• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Jaimes


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Jaimes
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -
    Augustus Phoenix Simeon - Kodaline


    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.

    -Vervolg op Nightschool, 17 jaar later, het is niet nodig om aan het vorige topic meegedaan te hebben.-

    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 19:21 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Viderian Orion Gytowe
    Ik dacht snel na. Als ik help ging halen zou ik haar alleen moeten laten.
    Maar als ik geen help ga halen kan ze in coma raken of erger.
    Waar zijn die verdomde mensen als je ze nodig hebt?
    Ik maak de beslissing. Ik leg haar zacht neer en sprint naar de deur...


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Damon
    Ik wist precies waar mijn spullen lagen, welke dingen waar lagen en mijn kleren had ik dan ook al snel bij elkaar om vervolgen naar de badkamer te lopen. Mijn hooft dacht zoveel dingen tegelijk dat ik niet eens kon bijhouden wat mijn lichaam aan het doen was, wat maakte dat toen ik een handdoek pakte en die neerlegde het meer leek op een zombie. Ik zette de douche aan maar stapte er nog niet onder, ik liep naar de wastafel en keek naar mezelf, mijn haar was gegroeid, het was best wel veel gegroeid. Het volgende wat ik deed was mijn mobiel laten verschijnen, er waren talloze berichten ongeopend, talloze gemiste oproepen en voicemail's. Ik wachtte even en zocht vervolgens op wat de datum was, 3 September, ik was 17 jaar weg geweest. Ik had het gevoel dat ik niet kon ademen, ik was 17 jaar weg geweest en Lily had 17 jaar naar me gezocht, mensen waren verdrietig geweest, hadden waarschijnlijk gedacht dat ik dood was. Ik legde mijn telefoon neer om vervolgens met mijn beide handen dat rand van de wastafel vast te grijpen, hoe kon ik 17 jaar weg zijn geweest en niet weten wat er gebeurt was? Ik bleef nog een tijdje staan, in de spiegel starend voordat ik me uitkleedde en onder de warme water stralen stapte. Zo bleef ik waarschijnlijk 10 minuten staan, voor me uit starend terwijl ik mijn hooft voelde bonken voordat ik besloot mijn haar te wassen en weer uit de douche te stappen. Ik deed mijn kleren aan en lied de witte bloes los hangen toen mijn hooft verschrikkelijk begon te bonzen en liep naar het kastje naast de wastafel om een doosje paracetamol's te pakken en haalde er een stuk of 3 uit. Deze slikte ik door met wat water om vervolgens mijn telefoon weer te laten verdwijnen, ik wilde er nu niet naar kijken, ik ruimde de handdoeken en mijn oude en vieze kleren op om die in de wasmand te gooien en liep weer naar de kamer.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Sadler
    Ik volg Jake's blik en zie dan Ashley. Ashley? Maar wat doet zij hier nog? Ik dacht dat ze ergens anders heen was vertrokken... Altijd als ik Ashley zie, heb ik al een soort van bedreiging gevoeld. In eerste instantie, met de blonde Ashley, omdat ze toen Jake heeft verleid en ervoor heeft gezorgd dat hij mij bedroog met haar en nu, de bruine Ashley, omdat ze er weer uitziet als het oude, lieve meisje dat toen Jake zijn leven heeft gered. Ik volg en glimlach eventjes naar haar. "Wat heb je gedaan?" vraag ik aan haar als blijkt dat ze haar stem niet meer heeft, "wacht...dat kan je natuurlijk niet vertellen."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Kodaline schreef:
    | Iemand voor Augustus? (: |


    *raises hand* I got Elizabeth, een engelenmeisje HET DOCHTERTJE VAN SKANIËL! Ze staat alleen nog niet in het rollentopic (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    (...)

    *raises hand* I got Elizabeth, een engelenmeisje HET DOCHTERTJE VAN SKANIËL! Ze staat alleen nog niet in het rollentopic (:


    Haha, ik had met Traitor afgesproken dat hij eerst naar haar personages zou gaan maar daarna kan hij Elizabeth-het-dochtertje-van-Skaniël-die-nog-niet-in-het-rollentopic-staat meeten. (:


    kindness is never a burden.

    Ik was eerder ! :P
    Hahahaha, ik zou Elizabeth-het-dochtertje-van-Skaniël-die-nog-niet-in-het-rollentopic-staat ook willen meeten!


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Lucas Booth
    het is dan mijn buurt en tot mijn vreugde zie ik dat Casey op me aan het wachten is. Ik vul een formulier in waarna ik mijn rooster, een sleutel met een kamernummer en het schoolreglement en zo krijg. Ik loop dan naar Casey. 'Welke kamer heb je?' glimlach ik en kijk zelf naar mijn sleutel.

