• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Jaimes


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Jaimes
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -
    Augustus Phoenix Simeon - Kodaline


    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.

    -Vervolg op Nightschool, 17 jaar later, het is niet nodig om aan het vorige topic meegedaan te hebben.-

    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 19:21 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lucas Booth
    Ik grijns. 'Ik ook!' ik vind het fijn om al iemand te kennen die misschien wel bij mij in de klas kan zitten. 'En volg enkel muziek als extra vak.' voeg ik er aan toe. Ik kan geen instrumenten of zo maar ik kan wel remixen maken. Ik hou van dj spelen;


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Jake
    Ik lach en zie de rij staan. Serieus? Ik zucht en zie dan Ashley staan. Ow die had ik hier niet verwacht. Haar geblondeerde haren zijn verandert in gewoon bruin en ze draagt veel minder make-up. Ik trek Leslie mee aan haar hand en ga bij Ashley staan. Dat is niet echt voorsteken dat is iemands plaats bezet houden. 'Hi Ash.' glimlach ik en ze glimlacht even terug. Ze wijst even naar haar keel en schud dan haar hoofd. 'Geen stem meer?' grinnik ik. Ze moet gisteren wel heel goed uitgezet hebben dan;


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Caritate Mansue May
    Ik loop naar de badkamer en deed de deur op slot.
    Ik kleed me uit en ga douchen. Zachtjes zing ik She's the one van Robbie Williams.
    'If there's somebody calling me on, she's the one.' zing ik
    Na gedoucht te hebben kleed ik me om in me gebruikelijke slaapkledij. Ik poets snel mijn tanden en doe mijn haar in een slordige knot.
    'Trusten!' zeg ik nog tegen de twee jongens en dan drijf ik weg in mezelf.


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Tyler P/Crawford
    Ik schud mijn hoofd als ik naar het meisje kijk. Zij gaat echt veeeeel te snel slapen. Het is nog nog niet eens 8 uur.
    Ik pak mijn mp3 en besluit te gaan joggen. Is wel goed voor me.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Macabre schreef:
    Lily
    ''Welke dag is het?'' vroeg Damon, nadat hij me los liet. Hij klonk twijfelend en ik keek hem aan.
    ''Het is maandag,'' zei ik zachtjes. Ik had nog steeds zijn hand vast en ik was niet van plan om die snel los te laten.
    ''Wat is er allemaal gebeurt?'' voegde hij er aan toe. Ik haalde zwakjes mijn schouders op en ik sloeg mijn ogen neer.
    ''Weet ik niet. Ik ben weggegaan om je te zoeken vanaf het moment dat je weg was,'' gaf ik met een zachte stem toe. Ik keek hem weer aan en glimlachte eventjes. ''Kom, dan kan je douchen en schone kleding aantrekken.'' Ik stond op en had nog steeds zijn hand vast om hem overeind te helpen.


    Damon
    'Het is maandag,' antwoordde ze zachtjes, aangezien ik had niet nog ongeruster wilde maken knikte ik al had ik er niet veel aan. De vraag hoe lang ik weg was geweest spookte nog steeds door mijn hooft, ook toen ze antwoordde op mijn vraag, ze had me gezocht vanaf het moment dat ik weg was geweest. 'Kom, dan kan je douchen en schone kleding aantrekken' zei ze om vervolgens op te staan en ik volgde haar voorbeeld, eerst voorzichtig en merkte dat het niet heel veel pijn meer deed maar misschien nog wel een beetje. 'Is goed' antwoordde ik vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lily
    Damon knikte lichtjes en er was een vreemde twinkeling in zijn ogen te vinden. ''Is goed.''
    Ik beet zachtjes op mijn onderlip en toen hij op was opgestaan, keek ik hem aan.
    ''Is er nog iets dat je wilt weten?'' vroeg ik. Ik nam aan dat het feit dat hij niet wist welke dag het was, lag aan desoriëntatie en shock. Althans, dat hoopte ik.
    Hand in hand leidde ik Damon het bos uit.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Casey Rose Hazel
    Als hij dan zegt dat hij hetzelfde heeft verschijnt er een brede grijnsrond mijn lippen. Misschien zitten we wel in een aantal klassen bij elkaar, dat zou fijn zijn dan ken ik teminste iemand al. 'Hmmm, muziek dus als extra vak, bespeel je een instrument?' vraag ik dan toch nieuwsgierig. 'Ik heb nog geen extra vak gekozen, maar misschien neem ik het er wel nog bij, thuis speelde ik ook altijd gitaar, maar dat ik alweer een tijdje geleden, misschien dat ik het wel weer opnieuw kan leren.' grinnik ik en kijk weer even naar de rij, nog twee personen dan is het mijn beurt, en kijk dan weer naar Lucas.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Lucas Booth
    Ik schud mijn hoofd. 'Ik kan niet goed zingen en heb nooit een instrument leren bespelen naast de draaischijven en een triangle, ik neem het er bij omdat ik ergens gelezen had dat de leerkracht ook dj was vroeger en hoop dat hij me dingen kan bijleren.' glimlach ik. En dan is het al aan haar beurt. Ik glimlach naar haar maar dan zegt de vrouw aan de balie ongeduldig. 'Hallo, wat kan ik voor u doen.' Mens we zitten hier al 20 minuten of langer te wachten omdat jij niet doordoet, doe dan niet zo irritant omdat je 5 seconden moet wachten, denk ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Macabre schreef:
    Lily
    Damon knikte lichtjes en er was een vreemde twinkeling in zijn ogen te vinden. ''Is goed.''
    Ik beet zachtjes op mijn onderlip en toen hij op was opgestaan, keek ik hem aan.
    ''Is er nog iets dat je wilt weten?'' vroeg ik. Ik nam aan dat het feit dat hij niet wist welke dag het was, lag aan desoriëntatie en shock. Althans, dat hoopte ik.
    Hand in hand leidde ik Damon het bos uit.


