• Het is al een tijdje rustig in Gotham city, de woonplaats van Bruce Wayne en enkele andere superhelden. De criminelen hebben al een tijdje de kop niet meer opgestoken en het lijkt té rustig. Tot de dag dat de verkiezingen van man van het jaar dramatisch aflopen. Bruce Wayne wordt man van het jaar, terwijl Lex van Lex Corp het ook op die positie had gemunt. Uit haat richting Bruce Wayne sluit hij een pact met the Joker en enkele andere schurken. Zij maken van Gotham City langzaamaan een hel terwijl het met Batman alleen maar bergafwaarts lijkt te gaan. Hij moet toezien hoe delen van de stad in de handen van de schurken vallen. Weet hij de stad te redden of wordt Lex, een afschuwelijk grote schurk, uiteindelijk president van Amerika?

    De regels:
    • Ik verwacht dat als je - je eenmaal inschrijft, dat je mee blijft doen. Denk dus na voordat je begint.
    • Schelden, ruzies en 16+ is toegestaan, maar houd het netjes.
    • Let op je grammatica en interpunctie
    • Out of character gebeurt in het praattopic, evenals afspraken maken van welk personage naar welk personage gaat.
    • Reserveringen blijven maximaal 3 dagen staan.
    • Géén perfecte personages, perfecte mensen bestaan niet en bovendien heeft ieder zijn zwakte.
    • Bespeel alleen je eigen personage
    • Sluit niemand buiten
    • Houd je aan de algemene huisregels
    • Naamsveranderingen en afwezigheid aangeven a.u.b.
    • Ik verwacht dat de mensen die meedoen ervaring hebben met RPG'en.
    • Géén powerplay (Personages die iedereen af kunnen maken, op elke mogelijke vechtsport zitten etc.)
    • Houd het aantal schurken en superhelden gelijk!
    • Maximaal 2 rollen per persoon, tenzij je ze verwaarloosd.
    • Ik eis een minimum van 6 regels en ik controleer.


    De rollen: (Alleen de fictieve superhelden - de hulk, alles mag -, dus geen zelfbedachte personages)
    Poison Ivy (Pamela Lillian Isley) - Lolicia
    Catwoman (Selina Kyle) - Cyborg
    Harley Quinn (Dr Harleen Quinzel) - Tortura
    Iron Man (Tony Stark) - Emrys
    The Joker: gereserveerd door Kalgoorlie
    Loki (Loki Laufeyson) - Emrys
    Black Widow (Natalia Alianovna Romanova) - HurtedHeart
    Supergirl (Kara Zor-El/Kara Kent) - Cavillry


    Lijstje dat er ingevuld moet worden als je mee wilt doen:
    De naam van je gekozen superheld/schurk:
    De echte naam:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Krachten:
    Hobby's en extra's:

    [ bericht aangepast op 30 mei 2013 - 20:07 ]


    26 - 02 - '16

    Sigyn > Cavillry c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Aangepast (;


    26 - 02 - '16

    De naam van je gekozen superheld/schurk: Black Widow
    Black Widow betekent in het Nederlands Zwarte Weduwe een spin die je kan doden. Ze is dan ook net zo dodelijk als haar naam.
    De echte naam: Natalia Alianovna Romanova, maar ze stelt zich ook vaak voor als Natasha Romanoff
    Innerlijk:(komt)
    Uiterlijk:


    Hobby's en extra's: Natalia komt uit Rusland, maar is naar de US gegaan omdat ze verliefdere op Agent Hawkeye. Ze is ook geen normale Assasin, maar heeft zelf ook een aantal superkrachten. Het maken haar net iets bovenmenselijk. Vertraagde veroudering. Versterkt immuunsysteem. Conditie van een zwaar getrainde atleet. Extensieve militaire en spionage training. Hypnose. Ze kan niet echt mensen hypnotiseren, maar ze kan goed dingen uit mensen te krijgen door hen haar bijvoorbeeld te laten ondervragen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik kan maar geen goede, echte foto van Poison Ivy en wie weet waar je de karakterbeschrijving van haar kan vinden?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    Ik kan maar geen goede, echte foto van Poison Ivy en wie weet waar je de karakterbeschrijving van haar kan vinden?


    Je mag er ook een eigen draai aan geven. Niet alles moet volgens 'het boekje' (; Alleen qua namen wil ik het zo realistisch mogelijk.


    26 - 02 - '16

    Mensen, wanneer moet ik het speeltopic gaan maken? Of zullen we wachten tot er meer aanmeldingen komen?


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    Mensen, wanneer moet ik het speeltopic gaan maken? Of zullen we wachten tot er meer aanmeldingen komen?

