• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb 1 cito en een toets maatschappijleer verpest. Ook moesten die kutkinderen mij weer pesten. Mijn ouders nemen mij ook al serieus, terwijl ik s'nachts wakker wordt met benauwdheid. Mijn broertje mag thuisblijven met weinig slaap en ik niet. Volgens mij interesseert het ze geen reet hoe het met mij gaat. Life sucks and than you die.


    26 - 02 - '16

    Genius schreef:
    Hij is op zijn weg hierheen.. En ik ben zo ontzettend zenuwachtig dat ik het gevoel heb dat ik moet overgeven ._. This is not fun.
    Sterkte en succes, ik herken het gevoel n_n Ik hoop dat alles goed voor je komt. C:


    Some people are art and do art at the same time

    Het komt wel goed.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    ik heb zonet voor de zoveelste keer de krant gelezen, kan het nog steeds niet geloven van die twee jongetjes... echt zo erg!


    night thinking, day dreaming

    Genius schreef:
    Hij is op zijn weg hierheen.. En ik ben zo ontzettend zenuwachtig dat ik het gevoel heb dat ik moet overgeven ._. This is not fun.


    Heel veel succes


    26 - 02 - '16

    Whoowhoo, eindelijk lukt t een beetje.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    M'n ruuugggg


    Some people are art and do art at the same time

    weet iemand misschien welke opleidingen je in het mbo kunt doen? Ik heb geen flauw idee wat ik moet kiezen (ben nu al een halfjaar op zoek naar een beroep dat me leuk lijkt) maar ik vind gewoon niks. Dilemma!


    Always follow your heart, it tells what you truly want the most.

    Net gesolliciteerd bij de Dirk. Hopelijk pakt het goed uit en kan ik lekker wat verdienen. (:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Whet? Alleen omdat ik geen blondine ben? Fuck off, please?


    Some people are art and do art at the same time

    Ieeeh - bel alsjeblieft terug, onbekend nummer, ik wil weten of jij toevallig een winkel bent die mijn C.V. heeft en mij wel/niet gaat vertellen dat ik op gesprek mag komen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    @Hashirama en Pabiloso, dankjewel. Dat wilde ik echt weten (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    @Hashirama en Pabiloso, dankjewel. Dat wilde ik echt weten (cat)


    Mijne is ook net over, aangezien het je zo interesseert :Y).


    i put the fun in funeral

    Meh.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Meh.
    ben jij een schaap


    night thinking, day dreaming