    Damon
    Ik zag haar op haar onderlip bijten toen ik op gestaan was en keek haar aan, 'is er nog iets dat je wilt weten?' vroeg ze met vervolgens en ik schudde mijn hooft. Ik had besloten om dat nog niet ongerust te maken, ik wilde eerst mijn eigen gedachten op een rijtje krijgen. 'Nee, ik denk het niet' antwoordde ik daarom, alsnog leek haar mooie gezichtje bezorgt te staan, en tegelijkertijd blij, blij dat ze me gevonden had denk ik. Maar naar hoe veel jaar van zoeken? Ik liep met haar mee om vervolgens de mensen bij de school te zien, was de school al weer begonnen? Dat maakte het in ieder geval meer dan een jaar. Ik liep met haar mee naar binnen en vervolgens naar haar kamer. Als zij mij gezocht had, wie had me dan nog meer gezocht? of gemist?


    Don't be like the rest of them, darling

    Lily
    Damon schudde zijn hoofd. ''Nee, ik denk het niet.''
    Ik knikte lichtjes; ik geloofde hem niet helemaal, maar ik liet het maar bij wat het was. Ik begreep dat hij zijn gedachten voorlopig voor zichzelf wilde houden; hij is ten slotte zeventien jaar weggeweest.
    Ik zag hem enigszins verbaasd kijken naar alle mensen en ik nam hem mee naar onze kamer. Ik had er voor gezorgd dat hij leeg zal blijven staan.
    Ik glimlachte even. Zijn kleding en spullen waren er nog; ik heb er niks mee gedaan, behalve schoongemaakt op momenten waar dat nodig was.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Casey Rose Hazel
    Hij schud zijn hoofd. 'Ik kan niet goed zingen en heb nooit een instrument leren bespelen naast de draaischijven en een triangle, ik neem het er bij omdat ik ergens gelezen had dat de leerkracht ook dj was vroeger en hoop dat hij me dingen kan bijleren.' glimlacht hij en ik knik weer. 'Cool, je bent een dj dus. Krijg ik misschien ooit eens wat van je muziek te horen?' vraag ik dan toch wel nieuwsgierig, maar ook met een lach. Als ik me omdraai zie ik dat het mijn beurt is en draai me even kort om naar Lucas die me glimlachend aankijkt en draai me dan weer terug naar de vrouw achter de balie die ongeduldig begint te worden, wat ik moest hier 20 minuten staan als het niet langer is... 'Hallo, wat kan ik voor u doen.' hoor ik haar ongeduldig zeggen en rol even onopvallend met mijn ogen en loop naar haar toe tot ik voor de balie sta. Ik vul dan alles is wat ik moet invullen en krijg dan al snel mijn kamersleutel en glimlach even en ga dan met al mijn spullen en koffers naast de balie staan. Ik kijk dan naar Lucas die nu aan de beurt is en wacht toch even op hem tot hij klaar is, dan konden we misschien samen opzoek gaan naar de kamer waar we op liggen, of misschien zitten we wel in dezelfde kamer, wie weet.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 17:03 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    LostMagic schreef:
    Tyler P/Crawford
    Ik schud mijn hoofd als ik naar het meisje kijk. Zij gaat echt veeeeel te snel slapen. Het is nog nog niet eens 8 uur.
    Ik pak mijn mp3 en besluit te gaan joggen. Is wel goed voor me.

