• Het is al een tijdje rustig in Gotham city, de woonplaats van Bruce Wayne en enkele andere superhelden. De criminelen hebben al een tijdje de kop niet meer opgestoken en het lijkt té rustig. Tot de dag dat de verkiezingen van man van het jaar dramatisch aflopen. Bruce Wayne wordt man van het jaar, terwijl Lex van Lex Corp het ook op die positie had gemunt. Uit haat richting Bruce Wayne sluit hij een pact met the Joker en enkele andere schurken. Zij maken van Gotham City langzaamaan een hel terwijl het met Batman alleen maar bergafwaarts lijkt te gaan. Hij moet toezien hoe delen van de stad in de handen van de schurken vallen. Weet hij de stad te redden of wordt Lex, een afschuwelijk grote schurk, uiteindelijk president van Amerika?

    De regels:
    • Ik verwacht dat als je - je eenmaal inschrijft, dat je mee blijft doen. Denk dus na voordat je begint.
    • Schelden, ruzies en 16+ is toegestaan, maar houd het netjes.
    • Let op je grammatica en interpunctie
    • Out of character gebeurt in het praattopic, evenals afspraken maken van welk personage naar welk personage gaat.
    • Reserveringen blijven maximaal 3 dagen staan.
    • Géén perfecte personages, perfecte mensen bestaan niet en bovendien heeft ieder zijn zwakte.
    • Bespeel alleen je eigen personage
    • Sluit niemand buiten
    • Houd je aan de algemene huisregels
    • Naamsveranderingen en afwezigheid aangeven a.u.b.
    • Ik verwacht dat de mensen die meedoen ervaring hebben met RPG'en.
    • Géén powerplay (Personages die iedereen af kunnen maken, op elke mogelijke vechtsport zitten etc.)
    • Houd het aantal schurken en superhelden gelijk!
    • Maximaal 2 rollen per persoon, tenzij je ze verwaarloosd.
    • Ik eis een minimum van 6 regels en ik controleer.


    De rollen: (Alleen de fictieve superhelden - de hulk, alles mag -, dus geen zelfbedachte personages)
    Poison Ivy (Pamela Lillian Isley) - Lolicia
    Catwoman (Selina Kyle) - Cyborg
    Harley Quinn (Dr Harleen Quinzel) - Tortura
    Iron Man (Tony Stark) - Emrys
    The Joker: gereserveerd door Kalgoorlie
    Loki (Loki Laufeyson) - Emrys
    Black Widow (Natalia Alianovna Romanova) - HurtedHeart
    Supergirl (Kara Zor-El/Kara Kent) - Cavillry


    Lijstje dat er ingevuld moet worden als je mee wilt doen:
    De naam van je gekozen superheld/schurk:
    De echte naam:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Krachten:
    Hobby's en extra's:

    [ bericht aangepast op 30 mei 2013 - 20:07 ]


    26 - 02 - '16

    Ik snap het niet echt meer mogen nou wel gewoon alle helden of alleen maar van DC? Zover ik had begrepen mochten gewoon alle superhelden gebruikt worden.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    Ik snap het niet echt meer mogen nou wel gewoon alle helden of alleen maar van DC? Zover ik had begrepen mochten gewoon alle superhelden gebruikt worden.


    Ik heb er met opzet DC van gemaakt, zodat het duidelijk is dat die superhelden ook mogen. C:
    ALLE superhelden mogen


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    (...)

    Ik heb er met opzet DC van gemaakt, zodat het duidelijk is dat die superhelden ook mogen. C:
    ALLE superhelden mogen

    Oh oké toch wel. Dan vul ik alles morgen wel in want nu is er niet echt meer tijd voor...


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Mag ik dan Black Widow? Ik doe er maar een aangezien ik bang ben ze te verwaarlozen als ik er twee neem.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Wait. Van plaats Black Canary doe ik Supergirl c: Dat ik daar niet eerder aan heb gedacht. (nerd)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Sigyn schreef:
    Wait. Van plaats Black Canary doe ik Supergirl c: Dat ik daar niet eerder aan heb gedacht. (nerd)


    Ik heb je erbij gezet (;


    26 - 02 - '16

    De naam van je gekozen superheld: Iron Man
    De echte naam: Tony Stark
    Innerlijk: Tony is altijd nogal vol van zichzelf geweest. Hij is best verwend opgegroeid en hij is erg slim. Zonder erg veel te doen voor school is hij toch geslaagd en zat zelfs al op zijn 15e op Massachusetts Institute of Technology. Hij heeft zich ook nooit erg aardig gedragen tegenover mensen die minder waren als hem. Maar nadat hij gevangengenomen was na een wapendemonstratie waar hij dodelijk verwond is geraakt is hij toch aardiger geworden tegen mensen. Tony zegt toch nog altijd precies wat hij denkt over anderen maar hij doet het al beter als dat hij ooit heeft gedaan. Vooral zijn vriendin Virginia Pepper Potts -Pepper- heeft ervoor gezorgd dat hij zijn leven verbetert heeft.
    Uiterlijk: Tony is al best oud maar hij ziet er voor zijn leeftijd nog best goed uit. Hij heeft een lichte huid, nogal warrig bruin haar en bruine ogen. Misschien wel een van de opvallendste dingen aan hem is zijn perfect gevormde baard. Hij is ook vrij gespierd. Het ding waaraan je Tony vooral kan herkennen is de elektromagneet -Arc Reactor- in het midden van zijn borst dat de scherven in zijn lichaam ervan weerhoudt dat ze in zijn hart terechtkomen.


