• Ja, daar ben ik wel eens benieuwd naar.

    Mijn slechte eigenschappen zijn: Ongeduldig, jaloers, snel boos en onzeker.

    En wat zijn die van jullie?


    may the odds be ever in your favor

    Dit verklaart een hoop xd


    El Diablo.

    Malino schreef:
    Dit verklaart een hoop xd


    Ik ben ook een leeuw, maar voor mij klopt het echt van geen kant. Er zijn maar een paar dingen waar ik mezelf in kan vinden. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Haha, bij mij klopt alles op 2 dingen na xd


    El Diablo.

    Ik ben ontzettend eigenwijs en ik kan er absoluut niet tegen als ik geen gelijk heb. Daarnaast ben ik ontzettend goed in dingen uitstellen, en dan natuurlijk met name dingen waar ik tegenop zie, waardoor ze zich ophopen en ik uiteindelijk al die vervelende dingen tegelijk moet doen. En ik ben bang om de controle over dingen te verliezen; ik moet alles zelf in de hand houden. En ik ben soms een tikkeltje arrogant.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Jouw*
    Feit dat ik niet tegen stomme spelfouten kan en het feit dat zoveel mensen moeite hebben met werkwoordspelling. Ik vind dat gewoon zo gek.
    En ik kan soms snel uit mijn slof schieten en ben niet super ondernemend, maar daar valt denk ik nog wel mee te leven ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Malino schreef:
    Dit verklaart een hoop xd


    FINALLY. Iemand die ook gelooft in Sterrenbeeld eigenschappen. :'D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Klunzig, koppig, niet nadenkend en onzeker.


    Do what people say you can't.

    Eigenwijs, slecht in keuzes maken, snel van stemming wisselen, soms veel te nieuwsgierig, praat niet graag over dingen, perfectionistisch, kan niet werken onder druk/deadline:Y)


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Ik geef teveel/te snel om mensen, ben nogal makkelijk jaloers en kan nogal koppig zijn.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ongeduldig, uitsteller, chaotisch, impulsief.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik vergeet enkele hele belangrijke:

    -Lui
    -Kieskeurig
    -Wil graag het laatste woord hebben


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Malino schreef:
    Dit verklaart een hoop xd


    Oh trouwens, dit klopt ook gedeeltelijk haha.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik vergeef mensen veels te snel.


    •*• Lululu •*•

    Jaloers, kan niet tegen kritiek, pessimist


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik ben een tweeling, maar bij mij kloppen de eigenschappen van die site toch echt niet hoor.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)