    [Dit is haar droom, ik denk ik zeg het even. Ze is met zichzelf in gevecht. Grijs goede kant Blauw donkere kant]
    Caritate Mansue May
    Alles was zwart. De pijn was niet te harden. Langzaam probeer ik mijn ogen open te doen.
    Ze mogen niet zien dat ze mij pijn doen. Ik stond op en wankelde even.
    Herinneringen tollen rond mijn hoofd. De keer dat ik te weten kwam dat ik een heks was.
    De keer dat de Oude Koning me iets probeerde te leren. Mijn eerste teleportatie les.
    De keren dat ik me afvroeg waarom ik hier alleen voor stond. Alles. Ik probeerde niet te huilen.
    Dit is alleen een nachtmerrie. Rustig. Dan ik het wel een hele realistische nachtmerrie.
    De stemmen in mijn hoofd maakten me gek.
    Waarom laat je jezelf leiden door zo'n oude gek. De nieuwe koning is veel beter.
    De andere stem lachte schamper. Wat? Ze is veels te goed voor hem. Ze is veels te machtig. Ze kan aan de rechter kant van de nieuwe heerser strijden. Er kwam een schim uit de duisternis naar me toe en pakte mijn hand vast. De duisternis maakte plaats voor een enorm kasteel. Mijn slaapkledij verandert in een bal jurk. Het volk onder het kasteel juicht.
    Zo kan je leven. Dit kan jou toekomst zijn. Ik keek naast me. Ik verwacht dat ik de schim weer zie. Maar het is de Nieuwe Koning.
    En ik...Ik ben zijn vrouw.-
    Gillend wordt ik wakker. Ik huil en tril. De eerste snik komt uit mijn mond. Al snel volgen er meerdere.


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Macabre schreef:
    Lily
    Damon schudde zijn hoofd. ''Nee, ik denk het niet.''
    Ik knikte lichtjes; ik geloofde hem niet helemaal, maar ik liet het maar bij wat het was. Ik begreep dat hij zijn gedachten voorlopig voor zichzelf wilde houden; hij is ten slotte zeventien jaar weggeweest.
    Ik zag hem enigszins verbaasd kijken naar alle mensen en ik nam hem mee naar onze kamer. Ik had er voor gezorgd dat hij leeg zal blijven staan.
    Ik glimlachte even. Zijn kleding en spullen waren er nog; ik heb er niks mee gedaan, behalve schoongemaakt op momenten waar dat nodig was.


    Damon
    Ze knikte lichtjes, en ik kon het haar niet kwalijk nemen dat ze me waarschijnlijk niet geloofde, ik zou mezelf ook niet geloven. Toen we bij de kamer aankwamen zag ik dat alles nog het zelfde was, mijn kleren waren er, mijn spullen waren er. Alles was er. 'Ik denk dat ik beter eerst even kan douchen' zeg ik, je kon nou niet bepaalt zeggen dat ik heel fris rook, ik drukte mijn lippen nogmaals op die van haar, voorzichtig en liefdevol. Bang dat ze brak, bang dat ze zometeen weg was, dat het allemaal een droom was of iets dergelijks.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lily
    ''Ik denk dat ik beter eerst even kan douchen,'' zei Damon. Ik knikte.
    Nogmaals voelde ik, heel zacht, zijn vertrouwde lippen op de mijne. Er ging een tinteling door mijn lichaam heen en ik glimlachte even.
    ''Is goed,'' zei ik zachtjes. Ik ging op de rand van mijn bed zitten om alles even te laten bezinken.
    Damon was terug... eindelijk. Ik voelde me een stuk beter dan dat ik me in al die jaren heb gevoeld.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Viderian Orion Gytowe
    Ik wordt wakker van een gil. Ik zie dat Caritate huilt en trilt. Ze is erg overstuur.
    Ik sta op en loop naar haar toe. Ik neem haar in mijn armen en streel troostend over haar rug.
    Ze merkt er maar weinig van. Alsof ze ergens ver weg is. In een andere realiteit. Haar ogen staren het niets in.
    Haar hart klopt langzaam, vermoeid. Als er niet snel wat wordt gedaan kan het fout lopen...

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 17:34 ]


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.