    Het originele Iron man pak is goudkleurig met platina. Midden op de borst zit er een driehoek waardoor je de elektromagneet kan zien.


    Hobby's en extra's: Tony is vrijwel altijd bezig met nieuwe pakken maken of zijn oude verbeteren.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    De naam van je gekozen schurk: Loki Laufeyson
    De echte naam: Loki Laufeyson
    Innerlijk: Loki is een soort van geadopteerd/gestolen door Odin. Hij heeft altijd in de schaduw gestaan van Thor maar heeft heel lang geprobeerd alles goed te blijven doen. Op een moment werd het hem allemaal teveel en heeft hij zich tegen Odin en Thor gekeerd. Op zich kan Loki heel aardig zijn maar hij doet zich kwaadaardiger voor als dat hij echt is. Hij wilt aandacht krijgen van de mensen en gebruikt daarvoor zijn krachten. Maar hij heeft voor de slechte kant gekozen omdat hij Asgard wilt veroveren en er gaan heersen.
    Uiterlijk: Loki heeft vrij lang zwart haar en opvallende groene ogen


    In zijn 'kostuum' heeft loki zwarte kleding een cape en een helm met een soort van hoorns erop.


    Zijn Frost Giant kant


    Hobby's en extra's: Magie.

    Ik pas hem later nog wat aan heb nu niet zo heel veel tijd meer.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    De naam van je gekozen schurk: Catwoman
    De echte naam: Selina Kyle
    Innerlijk: Selina is een mysterieuze verschijning, altijd al geweest. Ze is vaak op de achtergrond of in de hoogte te vinden. Ze hangt vaak rond op de daken van gebouwen om mensen de stuipen op het lijf te jagen. Ze is ontzettend lening en kan hoog springen. Selina is een meisje van weinig woorden, ze heeft vaak alleen maar humoristische dingen te delen. Voor de rest zegt ze nooit zoveel. Ze probeert altijd grappig te zijn. Dit komt door haar onzekerheid. In het verleden had ze het vaak moeilijk, niemand vond haar leuk aardig of grappig en nu wil ze daar verandering in brengen.
    Uiterlijk:


    Selina is al met al een charmante verschijning. Ze heeft een erg slank figuur en een mooi gezicht. Ze heeft lang bruin haar en groene ogen die oplichten in het donker.


    Krachten: Catwoman is zeer atletisch. Ze heeft training gehad in acrobatiek en vele vechtsporten. Ze kan makkelijk ontsnappen, heeft katachtige reflexen en is erg flexibel.
    Hobby's en extra's: Haar lievelingsdier is een kat, daarom heeft de naam Catwoman gekozen.
    Ze rijdt vaak op een motor zoals deze:

    [ bericht aangepast op 30 mei 2013 - 10:22 ]


    26 - 02 - '16

    De naam van je gekozen superheld/schurk: Supergirl.
    De echte naam: Kara Zor-El/Kara Kent.
    Innerlijk: Kara kan erg oppervlakkig zijn en koppig, dat komt omdat ze ook nog jong is en nog niet zoveel van het aardse leven af weet. Door veel met Lois Lane op te trekken [Clark's verloofde] leert ze langzaam de wereld om haar heen kennen. Maar diep van binnen is ze nog steeds alert voor de gevaren die zich met het bestaan van Superman en de rest van de superhelden.
    Uiterlijk:




    Kara heeft lichte blonde haren en grijs blauwe ogen. Ze heeft een slank postuur en draagt in haar normale dagelijkse leven vaak een zwarte bril net zoals haar neef Clark Kent a.k.a Superman.
    Hobby's en extra's: Kara was de enigste dat vernietiging van Krypton heeft overleefd. De stad Argo City bleef alleen bestaan en Kara besloot om haar thuis planeet achter haar te laten en op zoek te gaan naar haar neef. Kara weet nog steeds niet zo goed om met haar krachten om te gaan en daarbij kijgt ze dagelijks les van haar neef.
    Kara heeft nog geen hobby's, ze is nieuw op aarde dus weet ze nog niet wat ze allemaal leuk vind, wel kikt ze er van om door de heldere sterren hemel te zweven en te luisteren naar de wereld beneden haar.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    > Mijn topics.
    Harley Quinn komt zo! Alleen denk ik wel dat het een "fan art" picture wordt, omdat ze volgens mij nog niet in een film voor komt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    > Mijn topics.
    Harley Quinn komt zo! Alleen denk ik wel dat het een "fan art" picture wordt, omdat ze volgens mij nog niet in een film voor komt.


    Je kan Brittany Murphy gebruiken?

    this or this


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Sigyn schreef:
    (...)

    Je kan Brittany Murphy gebruiken?

    this or this

    Thanks, but I already have an idea. :Y).

    -

    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 0:28 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mijn personage kom morgen, If you don't mind? :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nope, I don't mind. Take your time, dear (;


    26 - 02 - '16