik jou ook' zei ze op zachte fluistertoon terwijl ik haar hard steeds sneller hoorde kloppen, ik probeerde te herinneren wat er met me gebeurt was maar steeds wanneer ik het probeerde kreeg ik niks, helemaal niks. Alleen een klein fragment waarin er plots een hele hoop demonen jagers om me heen stonden en daarna niks meer. Ik zag dat Lily iets deed, of in ieder geval iets probeerde maar ik had geen idee wat tot na een tijdje een flesje in haar handen verscheen, ik wilde op staan, omhoog gaan zitten maar toen ik mijn hand achter me probeerde zetten om rechtop te gaan zitten hielt ik het niet lang vol en viel ik al snel weer neer. Ik hielt mijn ogen dicht, niet zozeer om de pijn maar om de tranen die zich achter mijn oogleden verschuilden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lily
    Damon probeerde overeind te komen en ik beet op mijn onderlip toen het hem niet lukte.
    Hij sloot zijn ogen en, zo voorzichtig mogelijk, duwde ik hem een klein stukje overeind zodat hij het drankje goed naar binnen zal krijgen.
    ''D-drink,'' zei ik zachtjes. Ik hield Damon dicht tegen me aan en zette het flesje voorzichtig aan zijn lippen. Mijn verdriet had plaatsgemaakt voor hoop en toen er een traan uit zijn ooghoek ontsnapte, veegde ik die snel weg.
    Het deed me pijn om hem zo te zien.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Viderian Orion Gytowe
    Ik zit te liggen op mijn bed als er een meisje de kamer binnen komt.
    'Hallo, ik ben Caritate May. Noem me maar gerust Cari. Het ziet er naar uit dat ik je nieuwe kamergenote ben.' glimlacht ze verlegen
    'I..i..ik ben vi..vi..Viderian Gytowe.' stotter ik onhandig
    Ze gaat zitten op het andere bed en begint met uitpakken.Opeens springt ze op en sprint naar buiten. Ik sta op en kijk via het raam naar buiten.
    Ze rent nog steeds, in de richting van het bos. Besluiteloos sta ik daar nog tien seconden en ren haar toch achterna.
    Hijgend kom ik tot stilstand als ik zie dat ze voor het meer gestopt is.


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Damon
    Ik voelde haar handen me en klein stukje overeind duwen om vervolgens haar stem zachtjes to horen zeggen dat ik moest drinken, en op dat moment begreep ik nog niet wat ze daar mee bedoelde. Een paar seconden later ik voelde iets kouds tegen mijn lippen, dat had ze waarschijnlijk bedoeld met drinken, ik kon de vreemde geur ervan ruiken, het rook goor genoeg om mijn lippen direct al te laten staken. Ik voelde hoe er een traan uit mijn ooghoek ontsnapte en vervolgens hoe haar vingers hem weg veegden, net op het moment dat ik bijna wilde opgeven kreeg ik mijn lippen van elkaar zodat het spul mijn mond in gleed. Het duurde een tijdje voordat mijn lichaam door had dat ik het door zou moeten slikken, maar het gebeurde wel, langzaam, en met elke slok voelde ik me een beetje beter.


    Don't be like the rest of them, darling

    [argh heeft iemand zin om Cari en Viderian te ontmoeten?]

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 13:59 ]


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Lily
    In de eerste instantie dronk Damon niet. Het baarde me zorgen, maar op dat moment dat zijn lippen van elkaar afweken en het spul zijn mond in gleed, glimlachte ik zwakjes.
    Mijn duim, die nog op zijn wang rustte, streelde zachtjes en aanmoedigend zijn huid. Mijn lichaamswarmte tegen zijn huid zorgde er voor dat hij ietsjes opwarmde en het feit dat Damon langzaam maar zeker opklaarde, verbreedde mijn glimlach.
    Eindelijk. Na zeventien jaar.

    [Sorry voor de kortheid, lol :W]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Traitor schreef:
    [argh heeft iemand zin om Cari en Viderian te ontmoeten?]

    [Ik heb Lizz?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [anders kan ik Tyler naar hen sturen als nog een kamergenoot?]


    [Fail van mij... ze zitten niet meer in de kamer :p]

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 14:02 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ze komen nu terug, Tyler kan nu lekker komen :)]

    Caritate Mansue May
    Ik tuurde gespannen in het water. Langzaam maar zeker kwam er iets naar boven.
    Het is een ketting. De ketting moest een sterk magisch voorwerp zijn, anders had ik niet gevoeld dat het hier was.
    Ik vis de ketting uit het water en doe hem om. Als ik me omdraai om terug te rennen zie ik Viderian staan.
    Viderian? Viderian...Dat kwam me zo bekend voor. Hij zou me met de missie helpen!
    Ik loop naar hem terug en samen gaan we naar onze kamer terug. Ik wist dat hij het vreemd vond, maar gelukkig begon hij niks te vragen.
    Eenmaal in de kamer gingen we verder met het doen wat we aan het doen waren.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 14:31 ]


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Tyler P/Crawford
    Mayra ondersteund me als we naar mijn toegewezen kamer huppen maar in feite is het niet nodig. 'Dank je May.' zeg ik en ze knik met een glimlachje. 'Ik kom zo eens broertje.' Ik klop één keer kort op de deur en open die dan vervolgens. Ik loop de kamer in en zie een jongen en een meisje. 'Hoi.' zeg ik simpel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Liz komt goed uit (; , ze is toch voor de nieuwe koning?]


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Macabre schreef:
    Lily
    In de eerste instantie dronk Damon niet. Het baarde me zorgen, maar op dat moment dat zijn lippen van elkaar afweken en het spul zijn mond in gleed, glimlachte ik zwakjes.
    Mijn duim, die nog op zijn wang rustte, streelde zachtjes en aanmoedigend zijn huid. Mijn lichaamswarmte tegen zijn huid zorgde er voor dat hij ietsjes opwarmde en het feit dat Damon langzaam maar zeker opklaarde, verbreedde mijn glimlach.
    Eindelijk. Na zeventien jaar.

    [Sorry voor de kortheid, lol :W]


    Damon
    Ik voelde de pijn langzamerhand weg gaan, naarmate het flesje leger werd. Ik voelde haar duim lang mijn huid strelen, en toen ik het gevoel had dat ik het kon, tilde ik mijn hand op op die op die van haar neer te leggen, op mijn wang om vervolgens mijn hand met die van haar te verstrengelen toen ik mijn ogen weer open deed. 'Ik heb je gemist' herhaalde ik toen weer, met een duidelijkere glimlach dan eerst, deze keer lukte het me wel om mezelf omhoog te krijgen en kuste ik haar zachtjes op haar lippen.

    {Yeah. Me to x'D}


    Don't be like the rest of them, darling

    Traitor schreef:
    [Liz komt goed uit (; , ze is toch voor de nieuwe koning?]

    [Nee, de oude, maar ik twijfel daar nog een beetje over. Hoezo?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''