• Ja, daar ben ik wel eens benieuwd naar.

    Mijn slechte eigenschappen zijn: Ongeduldig, jaloers, snel boos en onzeker.

    En wat zijn die van jullie?


    may the odds be ever in your favor

    Haha, van die site klopt helemaal niets bij mij, Vissen :'D

    Ik ben trouwens perfectionistisch en egoïstisch

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 18:21 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik stel alles uit, vergeet heel veel dingen, wil overal controle over hebben (anders raak ik in paniek), raak heel snel onzeker in het bijzijn van onbekende mensen, kan heel arrogant zijn over dingen waar ik goed in ben/veel over weet... en nog veel meer, maar dat is alles waar ik nu op kon komen. x)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    De standaard dingen. :Y)


    -

    Lunar schreef:
    Eigenwijs, slecht in keuzes maken, snel van stemming wisselen, soms veel te nieuwsgierig, praat niet graag over dingen, perfectionistisch, kan niet werken onder druk/deadline:Y)


    &

    Bolin schreef:
    Onzeker (niet altijd, in bepaalde gevallen), koppig als de pest en ik ben de werelds beste uitsteller en procrastinator.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik stel ook nog eens alles uit.


    •*• Lululu •*•

    Cullens schreef:
    Pessimistisch, gierig, haatdragend, sarcastisch, chagrijnig, treuzelaar, misantropisch, twijfelaar, extreem lui. Ook ben ik echt extreem snel gekwetst en voel ik me echt ontzettend snel aangevallen. En vast nog wel meer maar dit is even hetgeen waar ik op kom.



    Al beschouw ik sarcasme niet als een negatieve eigenschap dit beschrijft mijn slechten kanten best goed. Verder kan ik ook snel jaloers zijn en heel erg zeuren.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    ongeduldig, nieuwsgierig en lui.


    -

    ^^ en ik wacht vaak tot het laaste moment.


    -

    Ohja en plus, ik ben goed in de sfeer verzieken en ervoor zorgen dat discussies totaal uit de hand lopen.


    Some people are art and do art at the same time

    Lichtelijk jaloers, sadistisch, pessimistisch, masochistisch, agressief, sarcastisch, veranderlijk, onvoorspelbaar, perfectionistisch, lui, open maar gelijktijdig heel gesloten, eigenwijs, egoïstisch, control-freak, stemmingswisselingen en nog veel meer.

    Dit klopt inderdaad wel redelijk

    - is onberekenbaar en onvoorspelbaar
    - egoïstisch
    - kan verbitterd zijn en blijven door het verleden
    - voelt zich vaak miskend
    - moeite om echt naar anderen te luisteren
    - doet erg zijn/haar best intelligent en intellectueel over te komen
    - gebruikt makkelijk mensen voor zijn/haar eigen zelfzuchtige doelen

    Wauw, ik voel me echt een rot persoon nu. (cat)

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 19:08 ]


    Bad decisions make good stories.

    Ik ben nogal perfectionistisch en egoïstisch, maar soms ook een beetje pessimistisch.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nutteloos, motivatieloos, lui, dik, lelijk, gemeen, chagrijnig, stemmingswisselingen, ongeduldig, pessimistisch, angstig, gesloten, dom, irritant, verbitterd, egocentrisch, blablabla geen idee.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 19:28 ]


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    Nutteloos, motivatieloos, lui, dik, lelijk, gemeen, chagrijnig, stemmingswisselingen, ongeduldig, pessimistisch, angstig, gesloten, dom, irritant, verbitterd, egocentrisch, blablabla geen idee.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Extreem lui, egoïstisch, uitsteller, ongeduldig, snel en vaak kwaad (om de kleinste dingen), chagrijnig, pessimistisch, koppig, te nieuwsgierig voor m'n gezondheid. En ik moet altijd gelijk hebben, zelfs als ik een keer niet gelijk heb zal ik het niet toegeven. Dus irritant ben ik ook wel, lol.

    Dat was het wel, denk ik. :Y)

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 19:41 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Die sterrenbeelddinges klopt inderdaad wel aardig.

    - gaat volstrekt zijn/haar eigen gang
    - kan asociaal zijn
    - weet alles beter
    - lijkt gewetenloos
    - is warrig en vergeetachtig
    - uniek in de zin van eigenaardig
    - zijn/haar vrijheid gaat boven alles
    - altijd op zoek naar avontuur, thrill seekers

    - kan slecht met geld omgaan
    - brutaal en uitdagend


    De vetgedrukte komen nog wel eens voor bij mij.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 19:56 ]


    26 - 02 - '16