• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Barnabas schreef:
    (...)
    No worries, ik kan het hebben. (: Soms moet je je hart gewoon even luchten!

    Ik zie net dat het al half 12 is, ik stuur je morgen een bericht ja? ^^


    -

    HAHAHAHAHAHA oké, dit slaat gewoon alles. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Danosaur schreef:
    (...)
    en jij snapt best dat je het verkeerde moment hebt uitgekozen om grappig te zijn.
    want ik snapte best dat het niet naar bedoelt was. maar als alles wat tegen je gezegd word naar is en je altijd krijgt te horen. 'ow, dat was niet zo bedoelt.' dan word het alleen maar naarder.
    Grapje of geen grapje.


    Naarder; ik heb niet niet eens beledigd ik maakte een woordgrap


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    F*ck yeah ik weet eindelijk hoe de scanner instellingen werken.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Naarder; ik heb niet niet eens beledigd ik maakte een woordgrap

    Ja, misschien moet je gewoon leren wanneer je een grap kan maken en wanneer niet.
    Want het is net al lachen om iemand anders zijn leed. Als het al niet goed gaat. Zit je niet te wachten op iemand die grappig gaat doen. Dat kan namelijk beledigend worden opgevat.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    @ Danosaur; Ik snap je punt, maar Licet maakte gewoon een grapje. Meer niet. Zij kon ook niet weten dat jij zo zou reageren en ze bedoeld er dan ook niets mee. Kunnen we nu a.u.b. weer on-topic gaan?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Danosaur schreef:
    (...)
    Ja, misschien moet je gewoon leren wanneer je een grap kan maken en wanneer niet.
    Want het is net al lachen om iemand anders zijn leed. Als het al niet goed gaat. Zit je niet te wachten op iemand die grappig gaat doen. Dat kan namelijk beledigend worden opgevat.


    Ik heb je in geen enkel opzicht beledigt en als je daar niet eens tegen kunt moet je het niet op internet zetten.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    I loooóve you.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Let op! Zometeen een hele discussie. Door wie? Door mij c: Ik ben echt een domme sukkel.


    Some people are art and do art at the same time

    Hoi, ik wil dansen.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Het voelt als een maandag en ik haat maandagen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Gisteravond was dat toch best nog wel een leuk gesprek o 3o helaas heb je al een vriendin


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nou, wat een vertrouwen...


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Heerlijk weekend weg gehad, nu weer lekker in de collegebanken. Fijnnnnn.


    We need a bigger boat.

    Wat heb ik hier een hekel aan.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'