    Hmm, het lijkt me het handigste als de reserveringen ingeleverd worden (waaronder ik) en als de users gewoon actief zijn in het rpg'en lijkt het mij dat je 'm gewoon kunt aanmaken, nadat alle rollen ingeleverd zijn? Het is wat jij het handigste vind.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Hmm, het lijkt me het handigste als de reserveringen ingeleverd worden (waaronder ik) en als de users gewoon actief zijn in het rpg'en lijkt het mij dat je 'm gewoon kunt aanmaken, nadat alle rollen ingeleverd zijn? Het is wat jij het handigste vind.



    Volgens mij moeten er nog wat meer superhelden bij. Maar het kan zijn dat ik dat verkeerd zie. Sowieso zou het leuker zijn als er nog meer rollen zouden zijn.


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    (...)


    Volgens mij moeten er nog wat meer superhelden bij. Maar het kan zijn dat ik dat verkeerd zie. Sowieso zou het leuker zijn als er nog meer rollen zouden zijn.

    Je kunt wachten, maar als je te lang wacht kunnen er ook mensen uitschrijven vanwege lange duur van 't wachten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Je kunt wachten, maar als je te lang wacht kunnen er ook mensen uitschrijven vanwege lange duur van 't wachten.


    Klopt.


    26 - 02 - '16

    Wanneer komen de reserveringen van diegene die hun rol nog mogen invullen aangezien het een leuk idee is en ik niet wil dat het Rollentopic al dood gaat.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik wil eerst dat er meer rollen ingevuld worden. Anders is het aantal schurken en superhelden oneerlijk verdeelt en speelt het niet leuk. Snap je?


    26 - 02 - '16

    De naam van je gekozen superheld/schurk: Poison Ivy.
    De echte naam: Pamela Lillian Isley
    Innerlijk: Ivy heeft een obsessie voor Batman sinds dat ze gestopt is met haar gemene plan door hem.
    Al is ze vergiftigd en is zelf een soortgelijke plant geworden, vanwege haar groenige huid, ze kent nog steeds het woord 'liefde'. Dit heeft ze namelijk voor haar planten, bloemen en alles wat nog meer groen is. Namelijk als zij pijn hebben, heeft zij pijn.
    Ivy is niet puur slecht, al kunnen sommige denken van wel, maar ze wilt alleen het beste voor haar bloemen en planten. Dat is het enigste waar zij om geeft. Oh, en natuurlijk om Harley Quinn, haar beste vriendin.
    Verder is Ivy een echte onafhankelijke, sterke vrouw. Ze heeft zo af en toe wel eens wat zwoele en pikante uitspraken, want dit vind ze simpelweg leuk. Ze is gewaagd en laat zich niet uit de weg slaan om te doen wat zij ziet wat goed is.
    Ze streeft sterk naar de feminisme en ziet mannen eigenlijk als een onderdaan van de vrouwen.
    Voor de rest is zij stoïcijns en enorm sarcastisch. Het maakt niet uit wie het is, ze maakt deze opmerkingen naar iedereen. Minder naar Harley Quinn of course.
    Uiterlijk:
    Krachten: De gevaarlijke experimenten met zowel dierlijke als plantaardige giffen hebben Ivy veranderd in een levende giffabriek. Ze is zelf immuun voor alle natuurlijke giffen, bacteriën en virussen, maar kan anderen makkelijk vergiftigen door ze aan te raken. Haar favoriete manier van vergiftiging is via een kus.
    Ivy heeft een grote macht over planten. Ze kan zelfs communiceren via planten. Haar controle over planten is in de afgelopen jaren sterk toegenomen.
    Ivy’s uiterlijk en haar giffen maken dat ze gemakkelijk zowel mannen als vrouwen kan verleiden. Haar giffen hebben verschillende effecten waaronder gedachten beheersing.
    Ivy gebruikt vaak een kruisboog en liaanzweep als wapen. Haar atletische vaardigheden zijn groter dan die van de gemiddelde mens. Ze is tevens een snelle renner en zwemmer.
    Ivy heeft vaak plantwezens gemaakt om haar te helpen bij haar misdaden. Voorbeelden zijn de Feraks, de Harvest en de Green Ghosts.
    Hobby's en extra's:


    Wordt nog bijgewerkt.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 23:15 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)

    Wordt nog bijgewerkt.


    I like it! c:
    Ben benieuwd hoe het geheel zal zijn als 'ie af is


    26 - 02 - '16

    Oh ja, voor iedereen die z'n personage heeft gemaakt, ik zet krachten ook even in het lijstje. Dat is misschien wel handig C:
    (Let op bij het maken van de krachten dat het bij je personage past. Niet dat je bijvoorbeeld batman hebt met laser ogen. Dat hoort namelijk niet bij elkaar)


    26 - 02 - '16