    Jake
    Ik grinnik. 'Mogen we voor Ash?' vraag ik en ze knikt glimlachend. Ik trek Leslie dichter en schuif dan aan. Nog maar 3 mensen te gaan. De rij gaat nu wat sneller en we staan dan vooraan. Ik vul wat dingen in maar vul het zo in dat het lijkt dat ik de zoon of neefje ben van de vorige Jake Sadler door dingen te veranderen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lily
    Ik zat nog steeds op het randje van mijn bed. Het fotolijstje dat al die tijd op mijn nachtkastje had gestaan, bevond zich in mijn handen; het was een foto van mij en Damon, om precies te zijn van achttien jaar terug. Ik kon me nog precies het moment herinneren waarop we elkaar na honderden jaren weerzagen en hoe ontzettend geïrriteerd ik er door was.
    Nu was ik er dankbaar voor.
    Een glimlachje speelde rond mijn lippen en een traan rolde uit mijn ooghoek; een traan van opluchting. Ik was zo blij om hem terug te hebben. Het feit dat ik zeventien jaar lang onophoudelijk naar hem had gezocht was voor mij een bewijs dat ik écht van hem hield, en hem niet zomaar heb gebruikt, zoals Damon af en toe had gedacht, vroeger.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hmpf D: laat maar *dramatische zucht* *gooit boekenkast om* *kijkt naar boeken* OH NEE, SORRY BOEKEN *pakt boeken één voor één op* *maakt ze schoon* *stopt ze liefdevol in de kast* Dan ga ik PLL kijken. TSSK!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Augustus Phoenix Simeon
    Augustus stapte van de hybride-motorfiets af en trok het sleuteltje uit het contact. De wind woelde door Gus' haren terwijl die zijn rugzak over zijn schouder wierp en de motorfiets een klopje gaf voor hij het schoolplein overstak richting de informatiebalie. Gus had de Triton voor een prikje kunnen kopen, terwijl de oude man de motor voor meer geld aan een liefhebber kon verkocht hebben. Er waren maar 700 Tritons gebouwd. Niet dat Augustus ondankbaar was. Hij was gek op het voertuig.
    Augustus glimlachte charmant naar de vrouw achter de balie. "Waar kan ik mijn kamer vinden?" vroeg hij. De dame die daarvoor nog aan het bellen was en er erg enthousiast uit had gezien keek op en glimlachte meteen terug, met een iets verwonderde blik in haar ogen. "Eh- naam?"
    "Augustus Simeon." De dame gaf Gus de sleutel van de kamer en legde toen uit waar die zich bevond.
    "Bedankt ma'am." Augustus knipoogde en liep toen fluitend naar de kamer. Net toen Gus de deur wou openen vloog die open en stond er een jongen voor hem. Hij leek wat geschrokken en Gus vroeg zich af of dat door hem kwam of door iets wat net gebeurd was.
    "Woah, bro. Kijk uit je doppen."


    kindness is never a burden.

    [Ik pak maar gewoon een kamer..]

    Casey Rose Hazel
    Als Lucas dan zelf ook klaar is met alles in te vullen loopt hij naar me toe loopt en ik glimlach even naar hem en zie dat hij dezelfde dingen als mij heeft gekregen. 'Welke kamer heb je?' hoor ik hem dan vragen met een glimlach en hij kijkt zelf even naar zijn sleutel. Ik kijk dan zelf ook naar het nummer van de sleutel en zie het nummer '22' staan, dus ik neem aan dat ik kamer 22 heb. '22, jij?' vraag ik en kijk op naar Lucas.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 19:01 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Sadler
    Jake zorgt ervoor dat we al snel helemaal vooraan staan. Ik verwacht wel dat we in dezelfde kamer terecht komen. Ik besluit mijn eigen achternaam in te vullen op het formulier, Leslie Day in plaats van Leslie Sadler. Dan krijg ik een sleutel overhandigt en Jake ook. "Dank je, Ash," zeg ik nog tegen haar en kijk dan naar Jake. "Laten we dan maar naar onze kamer gaan, niet? Ik hoop maar dat de derde persoon die erbij komt, mee valt."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lucas Booth
    Ik draai mijn sleutel om zodat het 55 word. 'Wel 55 denk ik.' grinnik ik. 'Ofwel is het ... 22. Aan jouw om dat onderscheid uit te maken.' Ik kijk haar grijnzend aan. Ik begin al te slenteren naar de gang waar ik denk dat de kamers zijn, er van uitgaand dat ze me wel kan inhalen.

    Jake Sadler
    Ik verstrengel onze vingers en kijk even naar het nummer. 86. Dat betekend gang 2, denk ik. In elke gang zijn ongeveer 45 kamers. Ik loop op mijn gemak naar de 2de gang en zie dat kamer 86 niet ver van de grote trap is. 'We zijn er, aan jouw de eer.' glimlach ik naar Leslie.

    [@Jaimes Slaapt Alexi nu bij hen?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Caritate Mansue May
    De duisternis wikkelde zich langzaam om mijn lichaam. Het probeert me over te nemen.
    Je kan jezelf nog redden lacht een stem Je kan hier sterker uitkomen. Je hoeft alleen 'Ja' te zeggen.
    'Nooit' fluisterde ik en in een flits was alles normaal.
    Helemaal bezweet en onder de tranen stond ik trillend op. Toen merkte ik pas dat ik niet alleen was.


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Casey Rose Hazel
    Na zijn opmerking kijk ik hem even met opgetrokken wenkbrauwen aan en grinnik. 'Dat was de slechtste grap ooit of wat het moest voorstellen.' lach ik en loop achter hem aan, geen idee waar we naartoe moeten. Na een tijdje loop ik dan naast hem en kijk naar de nummers op de deuren en dan weer naar Lucas. Volgensmij zijn we wel in de buurt van de kamers aan de nummers te zien. Maar ik weet het natuurlijk niet zeker, het is de eerste keer dat ik hier loop en ik ken dit hele gebouw niet..


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp