• Ja, daar ben ik wel eens benieuwd naar.

    Mijn slechte eigenschappen zijn: Ongeduldig, jaloers, snel boos en onzeker.

    En wat zijn die van jullie?


    may the odds be ever in your favor

    Qua sterrenbeeld:

    - te groot ego
    - maakt overal een drama van
    - staat graag in het middelpunt van de belangstelling
    - wil bewonderd worden en bewondert zichzelf nog wel het meest
    - trekt de aandacht door luiddruchtig en vrijpostig gedrag
    - smijt graag met geld
    - houdt van extravagantie en luxe
    - kan zich verwaand en arrogant gedragen

    - is een bemoeial
    - heeft moeite om trouw te blijven


    El Diablo.

    Ongeduldig, soms wat egoïstisch, kan vaak slecht nee zeggen, leeft op "wat als", onzeker as hell, computerverslaafd, verstopt onzekerheid (?) achter casual additude, snel geïrriteerd om nutteloze dingen, slecht in vrienden maken, lichtelijk neurotisch, perfectionistisch, neemt opmerkingen die mensen maken veel te serieus/zwaar, denkt te veel over dingen na, naïef, en zo kan ik nog wel even doorgaan.

    Oftewel, een hele waslijst.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 21:55 ]

    Mijn slechte eigenschappen? Hou op, dan ben ik morgen nog bezig :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik kan ontzettend pessimistisch zijn en ik heb er ook een handje in om door te draven in mijn perfectionisme. Daarnaast vind ik het heel erg stom van mezelf dat ik vaak mensen over me heen heb laten lopen. Ik kan ook nogal jaloers zijn en ongelooflijk twijfelen aan mezelf. O, en ik kan er echt niet tegen als mensen zich met me bemoeien om me te helpen. Daar word ik pissig van. :'D

    [ bericht aangepast op 22 mei 2013 - 19:20 ]


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ongeduldig, Lui, slordig, Slecht tegen verlies en snel boos


    The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.

    ik kom altijd overal te laat want om de een of andere reden denk ik altijd dat ik zeeën van tijd heb, terwijl ik juist al bijna te laat ben. ook ben ik chaotisch, rommelig en ik wil altijd gelijk krijgen. met mij in discussie gaan is dan ook no option xD


    I wish dreams were like wishes and wishes came true. Because in my dreams I’m always with you!

    onzeker , beetje wantrouwend , jaloers , soms te kritisch ..


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Snel boos,jaloers


    I'm a girl in the world

    Ik heb er veel, maar de grootste is dat ik een enorme controlfreak ben bij sommige mensen ._. Soms kijk ik terug op hoe ik me gedroeg en dan ben ik echt van whyyyyy did I do that >_<

    En, oh well, nog een hele hoop andere zoals onder andere perfectionistisch, chagrijnige buien waarin ik iedereen afsnauw die ook maar durft binnen een straal van 100 meter te komen, ochtendhumeur, avondhumeur, middaghumeur en ik heb gewoon een hekel aan bijna iedereen die ik ken omdat ik wel kritiek heb op alles wat iedereen doet en niet doet.


    yeehh

    Te perfectionistisch, te kritisch, beetje onzeker en ik lijd in stilte.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    ik word snel boos maar laat het nooit merken en krop alles altijd op.. & Onzeker maar ik ben echt een ster in dat te verbergen


    Music is life :)

    Ik moet bij ruzie's ofzoiets altijd heel snel huilen ;/


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Dejavu schreef:
    Ik moet bij ruzie's ofzoiets altijd heel snel huilen ;/

    Hoe is dat een slechte eigenschap? Ik zou dat zien als een teken dat je spijt hebt en spijt hebben is een goede eigenschap. Het is juist slecht als je doorgaat in een ruzie :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Koppig, niet grappig, sarcastisch, en soms kom ik best gemeen over bij volwassenen terwijl ik het helemaal niet gemeen bedoel...


    Define "good".

    Onzeker, jaloers, snel kwaad en koppig


    16 - 09 - '17