• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Licet schreef:
    (...)

    Ik heb je in geen enkel opzicht beledigt en als je daar niet eens tegen kunt moet je het niet op internet zetten.

    Ik heb enkel gezegd dat je een slechte timing had en uitgelegd waarom Ik dat vind.
    Meer niet. En als je dat niet kan opbrengen kan je beter zwijgen, want dan ben je in het verkeerde topic. Het heet lucht je hart. Het is voor dat soort dingen. dus Als je een beetje nadenkt, weet je al hoe de meeste mensen zich hier niet goed voelen.
    En ja, het ligt aan mij, dat snap ik ook wel. Maar ik dacht dat je wel kon begrijpen dat ik niet op, zoiets zat te wachten. Maar dat was duidelijk teveel gevraagd.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2013 - 9:09 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Is het normaal dat ik niet naar school wil omdat al mijn vriendinnen nu eindexamen doen en er bijna niemand meer over is om in de pauzes bij te staan?
    En in sociale contacten ben ik ook niet goed..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    I want my markers. My beautiful markers... <3.


    No growth of the heart is ever a waste

    Merde.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Meisje, ik voel me nog steeds beledigd.


    Some people are art and do art at the same time

    Vanmiddag komt hij hier om te praten en ik ben eigenlijk alleen maar opgelucht dat het zover is :3


    -

    Val dood.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Genius schreef:
    Vanmiddag komt hij hier om te praten en ik ben eigenlijk alleen maar opgelucht dat het zover is :3


    Succes! ;D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Putain D:


    •*• Lululu •*•

    Je moet eens ophouden met jezelf zo goed te voelen, want overduidelijk bén je niet meer de beste en de eerste was je ook niet, dus hou gewoon op.


    Your make-up is terrible

    I don't ke-e-eijur.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Meisje, ik denk dat je geen vriendinnen hierop hebt, so stop with being annoying, thanks bye.


    Some people are art and do art at the same time

    Meisje, zoek een leven en stop met het mijne af te breken. Thanks bye.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    zeuren, opscheppen, aanstellen ik hou er niet zo van dus hou maar op. doei.


    Love knows no limits.

    Sommigen denken echt altijd dat ik 't tegen diegene heb. Jeetje.


    Some people are art and do art at the same time