• Ja, daar ben ik wel eens benieuwd naar.

    Mijn slechte eigenschappen zijn: Ongeduldig, jaloers, snel boos en onzeker.

    En wat zijn die van jullie?


    may the odds be ever in your favor

    Klunzig, onzeker, veel te verlegen -zo erg dat ik soms paniekaanvallen krijg ._.- , pessimistisch, somber, denk veel te veel na over sommige dingen, snel gekwetst. En noem maar op.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hashirama schreef:
    Ongeduldig, snel kwaad, slordig. En ik kan een koppig klerewijf zijn als ik het wil.


    Hetzelfde + heel snel geïrriteerd.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 16:43 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    ehm; soms te druk, erg onzeker, bang voor meningsuiting, als iets beloofd word moet het ook gewoon gebeuren owja en erg emotioneel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Chaotisch, koppig, onzeker, extreem gevoelig en daarom ook snel gekwetst, bevooroordeeld, veranderlijk, kieskeurig, verlegen bij mensen die ik niet ken, lui als het gaat om zaken die ik saai/stom vind maar vreselijk perfectionistisch als het gaat om zaken die ik leuk vindt en niet willen praten over mijn gevoelens terwijl ik een open boek ben.

    Zo, daar wordt je behoorlijk pessimistisch van, zo'n lijst maken. (cat)

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 16:45 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Chekhov schreef:
    Misantropisch, onzeker, sadistisch, gemeen, onrustig, sarcastisch, humeurig, pessimistisch en ik kan een fantastisch koppig klotewijf zijn als ik er zin in heb.


    Dat laatste ben ik er volledig mee eens.(A)
    Al kan ik dat ook zijn.x)


    You were born original, don't die as a copy.

    Parachutes schreef:
    Chaotisch, koppig, onzeker, extreem gevoelig en daarom ook snel gekwetst, bevooroordeeld, veranderlijk, kieskeurig en niet willen praten over mijn gevoelens terwijl ik een open boek ben.

    Zo, daar wordt je behoorlijk pessimistisch van, zo'n lijst maken. (cat)


    Echt hea, wordt er meteen aan herinnerd wat voor bitch ik ben. :')


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Sarcasme en Ironie voor het leven, koppig, haatdragend, egoïstisch, chaotisch en waarschijnlijk nog een stuk meer.

    Angstig, perfectionistisch, koppig, lui.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ijdel, Haatdragend, Koppig, Egoïstisch, Pessimistich, Sarcastisch, tikkeltje arrogant, bijna altijd geïrriteerd, ik wil altijd het laatste woord hebben, misschien een beetje te zelfverzekerd, snel kwaad en ik kan soms een enorme bitch zijn. ._.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 17:05 ]


    El Diablo.

    Hashirama schreef:
    Ongeduldig, snel kwaad, slordig. En ik kan een koppig klerewijf zijn als ik het wil.


    Pretty is just a pretty word.

    Opvliegend, arrogant, zelfzuchtig, als het om mijn haar gaat erg ijdel, altijd geïrriteerd, prikkelbaar, vaak zoekend naar ruzies, over belangrijke dingen heen praten, alles vergeten want ik moest onthouden en alles onthouden wat ik moet vergeten. Zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Onzeker, perfectionistisch (niet in alles), snel jaloers, lui, wantrouwig en in nieuwe situaties hartstikke verlegen.


    You are beautiful, you are love.

    Bolin schreef:
    Onzeker (niet altijd, in bepaalde gevallen), koppig als de pest en ik ben de werelds beste uitsteller en procrastinator. :Y)


    Precies dit :'$


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Hmmm

    -Jaloers
    -Onzeker
    -Obsessief
    -Perfectionist
    -Dramatisch
    -Verlegen
    -Gesloten
    -Eigenwijs
    -Gereserveerd
    -Introvert
    -Afstandelijk
    -Kan slecht tegen veranderingen
    -Kan erg gemeen en arrogant zijn

    though ik ben een kreeft en dit lijstje klopt grotendeels ook wel: klik

    En ga zo nog maar even door;...


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik wil altijd gelijk hebben, tot het punt waarop ik liever niets zeg als ik niet zeker weet dat wát ik zeg wel klopt. Dingen waarvan ik weet dat ze helemaal niet gemeen bedoeld zijn kunnen me ontzettend lang dwars zitten, ik kan oneindig over dingen twijfelen, ik stel dingen uit tot het laatste moment, ik voel me ongemakkelijk in sociale situaties en weet vaak niet hoe ik me moet gedragen waardoor ik mensen vaak onterecht het gevoel geef dat ik ze niet mag, ik hecht veel te veel waarde aan de mening van anderen terwijl die me tegelijkertijd vaak niets kan schelen en ik houd mensen aan een nogal strikte standaard voor hoe ze zich moeten gedragen, terwijl ik zelf ook verre van perfect ben. Ik weet niet precies hoe ik dat allemaal moet omzetten in eigenschappen van één woord, maar ik denk dat dit wel zo'n beetje de belangrijkste dingen waren. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan