• Ja, daar ben ik wel eens benieuwd naar.

    Mijn slechte eigenschappen zijn: Ongeduldig, jaloers, snel boos en onzeker.

    En wat zijn die van jullie?


    may the odds be ever in your favor

    Ongeduldig, snel kwaad, slordig. En ik kan een koppig klerewijf zijn als ik het wil.


    No growth of the heart is ever a waste

    Jaloers, onzeker, pessimistisch, sadistisch, gemeen, haatdragend, onrustig, agressief, autistisch, sarcastisch, chagrijnig. En ik heb er nog wel een hoop, kan er alleen de juiste woorden niet voor vinden.


    26 - 02 - '16

    Onzeker, erg beschermend, en nog een aantal andere.(;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Cyborg schreef:
    Jaloers, onzeker, pessimistisch, sadistisch, gemeen, haatdragend, onrustig, agressief, autistisch, sarcastisch, chagrijnig. En ik heb er nog wel een hoop, kan er alleen de juiste woorden niet voor vinden.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik kan soms erg sarcastisch en koppig zijn en ik kan niet altijd mijn ongelijk toegeven. :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Misantropisch, onzeker, sadistisch, gemeen, onrustig, sarcastisch, humeurig, pessimistisch en ik kan een fantastisch koppig klotewijf zijn als ik er zin in heb.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Pessimistisch, gierig, haatdragend, sarcastisch, chagrijnig, treuzelaar, misantropisch, twijfelaar, extreem lui. Ook ben ik echt extreem snel gekwetst en voel ik me echt ontzettend snel aangevallen. En vast nog wel meer maar dit is even hetgeen waar ik op kom.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 16:42 ]


    Chaos is a ladder.

    Onzeker (niet altijd, in bepaalde gevallen), koppig als de pest en ik ben de werelds beste uitsteller en procrastinator. :Y)


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ongeduldig, ik praat razendsnel en impuslief, besluiteloos, geen eigenwaarde . blame it on my ADD & Dysthymie Verder ben ik een rasechte pessimist, onzeker, krop mijn gevoelens op en ik sluit me meestal liever af van mensen. Sarcastisch, lui & perfectionistisch tegelijk wat een ramp is. Etc.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 16:41 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Onzeker, snel gekwetst, niet vertellen als ik ergens mee zit maar dan ineens heel boos worden, heel snel jaloers en vast nog veel meer. Maar daar kan ik nu even niet opkomen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Chaotisch, jaloers, koppig, veranderlijk, teruggetrokken, sadistisch, moeilijk te begrijpen, lui, paranoia, kan nooit het verleden achter me laten, wil dingen altijd op mijn eigen manier doen, kan niet vragen om hulp, kan met gemak mensen waarmee ik close ben laten vallen, twijfel altijd aan alles.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 16:41 ]


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Onzeker, ongeduldig, sadistisch, sarcastisch, koppig, chaotisch, veranderlijk, teruggetrokken, kan nooit het verleden achter me laten. En vast nog wel wat meer.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 16:41 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ongeduld, kort lontje, slordig, soms te gedreven.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Impulsief, jaloers, sadistisch, ik overdrijf weleens, agressief, lui.


    Searching heavens for another earth

    Egoïstisch, jaloers, ik kan echt gemene opmerkingen maken, koppig, ik huil om het kleinste dingetje, onzeker, ik vergeef niet snel en ik heb een wisselende stemming.
    Dit is waar ik zo snel op kan komen. Er zal wel nog wat meer zijn.


    Take risks and conquer your fears.